30 Ιουνίου 2017

Ιούνιος είναι και έφυγε!!!!



Ο Ιούνης οδεύει προς το τέλος και νάμαι πάλι εδώ με καθαρό υπολογιστή χωρίς ιούς και εκείνα τα μακρόσυρτα αργά βήματα !!
Τα σχολεία έκλεισαν και οι μικροί μας μαθητές ξεκουράζονται 
Στην τελετή λήξης οι μαθητές τίμησαν το μεγάλο μας Μίκη Θεοδωράκη !!
Με τα τραγούδια του και αποσπάσματα από τη ζωή του !!
Λίγες μέρες αργότερα παρακολούθησα 
τη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο !!
Δέος και ανατριχίλα !!
Είμαι τυχερή που πήγα και γέμισα την ψυχή μου ατέλειωτη μουσική 
και μια γλυκιά συγκίνηση !!




Η παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας Καννελάκη 
έχει αφήσει έντονα συναισθήματα μέσα μου !!
Η Μαρία ακριβώς όπως της γνωρίζουμε με απλά λόγια μας παρουσίασε το βιβλίο της μαζί με εξαιρετικούς συνεργάτες . Η συγκίνηση της και βέβαια το άγχος της ήταν έκδηλα!!
Αναφέρθηκε με συγκίνηση σε όλους εκείνους τους φίλους που λόγω 
απόστασης δεν ήταν παρόντες όμως νοερά θα είναι μαζί της !!
Ομως το συναπάντημα με αγαπημένους -πολύ αγαπημένους bloggers
διπλασίασε τη χαρά και τη συγκίνηση !!
Γυναίκες αγαπημένες !!1
Η Στεφανία μας η μαγισούλα
με τον αγαπημένο σε όλους Παραμυθά!!
Η Ελένη που με τους στίχους της μας μαγεύει 
αλλά και η γλυκιά μας Κατερίνα  !!
Καλοτάξιδο Μαρία μου και να συνεχίσεις με αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά
όπως είπες και ο εκδότης σου !!
Ευχαριστούμε για την όμορφη ζεστή συνάντηση !!!






Καιρό έχω να σας δείξω τι έχω κάνει !!
Μια νέα ιδέα για κοσμήματα που πραγματικά μου αρέσουν πολύ 
και ελπίζω ότι θα αγαπηθούν όπου ταξιδέψουν !!



Μικρά κεντημένα μοτίφ και επάνω υγρό γυαλί !!!

























Βραχιολάκια και σκουλαρίκια!!







Φίλοι μου και συνοδοιπόροι σας εύχομαι καλά καλοκαίρι !!
Να περάσετε όμορφα , είναι απαραίτητο να ξεκουράσουμε το μυαλό μας
και να το γεμίσουμε με εικόνες όμορφες !!
Ανταποδίδω όλη την αγάπη σας !!!!
Καλό και σούπερ ταξιδιάρικο μήνα !!!

25 σχόλια:

  1. ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ!!!
    ΟΛΗ η ανάρτησή σου, ακτινοβολεί α γ ά π η!!!
    Καλοτάξιδο το βιβλίο της αγαπημένης σε όλους μας, Μαρίας, ήδη είδαμε την παρουσίαση και από άλλα αγαπημένα blogs σαν να είμασταν κι μεις εκεί αθέατες σε κάποια γωνίτσα, είναι υ πέροχη η γραφή της...της το γράφω κι εγω...Γεια στα χέρια σου με τα κοσμήματα που ετοίμασες και το υγρό τους γυαλί πάνω στη σταυροβελονιά,να είναι καλοφόρετα όπου χαριστούν γιατί σε ξέρω...γιατί τα ετοίμασες!Για τη δική μου...σταυροβελονιά , θα γράψω εν καιρώ!
    Να είσαι καλά να χαρείς με παιδιά εγγόνια και αγαπημένα σου πρόσωπα το υπόλοιπο του καλοκαιριού μας!
    την αγάπη μου!!!!πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Βαρβάρα μου να περάσεις ήρεμα και γαλήνια !! Να χαίρεσαι όλη την οικογένεια με όλα τα υπέροχα συμβάντα και ναι δίκιο έχεις θα χαριστούν όλα !! Σε φιλώ με αγάπη !!

      Διαγραφή
  2. Xρυσοχέρα φιληνάδααα!Τι όμορφες και δημιουργικές ιδέες είναι αυτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά αγαπημένη μου Αχτίδα !!! Δροσερό μήνα στο κτήμα με τα υπέροχα καλούδια σας !!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου, ιδιαίτερα και σε ωραίους συνδυασμούς. Είσαι πολύ τυχερή πράγματι που παρακολούθησες την συναυλία του Μίκη και την παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας. Καλοτάξιδο να είναι.
    Νικόλ μου σου εύχομαι καλό μήνα και ένα χαρούμενο Καλοκαίρι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη μου εδώ εμείς έχουμε κάποιες ευκαιρίες να δούμε περισσότερα από εσάς !!
      Καλό καλοκαίρι να έχεις με δροσιά και καλή παρέα !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφα ολα Νικολ.Καλο καλοκαιρι να εχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ συγκίνηση Νικόλ μου, βούρκωνα ξεβούρκωνα και η χαρά μου ήταν τεράστια γιατί όλη η παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας μας ήταν άψογη!
    Χάρηκα επίσης πολύ γιατί (επί τέλους) μπόρεσα και αγκάλιασα αγαπημένες blogger που δεν είχα γνωρίσει από κοντά!
    Τώρα, τι να πω για τις δημιουργίες σου, απίστευτα όμορφες και πρωτότυπες! Μπράβο σου!

    Να έχεις ένα καλοκαίρι όπως εσύ το επιθυμείς!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου μια εβδομάδα μετά και συγκινούμαι ακόμα από τη μέρα της παρουσίασης και της γνωριμίας μας !! Ξέρεις αγκαλιάζεις κάποιον που εκτιμάς από το γραπτό του , τη σκέψη του , μα όταν τον συναντάς νιώθεις τόσο υπέροχα !!
      Καλό καλοκαίρι και σε εσάς με ότι και όσα επιθυμείτε !!Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Στη συναυλία ήμουν κι εγώ Μαρία μου και όντως ήταν πολύ συγκινητικές οι στιγμές που ζήσαμε. Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου προχτές. Δεν ξέρεις πόση χαρά μου δώσατε όλοι σας μόλις σας είδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου η χαρά είναι όλη δική μας γιατί έτσι το νιώθω , είσαι ένας δικός μας άνθρωπος και σε αγαπάμε όπως σε γνωρίσαμε !! Καλό καλοκαίρι !!

      Διαγραφή
  7. Αυτή η συναυλία θα είναι μια από εκείνες που θα θυμόμαστε για όλη μας τη ζωή!
    Το βιβλίο καλοτάξιδο, όπως και τα υπέροχα και πρωτότυπα κοσμήματά σου! Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να μπουν τα κεντήματα κάτω από υγρόγυαλί.
    Φιλιά πολλά, καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα και όλη την οικογένεια σε χαίρομαι Νίκη μου γιατί θέλετε να βρίσκεστε σε τόσο σπουδαία γεγονότα !! Πάντα καλά και καλό καλοκαίρι !!

      Διαγραφή
  8. Μακάρι να ήμουν κι εγώ σ'αυτή τη συναυλία. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου!Καλό καλοκαίρι!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αριάδνη μου , μοναδική συναυλία
      καλό καλοκαίρι με πολλά μπανάκια

      Διαγραφή
  9. Νικόλ μου αγαπημένη είσαι ένας
    θαυμάσιος άνθρωπός με πλούσια αισθήματα
    Να ξερες πόσο πολύ χάρηκα που σε γνώρισα από
    κοντά
    Η Μαρία μας ήταν άψογη
    Θα τα λέμε...τα κοσμήματά σου ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ανάσα δρόμος Ελένη μου είμαστε !! Στην παρουσίαση πολλές συγκινήσεις και η συνάντηση μας που τόσο ήθελα !! Νομίζω ότι σε γνωρίζω χρόνια με το χαμόγελο χαραγμένο μόνιμα!!
      Θα τα πούμε σύντομα !! Τα πιο ζεστά μου φιλιά

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα και δροσερό να χεις Νικολίτσα μου!! Δεν κατάφερα να είμαι κι εγώ στην παρουσίαση της Μαρίας μας και χαίρομαι πάρα πολύ που ήταν όλα τόσο όμορφα και ξεχωριστά που μας τα περιγράψατε όσες φίλες ήσασταν εκεί!! Καλοτάξιδο και πάλι να ναι το βιβλίο!! Το μόνο σίγουρο!!
    Οσο για τα θαυμάσια κοσμήματά σου τι να πω!!! Λίγο παραπάνω αδυναμία έχω στα οβάλ μοτίφ σου!! Πανέμορφα όλα!! Να χεις ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι γλυκειά μου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή "διαδρομή!!!" στο βιβλίο της Μαρίας!!!

    Και τα "δικά σου";;;:
    ευπώλητα κι αυτό το καλοκαίρι!
    Πάντα με την αγάπη μου,
    Υιώτα
    "αστοριανή", ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Μαρία μου!
    Είδα τις φωτογραφίες σας, χάρηκα αλλά και ζήλεψα λίγο!
    Να σε ενημερώσω ΄ότι στη σημερινή κλήρωση που έκανα για τις ευχές σας στη γενέθλια ανάρτησή μου κληρώθηκες , οπότε σου εύχομαι κι εδώ πάντα καλότυχη να είσαι!
    Θα επικοινωνήσουμε στο μέιλ για τα στοιχεία σου!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα σου εύχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ιδιαίτερα και όμορφα τα κεντητά κοσμήματά σου, Νικόλ μου!!! Τι ωραία ιδέα το υγρό γυαλί πάνω από το κέντημα!!! Να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο της Μαρίας!
    Σου εύχομαι καλή ξεκούραση καικαλό καλοκαίρι!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειες οι δημιουργίες σου Νικόλ μου γεια στα χέρια σου. Σου εύχομαι να είσαι καλά ότι και αν κάνεις. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω..πω... ντροπη μου Νικόλ μου να κανω τοσο καιρό να περασω απο εδώ...μαλλον επειδή τα λεμε κι αλλιως..φιλεναδα..πολύ χαρηκα που ησουν και εσύ οπως και η Ελένη στην παρουσίαση της Κανελλάκη..θα έχω την τυχη να την δω και εγω από κοντα...να τα πουμε...
    Καλά πότε εμαθες να κανεις τόσο καταπληκτικά κοσμήματα βρε αγαπη μου; πόσο ωραια είναι.. τι δεν φτιάχνουν τα χερακια σου.. μάτια μου ..μπραβο κορίτσι μου... χαίρομαι που πέρασες όμορφα οπου και να πήγες... καλοταξιδο και της Μαρίας μας το βιβλίο.. να περνας όμορφα αγαπημενη μου φιλη .. και σε μας ελειψες... ισως καποια αλλη φορα τα ξαναπουμε...από όλους μας φιλακιαααα ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή