22 Νοεμβρίου 2019

Κεντημένες σκέψεις και πράξεις!!

Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να γράψω αυτά που έχω στο μυαλό μου με τον τρόπο που τα σκέφτομαι !! Και όμως ποτέ οι λέξεις δεν αποτυπώνονται όπως ακριβώς νοιώθω !!
Θα ήθελα να μην είναι τόσο επίπεδη η γραφή μου και να έχει κάθε συναίσθημα την ένταση που υπάρχει μέσα μου !!
Βέβαια και στον προφορικό λόγο μη νομίζεις ότι λέω πολλά !!Μπα !!  Λες και και κοστίζουν οι λέξεις .Ομως μόνο στον μυαλό μου υπάρχουν τα πάντα με τη ζωντάνια και με γλαφυρότητα των νοητών μου διαλόγων !!
Αυτό που συμβαίνει μέσα μου εδώ και μέρες είναι το απόλυτο θεικό χάδι , το μεγαλείο της δύναμης του σύμπαντος !!
Θυμάστε την νεαρή μανούλα που με αφάνταστη λύπη είχα γράψει κάποια πράγματα;;
Και  όμως απλά θα σας πω ότι σήμερα δύο μήνες μετά τη γέννηση του μωρού της η μαμά είναι καλά!! Δεν έχω λόγια να περιγράψω την μεγάλη δυσκολία της να κρατηθεί στη ζωή !!
Και ενώ όλα έδειχναν σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια το χέρι του Θεού ακούμπησε πάνω της   και την απάλλαξε !!Τώρα που γράφω αυτές τις λέξεις θα ήθελα να μπορούσα να περιγράψω του μυαλού μου τη γιορτή ,λες και όλες οι κυψέλες του εγκεφάλου μου άνοιξαν διάπλατα για μια ζωή που κερδήθηκε !!

Με τον απλοικό αυτό τρόπο μοιράστηκα τη χαρά μου και την ελπίδα που πάντα υπάρχει μέσα μου .
Για τα υπόλοιπα που θα δείτε ευτυχώς δεν χρειάζονται λόγια !
Ετοιμαζόμαστε λοιπόν για αλληλέγγυες δράσεις . Για εκείνους που μας δίνουν μαθήματα ζωής γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο για κανέναν μας !!
Φέτος με περισσή φροντίδα έφτιαξα κεντημένα γούρια με διάφορες παραστάσεις και φράσεις!!








Και χαρούμενες μπάλες για τη μαγεία των ημερών που έρχονται !!








 Και οι εργασίες συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς και χαρούμενες σκέψεις!!
Προς το παρόν ο υπολογιστής μου είναι καλά μετά από απουσία ημερών !!
Να είστε καλά φίλοι μου από καρδιάς ευχαριστώ όλους για την παρουσία σας εδώ , με την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλίτσα!!!

37 σχόλια:

  1. ...καλά, ποτέ, εσύ, δεν σταματάς να μας εντυπωσιάζεις!!!
    Νικόλ μου, τα όσα δημιουργείς, έχουν μια δική τους γλώσσα και μας μιλούν από την καρδιά τους.
    Καλότυχοι όσοι τα απολαμβάνουν!
    Όσο για την "μαμά", να είναι πάντα καλά! Κι εκεί, όλοι την έχουν ανάγκη.

    Καλές γιορτές, φίλη μου.

    "αστοριανή"

    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου μακρινή φίλη η παρουσία σου εδώ με τιμά όσο και τα λόγια σου !!
      Εύχομαι στην άλλη άκρη να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τη ζωή σας με τους αγαπημένους σας !! Εσείς που έχετε την Ελλάδα στο αίμα σας !!
      ΣΕ φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  2. «Η γραφή αποδίδει φτωχά τη λαλιά. Η λαλιά αποδίδει φτωχά το πνεύμα». Κομφούκιος.
    Ακριβώς αυτήν την αλήθεια εκφράζεις, αγαπητή μου Nikol, με τον εξαιρετικό πρόλογο της ανάρτησής σου. Να σε πλημμυρίζουν τα συναισθήματα και να μη μπορεί το μολύβι να τα γράψει όπως τα σκέφτεσαι.
    Κι έρχεται η έμπρακτη αλήθεια των ευγενών αισθημάτων και σου δίνει την πληρότητα:
    «Αυτό που συμβαίνει μέσα μου εδώ και μέρες είναι το απόλυτο θεϊκό χάδι, το μεγαλείο τής δύναμης του σύμπαντος!!».
    Αυτή η διατύπωση του τι νιώθεις, είναι τόσο συναρπαστική που θα πρέπει να τονιστεί με έντονα γράμματα, να προσεχτεί από όλους τους αναγνώστες σου. Είναι μια συγκινητική έκφραση για το τι σημαίνει καλοσύνη.
    Όλο το κείμενο μαζί με τα εντυπωσιακά έργα σου είναι μια υπέροχη κατάθεση ψυχής. Ένα μεγάλο ΕΥΓΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Αρη δεν ξέρω τι να απαντήσω σε σένα που σε γνωρίζω προσωπικά έστω για λίγο !! ΣΕ εκτιμώ για το λόγο σου , τα έργα σου , τον τρόπο ζωής σου !!
      Νοιώθω ότι η παρουσία σου εδώ είναι βαθιά αληθινή και σε ευχαριστώ θερμά !!

      Διαγραφή
  3. Νικόλ μου και όμως η γραφή σου αποδίδει στο ακέραιο τα συναισθήματά σου και μου μετέδωσε και μένα συγκίνηση και χαρά για τα ευχάριστα νέα που μας έγραψες, γιατί δεν σου κρύβω πως είχα στενοχωρηθεί πολύ με την προηγούμενη ανάρτηση. Οι προσευχές όλων εισακούστηκαν!
    Όσο για τις δημιουργίες σου είναι τέλειες και πάντα πασπαλισμένες με μπόλικη αγάπη.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου και ποιός άνθρωπος δεν λυπάται βαθιά με την αρρώστια της μάνας !!
      Η εξέλιξη της καταγράφηκε ως φαινόμενο περαιτέρω μελέτης , τώρα είναι με το μωρό της . Βέβαια είναι ακόμα αδύναμη αλλά είναι ζωντανή και υγιής!!
      Να είσαι καλά με τους ανθρώπους που αγαπάς. Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  4. Εμπνευσμένη από κάθε άποψη Νικόλ μου. Γραφής και δημιουργίας. Δεν θα τα έλεγε κάποιος καλύτερα. Οι σκέψεις και κυρίως οι πράξεις σου φωτίζουν σαν ηλιαχτίδες το γκρίζο αυτού του κόσμου. Όλα τα έργα σου είναι μικρές εκπλήξεις που σίγουρα θα σκορπίσουν χαρά.
    Χαίρομαι για τη μανούλα και από καρδιάς εύχομαι να είναι ευλογημένη.
    Δύναμη, ανθρωπιά και καλοσύνη. Έννοιες που δεν σου λείπουν ποτέ.
    Μπράβο Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου πάντα ξεχωρίζεις τα καλύτερα για όλους μας Η ζωή είναι πολύ μικρή και η χαρά αξίζει να μοιράζεται και να πλανάται στη σκέψη όλων μας !!
      Τη χαρά μου για την εξέλιξη της κοπέλας ήθελα να την μεταφέρω με φωτεινά γράμματα εδώ γιατί ξέρουμε η υγεία είναι πολύτιμο αγαθό !!
      Πολλά φιλιά αγάπης

      Διαγραφή
  5. Πόσο σε καταλαβαίνω Νικόλ μου, γιατί και η ίδια δεν τα πάω καλά στην "συγγραφή σκέψεων", δεν ξέρω αν φταίει πως είμαι δίγλωσση ή υποβόσκει κάποια δυσλεξία... αλλά τι σημασία έχουν οι λέξεις όταν όλοι μας ξέρουμε πως οι πράξεις μας, "μιλούν" καλύτερα;
    Πρώτα θα εκφράσω την χαρά μου, για την μανούλα που είναι πια καλά και φυσικά θα πω ότι σου λέω κάθε φορά, πως ότι ιδέα και αν περάσει από το νου σου, γίνεται μια πανέμορφη δημιουργία, γι αυτό και πάλι μπράβο!
    Να μη πούμε από τώρα καλές γιορτές αλλά καλές προετοιμασίες!
    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου ναι και εγώ σκέφτομαι ότι μπορεί να φταίει η διγλωσσία μου η γιατί όχι και κάποια δυσλεξία . Η κόρη μου η μεγάλη που ήρθε στην Ελλάδα 13 ετών ,άρα πήγε σε Ελληνικό σχολείο έχει άριστο προφορικό λόγο εν αντιθέσει με τον γραπτό και ναι υπάρχει δυσλεξία που την κουράζει !!
      Σε ευχαριστώ για όλες σου τις σκέψεις και σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία η γραφή σου Νικόλ μου και Υπέροχες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά με ότι κάνεις Ειρήνη μου . ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι για τη νέα μαμά!! Κι όλο ήθελα να σε ρωτήσω κι όλο δεν προλάβαινα.
    Καλοπούλητα τα έργα σου. Για ιερό σκοπό ξέρω. Εγώ θα είμαι απούσα αυτήν τη χρονιά όχι από επιλογή. Ξέρεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου δεν έχω λόγια να περιγράψω τη συγκίνηση και τη χαρά για την εξέλιξη της υγείας της κοπέλας !Και όμως υπάρχει ελπίδα !!
      Να είσαι καλά , καταλαβαίνω πόσο δύσκολα περνάς ,μακάρι να γινόταν αλλιώς αλλά..
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Αυτά κι αν είναι ευλογημένα νέα Νικόλ! Πραγματικά μεγάλα νέα για την νεαρή γυναίκα και το παιδί της στον κόσμο. Ένα άγγιγμα ζωής που συγκινεί.
    Όσο για τα έργα σου, γνωστά σε όλους. Μαζί με τη δράση σου.
    Ένα μεγάλο μπράβο απ την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μεγάλη ανατροπή Γιάννη μου !! Οι γιατροί της μιλούν για θαύμα !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, Μαρία μου. Μιλάς τόσο-όσο χρειάζεται για ν' αγγίξεις τις καρδιές μας. Και όλη τη "φλυαρία" σου την διοχετεύεις σε πράξεις αλληλεγγύης κι αγάπης. Μακάρι όλοι μας να γράφαμε επίπεδα, αλλά να αγαπούσαμε με όλες τις διαστάσεις και τα σχήματα που υπάρχουν.
    Να σου πω ότι θαύμασα ένα προς ένα τα στολίδια που ετοίμασες (αυτά τα κεντημένα γούρια, τι όνειρο είναι!!!) και ενθουσιάστηκα με τα νέα της νεαρής μανούλας.
    Όταν έχεις πλάι σου καλούς ανθρώπους που στέλνουν όλη τη θετική τους αύρα, συμβαίνουν θαύματα. Ευχαριστούμε για τα υπέροχα νέα Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πράγματι και εγώ πιστεύω ότι είναι ένα θαύμα η εξέλιξη της μανούλας !! Μακάρι έτσι να γίνεται και σε πολλούς άλλους ασθενείς !1
      Σε ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Qué bonitos trabajos!!! Los bordados, ideales.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ετσι ακριβως ο τιτλος σου τα λεει ολα
    η δουλεια σου αψογη
    οι φωτο ονειρεμενες!!!!!!!!!!να χουν καλο δρομο οπου κι αν παν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχουν καλό δρόμο ελπίζω και εγώ Σοφάκι μου !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Πόσο χαίρομαι για την μανούλα,Δόξα το Θεό που είναι καλά!!!
    Τα γούρια σου είναι φανταστικά,καθώς και οι προηγούμενες δημιουργίες σου!!!
    Καλή επιτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου το χέρι του Θεού μας ακούμπησε πάνω της !!
      Ευχαριστώ πολύ για όλες σου τις ευχές!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  13. Ποσο όμορφα μπορεις να μεταφερεις αυτα που νιωθεις Νικολ μου σε μας δεν το φανταζεσαι..και ας μην βρισκεις λογια να τα πεις ..εκεινα μιλανε απο μονα τους...τι συναισθηματα μας μεταφερεις ..κυριαχουν αυτα της αγαπης και τις καλοσυνης δυο πραγματικες ανθρωπινες αξιες της ζωής..
    Αν ακολουθουσαμε πολλοι ανθρωποι το παραδειγμα σου της προσφορας και τις αγαπης στο συνανθρωπο ..ο κοσμος μας θα ηταν πολύ καλυτερος φιλεναδα..
    Οι δημιουργιες σου δειχνουν τον πλουτο που κρυβεις στην καρδια σου..μου αρεσαν και τα κεντητα γουρακια αλλα και οι μπαλες γλυκια μου..
    Πολύ χαρα πήραμε με την ομορφη εξελιξη της μανουλας Νικολ μου η δυναμη του θαυματος του θεου εδω ειναι απιστευτη.. δοξα να εχει η ΧΑΡΗ ΤΟΥ..παντα τετοιες ειδησεις να εχουμε αγαπημενη μου.. την αγαπη μου παντα.. φιλω σε..❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου η δική σου η ψυχή είναι ανοιχτή να δέχεται όλα τα όμορφα και να τα μετουσιώνει σε μια τεράστια χαρά !! Και μην με κάνεις να ντρέπομαι ,κάνω ότι ακριβώς θέλω για να νιώθω εγώ καλά ότι κάτι μικρό μπορεί να δίνει χαρά !! Ετσι είσαι και εσύ φιλενάδα μου !!Η μανούλα είναι πλέον κοντά στο μωρό της και απολαμβάνει το δώρο του Θεού !! Σε φιλώ με όλη μου την αγάπη

      Διαγραφή
  14. Οι μπάλες σου υπέροχες Νικόλ μου και τα κεντητά ήταν η φετινή πρώτη σκέψη μα..δεν βλέπω πιά καλά για αν κεντήσω στο σπίτι, μόνο στο κτήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Γεωργία μου το εργαστήρι έχει πάρει φωτιά!!! Τα γούρια μου τα έκανα στο χωριό και πραγματικά νομίζω θα αρέσουν ! Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Η ζεστή αγκαλιά, το σφιχτό κράτημα του χεριού και το ειλικρινές ενδιαφέρον για το συνάνθρωπο, είναι σαφώς πολυτιμότερα από κάθε λέξη κορίτσι μου.
    Χαίρομαι τόσο για την πορεία της υγείας αυτής της μανούλας κι εύχομαι να χαρεί το παιδάκι της χωρίς καμιά σκιά να την απειλεί.
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, γεμάτες αγάπη όπως πάντα!
    Φιλάκια σου στέλνω πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου μακάρι τέτοια θαύματα να συμβαίνουν συχνά , το χέρι του Θεού καλή μου !!
      Ευχαριστώ πολύ για όλες σου τις ευχές !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  16. άλλη μία φορά είναι υπέροχα τα γουρια που έχεις φτιάξει καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με πολύ πιο άμεσο λόγο από όσο φαντάζεσαι, μας μετέφερες τέλεια νέα για τη γλυκιά μανούλα, και υπέροχες δημιουργίες, τις οποίες εύχομαι να βρω στο μπαζάρ 😉 Το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να σου ανταποδώσω, είναι ένα ταξίδι στην Ιταλία 😊 Πολλά φιλιά!

    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/11/i-finetsati-italia-mesa-apo-40-fotografies-meros-A.html

    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/11/i-finetsati-italia-mesa-apo-40-fotografies-meros-B.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Me alegro de las buenas noticias, felicidades.
    Unos trabajos con unos bordados preciosos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εσύ έφτιαξες παραγωγή ολόκληρη! πωπω δεν σας προλαβαίνω φέτος αλλά αν γίνει κάτι το Πάσχα στείλε μου ένα μηνυματάκι στο facebookf να ετοιμάσω τπτ κι εγώ. Όσο για το άλλο καλύτερα να μην έχουμε λόγια να περιγράψουμε τέτοια πράγματα γιατί χάνεται η Θεία Χάρη. Τα θαύματα των Χριστουγέννων είναι πάντα πολλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφη προσπάθεια με λεπτομερειες!
    Οι μπάλες σου εκλεψαν την παρασταση κατα τη γνωμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευλογία Νικόλ μου για τη μητέρα αυτή! Όπως το είπες το χέρι του Θεού! Όσο για τη γραφή σου μη γράφεις με λέξεις γράφε με τις υπέροχες σκέψεις σου, όπως ακριβώς τις κάνεις! Και το αποτέλεσμα θα σου αρέσει! Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα και γεμάτα αγάπη Χριστούγεννα με ομορφιά και υγεία! Με πολλές στιγμές κεφιού και θαλπωρής με όσους και με ότι αγαπάς, και ακριβώς όπως αγαπάς! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή