12 Σεπτεμβρίου 2017

Νοσταλγία διαρκείας!!!!!



Ενα παλιό αντικείμενο είναι φορτωμένο με θάλασσες συναισθημάτων
όταν ανήκει στην οικογένεια !!!

Εκείνα όμως που σου χαρίζονται , που βρέθηκαν σε μια παλιά
ξεχασμένη αποθήκη , εκείνα ακριβώς εξάπτουν τη φαντασία μου!!!
Ποιός ήταν ο ιδιοκτήτης  της παλιάς 
΄΄Καλημέρας΄΄. Πόσες κυρίες θαύμασαν τον εαυτό τους στον 
ξεθωριασμένο καθρέφτη άραγε;;;




΄΄Καλημέρα΄΄
κάθε μέρα Καλημέρα  λοιπόν, χαμογελαστή 
μια όμορφη πρωινή λέξη που δεν χάνει ποτέ το νόημά τους !!

Οταν ήρθε στα χέρια μου φοβόμουν να την κρατήσω !! Ξεκολλημένα κομμάτια με τη φθορά του χρόνου έντονη !!!
Αφού την αποσυναρμολόγησα τελείως , άρχισα να την καθαρίζω!!
Αντικατέστησα το πίσω μέρος με καθαρό χαρτί και χοντρό χαρτόνι !!
Από την πίσω πλευρά με σχετικά ίδια χρώματα έβαψα τα ξεφτισμένα ,
 πέρασα τον καθρέφτη με ασημί χρώμα , την κορνίζα με με μπορντώ και λευκό 
και νομίζω έγινε μια αξιοπρεπέστατη ΄΄Καλημέρα΄΄



Τα παπαγαλάκια επίσης πλύθηκαν και βάφτηκαν!!


Οπως και ο γεωργός χρειάστηκε μια καλή ανανέωση !!!

Ο αμφορέας βάφτηκε μαύρος με χρυσές λεπτομέρειες!!!


Και αυτό το μπωλ περάστηκε με βαθύ πράσινο !!



Τέλος αυτό το ξύλο με τη χελώνα τρίφτηκε καλά και τα στοιχεία του βάφτηκαν 
με φωτεινά χρώματα και έγινε κρεμάστρα !! 

Τα παραπάνω αντικείμενα μου χαρίστηκαν και ευχαριστώ θερμά τον δωρητή!!!
Ετσι και εγώ με τη σειρά μου τα προσφέρω στη 
ΓΙΟΡΤΗ ΑΓΑΠΗΣ 
που θα γίνει το Φεβρουάριο στην Αθήνα 
για το 
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ 

Καλημέρα σας!!!

31 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Από καρδιάς Καλημέρααααα και καλό ξημέρωμα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!! Όμορφα τα παλιά αντικείμενα, όμορφη η ανανέωσή τους. Και για καλό σκοπό
    Να σαι καλά Νικόλ μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου να είσαι καλά με ότι κάνεις ευχαρισδτώ για το πέρασμα σου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Φέγγει η καλημέρα στα χέρια σου

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέγγει το πρόσωπο σαν λες την ΄΄Καλημέρα ΄΄σου ολόκληρη με χαμόγελο, αντί του ..μέρα ..
      Φιλιά καλή μου

      Διαγραφή
  4. σημαντική η προσφορά σου για ακόμα μια φορά!
    υπέροχη η καλημέρα σου!!

    καλή συνέχεια σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νόημα μια χαρούμενης Καλημέρας μου αρέσει Κατερίνα μου !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Παλιά μεν, καινούργια δε. Μετά από όλη αυτή την περιποιήση που τους έκανες ,απόκτησαν άλλη αξία.Καλοπούλητα να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά ο δωρητής Νικολίτσα μου και μακάρι να βρουν άλλο σπίτι να ακουμπήσουν !!

      Διαγραφή
  6. Α! Νικόλ μου, υπέροχες "ανασκαφές" που είδαν το φως χάρη σε σένα και τις περιποιήθηκες τόσο όμορφα που είμαι σίγουρη πως θα έχουν τεράστια επιτυχία στη γιορτή Αγάπης!
    Τώρα δεν μένει παρά να κρατήσω και τη δική μου υπόσχεση!

    ΑΦιλάκια ακόμα καλοκαιρινά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπλήσσομαι ευχάριστα με την πρωινή χαμογελαστή Καλημέρα Στεφανία μου , την λέω και την χαίρομαι !!Ευχαριστώ και να είσαι καλά με ότι κάνεις !!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Νικόλ για τα ωραία έργα σου!! Πραγματικά έκανες πολύ όμορφη δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου καλό φθινόπωρο !! Δεν έχω γνώσεις απλά το ένστικτό μου με οδηγεί ώστε να έχουν μια καλή εμφάνιση !!
      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
  8. Μια Καλημέρα ειν’ αυτή Νικόλ, πώς να μην την κανακέψεις;
    Σε χαιρετώ με μια όμορφη καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η Καλημέρα Στράτο μου που στις μέρες μας ακούγεται μισή και κάτι σαν μαραμένη ...μέρα.
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Τους ξαναέδωσες πνοή και μάλιστα ο σκοπός θα κάνει την πνοή κυριολεξία!
    Αγάπη μου γλυκιά, είσαι υπέροχη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου πάντα με καλό λόγο και άπειρα φιλιά !! Είσαι χαρούμενο πλάσμα και μακάρι οι μέρες σου να έχουν αληθινές ΄΄Καλημέρες΄΄
      Πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. καληνύχτα
    ταλέντο μου, καλή επιτυχία

    πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα αγαπημένη μου nicol!
    Kαλημέρα κάθε μέρα!!!
    Υπέροχη μεταμόρφωση και μου άρεσε που ενώ υπάρχει η έκφραση, το δώρο δεν δωρίζεται,εδώ το δώρο χαρίζεται για καλό σκοπό!
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πάντα το πρωί Βαρβάρα μου , μου αρέσει να χαρίζω πράγματα έστω και δώρα αφού δεν μου είναι τόσο απαραίτητα . Κάπου αλλού όμως..
      Σε φιλώ πολλές φορές

      Διαγραφή
  12. Α!! Καλά κάνεις και μας το θυμίζεις Νικολίτσα μου!! Μα τι όμορφα!! Ζωηρόχρωμη και κομψή η μεταμόρφωσή τους!! Κι εγώ είμαι λάτρης της γοητείας του μεταχειρισμένου βιβλίου, αντικειμένου!!
    Φιλάκια μάτια μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου κορίτσι μπήκε ο Σεπτέμβρης σαν τα σχολεία και εμείς αρχίσαμε τη δουλειά μας !!
      Σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  13. Αντε να μαζευόμαστε σιγα σιγα και να δινουμε καλημερες χαρουμες και γελαστες.. μαζι με πραγματα που τους δινεις μια δευτερη ευκαιρία παντα για καλό σκοπο αγαπημενη μου Νικόλ..!!γεια στα χερακια σου και στις φιλης που τα χαρισε γι αυτό.!!!
    Να πουμε καλο Φθινόπωρο; η ακομα έχουμε καλοκαιρακι με τόση ζεστη..!!χι.χι. ας κρατησουμε ότι θελουμε.. ε;.. να περνας ομορφα κορίτσι μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέτοια ώρα που πέρασα από το σπιτάκι σου, θα σου ευχηθώ 'καλό ξημέρωμα', Νικόλ μου!
    Τι ωραία σκέψη να φρεσκάρεις τα παλιά αντικείμενα και να τα προσφέρεις για το μπαζάρ!
    Καλό αποκαλόκαιρο και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικές οι μεταποιήσεις σου Μαρία μου, προορισμένες για ιερό σκοπό. Αν και είναι ήδη προχωρημένη νύχτα, η καλημέρα σου φώτισε το σκοτάδι.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έκανες εκπληκτική δουλειά, τους έδωσες πάλι ζωή για καλό σκοπό!
    Να είσαι καλά Νικόλ μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα πολύ όμορφα, Νικόλ μου. Και μόνο που τα άγγιξαν τα μαγικά σου χέρια, ξαναζωντάνεψαν! Ωραίες μεταμορφώσεις για έναν καλό σκοπό! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πόση ομορφιά γλυκό μου κορίτσι!
    Υπέροχη δουλειά με τόση φροντίδα και αγάπη για ο,τι γεμίζει την καρδιά σου και προσφέρεται για σκοπό ιερό.

    Πολλή αγάπη και φιλάκια καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ έχω κι εγώ μια "καλημέρα" στην κουζίνα μου, που τη διέσωσα κατά κάποιο τρόπο και πολύ καμαρώνω. Οπότε σε νιώθω. Υπέροχη την έκανες Μαρία μου!
    Μπράβο σου!
    Πολλά. γλυκά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή