14 Σεπτεμβρίου 2018

Η επιστροφή !!!


Πέρασαν δύο και πλέον μήνες και τώρα 
θέλω τόσα πολλά να γράψω !!
Επέστρεψα φίλοι μου , μου έλειψε το blog μου,
εσείς , οι αναρτήσεις σας!!
Βέβαια ενάμισυ μήνα δεν είχα σχεδόν καθόλου 
ιντερνετ , όχι ότι με χάλασε , γιατί είχα τόσα πράγματα να κάνω , 
να δω , να μιλήσω , να απολαύσω!!
Ενα γεμάτο ευτυχία καλοκαίρι ,
με ότι έχω και όχι με ότι μου λείπει !!
Είναι ίσως το ωραιότερο καλοκαίρι μου 
με τους δικούς μου ανθρώπους στο 
μαγικό χωριό μου με βουνό και κάθε μέρα θάλασσα !!
Με πολιτιστικά δρώμενα στο αρχαίο μας θέατρο !!



Τρεις παραστάσεις εκλεκτές για φέτος 

''ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ΄΄
σε σκηνοθεσία του Τσέζαρις Γκραουζίνις
και πρωταγωνιστή τον Στάνκογλου

΄΄ΑΝΤΙΓΟΝΗ''
σκηνοθεσία και πρωταγωνιστικός ρόλος ο Αιμίλιος Χειλάκης 
Μουσική : Σταμάτης Κραουνάκης

΄΄ΑΧΑΡΝΗΣ΄΄
με τον Πέτρο Φιλιππίδη .




Στο Στάδιο της Αρχαίας Μεσσήνης 
ο Γιάννης Χαρούλης κατάφερε να ξεσηκώσει όλους μας !!

Οι υπέροχες παραλίες της Καλαμάτας και οι εκδρομές μας γέμισαν την ψυχή μου ενέργεια,
η αγάπη για τον τόπο μου  μεγαλώνει όλο και πιο πολύ 
και θα μπορούσα να μένω μόνιμα αν 
είχα  κοντά τους αγαπημένους μου !!!
Τα λουλούδια και τα λαχανικά που φροντίζει η Λέτα 
και κάθε φορά βρίσκω το σπίτι φροντισμένο , τα δέντρα σε πλήρη καρποφορία 
τα παιδιά να μαζεύουν πεταλούδες, τζιτζίκια , ακρίδες !!









 Οι λέξεις είναι φτωχές για να περιγράψω πόσο όμορφα 
περάσαμε όλοι μας !!!
Το βράδυ κάθε μέρας έκλεινε με κουβεντούλα στα πέτρινα καθίσματα 
της πλατείας !!!

Περνώ την Αρκαδική πύλη με προορισμό 
την Αθήνα με χαμόγελο και την υπόσχεση ότι σύντομα θα πάω !!

Υ.Γ. Δεν μπορούσα να μην χαρίσω κάτι στις φίλες μου 
που μένουν μόνιμα στο χωριό!!

Καλό φθινόπωρο με υγεία και μικρές χαρές !!!




50 σχόλια:

  1. Καλό φθινόπωρο, Νικόλ μου. Καλώς επέστρεψες στη μπλογκογειτονιά μας. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και γέμισες ενέργεια. Πανέμορφες οι φωτογραφίες των λουλουδιών, πανέμορφα και τα δωράκια που έφτιαξες για τις φίλες σου στο χωριό. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου αληθινά μου λείψατε και θέλω να είμαι εδώ κοντά σας να μοιράζομαι καινα απολαμβάνω κατασκευές και σκέψεις !! Καλό φθινόπωρο . Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Καλό και γλυκό φθινόπωρο καλή μου Νικόλ. Εύχομαι και του χρόνου με υγεία να πας στον αγαπημένο σου τόπο και να περάσεις ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιράζομαι μαζί σας όσα πέρασα και ελπίζω το ίδιο και εσύ καλή μου Κατερίνα !!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Μας έλειψες !!!!!
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και γύρισες ανανεωμένη και πλήρης !!! Όμορφα λουλούδια και δώρα !!!! Να είσαι καλά και να καταφέρνεις να πηγαίνεις περισσότερο για να περνάς έτσι όμορφα !!!! Καλό φθινόπωρο και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα καλή μου φίλη !!! Ελπίζω και εσύ να πέρασες όμορφα !!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις !!

      Διαγραφή
  4. Καλό Φθινόπωρο! Με τόσες ομορφιές που γέμισες την ψυχή σου, ας είναι ο καιρός που έρχεται ανάλαφρος και σαν το αεράκι να σε γυρίσει σύντομα πίσω στα μέρη που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι όμορφη ευχή Λία!!! Ευχαριστώ πολύ και μακάρι να καταφέρνουμε να είμαστε εκεί που αγαπάμε!!! Καλό φθινόπωρο επίσης

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο Φθινόπωρο Νικολ μου!Καλη σχολική χρονια στα εγγονάκια μας! Σίγουρα πέρασες υπέροχα βλέποντας τις πανέμορφες φωτογραφίες σου! Πολυ ομορφα και τα δωράκια που έφτιαξες!
    Καλο ΣΚ!!Πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σχολική χρονιά στα μικρά μας Δήμητρα μου !!
      Ελπίζω και εσύ να πέρασες πολύ όμορφα και σίγουρα θα έχεις πολύ ωραίο φθινόπωρο !!1 Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Νικόλ!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ μόλις γύρισα από τη Λευκάδα, όπου και πέρασα καταπληκτικά χωρίς να κάνω τίποτε το ιδιαίτερο... Δεν είναι φοβερό; Και μόνο η επαφή με άτομα που αγαπάς κι εκτιμάς κι όλα γίνονται μαγικά. Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ευγενία μου πόσα μικρά πράγματα μας γεμίζουν με αγάπη !!! Είναι υπέροχες αυτές οι συναντήσεις και σου εύχομαι να έχεις και άλλες !!
      Καλό φθινόπωρο !!

      Διαγραφή
  8. Μεγάλη ανάσα το καλοκαίρι στον τόπο μας και με τους αγαπημένους μας. Κι η αποσύνδεση χρειάζεται και μας κάνει και κλά κάπου κάπου. Ειδικά σ΄εναν τετοιο μαγικό τόπο και με τετοιες εκδηλώσεις!..
    Καλό Φινοπωρο Νικόλ μου και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Νίκη μου τον Αύγουστο μου πάντα τον κρατώ για τον τόπο μου , για τους φίλους μου και ακόμα για την συγκατοίκηση των μικρών και μεγάλων παιδιών μου
      Τι άλλο να θέλω;;; Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!!

      Διαγραφή
  9. Πίστεψέ με: Το πόσο όμορφα πέρασες, φαίνεται και με το παραπάνω!
    Φύση, όμορφες εκδηλώσεις, αγαπημένα πρόσωπα! Τί άλλο να ζητήσει κανείς για να είναι γεμάτη χαρά η ψυχή του?
    Καλό Φθινόπωρο, κορίτσι μου υπέροχο!
    Να είσαι καλά πάντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπημένο μου κορίτσι είσαι γεμάτη θετική αύρα και την μεταφέρεις σε όλους μας !!!
      Να είσαι καλά με πολλή αγάπη και υγεία!!

      Διαγραφή
  10. Καλό Φθινοπωρο Νικολ μου. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα. Και ναι τα χωριά ζωντανεύουν το καλοκαίρι με τόσα δρώμενα και τόσο κόσμο που τα ξαναγεννά. Να περνάς πάντα όμορφα
    Ωραιότατο και το δώρο σου στις φίλες στο χωριό
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου πραγματικά πέρασα τέλεια και πολύ απλά και μακάρι να περνούν έτσι καλά όλοι!! Μου λείψατε και ακόμα δεν πρόλαβα να σας διαβάσω !!
      Καλό φθινόπωρο επίσης

      Διαγραφή
  11. Το χωριό σου βρίσκεται σε ευλογημένο τόπο Νικόλ μου πως να μην το νοσταλγείς και να μην θέλεις να μείνεις;
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογημένο μέρος όντως Ελένη μου , ο αρχαιολογικός χώρος δεν σταματά ποτέ να μας γεμίζει ενέργεια και οι άνθρωποι που αγαπούν τον αρχαίο πολιτισμό και τη φύση όπως εγώ είναι πραγματικά ευτυχείς !!
      Καλό φθινόπωρο να έχεις !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Συναρπαστικές οι αφηγήσεις σου και όμορφες οι στιγμές σου Νικόλ μου !
    Καλώς όρισες και πάλι στο σπιτικό σου εδώ.
    Χαίρομαι πάρα πολύ που πέρασες τόσο όμορφα.
    Οι αρχαίες παραστάσεις μου έχουν λείψει πάρα πολύ. Παλιότερα πηγαίναμε με την γυναίκα μου, μας έδινε εισιτήρια η Τράπεζα η Εμπορική επιδοτούμενα και είχαμε την ευκαιρία να τις απολαύσουμε.
    Όμως απ την άλλη, να σου πω, δεν μου αρέσει ο εκμοντερνισμός τέτοιων παραστάσεων. Προτιμώ την κλασική φόρμα.
    Πάμε λοιπόν. Να έχεις καλό Φθινόπωρο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και εγώ Γιάννη μου που σας συναντώ και πάλι εδώ . Στο χωριό μας έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθούμε αυτές τις παραστάσεις , έστω και αν δεν μας αρέσουν όλες . Ομολογώ ότι η ''Αντιγόνη'' ήταν εξαιρετική , με ωραίες ερμηνείες και υπέροχο χορό. Να είσαι καλά και να έχεις καλό φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  13. Καλώς ήρθες στην γειτονιά μας, πόσο χαίρομαι που περασες πολύ όμορφα το καλοκαίρι!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα απλά με αγαπημένους ανθρώπους είναι και τα πιο όμορφα Μαρία μου !!! Καλό φθινόπωρο επίσης με υπέροχες δημιουργίες. Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Ένας ένας γυρνάει στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας και η δική σου επιστροφή μας γέμισε χαρά, πρώτα γιατί ξέρεις να μοιράζεσαι και δεύτερο γιατί η απουσία σου, ήταν αισθητή!
    Με γεμάτες μπαταρίες εύχομαι να έχεις και θα έχεις ένα πανέμορφο φθινόπωρο!
    ΑΦιλάκια πολλά και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου και μένα μου έλειψε η γλυκιά μας παρεούλα εδώ , νοιώθω σαν την επιστροφή στο σχολείο .
      Να είσαι καλά και θα τα λέμε τώρα πλέον !!
      Πολλά φιλιά και ένα όμορφο φθινόπωρο μας περιμένει

      Διαγραφή
  15. Ανάρτηση αισιοδοξίας, ανεβασμένου ηθικού και με πλούσια εικονογράφηση!
    Εισπράττουμε κι εμείς οι φίλοι-αναγνώστες θετική ενέργεια!
    Καλή συνέχεια, Nikol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλέ μου φίλε Αρη . Η αισιοδοξία είναι κομμάτι του εαυτού μου που αρνούμαι πεισματικά να εγκαταλείψω !!
      Στο υπέροχο χωριό σας έρχεται ένα μαγικό φθινόπωρο !!Να το χαρείτε λοιπόν !!

      Διαγραφή
  16. Στην όμορφη Καλαμάτα σπούδαζα. Τα μέρη εκεί είναι πραγματικά υπέροχα, θυμίζοντάς μας μιαν άλλη εποχή! Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες εδώ καλή μου !! Χαίρομαι που σου θυμίζω τα ανέμελα φοιτητικά σου χρόνια !!
      Καλό φθινόπωρο επίσης!!!

      Διαγραφή
  17. Χαίρομαι που πέρασες ένα τόσο όμορφο και γεμάτο καλοκαίρι!
    Εύχομαι να το ακολουθήσει ένα όμορφο φθινόπωρο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα όμορφο φθινόπωρο και για σένα Μαρία μου γεμάτο από τα χαλκοκίτρινα χρώματα του !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  18. Έτσι όμορφα να είναι και όλα τα καλοκαίρια της ζωής σου Νικολ μου, να τα απολαμβάνεις με τους αγαπημένους σου σε αυτό το υπέροχο μέρος. Το αρχαίο θέατρο μου αρέσει πολύ, τυχερη που είδες και αυτές τις παραστάσεις!!! Να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία. Καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mεταξία μου και συ πιστεύω ότι πέρασες όμορφα με τους αγαπημένους σου !!! Ναι είμαι τυχερή που είμαι από αυτό το ευλογημένο μέρος και κάθε καλοκαίρι απολαμβάνουμε αρκετές παραστάσεις!!! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  19. Καλή προσαρμογή στους ρυθμούς της πόλης Μαρία μου! Να είναι κάθε σου καλοκαίρι σαν κι αυτό που γεύτηκες φέτος.
    Πολλά φιλιά, καλό φθινόπωρο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου φθινόπωρο Μαρία και εσύ στα πάτρια εδάφη σίγουρα πέρασες τέλεια !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  20. Είχες την ευκαιρία να φορτίσεις τις δικές σου μπαταρίες, κι όχι των διαδικτυακών συμπράγκαλων.
    Και τα κατάφερες μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σίγουρο ότι η πολιτιστική μας κληρονομιά όταν βρίσκεται και δίπλα μας , εμένα τουλάχιστον με περιβάλει με απίστευτη ενέργεια!!
      Ευχαριστώ !!

      Διαγραφή
  21. Καλή επάνοδο! Τώρα που γέμισες μπαταρίες και εμπειρίες σε περιμένουμε πιο τακτικά εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δέσποινα για την πολύτιμη βοήθεια σου και σκοπεύω να μείνω γιατί αγαπώ εδώ το χώρο μας !!
      Καλό φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  22. Πότε ήταν που μας αποχαιρετισες με ενα καλο καλοκαιρι Νικολ μου;ποσο γρηγορα περνα ο καιρός όταν ειμαστε μαζι με τους αγαπημενους μας ε; Γύρισες με γεματες τις μπαταριες της αγαπης σου μεχρι επανω.. φαινεται απο την χαρα που μας περιγραφεις για το πως περασες..!
    παντα να περνας έτσι υπέροχα..και ας μας λειπεις..προεχει η δικη σου αναγκη να βρεθείς μαζι με την οικογενεια σου και να απολαυσεται ο ενας τον αλλον..
    Εμεις εδώ σε περιμεναμε να γυρίσεις να περναμε να τα λεμε φιλεναδα..!!
    Σιγουρα θα χαρηκαν στο χωριο με τα δωρακια σου.. μονο γι αυτες τις μικρες χαρες αξιζουν οι στιγμες μας!!
    Χαρηκαμε όλοι με την επιστροφή σου Νικολ μου..
    Να περνας ομορφα παντα..καλο και ηρεμο Φθινοπωρο να έχεις καλή μου..θα τα πουμε ναι;
    Αγκαλιά δυνατή και φιλακια απο όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου εσύ ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσουν τα χωριά , το πράσινο , οι συναντήσεις με τους αγαπημένους μα κυρίως η μυρωδιά του αέρα !!
      Τώρα είμαι εδώ και θα είμαι πιο συχνά γιατί σας αγαπώ πως να γίνει !!
      Σας φιλώ όλους με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  23. Καλωσόρισες
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου
    να περνάς πάντα τόσο όμορφα και ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο Δελφινάκι , σίγουρα θα περάσω να σε δω γιατί έχω χάσει πολλά

      Διαγραφή
  24. Καλώς το αγαπημένο μου κορίτσι!!!
    Πολύ χαίρομαι που πέρασες τόσο ωραία, απόλαυσα τις εξαιρετικές εικόνες και τα πανέμορφα δωράκια!

    Γλυκό και ήρεμο φθινόπωρο καρδούλα μου!
    Πολλή αγάπη και φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή