2 Σεπτεμβρίου 2017

Για τον Αύγουστο θα σου πω....



Καλό μήνα Σεπτέμβριο με ότι μας φέρει καλοδεχούμενο!!
Και εμείς πάντα θα το καλοπιάνουμε μιας και ο Σεπτέμβρης 
αποτελεί την έναρξη.. σχολικής χρονιάς .. ενασχολήσεων  
πολλών και ποικίλων ..μα κυρίως πολλών δημιουργιών !!
Πάμε να σας πω για τον δικό μου Αύγουστο στο χωριό και μη ξεχνιόμαστε
όταν λέω χωριό εννοώ Αρχαία Μεσσήνη !
Ελπίζω να περάσατε χαλαρά και όμορφα , όπως πέρασα και εγώ 
και γέμισα τις κουφόπιετες τις ψυχής μου με αγάπη, θάλασσα, 
χώμα,  τρεχούμενο νερό!!!




Πρωινές εξορμήσεις στις παραλίες και φέτος η αγαπημένη μας !!
Κιτριές !!Μοναδικά καθάρια νερά και συχνά με καλή παρέα !!





Τα ευρήματα των παιδιών παρέα με τα φιλαράκια τους !!!
Και το βράδυ μικροί και μεγάλοι στην πλατεία!!
Τα παιδιά ακούραστα συναντούν τον Αύγουστο τους 
φίλους τους και μέχρι την τελευταία ικμάδα της αντοχής τους απολαμβάνουν !!

Ο φυτεμένος λαχανόκηπος από την Λέτα μου χάρισε πολλές 
ευτυχισμένες στιγμές !!
Ολα τα καλοκαιρινά λαχανικά !!!



Φρούτα εποχής και μη όλα όμορφα !!!!










Για τις μικρές και μεγάλες ιέρειες που κηρύσσουν την έναρξη των ΙΘΩΜΑΙΩΝ με την αφή 
της φλόγας!!!

Να σας πω ότι στο χώρο του Αρχαίου σταδίου έγιναν πολλές συναυλίες
μία εκ των οποίων είδα !!!

Είναι πολλά πολλά όσα γεύτηκα ένα μήνα στο χωριό μου !!!
Νέες γνωριμίες , αξιόλογες προσεγγίσεις , άρωμα βρεγμένου χώματος ,αγκαλιές, μνήμες και πολύτιμα φιλέματα!!!



Εσείς που μου δώσατε τόση χαρά να είστε καλά !!!
Ηρθα μετά τόσον καιρό να σας ανταμώσω φίλοι μου και 
να σας κεράσω απλά και γνήσια γεννήματα του τόπου μας !!

43 σχόλια:

  1. Καλό μήνα με υγεία και ξεχωριστές στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου με όμορφους , ξεχωριστούς δρόμους !!1

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που πέρασες καλά. Καλό Σεπτέμβρη Νικόλ μου και πάντα χαρούμενες στιγμές στον τόπο σου με αγαπημένα πρόσωπα κοντά σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αννα μου απλές μοναδικές μέρες μακριά από την βουή της Αθήνας !!
      Ελπίζω να πέρασες καλά και εσύ το καλοκαίρι σουν !!Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και αυτό φαίνεται και απ τις ολοζώντανες φωτογραφίες σου !!!!! Να είσαι καλά και του χρόνου και καλό φθινόπωρο !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χωριό έχει άλλη αύρα Ράνια μου , η φύση , οι άνθρωποι με τις ιστορίες τις παλιές , τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά!!
      Καλό φθινόπωρο επίσης

      Διαγραφή
  4. Ενας Αύγουστος που σου χάρισε ασπλόχερα τα δώρα του στο γενέθλιο τόπο σου ....χαίρομαι Νικόλ που πέρασες τόσο όμορφα, που τα παιδιά αποθησαύρισαν ξεγνοιασιά. κοινωνικότητα, παιχνίδι, εμπειρίες, επαφή με τη φύση....Οι φωτό σου καταπληκτικές όσο και οι ομορφιές του τόπου σου !!! Και του χρόνου, καλό Φθινόπωρο !!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανοίγω πάντα την αγκαλιά μου και σφιχταγκαλιάζω τα δώρα της μάνας γης Κλαυδία μου γιατί απλά αγαπώ πολύ τη φύση και την απλότητα του χωριού!!
      Καλό φθινόπωρο επίσης φίλη μου

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου καλημέρα και καλό μήνα
    Χαίρομαι που συνέλεξες όμορφες στιγμές
    κι ακριβά δώρα!!!

    Καλά να είσαι πάντα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου ξένοιαστες μέρες!!
      Να είσαι καλά αγαπημένο μου , θα τα πούμε !
      Αγκαλίτσα μεγάλη

      Διαγραφή
  6. Aυτές οι απλές μεγάλες στιγμές με την ομορφιά των ανθρώπων και της φύσης, να μείνουν μέσα σου για πάντα!
    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ!
    ΧΡΌΝΙΑ σου πολλά!!!ΚΑΛΌ ΣΕΠΤΈΜΒΡΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μένουν μέσα μου Βαρβάρα μου και θέλω να πηγαίνω όλο και πιο πολύ !!
      Καλό Φθινόπωρο !!
      Με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  7. Ευλογημένος τόπος το χωριό σας, όπως όλη η Μεσσηνία που αγαπάμε πολύ! Με όλα τα καλούδια και τις εικόνες αυτές είμαι σίγουρη ότι γεμισες μπαταρίες και θα έχουμε να δούμε πολλά και εμπνευσμένα στη συνέχεια!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τα χωριά έχουν την ομορφιά τους Νίκη μου απλά εγώ εκεί νιώθω τις ρίζες μου και επενδύω συναισθηματικά !!!
      Φιλάκια πολλά σε όλους !!!

      Διαγραφή
  8. Τι ομορφιές!! Και του χρόνου Νικόλ μου, να περάσεις ακόμα καλλίτερα! Χρόνια σου πολλά και καλά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χωριό η και στην εξοχή που είσαι εσύ Μαριάννα μου πάντα περνάς όμορφα είναι ο αέρας , η πλάση , οι άνθρωποι !!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Όποιος έχει δεκτικότητα και καλή διάθεση, συλλέγει ωραίους καρπούς και στιγμές Μαρία μου. Μας μετέφερες τη γεύση του τόπου σου και τις μοναδικές στιγμές που ζήσατε! Να είστε όλοι καλά, καλό νέο μήνα και καλά ξεκινήματα στους μαθητές της οικογένειας ♥

    Υ.Γ. Αν αληθεύει ο φατσορουφιάνος, άπειρες ευχές για τα γενέθλιά σου! Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ την απλότητα του χωριού και την απλοχεριά της φύσης Μαρία μου και τα απολαμβάνω πάντα!!
      Ο ρουφιάνος σωστά λέει !! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !!! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο Νικόλ μου, και του χρόνου να είσαι καλά. Καλο μήνα να έχεις ,γλυκό και δημιουργικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο επίσης Κατερίνα μου με κάθε χαρά στο σπίτι σου !!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και μια καλή σχολική χρονιά Αριάδνη μου με υγεία για όλους σας και κυρίως στη μανούλα !!

      Διαγραφή
  12. Πλούσια αποθέματα εν όψει τού χειμώνα…
    Εύχομαι πληρότητα διαρκείας, Nikol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο καλέ μου φίλε !!! Σίγουρα θα αποτελέσουν πηγή γαλήνης οι ωραίες μου μνήμες !!

      Διαγραφή
  13. Καλώς όρισες και πάλι Μαρία μου!
    Καλό μήνα και καλές δημιουργίες εύχομαι ολόψυχα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριστέα μου , καλό φθινόπωρο με υγεία και πολλά δημιουργικά ανταμώματα!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. αγαπημένος μήνας ο Αύγουστος για όλα αυτά που περιγράφεις!!πόσο όμορφες εικόνες που έυχομαι να σου δίνουν δύναμη τον χειμώνα όταν τις σκέφτεσαι....
    καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Λίτσα μου , η αγάπη μου για τη φύση και το χωριό είναι τεράστια και έτσι φυλακίζω μέσα μου κάθε στιγμή !! Καλό φθινόπωρο να έχεις @@

      Διαγραφή
  15. Να είσαι καλά Νικόλ. Συγκέντρωσες όμορφες στιγμές από τα πάτρια χώματα, χρήσιμες για την επάνοδο στην πόλη.
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πόσες ακόμα έχουν καταγραφεί μέσα μου Ελένη μου !! Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό φθινόπωρο !!!

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφη και φρέσκια ανάρτηση Νικόλ μου!
    Πόσο χαίρομαι που πέρασες όμορφα και αυτό θα φανεί ακόμα πιο πολύ όταν το καλοκαιράκι θα είναι πια μόνο μια γλυκιά ανάμνηση!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεαφανία μου θα ήθελα να είχα ΄΄στήσει΄΄τη ζωή μου σε ένα αγρόκτημα !! Μα έστω και έτσι χαίρομαι με τις πολλαπλές συγκινήσεις που μου προσφέρει η φύση !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  17. Πόση γαλήνη βγάζουν οι φωτογραφίες σου, βρε κορίτσι μου??
    Υπέροχες στιγμές που αδειάζουν το μυαλό και γεμίζουν την ψυχή σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα και καλή σεζόν να έχουμε!
    ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο κοριτσάκι μου !! Γαλήνη !! Λέξη μαγική και απαραίτητη σε όλους μας και ναι εκεί εγώ κάθε φορά την βρίσκω και την φυλακίζω μέσα; μου !! Πολλά πολλά φιθλιά

      Διαγραφή
  18. Πόσες ομορφιες χωρεσες σε μια αναρτηση;;;;
    Να περνας παντα υπέροχα Νικολ μου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν αγαπάς την απλότητα του χωριού και της φύσης όλα είναι όμορφα γλυκιά μου Αριάδνη !!
      Να έχεις καλό φθινόπωρο !! ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  19. Καλώς επέστρεψες, Νικόλ μου. Καλό μήνα. Είμαι βέβαιη ότι πέρασες τέλεια. Και τι όμορφος κήπος! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα να χεις Νικολίτσα μου!! Καλώς όρισες!! Τι ομορφιές!! Κι η θάλασσα κι ο κήπος!! Ηρεμία και γαλήνη!!
    Φωτεινό και δημιουργικό αποκαλόκαιρο να χεις!! Φιλάκια πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλό φθινοπωρο Νικόλ μου ,Χρόνια Πολλά γιά την ημέρα.Εύχομαι πάντα να περνάς καλά στο χωριό όπως το αποκαλείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και του χρόνου να περάσεις ακόμα καλύτερα καλό φθινόπωρο!!!Ματς μουτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πέρασες όμορφα Νικόλ μου και αυτό φαίνεται και από τις φωτογραφίες αλλά και από την αφήγηση σου. Εύχομαι όλες οι εποχές του χρόνου να σου δίνουν τέτοια χαρά. Welcome back λοιπόν και καλή συνέχεια :)

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή