19 Μαΐου 2017

Ο Μάης έχει μυστικά!!

Ο Μάης έχει μυστικά και ένα κλειδί κρυμμένο
που ανοίγει μάτια σκοτεινά και χείλη πικραμένο !!!

Στίχοι του Ηλία Κατσούλη 
στο υπέροχο τραγούδι του Παντελή Θαλλασινού!!
Ξεκλειδώνει σώμα και ψυχή αυτός ο μαγικός τελευταίος μήνας 
της Άνοιξης!!!





Μέσα στην αγκαλιά του Μάη παραδομένη και γοητευμένη για μια ακόμα φορά 
εγκατέλειψα για λίγο το ΄΄σπίτι μου΄΄ για κάποια μικρά ταξιδάκια , 
για κείνες τις μοσχομυριστές ανάσες !!
Όμως πάντα εδώ τριγυρίζω και χαμογελώ 
με τις μυρωδιές και τα απίστευτα χρώματα !!!

Ανακυκλώνω 

 φτιάχνω πινακάκια mixed media με χαρτόνια !!!


ντεκουπάρω tea box 



 και στολίζω με λουλούδια και φρούτα, ψωμιέρα 



και μια αδιάφορη κανάτα!!!

Αλλά φτιάχνω και βιβλιοστάτες για τα μικρά μου με πλαστικά παιχνίδια , μια ιδέα που πήρα 
από την Χριστίνα με τις μοναδικές της ιδέες!!!





  Αλλά και μια παλιά ρακέτα έγινε ρολόι!




Να είστε όλοι καλά , ο ήλιος να ζεστάνει δυνατά την ψυχή
με αγάπη και δύναμη !!!

35 σχόλια:

  1. Είσαι φοβερή!!!!!!
    Ο Μάης πάντα θα εμπνέει....

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα!!!!υπεροχα!!καλη συνεχεια!!και παντα ..΄΄γεματη΄΄.. απο εμπνευση...για δημιουργια!!να εισαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένη μου για όλα τα ενθαρρυντικά σου λόγια !!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. μπράβο... καλά ναπερνάτε, κι οι δημιουργίες... άψογες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε ανάγκη και την καλοπέραση και την δημιουργία φίλη μου !! Με αγάπη σε καληνυχτίζω

      Διαγραφή
  4. Η ρακέτα μ' αποτελείωσε!...
    Καλός και δημιουργικός ο Μάης Μαρία μου, με ταξιδάκια και καταπληκτικές κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μάης ευτυχώς μας δίνει δυνάμεις και ο ήλιος μας φωτίζει τα σκοτεινά μας !!
      Φιλιά Μαρία μου

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα! Ησυχία δεν έχεις έτσι; Μπράβο σου.
    Καλά ταξίδια πάντα όλο το μήνα και όλο το καλοκαίρι. Αυτά είναι ανάσα της ψυχής. Και τα δημιουργήματά σου υπέροχα.
    Ερώτηση τώρα απορίας. Οι βιβλιοστάτες που είδα και εγώ στην Χριστίνα και με ξετρέλαναν, δεν είναι ελαφριοί για τα βιβλία μια και τα ζωάκια είναι πλαστικά;
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου σαν το μυρμηγκάκι προσπαθώ να φτιάξω κάποια πράγματα για μελλοντική χρήση !!
      Αργησα να σου απαντήσω αλλά είναι το ξύλο βαρύ οπότε είναι μια χαρά !! Σε ξυλουργείο πήγα και μου έκοψαν τις βάσεις !! και επάνω κόλλησα τα ζωάκια !! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  6. Τί όμορφες κι έξυπνες δημιουργίες Νικόλ!! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευγενία μου να είμαστε καλά να δημιουργούμε !!! Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  7. Μου έλειψε η παρουσία σου εδώ Νικόλ μου, μου έλειψαν οι δημιουργίες σου και χαίρομαι που επανήλθες γεμάτη ιδέες! Μπορώ να ξεχωρίσω τους "έξυπνους" βιβλιοστάτες και τη ρακέτα!

    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια και μένα μου λείπει η παρουσία μου εδώ με ότι έχω να πω και να κάνω !!
      Να είσαι καλά Στεφανία μου και να περνάς όμορφες ηλιόλουστες μέρες!! ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα Νικόλ μου. Μου άρεσαν οι ανοιξιάτικοι τόνοι στις δημιουργίες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου η εποχή καθορίζει και το μέσα μας !! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Ωωωωωω.....τη ομορφες δημιουργιες Νικολ μου
    μπραβο σου , ολλα ειναι πανεμορφα αλλα
    ξεχώρισα τη ρακετε ...τελεια !!!!
    πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου Ειρηνάκι μου !!1 Να περνάς όμορφα στην υπέροχη πόλη σου !! Φιλιά με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ μυστικά, υπέροχες δημιουργίες!!!
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μάης των μυστικών ευτυχισμένων ημερών , ο Μάης και της δικής σου ευτυχίας !!
      ΤΗν αγάπη που με τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. "Η χαρά της δημιουργίας " αυτόν τον τίτλο δίνω εγώ σε τούτη την ανάρτηση σου Ολα όμορφα καλοφτιαγμένα χαρούμενα και φωτεινά...Να περνάς καλά φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η χαρά της δημιουργίας Εφη μου αγαπημένη γιατί πάντα γίνονται με σκοπό για κάποια μελλοντική προσφορά !!!
      Σε φιλώ και σου εύχομαι να περνάς όμορφα!!

      Διαγραφή
  12. πωπω! Τι οργασμός δημιουργίας είναι αυτός; Μπράβο Μαρία μου!
    Στο μεταξύ ...τι υπέροχη ιδέα η ρακέτα-ρολόι;
    Εξαιρετικά όλα!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα μου που ήρθες ως εδώ , αγαπώ ότι κάνω και πράγματι η ρακέτα ρολόι είναι η αγαπημένη μου και περιμένουν άλλες δυο!! Καλή συνέχεια με ότι κάνεις!! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Λουλουδιασμένα... Χαρούμενα... Πανέμορφα ΟΛΑ!
    Στάθηκα ώρα σε κείνη τη ρακέτα - ρολόι. Φανταστικό!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως έτσι θα θέλαμε να είναι η ζωή μας Φιλία μου και αν σκοτεινιάζουμε πάλι το φως έρχεται να μας βρει !! ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  14. Ότι πιάνεις στα χέρια σου αγαπητή μου γίνεται αριστούργημα !!!! Μ άρεσαν πολύ και οι βιβλιοστάτες γιατί και ανακυκλώνεις παιχνίδια που δεν παίζονται πια και είναι και χρήσιμοι !!!! Μπράβο Νικόλ με τις θαυμάσιες δημιουργίες σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Ράνια μου άλλωστε μαθήτευσα κοντά σε αξιόλογες δασκάλες που όλες μου έδωσαν πολλά !! Ευχαριστώ πολύ πολύ !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  15. Καλά ε; Οι βιβλιοστάτες όλα τα λεφτά!
    Θα φτιάξω κι εγώ! Καλημερούδια και φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Μάιος έχει και πολλά χρώματα Νικόλ μου και εσύ τα πήρες και δημιούργησες πανέμορφα πράγματα. Καλό υπόλοιπο Μάη να έχεις κοπέλα μου γεμάτο ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικό το ρολόι ρακέτα Νικολίτσα μου αλλά κι οι βιβλιοστάτες τόσο όμορφοι και ιδιαίτεροι!!! Να σαι καλά να δημιουργείς με την καρδιά σου!!
    Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά ποσο ομορφα αξιοποιησες παλι τον χρονο σου ..Νικόλ μου δεν λέγεται .. τι σου κανεις όμως ενας Μάης με τις εκδρομούλες του και τις ομορφες μερες του.. αν και μας τα χαλαει λιγο..αλλα ομως σε εμπνέει με τα καλύτερα του αγαπημενη μου φιλη..η καθε σου δημιουργια ειναι προσεγμενη στην καθε λεπτομερεια της...
    Πάλι αργησα να φανώ...αλλα ξερεις πόσο γρηγορα περνα ο καιρός.. οπως λέει και ενα τραγουδακι.. ε; να περνας ομορφα φιλεναδα μου οτι και να κανεις...απο όλους μας φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολλά μυστικά αυτος ο Μάϊος!
    Στις μεταποιήσεις εισαι άπαιχτη Νικόλ μου!
    Ουτε που μπορουσα να φανταστω οτι ηταν ρακέτα αυτο το ομορφο ρολόι!
    Και οι βιβλιοστατες τοσο παιχνιδιαρικοι!
    Μπραβο σου!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νικόλ μου, τι όμορφες δημιουργίες!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα και ρομαντικά όλα..Και ωραία χρώματα το λιλά μου και το δελφινάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή