4 Απριλίου 2017

Μπορείς...




Μπορείς - φίλε - ναι μπορείς να τσαλακώνεις την απαλή σκλαβιά
του βολέματος...
Μην ψάχνεις - του κάκου - να'βρεις εργαστήρι για να γίνεις
ήρωας.
Έλα από δω...
Εδώ που δεν υπάρχουν εξώστες στον ήλιο. -
Εδώ, που φτάνει η μυρωδιά της ζωής απ' έξω - αχνά -
και μας σπάει τα ρουθούνια -
Εδώ, που μικρά - αναμάρτητα - παιδάκια, κίτρινα αμπελόφυλλα,
έχουν μαγκωθεί στο μαυρισμένο νυχάκι της νύχτας,
Εδώ, που η ελπίδα του αύριο, φλούδα ζαρωμένου
μανταρινιού, κολυμπά σε λασπόνερα,
Εδώ, που ψυχούλες - νήπια ξεφυλλίζουν μες τα κελιά
όνειρα,
Μπορείς, ναι μπορείς να φυτέψεις λουλούδια σε ραγισματιές
της ψυχής,
Μπορείς, ναι μπορείς να βάλεις μουσικές στα βήματά
μας
Μπορείς, ναι μπορείς να σταματήσεις την αιμορραγία της
σιωπής. -
Μπορείς, ναι μπορείς, να ρίξεις, λίγα απ' τα ελέη της
ψυχής σου, πάνω σε άδεια χέρια
Μπορείς, ναι μπορείς να ρίξεις ένα κομμάτι ήλιου
στη ματιά μας.
Ριπές, σου στέλνω τα μηνύματα, που στοχεύουν
το πεδίο βολής της ύπαρξής σου. -
Βγαίνω στη ζητιανιά της Αγάπης, χωρίς ντροπή -
Μην μ' αναγκάζεις να σηκώσω το ρούχο μου και να
σου μοστράρω τις πληγές μου. - Δεν θα το κάνω...
..............ΕΛΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ,
να κάνεις θολές ματιές να ξαστερώσουν
για κείνες τις "νεογέννητες" σου μιλώ, που μας μαθαίνουν
ν' αγναντεύουμε την ελπίδα......................(ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ).....
........ Δεν ξέρω, αν τούτα όλα τα ονειρεύτηκα ξύπνια,
ή τα συλλογίστηκα στον ύπνο μου - μετά την βραδινή μου προσευχή -
Μα σαν έτρεξα στους διαδρόμους της Φυλακής σήμερα,
είδα παιδικά ματάκια να σφυρίζουν τραγούδια στα πέλαγα -
Είδα, από κλειδωμένες ψυχούλες, να ξεφεύγει η χαρά απ' τους
αρμούς και να πλημμυρίζει...
Είδα ανάμεσα σε σμιγμένα φρύδια, να κάθονται ζευγάρια περιστέρια
Μύρισα γύρω μου, τόση ΑΓΑΠΗ, αγάπη φορεμένη κατάσαρκα
σαν την φανέλα της μάνας -
Είδα σπατάλη "θείας" προσφοράς -
Είδα "ΠΑΝΟ" ευγνωμοσύνης, να τα κρατούν αδύναμα χεράκια
Είδα χείλη να φιλούν στο στόμα τον ήλιο
Είδα καρδούλες να σεργιανίζουν φεγγάρια...

- Τι έγινε; ρώτησα κι αλλοιώτεψε ο καιρός σήμερα;
...Μοσχοβολάει Παράδεισος ή κάνω λάθος;
- Ήρθαν φίλοι... μ' αποκρίθηκαν... 

..........................- Δεν σας γνώρισα - .
...Δεν διαφέρατε από μας. -
...................................- Να οι Ήρωές μου -
......................................Μονολόγησα....." 
Γωγώ Παπαργυρίου   κρατούμενη











18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Νικόλ μου
    Το λάτρεψα κι η ψυχή μου
    με λαχτάρα το αφομοίωσε!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ
    Καλή γλυκιά σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεχωριστό!!!!Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!!
    φΙλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το ειχα διαβασει! Ποσα τετοια μικρα διαμαντακια χανονται... Υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για τους μικρούς αγγέλους που αγωνίζονται να επιβιώσουν πάνω σε αυτήν την γη αξίζουν τα πάντα!!!! Καλή επιτυχία στο έργο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγκινήθηκα... Εύχομαι κάθε επιτυχία, Νικόλ μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλο μηνα να χεις Νικολ μου!! Ευτυχως που μου το πε κι η συμπεθερα να το χω υποψην μου και Σαββατο προς το απογευμα θα ειμαι εκει κι ελπιζω να δω οσες περισσοτερες φιλες bloggers προλαβω να δω!!
    Για το κειμενο που εγραψε η γυναικα... Τι λογια να βρεις.. Το μαυρο νυχακι της νυχτας...
    Καλη επιτυχια να χει κι αυτο το μπαζαρ! Μπραβο σε ολους για την συμβολη τους!! Καλο βραδυ να χεις Νικολιτσα μου!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγκλονιστικά λόγια! Καλή επιτυχία ολόψυχα και σ' αυτό το μπαζάρ Μαρία μου και καλή δύναμη σ' όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία και καλη δύναμη Νικόλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φυσικά και μπορούμε με πράξεις...
    Συγκλονιστικά τα λόγια της κρατούμενης και είμαι σίγουρη πως θ' αγγίξουν και θα φέρουν την ανάλογη επιτυχία!

    ΑΦιλάκια Νικόλ μου και καλό δυναμικό μήνα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ συγκινητικό!!!!
    Καλό επιτυχία να έχετε, Νικόλ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σιγουρα μπορεις!
    Καλη επιτυχια στο μπαζαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλή δύναμη σε όλα όσα κάνεις Νικόλ μου!Καλή Ανάσταση, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρέπει να έχεις ζησει εκει μεσα για να μπορεσεις να γραψεις κατι τοσο συγκλονιστικό Νακολ μου !!
    Επλιζω να πηγαν ολα καλά στο παζαρι και να είχε την επιτυχιθα που του αξιζει!!
    Αγαπημενη μου φιλη να περασεις ενα ομορφο και ευλογημενο Πάσχα με τα αγαπημενα σου ...και καλή Ανσσταση παντού με αγαπη Μικολ μου..!! θα τα πουμε κι αλλιως... φιλακιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ραγίζει καρδιές!!!

    Νικόλ μου,
    Ευχές κι Αγάπη.

    Φιλιά
    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νικολίτσα μου καλή Ανάσταση να χεις με οικογένεια κι αγαπημένους!! Με γαλήνη και κατάνυξη!!
    Σε γλυκοφιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νικόλ μου πολύ συγκλονιστικά και δυνατά λόγια! Ελπίζω το παζάρι να πήγε καλά και να μπορέσατε να βοηθήσετε.Φιλάκια πολλά και Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή