24 Απριλίου 2017

Πέντε Απρίληδες!!!


Απρίλης ήταν όταν ήρθα δειλά να φτιάξω  ένα blog-σπιτάκι !!
Τι περίμενα ;;; Τίποτα από όσα συνέβησαν στην πορεία !!! Μα τίποτα !!
Βυθισμένη σε έναν κόσμο απόκοσμο , περπατούσα στο μοναχικό μου δρόμο ,με πολλές θλίψεις και καταθλίψεις να σου πω ,αλλά κάπου στην άκρη του μυαλού υπήρχε ένα χαμόγελο , μια ελπίδα !!


Και θα πω μια πολύ όμορφη Ισπανική λέξη agradecimiento!!!(ευγνωμοσύνη )!!!
Για μένα η λέξη αυτή είναι κάτι παραπάνω από ένα ΄΄ευχαριστώ΄΄ !!
Είναι τα θετικά συναισθήματα που λαμβάνω όταν πολλά όμορφα μου συνέβησαν εδώ, όπως γνωριμίες, συναντήσεις σχέσεις , δώρα , επικοινωνία και πολλά άλλα ακόμα , χωρίς τίποτα να θεωρείται δεδομένο !!!




Ευχαριστώ για τα χρωματιστά νοητικά ταξίδια που κάνουμε παρέα !!!
Ευχαριστώ για τους βελούδινους ανθρώπους που ήρθαν κοντά μου , πίστεψαν σε μένα , με τίμησαν με τη φιλία τους , μου έδωσαν τη θετική τους αύρα και εξελίσσομαι ως άνθρωπος !!!
Ευχαριστώ που γνωρίζω ανθρώπους διαφορετικής νοοτροπίας και κουλτούρας
τους αφουγκράζομαι και μαθαίνω να προχωρώ χωρίς παρωπίδες!!
Ευχαριστώ και εκείνους που με τον τρόπο τους προσπάθησαν να μου ΄΄δυσκολέψουν΄΄το μονοπάτι μου και μου έδωσαν την ευκαιρία να ανεξαρτητοποιηθώ και να δυναμώσω !!!



Φρέσκα μυρωδάτα τριαντάφυλλα δώρισμα σε όλους σας !!!
Να είστε όλοι καλά με υγεία και αγάπη παντού!!!

47 σχόλια:

  1. Καλή μου χαίρομαι που βρεθήακμε από άγνωστες μέσα από το Ίντερνετ σε φίλες που αν και μακριά νιώθουμε κοντά.Πολλά φιλιά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διπλή χαρά και για μένα Αριάδνη που σε γνωρίζω από κοντά εσένα τον καλό σου και τη Μπάρτσα !! Σε σκέφτομαι με συναισθήματα αγάπης και θαυμασμού για ότι κάνεις!!

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη!!!!
    Πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου, αγαπημένη μου Νικόλ! Ομορφαίνεις την γειτονιά με τις δημιουργίες και τις προσφορές σου!
    Νά'σαι πάντα καλά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαριάννα μου , είναι χαρά και για μένα που σε γνώρισα και κυρίως που ήπιαμε τον καφέ μας στο ζεστό σπιτικό σου !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  3. Συμπαίκτες πια σε γνώριμο ευάρεστο παιχνίδι,
    στ’ αζήτητα αφήνονται σιωπές και μοναξιές,
    ένα χωριό που όλοι τους είναι μονάχα φίλοι,
    συγκίνηση, συμπόρευση με αδελφές ψυχές.
    (Η τελευταία στροφή τής ανάρτησής μου «Διαδίκτυο 5»)
    http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF%205

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνώριμο το παιχνίδι στο διαδίκτυο Αρη μου αλλά όταν γίνεται και μια ουσιαστική προσωπική γνωριμία τότε όλα είναι πολύ καλύτερα και χαίρομαι που σας συνάντησα!!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που γνώρισα το e-σπίτι σου. Πολύχρονο να είναι Και εσύ πάντα καλά, δημιουργική και δυναμική να συνεχίσεις να αποτελείς την αισιοδοξη νότα της γειτονιάς μας. Χρόνια πολλά Νικόλ μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι που σε γνωρίζω Αννα μου και με συγκίνηση θυμάμαι το πακετάκι στην πόρτα μου !! Σε φιλώ καλή μου με αγάπη

      Διαγραφή
  5. Είναι μαγεία αυτό το σμίξιμο!!!
    Πάντα να μας χαρίζεις την καλοσύνη σου
    κι εμείς θα ανταποδίδουμε!!!

    Σε φιλώ πολύ Νικόλ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ανθρώπινη αλυσίδα που μοιράζεται Ελένη μου !!
      Να είσαι καλά που μας μιλάς πάντα με στίχους!!

      Διαγραφή
  6. Νικόλ μου χαίρομαι που μέσω του internet σε γνώρισα και κάθε φορά που διαβάζω εδώ τις σκέψεις σου, τους προβληματισμούς σου, βλέποντας την ευαισθησία σου στον πόνο των άλλων και την προσφορά σου για όλους γίνομαι και εγώ καλύτερος άνθρωπος.
    Να είσαι καλά. Καλή συνέχεια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είναι η ανθρωπιά που υπάρχει εδώ μέσα που είναι και μαζεμένη και που όλοι την έχουμε ανάγκη !!Την αγάπη μου και την εκτίμηση μου !!1

      Διαγραφή
  7. Και για μένα είναι μεγάλη χαρά που σε γνώρισα μέσω των μπλογκς και πάντα απολαμβάνω τις όμορφες αναρτήσεις σου και σε θαυμάζω για την προσφορά σου !!!! Να είσαι πάντα καλά αγαπημένη και χρόνια πολλά πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου !!!!!!! Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου είσαι μια αγαπημένη blogο-φίλη και όσες φορές συναντηθήκαμε μόνο χαμόγελο και θετικά αύρα εισέπραξα !! Σε ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  8. Σου εύχομαι να εκατοστίσεις τουσ Απρίληδές σου.
    Να είσαι γερή και δημιουργική!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω για σένα αστέρι μου !!! Τόσα υπέροχα που κάνεις και περνάω θαυμάσια όταν σε διαβάζω !! Και από κοντά το μεγάλο σου χαμόγελο !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Μαρινικόλ μου την ίδια ευλογία νοιωθουμε κι εμείς προς εσένα.Παρότι σε γνωρίσαμε όπως λες μέσα σ ένα "απόκοσμο" χωροχρόνο,παρά ταύτα ουδέποτε άφησες τη θλίψη σου να μας αγγίξει και βλέπαμε πάντα ένα θετικό,αισιόδοξο,ευαίσθητο, διακριτικό και μελετημένο Ανθρωπο. Χαίρομαι γι αυτό το συναπάντημα που είχα την τύχη αν γνωρίσω κι απο κοντά και να διατηρήσω και ενισχύσω την ίδια εικόνα του διαδικτύου.Νάσαι πάντα γερή και φορτωμένη θετική ενέργεια!!!
    Φιλιά πολλά'α'α'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Χαρά μου σημασία έχει να είμαστε ο εαυτός μας μέσα σε αυτό το χώρο , έτσι εισπράττουμε ότι προσφέρουμε και μάλιστα εις πολλαπλούν !!! Αμοιβαίες οι διαπιστώσεις !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. El agradecimiento o la gratitud, en algunos casos, Nikol, son bellos sentimientos de reconocimiento de un beneficio que has recibido, y conociendote se que no solamente recibistes si no que has dado. Y creeme son muchos.

    Εύχομαι οι Απρίληδές σου να είναι αμέτρητοι και να απλώνεις στην ομορφιά τους τις δικές σου…

    Αγκαλιά, φιλί κι αγάπη μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. La gratitud es un sentimiento maravilloso y ciertamente nada de cortesía le ha dado!!!
      Ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση , την αγάπη , την εμπιστοσύνη !!
      Μια τεράστια αγκαλιά και από μένα

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά πολλά ακόμα στο μπλογκοσπιτάκι σου Νικόλ μου!
    Εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή για να μας γεμίζεις με χρώματα τα κείμενα σου και τις όμορφες κατασκευές σου!
    Το παρακάτω ποίημα ταιριάζει γάντι στην ανάρτηση σου!
    «Καὶ στὸ λευκὸ τριαντάφυλλο βρίσκεις μιὰ ἰδέα σκόνης.
    Τὸ τέλειο θαῦμα θὰ τὸ βρεῖς μοναχὰ μὲς στὸν ἄνθρωπο:
    λευκὲς ἐκτάσεις ποὺ ἀκτινοβολοῦν ἀληθινὰ
    στὸ σύμπαν καὶ ὑπερέχουν. Τὸ πιὸ καθαρὸ
    πράγμα λοιπὸν τῆς δημιουργίας δὲν εἶναι τὸ λυκόφως,
    οὔτε ὁ οὐρανὸς ποὺ καθρεφτίζεται μὲς στὸ ποτάμι,
    οὔτε ὁ ἥλιος πάνω στῆς μηλιᾶς τ᾿ ἄνθη. Εἶναι ἡ ἀγάπη.»

    Νικηφόρος Βρεττάκος

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου και για τα λόγια σου και για τους στίχους !! Μόνο για την αγάπη και από αγάπη μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι για εμάς και τους άλλους !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  12. Να είσαι πάντα γερή και δυνατή να καλοδέχεσαι τους καλούς σου φίλους, να τους κερνάς ζεστασιά και αγάπη.
    Για τους ανεπιθύμητους να κρατάς σκούπα, έχει διάφορες χρήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέτρο !! Ακολουθώ της καρδιάς μου τις εντολές και όπου βρίσκω αγάπη τρέχω κοντά της !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Είδες πόσοι ορίζοντες άνοιξαν; Όλοι το ίδιο "πάθαμε", μη νομίζεις, ζήσαμε και ζούμε μεγάλες στιγμές! Πολλά φιλιά και να τους εκατοστήσεις τους Απρίληδες ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναδικά όσα ΄΄πάθαμε΄΄ Πετρόνι μου και εσένα κάθε φορά που σε βλέπω χαίρομαι πολύ !
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. XΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Όλο αυτό το συναπάντημα, μέσα απο το άψυχο κουτί,δεν είναι μεγαλείο;
    Σ΄ευχαριστώ από τη μεριά μου!
    Συνέχισε έτσι, μας δίνεις δύναμη !
    την αγάπη μου αν και...δεδομένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Βαρβάρα μου !!! Μεγαλείο !! Αλλά ακόμα πιο υπέροχο οι συναντήσεις μας !!
      Και εγώ ευχαριστώ για όλα

      Διαγραφή
  15. Να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική και να είμαστε εδώ να μετράμε τους "Απρίληδες" όλοι αντάμα!!
    Χρόνια πολλά!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία αντάμα θα πορευόμαστε ο καθένας με τον τρόπο του !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Ένας άνθρωπος που είναι η προσωποποίηση της άνοιξης, "χτίζει" ένα σπιτάκι στο ξεκίνημα της. Τίποτα δεν είναι τυχαίο Μαρία μου. Ακόμα και η επιλογή του φόντου σου, δείχνει το "μποστάνι" που κρύβεις μέσα σου. Ένας άνθρωπος ευγενικός, δοτικός, καλαίσθητος και ευαίσθητος, μα και μαχητικός όταν χρειάζεται. Ειλικρινά χάρηκα που γνωριστήκαμε και "έκλεψα" λίγη απ' την απίστευτη ηρεμία σου, μα και την έντονη προσωπικότητά σου που κρύβει γνώση και σοφία.
    Να γίνουν όσο πιο πολλοί οι Απρίληδές σου στη μπλογκογειτονιά μας και να είσαι πάντα καλά Μαρία μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι να πω Μαρία μου !! Αν μπορώ να μεταδίδω το ελάχιστο είναι χαρά μου και τα λόγια σου έχουν μεγάλη βαρύτητα για μένα γιατί έχω μια βαθιά εκτίμηση , σεβασμό και αγάπη για το πρόσωπό σου !! Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  17. Τις πιο όμορφες ευχές μου καλή μου φίλη για την επέτιο που έχεις. Να σου πω ότι μετά από την επίθεση που δέχτηκα τα http://eftanhsa.blogspot.com και http://hellascafe.blogspot.com είναι και πάλι σε δράση. Θα χαρώ να σε δω να περνάς από αυτά.Νάσαι πάντα καλά κσι καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντέννη μου ,καλό μήνα και σίγουρα θα έρθω στο καθαρό πλέον σπίτι σου !!
      Την αγαπη μου

      Διαγραφή
  18. Είχα μέρες να περάσω από την μπλοκογειτονιά.... έτσι μόλις σήμερα είδα πως την ανάρτηση σου για τα γενέθλια αυτού του σπιτιού που για μένα μπορώ να πω πως είναι πολύτιμο μια και εξαιτίας του γνώρισα έναν υπέροχο άνθρωπο και μια αληθινή φίλη!!!!!!! Σε ευχαριστώ που υπάρχεις στην ζωή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμα σπίτια ακριβώς Βίκυ μου γιατί οι σχέσεις που προέκυψαν είναι ανθρώπινες και ουσίας !! Ευχαριστώ και εγώ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  19. Καλο Μήνα!!! και λουλουδάτο...
    Φιλί,
    Υιώτα, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και ευωδιαστό μήνα καλή μου φίλη με υγεία!!
      Τα πολλά φιλιά μου

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα Νικόλ μου. Χαίρομαι που δημιούργησες αυτό το μπλογκοσπιτακι γιατί έτσι μου δόθηκε η χαρά να σε γνωρίσω εκτός από διαδικτυακά και προσωπικά, κάτι που με κάνει πολύ χαρούμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Κατερίνα μου με την αγάπη που σου έχω και όλη την υπέροχη αίσθηση που νιώθω όταν σε συναντώ !!

      Διαγραφή
  21. Πολύχρονο το ιστολογιό σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να εισαι παντα δροσερή και ομορφη σαν τα τριανταφυλλα σου Νικολ μου, και η σελιδα σου να τα χιλιασει.ΟλΟΙ γιναμε καλα μεσα απο την ενασχοληση με το μπλογκ, τη παρεα που βρηκαμε , τις ιστοριες που ακουμε αλλων ανθρωπων που δεν ζουν κοντα μας αλλα τους αισθανομαστε καμμια φορα πο κοντα κι απο τους κοντινους μας, φιλια πολλα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παντα να υπαρχουν στην ζωή σου αγαπημενη μου Νικολ αυτοί οι ευλογημενοι Απρίληδες.. γιατί έγιναν η αφορμή..να γνωριστουμε και απο κοντα και να είμαστε τυχεροί οταν ανθρωποι σαν και σενα γινονται παραδειγμα προς μιμηση και μερος της ζωής μας..μια ηρεμη δυναμη...που μας γεμιζει γαληνη είσαι Νικόλ μου..και ειμαι πολύ χαρουμενη που με τιμας με την φιλία σου..
    Μην με μαλώσεις με αδεια γιατρού ήρθα..χα.χα. να περνας παντα έτσι ομορφα καλο και χαρουμενο μηνα ματια μου σε γλυκοφιλώ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό σου μήνα Νικολίτσα μου!!! Να αυξηθούν και να γίνουν ακόμα περισσότεροι οι Απρίληδες λοιπόν!! Να σαι γερή και δυνατή και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή συντροφιά με τους αγαπημένους σου!!
    Ολοι σε νιώθουμε όπως περιγράφεις το μπλοκοσμίξιμο!!! Απίστευτο συναίσθημα!!
    Σε φιλώ γλυκά καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο blog σου, πολύχρονο με άπειρες ακόμα στιγμές ευγνωμοσύνης και ζεστά ανθρώπινα μοιράσματα..
    Σε φιλώ καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σου ευχηθώ Νικόλ μου έστω και πολύ καθυστερημένα να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου,και εσύ να είσαι πάντα γερή και δημιουργική να μας συντροφεύεις! Ημουν τυχερή που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά! Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή