6 Ιουλίου 2018

Καλό καλοκαίρι !!!


Μένω στη στιγμές του καλοκαιριού 
με το κυρίαρχο κίτρινο χρώμα του ήλιου
και τις πολλές αποχρώσεις των πρασινογαλάζιων
θαλλασινών νερών !
Οτι και αν σημαίνει για τον καθέναν το 
καλοκαίρι να το περάσετε όπως το ονειρεύεστε
όπου επιθυμείτε και κυρίως με αυτούς που θέλετε!!
Μικρός αποχαιρετισμός από μένα 
με ευχές για ξεκούραση , απόλαυση και τι άλλο
πιο σπουδαίο την αγάπη 
για τον εαυτό μας για τους ανθρώπους μας !!









Να είστε καλά και γεμάτοι ενέργεια και καλή διάθεση !!








25 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, γλυκειά μου.
    "Μάζεψε" όλο τον όμορφο ήλιο, 'ολες τις αποχρώσεις του γαλάζιου...... θα τα χρειαστώ κι εγώ... Φιλιά από βροχερή Νέα Υόρκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι ήδη εξοχή και εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι ξέγνοιαστο ξεκούραστο και ανέφελο.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο καλοκαιρι γεματο χρωματα αρωματα κ κατασκευες!!!!μειναμε λιγες στη γειτονια αλλα εσυ δεν σταματησες ποτε να δημιουργεις γιατι εισαι ενα πλασμα ανησυχο φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι Νικόλ μου. Να περνάς καλά και να δημιουργείς πάντα όμορφα.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα κοσμήματα! Όσο πας και την απογειώνεις την τέχνη σου Μαρία μου!
    Να έχεις ένα θαυμάσιο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας αποχαιρετας με τις πολύ ομορφες δημιουργιες σου για να ζηλευουμε ε;χα..χα.. Οι ευχες μου αγαπημενη μου Νικολ ερχονται να σου πουν να περασεις ενα πανεμορφο καλοκαιρακι γεματο απο ομορφες στιγμες με την οικογένεια σου.. να ξεκουραστεις και να σε δούμε ανανεωμενη οταν γυρίσεις με το καλο κοντα μας.. μην χαθεις και εσύ ..γιατί οσο παμε και λιγοστευουμε !!
    Καλα να εισαι Νικολ μου..να γεμισεις τις μπαταρίες σου!!
    φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KAΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙΤΕ!
    Με αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μερσί όμορφη, παντα ομορφες δημιουργίες με ομορφιά...

    καλο καλοκαίρι αστερι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και καλό και ξεκούραστο και ανανεωμένο να είναι το καλοκαίρι σου, Νικόλ μου!
    Τα πλεκτά σου κοσμήματα είναι το ένα πιο ωραίο από το άλλο, μπράβο και πάλι!
    Πολλά χαμογελαστά και γλυκά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περάσεις όμορφα , όπως εσύ επιθυμείς και ονειρεύεσαι παρέα με τους αγαπημένους σου
    Καλό Καλοκαίρι και καλή επιστροφή στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η καινούργια σου λατρεία φανταστική, δημιούργησες υπέροχες δημιουργίες.
    Καλό Καλοκαίρι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στιγμές καλοκαιριού, ζεστές κατά κανόνα.
    Είθε να ζεσταίνονται οι ελπίδες, χωρίς να καίγονται.
    Να είσαι καλά, Nikol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα κοσμήματα σου!!!
    Εύχομαι να περάσεις καλό κι ευλογημένο καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό καλοκαίρι, Νικόλ μου. Καλή ξεκούραση.
    Υπέροχα τα κοσμήματα.
    Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι πανέμορφα κοσμήματα είναι αυτά;!
    Τα λάτρεψα πραγματικά!
    Καλό Καλοκαίρι Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο καλοκαιρι γλυκιαμου!
    Υπεροχα τα κοσμηματα!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες κι αυτές σου οι δημιουργίες κοριτσάκι μου!
    Να περάσεις ξένοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι!

    Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό Καλοκαίρι Νικόλ με τα ωραία σου !!!!! Με ότι καταπιάνεσαι το κάνεις τέλεια αγαπημένη !!!!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θαυμάσια κολιέ!! Να περάσεις το καλοκαιράκι σου όσο πιο ξέγνοιαστα και ξεκούραστα μπορείς Νικολίτσα μου!! Σίγουρα θα συνεχίσει να ναι και δημιουργικό!! Σε φιλώ με αγάπη!! 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο όμορφα και ρομαντικά δείχνουν όλα! Και ο συνδυασμός χρωμάτων και υλικών εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν γιορτάζεις σήμερα αλλά χρόνια πολλά με υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εντυπωσιακά κοσμήματα!Είμαι νέα φολουερ, χαίρομαι που γνωρίζω το ιστολόγιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν και μετά από καιρό... τα κοσμήματά σου Νικόλ είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ!!!! Πολύ όμορφα, σικάτα και εντυπωσιακά!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή