31 Μαΐου 2017

Ο μήνας που πέρασε !!!

Καλό μήνα σε όλους μας από καρδιάς 
με κάποια  νέα  μου - μας και πολλά 
λουλούδια του ανθισμένου μου κήπου !!







Είναι κάποια θέματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας και είμαι σίγουρη ότι όλοι εσείς
που αγκαλιάζετε με λέξεις , πράξεις το ξεblogarisma θα σας χαροποιήσει όσο και εμάς !!
Την περασμένη εβδομάδα 4 μέλη της ομάδας επισκεφτήκαμε τις φυλακές στην Θήβα !!
Η επίσκεψη κράτησε πολλή ώρα , ο διευθυντής των φυλακών καθώς και η κοινωνική υπηρεσία 
θέλω να το πω αυτό , ότι κόντρα σε ελάχιστα κονδύλια και σε συνεργασία με ομάδες εθελοντών κάνουν τα ανθρωπίνως δυνατά  , ώστε οι φυλακισμένες να περνούν σχετικά καλά!!

Υπάρχουν εργαστήρια εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών , 
δύο διαφορετικές θεατρικές ομάδες,
δημοτικό σχολείο 
γυμνάσιο που λειτούργησε με καθυστέρηση,
ραφείο που ράβουν σεντόνια , μαξιλάρια, 
εργαστήρι θεραπείας μέσα από την τέχνη !!
Επίσης υπάρχει μόνιμος γυναικολόγος, οδοντίατρος και άλλες ειδικότητες που έρχονται μια φορά την εβδομάδα .
Οι φυλακές πολύ σύντομα θα επεκταθούν σε αγροτικές 
και θα λειτουργήσει εργαστήρι ζαχαροπλαστικής .
Επίσης μεγάλη προσπάθεια γίνεται να λειτουργήσει βρεφονηπιακός σταθμός 
με κρατικό λειτουργό!!

Για πρώτη φορά παρουσία του διευθυντή και της κοινωνικής λειτουργού 
συναντηθήκαμε με τις μωρομάνες .
Εκεί θέλαμε να μιλήσουμε σχετικά με τις δικές τους ανάγκες για την ψυχολογική στήριξη αυτών και των παιδιών τους !!
Να σημειώσω ότι τα παιδιά είναι 18 (πολύ περισσότερα από κάθε φορά) και οι ανήλικες 11.
δεν φάνηκαν να ενδιαφέρονται για την πρότασή μας με επαγγελματία παιδοψυχολόγο που θα πληρώνεται από την ομάδα . 
Η γενικότερη εικόνα των παιδιών είναι χαοτική με νευρικές , σπασμωδικές , αποκομμένες κινήσεις.
Το θετικό είναι ότι αν τελικά θελήσουν στήριξη , υπάρχει το πράσινο φως από τους ιθύνοντες !!
Την επομένη εβδομάδα οι ΄΄ζωγράφοι εν δράσει ΄΄ με έξοδα της ομάδας θα ζωγραφίσουν κάποια 
τμήματα της παιδικής χαράς !!
Σε γενικές γραμμές η κατάσταση είναι αρκετά βελτιωμένη και εμάς μας δίνει μια μεγάλη ώθηση 
για μεγαλύτερες προσπάθειες!!!
Σας φιλώ με την αγάπη μου !!!


49 σχόλια:

  1. Νικόλ μου, καλό μήνα. Έχεις έναν πανέμορφο κήπο. Τι απόλαυση να πίνεις καφεδάκι και το βλέμμα σου να χάνεται ανάμεσα στα λουλούδια! Οι Ζωγράφοι σε Δράση είναι εκπληκτική ομάδα ανθρώπων που μεταμορφώνουν τους χώρους που θα επισκεφθούν. Χαίρομαι για τη νέα τους δράση. Θα δώσουν χαρά στα παιδιά που -δίχως να φταίνε- ζουν πίσω από τα κάγκελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Μία μου !! Οντως τα έργα των ζωγράφων ξεχειλίζουν χρώματα και ομορφαίνουν μουντούς χώρους!!Συμφωνώ με τα παιδάκια ότι είναι τα αθώα θύματα !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Νικόλ μου καλημέρα και καλό μήνα
    Σε συγχαίρω για ό,τι κάνεις
    (Έχουμε τον ίδιο κάκτο!!!!!!)

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου η ανάρτηση αυτή έγινε με σκοπό να ενημερωθούν οι φίλοι ότι ακόμα και στις φυλακές όταν υπάρχει πρόσφορο έδαφος υπάρχει και λίγο φως!! Καλό μήνα , να είσαι καλά

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα κι από μένα! Τί όμορφα πράγματα που ετοιμάζετε!! Μπράβο για τη δύναμη, τη θέληση και το κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ευγενία μου με χαρά και χρώματα !!
      Να κάνεις πράγματα που αγαπάς και σε γεμίζουν !!Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  4. καλημερα !καλο μηνα!!καλη δυναμη!μπραβο στην ομαδα!!!.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικόλ μου συγχαρητήρια για ότι κάνεις. Είναι πολύ σημαντικά.
    Καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου να μεταφέρω κάτι ευχάριστο ήθελα έστω και αν πρόκειται από το χώρο των φυλακών !!! Καλό μήνα με υγεία !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!! Δεν ξέρω τι επικρατεί σε άλλες φυλακές αλλά αυτή εδώ ακούγεται λίγο πιο ανθρώπινη. Καλό μήνα Νικόλ μου και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας.

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου γι΄αυτό θέλησα να μοιραστώ μαζί σας όσα είδαμε γιατί τα πάντα νομίζω είναι στο χέρι του διευθυντή και του προσωπικού και δεν είναι παντού έτσι !!
      Να έχεις όμορφο μήνα

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
    Ο κήπος σου μάλιστα, μας προιδεαζει για αυτο!
    Πολλα και ομορφα τα νεα σου, ευαισθητοποημενη και δημιουργικη μου φιλη, συνεχισε το εργο σου και μοιρασου το μαζι μας!
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις Κική μου με εμπνεύσεις και όμορφες σκέψεις !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. καλή μέρα και καλό μήνα!
    καλη συνεχεια στην υπέροχη προσπαθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Λίτσα μου , δημιουργικό και γεμάτο ομορφιές !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Νικόλ μου, καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια στο έργο σας! Συγχαρητήρια για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν κάτι αρχίζει να δίνει μικρούς καρπούς Ελλη μου έχεις την δύναμη και τον ενθουσιασμό να το πας όσο ψηλότερα πάει !!! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι !!

      Διαγραφή
  10. Τόσο όμορφα και αισιόδοξα τα νέα που μοιράζεσαι απ' τις φυλακές, όσο και ο ολάνθιστος κήπος σου! Μπράβο ρε Μαρία! Ξέρω πόσο επώδυνη ήταν αυτή η επίσκεψη, μα και τόσο γόνιμη η παρουσία σας σ' αυτές τις γυναίκες. Χίλια μπράβο σ' όλους σας!!!
    Καλά ξεκίνησε ο μήνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου θέλησα να μοιραστώ αυτά τα ευχάριστα που γίνονται από πολλές εθελοντικές ομάδες και κάπως έτσι υποπτεύομαι και ο μηχανισμός των φυλακών λάδωσε τα γρανάζια του !!Το ΄΄επώδυνο΄΄ δεν το συζητώ γιατί είναι επιλογή !!
      Καλά και για σένα ξεκίνησε ο μήνας !! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Γεμάτη χρώματα, αρώματα και καλά νέα η ανάρτησή σου, Νικόλ μου! Καλό μήνα και συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα για όσα κάνετε στην Θήβα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Μαριάννα μου και αυτός είναι ο σκοπός αυτής της ανάρτησης να μοιραστώ τα ευχάριστα !! Καλό και αρωματικό μήνα να εχεις !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  12. Αισιόδοξα και χαρούμενα τα νέα σου Νικόλ μας προσφέρουνε ανακούφιση ...επιτελους γίνονται και καλά πράγματα σ΄αυτόν τον τόπο, ίσως μικρά, αποσπασματικά και αθόρυβα αλλά γίνονται,κυρίως χάρη στους εθελοντές που αδιάκοπα προσπαθούν και επιτυγχάνουν άθλους, χάρη στην ψυχική τους δύναμη και την ακατάλυτη θέληση....Ο κήπος σου ...παραδεισένιος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου νομίζω ότι όταν οι λειτουργοί των φυλακών θέλουν με τη βοήθεια εθελοντών τότε γίνονται κάποια πράγματα . Οταν υπάρχει ΄΄τοίχος΄΄ όσο και αν θέλεις δεν....
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  13. καλο μηνα νικολ μου! μπραβο για την επίσκεψη στις φυλακες και την αλληλεπίδραση.τα λουλουδια σου πανεμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριάδνη μου , να είσαι καλά με ότι κάνεις!!!

      Διαγραφή
  14. Όταν το ανθρώπινο δυναμικό γιναπει μία γροθιά οι προσπάθειες του φέρνουν καρπούς.Πιστευω στο εθελοντισμό και είναι μία ευγενής προσφορά που γαληνέψει τις ψυχές.Ο κήπος σου μετά πανέμορφα λουλούδια είναι πολύ ωραίος.Καλο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο εθελοντισμός Μαρία μου δίνει μεγάλη χαρά σε όσους προσφέρουν , ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι ομάδες που στις μέρες της κρίσης δίνουν το παρόν τους !!
      Να είσαι καλά και να έχεις όμορφο μήνα

      Διαγραφή
  15. Ο όμορφος κήπος σου έρχεται σε αντιδιαστολή με την κατάσταση στην φυλακή. Πόσο άτυχα είναι κάποια παιδιά. Ελπίζω στην μετέπειτα ζωή τους να σταθούν πιο τυχερά.
    Καλό καλοκαίρι Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφα και άσχημα είναι δίπλα μας Μαρία μου και μάλιστα ότι έχει σχέση με παιδιά πληγώνει πολύ !!
      Καλό καλοκαίρι επίσης να έχεις!!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!
    Καλό Μήνα!
    Παν'εμορφη ψυχή,
    όπως ο ανθώνας σου.
    Φιλιά, Υιώτα

    "αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι μπορούμε κάνουμε καλή μου φίλη !!
      Να έχεις όμορφο καλοκαίρι !!
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  17. Πολλά μπράβο σου αξίζουν για μια άλλη φορά Νικόλ μου, γιατί ξέρω πόσο δύσκολο είναι να τα βάζει κανείς με το κατεστημένο... αλλά ξέρω, πως όταν βάζουμε τη καρδιά μας σε ότι κάνουμε οι κόποι μας ανθίζουν σαν τα λουλούδια σου!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτηση μου αυτή Στεφανία μου έγινε με σκοπό να ενημερωθούν οι φίλοι ότι με καλή διάθεση και το κατεστημένο μπορεί να δείξει ανθρώπινο πρόσωπο !!
      Φιλάκια πολλά και από μένα και καλό καλοκαίρι !!

      Διαγραφή
  18. Μέσα απο τον εθελοντισμό γινονται τα περισσοτερα πραγματα αγαπημενη Νικόλ..μου...!!!
    Τα καλα νέα πρεπει να λεγονται και να μαθενονται φίλη μου να βλεπει και ο κόσμος οτι κατι μπορεί να αλλαξει αν προσπαθησουμε όλοι μαζι.. και εσύ ψυχή μου ξερεις να το κανεις πολύ καλα αυτό..!! να σε εχει ο Θεός καλα και να συνεχίσεις να κανεις ότι αγαπας... παντα..φιλεναδα..!! καλο μηνα σου ευχομαι καλη εβδομαδα και καλο καλοκαίρι ματια μου... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ναι Ρούλα μου , ευτυχώς που στην πατρίδα μας λειτουργούν πολλές ομάδες που παράγουν έργο σε πολλούς τομείς!!
      Να είσαι καλά φιλενάδα μου και να έχεις όμορφο μήνα !! Τα πολλά φιλιά μου

      Διαγραφή
  19. Νικόλ μου καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια στο άξιο έργο σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hola Nikol! Encantada de conocerte, me ha gustado mucho todo lo que he visto en tu blog! Adoro las manualidades, sobre todo con decoupage, y me apasiona la jardinería, preciosas las flores de tu jardín!
    Me quedo de seguidora, un beso!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hola Cristina !! Cracias por tu vistita !!
      Tu tambien tienes un bellicimo blog !! A me me gustan las manualidades , y esty pasando tiempo con estas !! Beso dulce!!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ καλή η "σοδειά" τού μήνα που πέρασε,
    και φυσικά πάντα υπάρχει η ελπίδα για ακόμα
    καλύτερες ημέρες.. Καλό μήνα και καλή δύναμη ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα θετικά όλα όσα κατορθωσατε. Και εύχομαι να ζητήσουν βοήθεια οι γυναίκες για τα παιδιά τους Εύχομαι να βελτιωθεί και άλλο η κατάσταση και οι κόποι σας να αμειφθούν.
    Μπράβο σας
    Καλό μήνα και πάντα τέτοια Νικόλ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο σας Νικόλ μου καλό μήνα και καλή δύναμη σε ότι κανείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα αν και στα μισά του πια Νικολίτσα μου!!!
    Πολύ όμορφα τα λουλούδια σου!!! Χάρηκα πολύ και με τα νέα που μας μετέφερες!! Αγώνα κι άθλο θα δίνουν εκεί καθημερινά οι άνθρωποι.
    Μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτόπου πες για τον παιδοψυχολόγο.. Θα πρεπε να ναι κύριο μέλημα. Ελπίζω να το ξανασκεφτούν.
    Σε φιλώ κι ότι κάνεις να περνάς όμορφα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή