28 Φεβρουαρίου 2017

Καλό και χαρούμενο μήνα !!!


Ένα καλό και υπέρλαμπρο μήνα εύχομαι για όλους μας !!!
Ο Μάρτιος έρχεται με τον πιο γλυκό του τρόπο για μένα μετά από μέρες αγωνίας και φόβου !!
Γιατί καλό είναι να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο !!! Και μάλιστα όταν πρόκειται για τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!






Μιλώ για την περιπέτεια υγείας της  αγαπημένης μου αδελφής την Αφροδίτης !!! Μια περιπέτεια με την καρδιά της ,που ευτυχώς έληξε με τον πιο αισιόδοξο τρόπο !!!
Δεν έχω μιλήσει για την αδελφή μου και για την αγάπη μας ,που αγγίζει τα ανώτερα στρώματα της ευτυχίας !!
Πολύ διαφορετικές σαν χαρακτήρες , με διαφορετική στάση ζωής, διαφορετικά βιώματα ,καταφέραμε να γεφυρώσουμε το μεγάλο χάσμα των  παιδικών και εφηβικών μας χρόνων !!
Οι διαφορές μας είναι λοιπόν ανύπαρκτες μπροστά στην ανυπέρβλητη αγάπη που μας ενώνει !!
Η σχέση μας χτίστηκε σιγά σιγά , με εντάσεις αλλά πάντα με τη διάθεση να μένουμε δυο αγαπημένες αδελφές, να γεμίζουμε την ψυχή μας με την αξία της αδελφικής σχέσης !!
Νιώθω ευλογημένη που υπάρχει στη ζωή μου και εγώ στη δική της !! Δυνατά συναισθήματα , αμοιβαίες υποχωρήσεις , αγάπη , αγάπη , αγάπη !!!



Στα μάτια της αδελφής μου βλέπω τον παράδεισο γιατί όσα  άσχημα μας συνέβησαν μαζί τα μοιραστήκαμε με ανακούφιση αφεθήκαμε η μια στην άλλη !!
Αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος βέβαια γιατί η άλλη όψη της αδελφικής μου σχέσης είναι σκοτεινή και λαβωμένη !!Η τρίτη μας αδελφή που δεν μιλάμε , δεν υπάρχουμε στη ζωή της !!
Ίσως κάποτε μιλήσω για αυτήν μου την αιμορραγία !!!

Να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους αγαπημένους σας !!!



54 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα καλή μου με ήλιο λαμπερό στην καρδιά σου!!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτά τα αγκάθια στις οικογένειες
    Περαστικά στην αδερφούλα σου και καλό
    Μάρτη σε όλους μας!!!!

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πονάνε τα αγκάθια Ελένη μου !!!
      Η αδελφή μου είναι καλά !Καλό μήνα να έχεις , ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Νικόλ μου Περαστικά στην αδελφή σου. Και είναι υπέροχο όταν υπάρχει αγάπη ανάμεσα στ'αδέλφια. Ξέρω... και εγώ έχω δυο αδελφές και με τη μία εξ αυτών είμαστε σαν σιαμαίες αν και διαφορετικές πολύ ως προσωπικότητες.
    Μακάρι να μην υπήρχαν αιμορραγίες στη ζωή μας αλλά....δυστυχώς έτσι είναι η ζωή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Αννα μου και είναι τόσο υπέροχο το αδελφικό συναίσθημα αφγού και εσύ το βιώνεις !!!Να είσαι καλά με τους αγαπημένους σου !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Οι σχέσεις των ανθρώπων δε χτίζονται μονόπατα. Κι η αγάπη είναι ένα υλικό για να κολλάει όλες τις ρωγμές. Το μόνο που χρειάζεται είναι να το κατανοήσουμε όλοι και πέραν του εαυτού μας.
    Περαστικά και καλή ανάρρωση στην αδελφούλα σου!
    Δε μπορείς να φανταστείς πόσο σε ένιωσα καλή μου nikol!
    Καλή άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Νίκο μου με καταλαβαίνεις γιατί το ίδιο βιώνεις !!! Και όπως λες οι σχέσεις και κυρίως μέσα στην οικογένεια θέλουν πολλή δουλειά και μόνο η αγάπη τις συντηρεί !!Καλό σου μήνα και ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Νικόλ μου όλα καλά να σου έρθουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Ελένη μου και μακάρι να έχεις χαρούμενες μέρες !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Νικόλ μου, μήνα χαρούμενο γεμάτο μόνο από ευτυχισμένες στιγμές!!!! Περαστικά στην αδελφούλα σου, άλλη ταλαιπωρία να μην την βρει στην ζωή της, όσο για τις σχέσεις τις οικογενειακές μα και γενικότερα, χτίζονται με υπομονή και με αμοιβαία αισθήματα και από τις δύο πλευρές με κύριο συστατικό την αγάπη και την ανιδιοτέλεια, μην ξεχνάς όμως πως "Τους φίλους τους έχουμε από επιλογή τους συγγενείς από σύμπτωση" και ελπίζω αυτό να σε παρηγορεί!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου μαζί με ευχές για καλό μήνα και Καλή Σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Βίκυ μου , εύχομαι για όλους μας να είναι χαρούμενος !!Η αδελφή μου είναι καλά και είμαι τόσο χαρούμενη για αυτό μα είναι αλήθεια ότι θα ήθελα να είχα κοντά μου και την άλλη μου αδελφή αλλά αφού δεν γίνεται πάλι τυχερή είμαι που έχω την Αφροδίτη !!Τα πολλά και γλυκά φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. Ουάου τι όμορφο στεφάνι χρυσοχέρα φίλη μου! Το γούρι σου φιγουράρει στο τοίχο μου !Καλό μήνα γλυκιά μου και εύχομαι να ιδωθούμε σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου καλό μήνα επίσης , τώρα που φτιάχνει ο καιρός όλο στο κτήμα θα είστε !!!Φιλιά πολλά και στους δυο σας

      Διαγραφή
  8. Τι να πω τώρα εγω σ΄ένα τόσο φωτεινό άνθρωπο, που παρα τις δυσκολίες το παλεύει και τα έργα του βγάζουν τόση ομορφιά και αισιοδοξία; Σε καταλαβαίνω γιατί σε κάθε σπίτι υπάρχουν τέτοια. Συνέχισε όμως, έχεις δύναμη και φως πολύ στην ψυχή σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και χαρούμενο μήνα Νίκη μου !! Εχεις δίκιο είμαι αισιόδοξο άτομο και ότι συμβαίνει μέσα σε κάθε οικογένεια για κάποιο λόγο γίνεται και αυτό !!!!
      Ευχαριστώ πολύ , να είστε όλοι καλά !!

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που είναι καλά η αδερφή σου!Οι σχέσεις δεν είναι ποτέ δεδομένες δυστυχώς ακόμα κι αν είναι συγγενικές δε σημαίνει ότι είναι φιλικές. Πολύ όμορφο το στεφάνι σου!Φιλάκια και καλό μήνα. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριάδνη μου και ναι η αδελφή μου είναι καλά και έχεις δίκιο στις οικογένειες συμβαίνουν και τα άσχημα !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Είναι υπέροχο να υπάρχουν καλές σχέσεις μεταξύ αδελφών και σίγουρα αυτές δεν είναι δεδομένες!
    Χαίρομαι που η περιπέτεια της αδελφής σου, τέλειωσε καλά και φαντάζομαι την ανακούφιση σου!
    Τα στεφάνια πανέμορφα, ότι χρειαζόμαστε για να υποδεχτούμε χαμογελαστά τον Μάρτη!
    ΑΦιλάκια με αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μοναδικό το συναίσθημα Στεφανία μου και μάλιστα όταν έχεις ζήσει τα παιδικά και εφηβικά χρόνια χώρια !!Βρήκαμε τους βηματισμούς μας και είμαστε σε τέλεια επικοινωνία !!
      Να έχεις επίσης χαρούμενο μήνα και κάθε μέρα από το παράθυρο σου να βλέπεις νέα σημαδάκια της Ανοιξης !! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα, Νικόλ μου
    Πάντα λαχταρούσα να έχω μια αδελφή... δυστυχώς είμαι μοναχοπαίδι. Και καμαρώνω τις κόρες μου που είναι κι' αυτές αγαπημένες σαν κι' εσάς. Σιδερένια η αδελφούλα σου και γρήγορα να ξεχαστεί η δυσάρεστη περιπέτεια. Το στεφάνι του Μάρτη ολόγλυκο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου η αγάπη των αδελφιών είναι ευλογία και οι δικές μου κόρες είναι αγαπημένες και χαίρομαι και για τα δικά σου κορίτσια !!
      Η αδελφή μου είναι καλά , ευχαριστώ πολύ καλή μου !! Καλό και ευλογημένο μήνα να έχεις !! Σε φιλώ !!!

      Διαγραφή
  12. Θα μεταφέρεις κάτι στην αδελφή σου από κάποιον που δεν γνωρίζει; Θέλω να της πεις ότι είναι πολύ τυχερή που σε έχει!
    Αυτό.
    Α, και ένα μεγάαααααλο φιλί.
    Να έχετε πάντα υγεία και να επιβεβαιώνετε πάντα την αγάπη σας.

    ΥΓ: Κάπου είχα διαβάσει ότι σε αυτούς που αγαπάμε πρέπει να τους το δείχνουμε πριν γίνουν φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΥΓ λέει τα πάντα Πέτρο μου !! Η αδελφή μου είναι σπουδαία , ίσως πιο τυχερή είμαι εγώ μάλλον !! Ομως ευχαριστώ για την γνώμη που έχεις για μένα με κάνεις να ντρέπομαι λίγο !!
      Μια αγκαλιά και ένα μήνα όμορφο να έχεις !!!

      Διαγραφή
  13. Περαστικά στην αδελφούλα σου,να είναι γερή και σιδερένια !!!
    Τι όμορφο και χαρούμενο στεφάνι,γεμάτο με ελπίδα, αισιοδοξία και αγάπη,μας παρουσιάζεις στο πρώτο σκαλί της άνοιξης που εύχομαι έτσι πάντα να είναι η ζωή σου!!!
    Καλό και ευλογημένο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τι όμορφα τα λόγια σου !! Το στεφάνι αυτό το έφτιαχνα ενώ κάναμε εξετάσεις και περιμέναμε αποτελέσματα !!!
      Καλό μήνα να έχεις με χαρές καλή μου !!

      Διαγραφή
  14. Καλό κι ευλογημένο μήνα Μαρία μου!
    Σιδερένια η αδερφούλα σου και μακάρι με τον καιρό να κλείσουν κι οι παλιές πληγές.
    Το στεφάνι σου μια υπέροχη και καλαίσθητη δημιουργία σου, απ'αυτές που φτιάχνεις με μεράκι και αγάπη.
    Τα φιλιά μου Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου για όλες σου τις ευχές και μακάρι οι πληγές να κλείνουν αλλιώς πορευόμαστε μαζί τους !!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  15. Λυπάμαι για την περιπέτεια υγείας της αδελφής σου, εύχομαι να είναι καλύτερα τα πράγματα τώρα.. Και για τις οικογενειακές πληγές. Η αγάπη σας θα σας δυναμώνει και θα επουλώνει όλες τις πληγές..
    Καλό μήνα με δύναμη, χαμόγελο και όλα να πάνε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα υπό έλεγχο Κατερίνα μου !!Ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες ευχές σου και μακάρι κάποια μέρα να έχω ευχάριστα να γράψω !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. αααααααχ ποσο σας χαιρομαι......ειθε και τα κοριτσια μου να ναι ετσι παντα....εγω εχω αδερφο αλλη σχεσηηηηη....καλο μηνααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αδελφική αγάπη είναι αξία ανεκτίμητη !!!
      Και τα δικά σου κορίτσια σου εύχομαι να είναι αγαπημένα Σοφάκι μου σαν την αδελφή μου και μένα και σαν τις δυο μου κόρες!!!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Νικόλ μου και περαστικά στην αδερφή σου!!! Όσο για την άλλη την πληγή η αλήθεια είναι πως μας πληγώνει ότι αγαπάμε... εύχομαι την καλύτερη εξέλιξη! Φιλάκια

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και μέσα στις οικογένειες υπάρχουν πληγές Χριστίνα μου !!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα, Νικόλ μου! Περαστικά στην αδελφή σου, σιδερένια να είναι.
    Το στεφάνι σου πανέμορφο, χαρούμενο και χρωματιστό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελλη μου με υγεία και πολλή αγάπη στη ζωή σου !!! Ευχαριστώ πολύ με ένα φιλί

      Διαγραφή
  19. Χαίρομαι που είναι καλά η αγαπημένη σου αδελφή, Νικόλ μου!! Πολύ θα ήθελα να είχα κι εγώ μιά αδελφή!!! Το στεφάνι σου είναι πραγματικά πανέμορφο!!!!!
    Φιλάκια πολλά και Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω πόσο διαφορετικά θα ήταν αν είχες αδελφή Μαριάννα μου !! Το βλέπω με τη δική μου , το βλέπω και με τα κορίτσια μου !!
      Πολλά φιλιά με αγάπη

      Διαγραφή
  20. Μπήκα για να επαναλάβω περίπου τον σχολιασμό για το Μαρτιατικο στεφάνι σου το πολύ όμορφο και αρκετά ξεχωριστο από άλλα!!! Τα λόγια της ανάρτησης σου όμως άγγιξαν σε ένοιωσα πολύ, όχι γιατί μου συνέβη κάτι παρόμοιο εγώ έχω αδελφό 10 χρόνια μεγαλύτερο μου πουσχεδόν μεγάλωσα σαν μοναχοπαίδι αλλά γιατί μου λείπει μία αδελφή για να κάνουμε ή να κάναμε πολλα πράγματα μαζί "ζηλεύω" φίλες που ζουζουνιάζουν μαζί και πάντα θέλω να χώνομαι αναμεσά τους για να εισπράττω αυτό που δεν γεύτηκα..... Τα κορίτσια μου όμως έχουν αυτήν την ιδιαίτερη σχέση η μία για την άλλη διαφορετικοί χαρακτήρες σε ένα σωμα σε μία ψυχή και μόνον για αυτό αισθάνομαι τόσο υπερήφανη!!! Είναι λυπηρό που η τρίτη αδελφή σας δεν μπορεί να γευτεί και να αγγίξει αυτήν σχέση ευχομαι στο μέλλον να αλλάξουν κάποια πράγματα και να γίνετε οι τρεις αγαπημένες αδελφές .Σαν τίτλος βιλίου ακούγεται χαχα Καλό μήνα και από εδώ Νικόλ με όλα τα καλά!!!Φιλάκια από την ηλιόλουστη αλλά κρύα Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σε καταλαβαίνω γιατί με την αδελφή σου κάνεις απίστευτα πράγματα , να μιλάς , να ονειρεύεσαι να την νταντεύεις όταν χρειάζεται μα και να γελάς με το παραμικρό παραμερίζοντας κάθε δυσκολία !!
      Τα πιο αστεία και τα πιο πολλά γέλια τα κάνω με την αδελφή μου !!
      Μακάρι κάποτε και η άλλη μας αδελφή να είναι μαζί μας γιατί αληθινά τίποτα δεν έχουμε να μοιράσουμε !! Χαίρομαι για τα κορίτσια σου , είναι πολύ σπουδαίο γιατί και τα δικά μου κορίτσια έτσι είναι !!
      Πολλά φιλάκια και γρήγορα να φύγει η ψύχρα από την πόλη σας !!

      Διαγραφή
  21. Γλυκιά μου Νικόλ,
    χαίρομαι που η περιπέτεια της αδερφής σου έλαβε τέλος! Να χαίρεστε η μία την άλλη και πράγματι, τίποτα δεν είναι δεδομένο, οφείλουμε να το θυμόμαστε αυτό πάντα! :)
    Να έχεις έναν όμορφο μήνα, με υγεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιστεράκι μου καλά είσαι !! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου , να είσαι καλά με ότι κάνεις !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  22. περαστικά να είναι! να αγαπιέστε και να πορεύεστε μαζί στα καλά και τα άσχημα..έτσι πρέπει να είναι η αδερφική αγάπη.. όσο για τον πόνο με την τριτη σας αδερφή εύχομαι να δοθεί ένα τέλος και να είστε όλες μαζί ξανά αγαπημένες..καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλες σου τις ευχές Εύα μου !! Μακάρι θα πω και εγώ να κλείσει αυτή η πληγή !! Να έχεις όμορφο μήνα με ότι κάνεις !!!

      Διαγραφή
  23. Νικολ μου αγαπημένη.. μακαρι στην ζωή μας να ήταν όλα τελεια και ταχτοποιημενα .. αλλά αυτό δεν γινεται .. το ξερεις καλυτερα εσύ .. ομως κοιταμε μονο τα καλα της αγαπης.. τα αλλα τα δυσκολα ευχομαστε να περασουν .. και αν αυτό δεν ειναι δυνατον τουλαχιστον προσπαθουμε για το καλύτερο φιλεναδα.. πόσο τυχερή είσαι να ξερεις.. που εχεις αδερφές .. γιατι νομιζω οτι μια μερα θα σμιξετε όλες σας..εννοειτε οτι μου λειπει μια αδελφη...αγαπη μου..!!! σιδερενια η αδελφουλα σου.. και παντα αγαπημενες κοριτσια μου.. να περνας ομορφα.. το στεφανακι σου μια ακομα ομορφη δημιουργία σου..φιλεναδα.. καλη και ομορφη εβδομαδα να έχεις.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Νικόλ μου,περαστικά στην αδελφή σου και ευχομαι ολοψυχα κάποια στιγμη να γεφυρωθουν τα όσα σας χωρίζουν με την τριτη αδερφή σας.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Νικόλ μου,περαστικά στην αδελφή σου και ευχομαι ολοψυχα κάποια στιγμη να γεφυρωθουν τα όσα σας χωρίζουν με την τριτη αδερφή σας.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα.
    Όλα περαστικά να είναι.
    φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάνω που είχα χαρεί για την μια αδερφή, ήρθε η άλλη και "μου τα χάλασε"... Πόσο κρίμα... Οι δυο όψεις τού νομίσματος.. Σιδερένια η αδερφούλα σου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα να χεις Νικολίτσα μου!! Φωτεινό κι αισιόδοξο!! Περαστικά στην αγαπημένη σου αδερφή κι εύχομαι ολόψυχα να τέλειωσαν οι περιπέτειες αυτές οι δυσάρεστες...
    Να σαι καλά γλυκειά μου!! Σε φιλώ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα Νικόλ μου έστω και αργοπορημένα!!! Υπέροχο και πανέμορφο το στεφάνι!!
    Περαστικά να είναι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό μήνα Νικόλ μου!!!!! Περαστικά να είναι όλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή