17 Μαΐου 2018

Ονειρικά μονοπάτια!!!

Αγαπώ πολύ και πάρα πολλά πράγματα , μα αλήθεια 
αγαπώ κάθε σπιθαμή της πατρίδας μας , κάθε φορά που ταξιδεύω 
νιώθω την ανάγκη να ενσωματωθώ με κάθε τόπο 
και να γεμίσω από την ενέργεια του 

Μετέωρα !! Μαγικό μέρος γεμάτο ιστορία .
Τα θεόρατα βράχια δεσπόζουν επιβλητικά 
στην Καλαμπάκα ,μοναδικό σε ομορφιά γεωλογικό 
φαινόμενο !!!Δέος!!!





Προιστορικός λιμναίος οικισμός Δισπηλιού Καστοριάς!!
Ταξίδι ΄΄προιστορικό΄΄ που σε γυρίζει  αινιγματικά στη χήρα του αγνώστου
Αντικείμενα από ξύλο, πέτρα και μέταλλο μαρτυρούν τη ζωή 
στη νεολιθική εποχή !!!









Στον οικισμό Μελάς Καστοριάς (πρώην Στάτιστα)
υπάρχει ένα μικρό Μουσείο του Παύλου Μελά!!








Στο υδάτινο στοιχείο ,Πρέσπες!!!
Μοναδικές εικόνες , μεγάλοι πρωταγωνιστές τα πουλιά !!!
Στη Μικρή Πρέσπα περπατήσαμε σε ξύλινη γέφυρα και φτάσαμε 
στο καταπράσινο νησάκι του Αγίου Αχιλείου !!
Ο κατεστραμμένος ναός , τα ζώα και τα διάφορα είδη πουλιών μαζί με λίγους κατοίκους!!!













Στη λίμνη της Καστοριάς !!! 










Η Μεγάλη Πρέσπα !!!
Μια βαρκάδα μας γέμισε εικόνες μοναδικές από 
προσκυνητάρια και το εκκλησάκι της Αγίας Ελεούσας 










Από το εκκλησάκι ,αφού αναρριχηθείς και ανεβείς 167 πέτρινα 
σκαλοπάτια , απολαμβάνεις τη μαγεία!!!





Τελευταίος σταθμός το Νυμφαίο 
και φυσικά το καταφύγιο Αρκτούρος!!









Τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψω τα συναισθήματα μου 
Με μάγεψαν όλα , μα όλα !!
Να είστε καλά φίλοι μου !!!

32 σχόλια:

  1. Πώς να μη σε μαγέψουν τόσες ομορφιές; Μάγεψες κι εμάς μέσα από τις φωτογραφίες σου. Πάντα να περνάς υπέροχα Νικόλ μου και όντως η πατρίδα μας έχει μοναδικές ομορφιές και κάθε τόπος διαφορετικός από τον επόμενο.Σκέτη μαγεία.
    Όνειρα γλυκά και ταξιδιάρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου μακάρι να μπορούμε να γνωρίσουμε τα μέρη μας !!!Οπου και αν πάω είναι μαγικό μέρος και κάνω σαν παιδί!!Οι Πρέσπες και το Νυμφαίο που πήγα πρώτη φορά με μάγεψαν !!
      Καλό Σαββατοκύριακο υπέροχη φίλη μου

      Διαγραφή
  2. Μα κι εμείς μαγευτήκαμε Νικόλ μου με την όμορφη περιήγηση που μας έκανες και με τις εκπληκτικές φωτογραφίες σου !!! Φαντάζομαι πόσο όμορφα θα πέρασες και πόσο γέμισε η ψυχή σου ομορφιά !!!! Πάντα τέτοια αγαπημένη !! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν τα μέρη της Ελλάδας θα πω δεν έχει , δεν ξέρω μιλάει η ιστορία τους , η δική μου ανάγκη να γεμίσω την ψυχή μου πατρίδα , κάθε φορά γυρίζω με εικόνες γεμάτη !! Σε φιλώ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Νικόλ!! Πολύ όμορφη η διαδρομή σου! θυμάμαι μια παρόμοια εκδρομή με το σχολείο στο λύκειο που μας είχε αφήσει τις ομορφότερες εντυπώσεις. Ωστόσο στον Αρκτούρο δεν έχω πάει ακόμα. Είναι το όνειρό μου. Τί γλυκιά η μικρή αρκούδα της φωτογραφίας σου! Φιλάκια πολλά και καλά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου στο Νυμφαίο και μάλιστα στο μονοπάτι με τα δέντρα που περπατάς ως τον Αρκτούρο νιώθεις ότι κάπου σε παραδεισένιο μέρος βρίσκεσαι !!! Εύχομαι κάποτε να πας γιατί αξίζει !!Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Νικολ μου!
    Πολυ όμορφη η βόλτα σου και εκπληκτικές όλες οι φωτογραφίες σου απο τα πανέμορφα μέρη που επισκεφτηκες! Και εγω ένοιωσα δέος αντικρίζοντας,πέρσι,τα Μετέωρα! Πολυ εντυπωσιακό τοπίο! Να περνάς πάντα υπέροχα! Καλο ΣΚ!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Δήμητρα μου κάθε φορά στα Μετέωρα νιώθεις το μεγαλείο της φύσης , πάντα έτσι θα νιώθουμε !!Να είσαι καλά φίλη μου και να περνάς όμορφα !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Έπραξες υπέροχα που δραπέτευσες σ΄άλλα μέρη!
    Σου εύχομαι ολόψυχα, να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες γιατί όλοι οι προορισμοί είνα μαγικοί!
    Σε ευχαριστούμε για τις εικόνες σου, μας μετέφεραν μαζί σου!
    φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν θέλουμε αγαπημένη μου Βαρβάρα να καθαρίσουμε μυαλό και ψυχή μόνο η φύση μπορεί να μας κάνει καλό !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένος προορισμός, έχω πάει τρεις φορές!
    Πρέσπες και Καστοριά δεν έχω πάει ποτέ και θα ήθελα!

    Σ'ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες :)

    ΥΓ: Δεν γίνεται να μην αναφερθώ και στις δικές σου ομορφιές, σούπερ ανανεωμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου όταν μπορέσεις θα σου έλεγα να πας Πρέσπες !! Τα νερά τος είναι καθαρά και απέραντα !! Η βαρκάδα στη Μεγάλη Πρέσπα σε γεμίζει απίστευτη ενέργεια και ξενοιασιά για μέρες !!
      Ευχαριστώ για το Υ.Γ. η φύση ευθύνεται γι αυτό

      Διαγραφή
  7. Μαγικό οδοιπορικό....!
    πόσες όμορφες εικόνες....! που μας ταξίδεψες Μαρία Νικόλ, ειλικρινά μας πήρες συντροφιά σου. Πανέμορφα ένα προς ένα.
    Τελικά το ταξίδι είναι ανάσα ζωής.
    Ευχαριστούμε πολύ καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς !! Το μεγαλείο της φύσης μας προσφέρει τόσες πολλά ανάσες!! και εμείς δεν χάνουμε ευκαιρία να την πληγώνουμε!!
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  8. Είναι απ' τα μέρη που δεν έχω πάει, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Και το οδοιπορικό σου το επιβεβαιώνει. Οψόμεθα λοιπόν...
    Μαρία μου σε χάρηκα πολύ στη φωτογραφία, αλλά και όλες τις στιγμές που αιχμαλώτισες και μοιράστηκες μαζί μας. Κούκλα η Καστοριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο στα Μετέωρα είχα πάει και εγώ Μαρία !! Κάθε μέρος έχει ξεχωριστή ομορφιά , ιστορία ακόμα και κουλτούρα !! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  9. Μπορεί να ζω σ' ένα πανέμορφο βουνό, αλλά μου λείπουν οι εκδρομές... γι αυτό Νικόλ μου, ένα τεράστιο ευχαριστώ για το όμορφο αυτό φωτογραφικό ταξίδι που μας χάρισες!
    ΑΦιλάκια και εύχομαι πάντα τέτοιες ομορφιές να σκορπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Στεφανία μου ότι το κάθε μέρος είναι ξεχωριστό και μακάρι να μπορούμε να γνωρίσουμε όλα τα μέρη μας !!
      Μια μεγάλη αγκαλια

      Διαγραφή
  10. Να σου πω Νικολ μου...πως περίμενα να πω με ανηπομονησία να μας ταξιδέψεις μέσα απο το φακο σου;
    Ελεγα δεν θα δουμε τις ομορφιες που είδες;
    Σε ευχαριστούμε που το έκανες φιλεναδα..υπεροχες οι φωτογραφίες σου!! Για μας που ειναι δυσκολο πια ταξιδευουμε το κανουμε μεσα απο τα δικα σας ταξιδια..
    Πράγματι η πατριδα μας όπου και να πας εχει και κατι όμορφο να μας δειξει και να το απολαυσουμε...με την καρδια μας..
    Παντα να απολαμαβανεις ότι και να κανεις αγαπημενη μας φιλη..απο όλους μας φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο τα μαγευτικά Μετέωρα έχω επισκεφθεί δύο φορές αλλά δυστυχώς κανένα άλλο μέρος απ'αυτά που τόσο όμορφα μας παρουσιάζεις Νικόλ μου.
    Πολύ θα ήθελα να καταφέρω μιά μέρα να πάω σ'αυτά τα μέρη!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε πόσο όμορφες χώρες ζούμε
    Ειμαστε πολύ τυχεροί
    δόξα το Θεό
    αγαπώ πολύ και την Κύπρο , αλλά και την Ελλάδα [ένα από τα πολλά όμορφα νησιά της Ελλάδας μας είναι καταγωγή μου]
    άμα βλέπεις φωτογραφίες και μάλιστα μαζεμένες από πολλούς τόπους , είναι άλλη άισθηση
    λάτρεψα πολύ όλες τις φωτογραφίες σου , όλους τους τόπους που πήγες
    ξεχώρισα αυτήν με τα κύματα που άφησε πίσω της η βάρκα σας
    και την επόμενη φωτογραφία της εκκλησίας που είναι σαν φυσικό παράθυρο
    μου έκαμε εντύπωση η εκκλησία αυτή με τα τόσα πολλά σκαλιά 167!!!!
    μου αρέσουν και μένα πολλά τα μουσεία
    από όλα τούτα που έδειξες , μόνο στα Μετέωρα πήγα,θαύμα της φύσης!!!!
    να σαι καλά και να απολαμβάνεις τις βόλτες σου στις ομορφιές της Ελλάδας μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ για την ευκαιρία να δω και να μάθω για τόπους που δεν ήξερα και που δεν πήγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα μέρη....η Ελλάδα έχει τόσες πολλές ομορφιές!!
    Με ταξίδεψες σ'ένα παλιό αντίστοιχο ταξίδι που είχα κάνει...είναι πραγματικά πολύ όμορφα μέρη όλα!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικόλ μου, δεν με έπαιρνες να πάμε μαζί? Αγαπάμε τα ίδια πράγματα! Λατρεύω τα Μετέωρα, τη λίμνη της Καστοριάς και τον προϊστορικό οικισμό στο Δισπηλιό!!! Άσε που δεν έχω πάει Πρέσπες!!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας, φίλη μου. Και εσύ, όπως πάντα, εκθαμβωτική!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την προηγουμενη Κυριακη ημουν και εγω ημερησια στην Καστορια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακρως ταξιδιαρικη αναρτηση! Καστορια δεν εχω παει και ζηλεψΑ πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Ονειρικά", δεν θα πει τίποτα!
    Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα,
    με μόνη παραφωνία...τους Έλληνες ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ωραίες εικόνες! Ποιος δεν αγαπάει τα ταξίδια;
    Εκει προς τα βορεια δεν έχω πάει ως τωρα, αν και θα το ήθελα πολύ!
    Μόνο να δείχνουμε και λίγο σεβασμό στον τόπο μας,γιατί καλά το λέει η Πέτρα από πάνω: Το μόνο κακο που εχει η Ελλάδα είναι οι Έλληνες...
    Φιλιά πολλά Νικόλ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...τυχερή!!!!!!!!!

    Ευχαριστώ! και...
    ΜΗ λέτε για τους Ελληνες!!! Οι γείτονες... παραμονεύουν
    με τις... "αρχαίες" ιστορίες τους

    Σας αγαπώ, Υιώτα, "Αστοριανή, μπλογκ" ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ζηλευτά τα μέρη ου κρύβει τούτος ο τόπος!
    Πάντα όμορφες βόλτες σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πραγματικά ονειρικά μονοπάτια... μα πόσες πια ανεξερεύνητες ομορφιές έχει η πατρίδα μας!!! Σε ευχαριστούμε Νικόλ μου γι αυτό το πανέμορφο οδοιπορικό!

    www.artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή