24 Σεπτεμβρίου 2017

΄΄Φυσικά και σε ακούω΄΄

Ο τίτλος συνοδεύει το σκίτσο  του asafhanuka
που με αιχμηρό τρόπο απεικονίζει σε βάθος την σημερινή κοινωνία !!



Αλήθεια μάθαμε να ακούμε τον άλλον ;;; Το σύντροφό μας , το φίλο μας , το παιδί μας;;
Αφήνουμε να ολοκληρώσει πριν διακόψουμε για να πούμε τη γνώμη μας χωρίς να μας το ζητήσει καν!!! Η διακόπτουμε και παρεμβαίνουμε για να πούμε τι πάθαμε εμείς όταν αρρωστήσαμε η όταν απολυθήκαμε !!

 Aφήνουμε τον άλλον να μιλήσει χωρίς να τρέξουμε να γεμίσουμε τα σιωπηλά κενα !!
Δίνουμε  το χρόνο που χρειάζεται ο συνομιλητής μας να ολοκληρώσει τη σκέψη του !!
Η σιωπή πολλές φορές είναι η ανάσα που χρειάζεται ο φίλος μας , ας του τη χαρίσουμε λοιπόν .
Τα μάτια της καρδιάς μας και την υπομονή μας ζητάει ο φίλος μας . Κάπου να ακουμπήσει για λίγο να ξεκουραστεί !!
Και πολλοί από εμάς δεν αντέχουμε η δεν μπορούμε πραγματικά να ακούμε !!
Η έχουμε μάθει να μιλάμε πολύ να είμαστε καλοί ομιλητές  αλλά  δεν είναι σίγουρο ότι θα έχουμε ικανούς ακροατές γύρω μας.
Ο φίλος μας δεν χρειάζεται την κριτική μας η τη συμβουλή μας γιατί πως είμαστε σίγουροι ότι εμείς λέμε το σωστό;;;
Αλλά κυρίως μην υποβαθμίζουμε το πρόβλημα του άλλου για να τον κάνουμε να νιώσει καλύτερα ,
επειδή βαθιά μέσα μας νιώθουμε ΄΄άρνηση του πόνου΄΄ .
Σκέψεις απλές που υπάρχουν μέσα μου πρώτα για εμένα και με προβληματίζουν !!!

Φίλοι μου μπορεί να γινόμαστε όλο και πιο λίγοι όμως εμένα μου αρέσει να μοιράζομαι σκέψεις και δημιουργίες εδώ μέσα στο δικό μου χώρο , νιώθω οικεία , άλλωστε τους περισσότερους από εσάς τους γνωρίζω !!!
Αλλωστε στο fb κυκλοφορούν τόσες θεές και θεοί που να μπερδεύομαι μια κοινή θνητή !!!!

Οι δημιουργίες μου σήμερα ανακατεύτηκαν με κομμάτια δέρματος 
και δερματίνης και το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ !!
Ελπίζω το ίδιο και για τους αποδέκτες!!!




Κολιέ



 Βραχιόλια


Δαχτυλίδια


Σκουλαρίκια


Καλή εβδομάδα να έχετε , με υγεία και αγάπη !!!

39 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, Νικόλ μου. Αγαπώ την αίσθηση του δέρματος στα κοσμήματα. Χαρίζει εξωτερική νότα. Όσο για το πόσοι πραγματικά ακούν το συνομιλητή τους, νομίζω ότι αυτοί είναι πράγματι ελάχιστοι. Ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Μία μου !! Πραγματικά ο διάλογος και η επιθκοινωνία τείνουν να εκλείψουν μα και η κατανόηση είναι δυσεύρετη !! Ευχαριστώ πολυ και σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι!!!! Μ' αρέσει αυτή η "ζεστασιά" του δέρματος, μπράβο.
    Αν είχα βρει άνθρωπο που να με ακούει, αλλά να ΑΚΟΥΕΙ, θα ήταν τόσο, μα τόσο πιο "γελαστή" η ζωή μου... (Και δεν είμαι πολυλογού).
    Τι να κάνουμε, ας πορευτώ μ' ό,τι έχω.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου πράγματι αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη να μας ακούν και να ακούμε αλλά ουσιαστικά !! Βλέπω την ανά;αγκη των ανθρώπων μέσα από διάφορες ομάδες αλλά είμαι προνομιούχος μπορώ να πω γιατί και μπορώ να ακούω αλλά και να με ακούσουν !!
      Σε φιλώ και μας λείπεις!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Νικόλ!! Πολύ όμορφες οι χειροποίητες δημιουργίες σου. Τις ζήλεψα πραγματικά! Οσο για την εισαγωγή σου, από τη μικρή μου εμπειρία στο σχολείο ως δασκάλα παρατήρησα ότι οι μαθητές μου είχαν τόσο ανάγκη να μιλήσουν γιατί μάλλον δεν τους άκουγε ποτέ κανείς... Ηταν κάτι που μου έκανε εντύπωση από την αρχή και μ' έβαλε σε σκέψεις. Φιλάκια και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη θέση της δασκάλας Ευγενία μου μπορείς να καταλάβεις τη δομή της κάθε οικογένειας !!Τα παιδιά θέλουν να μιλήσουν να πουν τη χαρά τους , τους φόβους τους , τις φανταστικές τους ιστορίες αλλά ....Θεωρώ ότι τα παιδιά έχουμε χρέος να ακούμε με προσοχή , να; ικανοποιούμε την ανάγκη του γιατί τότε θα κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους!!
      Να είσαι καλά !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Καλή σου μέρα!Πολύ όμορφα ειδικά τα κολιέ μου άρεσαν πολύ!Μ'αρέσει όπως κάθε φορά φτιάχνεις πράγματα με διαφορετικά υλικά.Όσο για τους καλούς ακροατές δυστυχώς έχεις δίκιο είναι λίγοι.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριάδνη μου μου αρέσει και μένα να πειραματίζομαι !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!
    Πολυ ξεχωριστες οι δημιουργιες σου...σαν και σενα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Νικόλ μου
    Είσαι ένας άνθρωπος υπέροχος όπως
    υπέροχα είναι τα λόγια σου κι οι δημιουργίες σου!!!

    Να περνάς καλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου ακόμα δεν καταφέραμε να τα πούμε από κοντά !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Νικόλ οι σκέψεις σου προβληματίζουν και εμένα και προσπαθώ τουλάχιστον να είμαι καλός ακροατής προβλημάτων, εχέμυθη και χωρίς κριτική διάθεση.
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως πάντα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου είναι σημαντικό να μπορούμε να ακούμε ακόμα και μέσα από την σιωπή η το βουβό κλάμα τον άνθρωπο .
      Ευχαριστώ πολύ και να είσαι καλά !!Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Μ αρέσεις όπως τα γράφεις και αφού δεν μπορώ να σε ακούω από δω, ευχαριστιέμαι να σε διαβάζω μιά όπως λες κι εσύ το φβ είναι γεμάτο θεές ...... Οι δημιουργίες σου όπως πάντα εξαιρετικές και ιδιαίτερες !!!!! Να είσαι καλά βρε Νικόλ να μας ομορφαίνεις τη γειτονιά !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Ράνια μου από εδώ θέλω να μοιράζομαι τους προβληματισμούς μου και μάλιστα με όλους εσάς που λίγο σας γνωρίζω !! Η οικονομική κρίση άλλαξε πολύ τους ανθρώπους προ το χειρότερο !!
      Να είσαι καλά και με έχεις αγχώσει με τα Χριστουγεννιάτικα που φτιάχνεις
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  9. καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    ξεχωριστές δημιουργίες φτιαγμενες με μερακι!φαινεται αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ παραστατικά θέτεις, Nikol, το ζήτημα του πώς συνομιλούμε.
    Η ευγένεια, η διακριτικότητα, η ανεκτικότητα, η ανοχή, η υπομονή, η κατανόηση κλπ. Όλα θέματα καλλιέργειας, δηλαδή παιδείας.
    Άλλη μια υποχρέωση των σχολείων μας η εκπαίδευση τού διαλέγεσθαι.
    Πάντως οι δημιουργοί διαλέγονται αποτελεσματικά με τα δημιουργήματά τους…
    Καλή συνέχεια στα ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρη μου δεν είναι μόνο υποχρέωση των δασκάλων μόνο !!Πρωτίστως είναι των γονέων , τα παιδιά θέλουν να μιλήσουν , να ρωτήσουν , να μάθουν και οφείλουμε να έχουμε χρόνο ποιοτικό μαζί τους !!
      Την αγάπη μου σε σένα και την Ιωάννα

      Διαγραφή
  11. Πόσα πολλά "λέει" η βουβή εικόνα σου!
    Η ακρόαση είναι τέχνη Νικόλ μου και λίγοι είναι αυτοί που την κατέχουν έτσι κλεισμένοι στα "θέλω" που είμαστε όλοι. Πρώτα μαθαίνεις ν' ακούς τον εαυτό σου όταν μιλά στον άλλο, έτσι μαθαίνεις και να μην επικρίνεις κανένα!
    Οι δημιουργίες σου και αυτές μιλούν από μόνες γιατί είναι καλαίσθητες!

    ΑΦιλάκια με ευχές για μια όμορφη βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στεφανία μου και μένα μου έκανε το κλικ όταν την είδα για να γράψω τις σκέψεις μου .
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου , πρώτα να ακούμε τον εαυτό μας . Τα δύσκολα χρόνια της ασθένειας του συζύγου άκουσα πολλά και έμαθα πολλά σε χώρους νοσοκομείων και θεραπευτηρίων ! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  12. Τι καταπληκτικά κοσμήματα έφτιαξες πάλι Μαρία μου!
    Πολύ ιδιαίτερα τα υλικά σου και οι συνδυασμοί σου επιβεβαιώνουν την καλαισθησία και το ταλέντο σου!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν οι πειραματισμοί με διάφορα υλικά Μαρία μου . Να είσαι καλά !!Και καλό φθινόπωρο !! Καλό σου ξημέρωμα

      Διαγραφή
  13. ΑΧ Νικόλ μου.. να ηξερες τι καμπανακι μου χτυπα η αναρτηση σου!! πραγματι αγαπηενη μου φιλη είναι μεγαλο προτέρημα να ΑΚΟΥΣ τον άλλον οποιος και να ειναι αυτός ακομα δε περισσοτερο τα παιδια σου..να τους δινεις την προσοχή σου.. δυστυχώς και εγώ το ιδιο λάθος κανω.. νομίζοντας οτι αν παρέμβω θα ειναι σωστο εκεινη την στιγμή!! πόσο λάθος είμαι και η αναρτησή σου φιλεναδα μου θύμησε για ακομα μια φορα.. να προσεχω πότε θα ειναι η καταλληλη ωρα να το κανω..το προσπαθω να κανω το σωστό και χαιρομαι όταν το καταφερνω..σε ευχαρστώ για το καμπανακι...
    οσο για τις δερματινες δημιουργίες σου.. εχουν την λεπτότητα και την ομορφια του χαρακτήρα σου..Νικόλ μου.
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις...την αγαπη μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου εσύ είσαι ο άνθρωπος που ξέρει να ακούει και αν παρεμβαίνεις το κάνεις με λεπτότητα για να ηρεμήσεις καταστάσεις όχι για να κρίνεις και να δώσεις οδηγίες !!!Ομως επιμένω ότι ακούς με προσοχή το συνομιλητή σου και αυτό είναι το μεγάλο σου προτέρημα !!
      Σε φιλώ πολύ δυνατά

      Διαγραφή
  14. Να ...που την ακολουθώ...να συμπληρώσω πως το θέμα σου είναι ακριβώς...καμπανάκι για όλους μας, σε όλα τα επίπεδα!
    Και ναι..το σπίτι μας είναι..εδώ που γνωρίσαμε η μια την άλλη, όσο κι αν η αμεσότητα τρέχει αλλού..Εδώ, είναι αλλιώς...
    Διαφορετικά αυτή τη φορά τα κοσμήματά σου, αλλά όμορφα και για καλό σκοπό, αφού δεν κρατάς τίποτα για σένα!
    Να είσαι πάντα καλά!!! την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το λέω και το νιώθω ότι εδώ μπορώ να νιώθω ο εαυτός μου και να καταθέτω τις σκέψεις μου Βαρβάρα μου !! Αυτή τη φορά πειραματίστηκα με άλλα υλικά και νομίζω ότι καλά βγήκαν για τους σκοπούς μου !!1 Να είσαι καλά και γαλήνια !
      Σε φιλώ αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  15. Ελπίζω να μην είναι εγωιστικό, μα έχω την εντύπωση πως είμαι αρκετά "καλή" στο να ακούω! Μόνο να μιλήσω μη μου ζητήσεις! Δεν το 'χω!!!
    ;-)
    Πέρα από την πλάκα, την άρνηση του πόνου, την έχω σκεφθεί αρκετές φορές ως ενδεχόμενο κι εγώ...
    Όπως και να 'χει, τους προβληματισμούς σου, να τους μοιράζεσαι, γιατί αν εσύ νιώθεις ζεστά και οικεία, εμείς νιώθουμε τιμή! Και το εννοώ! Είναι πολύ σπουδαίο να σου ανοίγει ο άλλος την καρδιά, την ψυχή και το μυαλουδάκι του!
    Καλέ, τί εκπληκτικά πράγματα έφτιαξες πάλι???? Κομψά, φινετσάτα!!! Μπράβο και πάλι μπράβο, κορίτσι μου! Το μεράκι σου δεν κρύβεται!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά! Πολλά λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά ούτε και εγώ μιλάω πολύ από τη φύση μου !! Σε παρέες δεν προλαβαίνω ίσως γιατί δεν έχω δυνατή φωνή και υπερκαλύπτεται από άλλες !!Η τιμή είναι όλη δική μου κοριτσάκι μου που παρά την εγκατάλειψη των blogs οι αγαπημένοι μου ακόμα περνούν από εδώ !! Νομίζω ότι για πρώτη φορά τα κοσμήματα βγήκαν καλά !!
      Σε φιλώ με την απέραντη εκτίμηση και αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Πόσο δίκιο έχεις Νικόλ ,πολύ σωστές οι σκέψεις σου .δυστυχώς λίγοι άνθρωποι εχουν αυτό το προταιρημα.Τα έργα σου φίλη μου είναι εξαιρετικά ,μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Μεταξία μου και νιώθω τυχερή που έχω ανθρώπους να τους ακούω και να τους μιλώ !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις . Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  17. Πολυ ομορφες δημιουργιες Νικολ μου !!!
    Καλο βραδυ και φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου !! Φθινοπώριασε !1 Καλές δημιουργίες!!Σε φιλώ

      Διαγραφή
  18. ααααχ ναι ν ακουμε να μην μιλαμε επιτελους.......τα δερματινα υπεροχααααααα έχω κρατήσει κ γω παλιές ζωνες αλλα να δουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σοφάκι μου με τα κοριτσάκια σου !!Ευχαριστώ και να περάσετε ωραίο Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα σου Νικόλ.
    Διακριτικά και ταπεινά νάμαι και εγώ μόνιμα και σε αυτό σου εδώ το σπιτικό να σε ακολουθώ στις όμορφες δημιουργίες σου.
    Να είσαι καλά και να σου ευχηθώ τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και από μένα Γιάννη !!! Τιμή και χαρά που βρίσκεσαι εδώ , έναν άνθρωπο που εκτίμησα από τα σχόλια σε κοινούς φίλους !!
      Ηρεμο Σαββατοκύριακο σου εύχομαι

      Διαγραφή
  20. Καταπληκτικά τα κοσμήματά σου Νικόλ μου!! Τα ταίριαξες φοβερά τα υλικά!! Γεια στα χέρια σου!!
    Νομίζω όλα είναι θέμα εκπαίδευσης οπότε πιστεύω κάποιος με λίγη προσπάθεια παραπάνω μπορεί να γίνει σωστός ακροατής. Φτάνει να το θέλει!!
    Λέμε ναι στην ουσία Νικολίτσα μου!! Φιλάκια ολόγλυκα καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή