30 Μαΐου 2018

Αγκαθωτά αγγίγματα!!!


Ο κάκτος είναι αγάπη για μένα και ας τσιμπάει !!
Εχουν ελάχιστη φροντίδα , ανθίζουν και τα λουλούδια τους είναι 
υπέροχα και ας κρατούν μια νύχτα μόνο !!
Με γοητεύει η αργή τους ανάπτυξη, η κομψότητα τους , 
η διαφορετικότητα των αγκαθιών , η ποικιλία του πρασίνου χρώματος 
και περισσότερο τα διάφορα σχήματα !!





Όλοι οι κάκτοι βγάζουν λουλουδάκια




Τα ονοματα τους δεν τα θυμάμαι !!!















Αγαπώ και τα παχύφυτα επίσης , είναι υπέροχα στην όψη !!























Οι κάκτοι και τα παχύφυτα δεν είναι βαρετά φυτά ,
το σχήμα, το μέγεθος, το φύλλωμα αλλά και τα άνθη τους 
άλλοτε πελώρια και άλλοτε μικρά έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον !!!


















Ο Μάιος τελειώνει και εύχομαι σε όλους Καλό μήνα , 
καλοκαιρινό και γεμάτο δροσερές απολαύσεις !!!
Να είστε καλά γεμάτοι συναίσθημα και αγάπη !!!
Την αγάπη μου !!!



39 σχόλια:

  1. Καλημέρα Νικόλ!!! Τί όμορφη συλλογή που έχεις, πανδαισία χρωμάτων και υφών! Τους αγαπώ κι εγώ τους κάκτους και είχα εντυπωσιαστεί όταν είχα διαβάσει ότι στη βικτωριανή εποχή συμβόλιζε τον παθιασμένο έρωτα! Εντυπωσιακό ε;; Δεν το περιμένεις από ένα τέτοιο φυτό... Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ευγενία μου !! Πραγματικά είναι πολλά που δεν γνωρίζουμε για τα φυτά !! Μπορεί οι κάκτοι να αντέχουν στην ξηρασία όμως διαπιστώνω ότι λίγο περισσότερο νερό τα κάνει τρυφερά και υγιή !!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω κι εγώ κάκτους και παχύφυτα για τους λόγους ακριβώς που αναφέρεις και έχω αρκετά, αλλά η δική σου συλλογή είναι πανέμορφη !!!! Με το καλό ο καλοκαιρινός μήνας και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που τα αγαπάμε Ράνια μου !! Παλιότερα αγόραζα αρκετά φυτά , τα τελευταία χρόνια από μόσχευμα φίλων καταφέρνω ανέξοδα να πλουτίζω τη συλλογή μου !! Καλό μήνα επίσης φίλη μου

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Νικολ μου!
    Τι πανέμορφη συλλογή που εχεις απο κάκτους!
    Κάποια απο αυτά εχω και εγω! Υπεροχες όλες οι φωτογραφίες σου! Καλο μηνα και Καλο Καλοκαίρι! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Δήμητρα μου με πολλά μπάνια και πολλές χαρούμενες μέρες !!
      Χαίρομαι που και εσύ αγαπάς αυτά τα αγκαθωτά φυτά !! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. καλημερα αγαπημενη μου
    κι εγω αγαπω τους κακτους
    ποσα ειδη υπαρχουν
    και ειναι ολα πανεμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου !! Να είσαι καλά με μοναδικές εμπνεύσεις στο ταξιδιάρικο μυαλουδάκι σου !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Ένας υπέροχος κόσμος Νικόλ μου. Όπως τον λες και τον αναδεικνύεις. Λατρεύω τα παχύφυτα. Έχω μερικά μικρά και τα χαίρομαι. Είναι πανέμορφα.
    Πολύ όμορφο το θέμα σου σήμερα καλή μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομορφιά είναι δίπλα μας Γιάννη μου αρκεί να μπορούμε να την δούμε , στα απλά και καθημερινά !!
      Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι όπως το επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα!
    Κάπου είχα ακούσει πως τα άνθη του κάκτου κρατούν ελάχιστα, είναι αλήθεια λοιπόν.
    Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα παχύφυτα.

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη όντως το κάθε άνθος διαρκεί μια νύχτα αλλά βγάζουν πολλά μπουμπούκια !!
      Σε φιλώ α και καλό καλοκαίρι !!

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχη συλλογή και ποικιλία παχύφυτων και κάκτων που έχεις!Είναι τα μόνα φυτά που καταφέρνουν να επιζήσουν στο μπαλκόνι μου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ούτε από αέρα καταλαβαίνουν , οπότε ομορφαίνουν το χώρο μας χωρίς πολλές απαιτήσεις !!Πολλά φιλιά Αριάδνη μου

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφοι είναι Μαράκι μου!
    Δυστυχώς οι δικοί μου κάκτοι δεν έχουν την τύχη να μεγαλώνουν και θαυμάζω πολύ τους δικούς σου.

    Καλό και χαρούμενο μήνα, σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Μαίρη μου !!Και όμως είναι τόσο απλή η συντήρηση τους !!
      Καλό μήνα επίσης Μαιρούλα μου

      Διαγραφή
  9. Αγαπώ και τους κάκτους και τα παχύφυτα. Τα δικά σου είναι ονειρεμένα. Αλλά προτιμώ τα παχύφυτα που δεν έχουν αγκάθια.
    Υπέροχες φώτο!
    Καλό μήνα Νικόλ μου
    Να περνάς καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται να μην τα αγαπάς Αννα μου , είναι ξεχωριστά !! Καλό μήνα , καλό καλοκαίρι με ότι επιθυμείς καλή μου φίλη !!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα
    όλοι πιο πάνω γράφουν οτι τους αρέσουν οι κάκτοι και τα παχύφυτα
    τελικά μόνο εμένα δεν αρέσουν; χαχα
    καθόλου δε μου αρέσει ο κακτος ,δε βρίσκω καμιαν ομορφιά σε τούτο το φυτό

    εσύ όμως τους αγαπάς πολλά για να έχεις τόση συλλογή
    να τους χαίρεσαι και να τους απολαμβάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν μου κάνει εντύπωση που δεν σου αρέσουν Δελφινάκι !! Ο καθένας μας έχει το δικό του γούστο . Καλό καλοκαίρι να έχεις!!

      Διαγραφή
  11. Σίγουρα δεν είμαστε στο βοτανικό κήπο ε;
    Μα τι ομορφιές είναι αυτές Μαρία μου!
    Τον έκανες τον κάκτο, λαμπερό πρωταγωνιστή.
    Όντως, έχουν άπειρα σχήματα, χρώματα και υφές αυτά τα ανθεκτικά και καθόλου απαιτητικά φυτά. Αξίζουν της φιλοξενίας μας.
    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι καλέ πέρνα από το μπαλκόνι μου να δεις!!
      Καλό καλοκαίρι Μαρία μου με ότι εσύ επιθυμείς !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  12. Πολύ πλούσια η συλλογή σου, Νικόλ μου!!!!
    Και τί όμορφα που είναι τα άνθη των κάκτων!
    Δυστυχώς, εγώ δεν τα καταφέρνω μαζί τους και όλο μου χαλάνε...αντίθετα από τα παχύφυτα που τα αγαπώ και περισσότερο.
    Να τα χαίρεσαι τα όμορφα φυτά σου
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά και εγώ θα πίστευα ότι στον κήπο σου θα είχαι θέση και οι κάκτοι !!
      Καλό καλοκαίρι Μαριάννα μου με χαρά και ξενοιασιά!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  13. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΠΑΧΥΦΥΤΑ....ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.....ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο ιδιαίτερα και όμορφα Ιριδα μου !!!
      Καλό καλοκαίρι με όμορφες στιγμές !!

      Διαγραφή
  14. Ομολογώ πως δεν έχω ιδιαίτερη αδυναμία στους κάκτους, με ξετρέλαναν όμως οι φωτογραφίες που μας χάρισες.
    Υπέροχες Νικόλ μου.
    Καλό μήνα και καλή βδομάδα να μας ξημερώσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλοί δεν τα αγαπούν Μαρίνα μου , μένουν έκθαμβοι όμως όταν βλέπουν τα άνθη τους !!
      Κοριτσάκι μου καλό καλοκαίρι !! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. Και να μη συμπαθεί κανείς τα κακτοειδή Νικόλ μου,
    όταν δει τόση ομορφιά, θα αναθεωρήσει και ας τρυπηθεί στη συνέχεια!!!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και καλή καλοκαιρινή μας βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην κοσμοθεωρία των κάκτων υπάρχουν τα πολλά και μυτερά αγκάθια και τα υπέροχα ένθη !!
      Καλό σας καλοκαίρι Στεφανία μου

      Διαγραφή
  16. Πραγματικά πάντως, αν και ακανθώδη,
    έχουν οργιώδη φαντασία, σε χρώματα
    και σχήματα! Πολλά φιλιά, καλό μήνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ένα αγκάθι βγαίνει όμορφο λουλούδι Πέτρα μου !! Καλό καλοκαίρι να έχεις φίλη μου

      Διαγραφή
  17. Νικόλ μου, χαίρομαι που αγαπάς τους κάκτους και τα παχύφυτα. Ειδικά τα παχύφυτα τα λατρεύω! Πανέμορφες οι ανθισμένες σου φωτογραφίες. Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια τα λατρεύεις κορίτσι είναι πολύ όμορφη κατηγορία φυτών !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  18. ποσο υπομονη κ αγαπη χρειαζεται.εγω ακομα κ κακτο ξεραινω.καλο καλοκαιρι φιλεναδα μου γλυκιαααααα κ φανταζομαι θα ναι "ανησυχο" γιατι εσυ παντα κατι ετοιμαζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως δεν θεωρούνται δύσκολα φυτά Σοφάκι μου !! Καλό καλοκαίρι επίσης και δίκιο έχεις όλο και κάτι ετοιμάζω !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  19. Τους λατρευω τους κάκτους έχω πολλούς δεν με απογοητεύουν ποτέ,δεν με εγκαταλείπουν ποτέ δεν θέλουν τίποτα παρα μόνο ήλιο αντε και λιγο νεράκι που και που!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο εχει ο μήνας; δεν υπαρχω απο καθυστερηση σε καθυστερηση είμαι τωρα τελευταια απο τοτε που ηρθαμε εδώ Νικολ μου δεν μου μενει παλι χρόνος.. βρε τι να κανω πες μου... ασε που αρχίσαμε και τα μπανια και φευγει το πρωινο μου..ξερεις τωρα τι να στα λεω αγαπημερνη μου.
    Οι κακτοι και τα παχύφυτα σου εχουν επανω τους την αγαπη και την φροντιδα σου γι αυτό ειναι πανεμορφα.
    να περνας ομορφα φιλεναδα.. σόρυ..θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή