13 Μαρτίου 2017

Η χαρά των συναισθημάτων !!

Συναισθήματα απέραντης χαράς και ανυπομονησίας με πλημμυρίζουν κάθε φορά που μου δίνεται η ευκαιρία για ένα ταξίδι !!! Θέλω να πάω παντού στην Ελλάδα μας πρώτα γιατί οι ομορφιές είναι απέραντες και ανεξάντλητες !!
Πάμε λοιπόν μια μέρα βροχερή και κρύα με προορισμό τη Λίμνη Πλαστήρα !!
Μια ονειρική περιοχή , ένας ειδυλλιακός τόπος για όλες τις εποχές του χρόνου !!
Η δεύτερη τεχνητή λίμνη της χώρας μας που η ιδέα ανήκει στο Νικόλαο Πλαστήρα!!!
Η ομίχλη , η βροχή και το χιονόνερο ήταν ανασταλτικοί παράγοντες για να απολαύσουμε στο έπακρον τη λίμνη !! Ομως έστω και έτσι είναι συναρπαστική !!!



Το φράγμα της λίμνης






Φεύγουμε από τη λίμνη και ανεβαίνουμε το βουνό με χιονόνερο , χιόνι και πολύ κρύο !!!



Επόμενος προορισμός η  ανδρώα Μονή Κορώνης σε υψόμετρο 800 μέτρων !!

Χτίστηκε από τον Αυτοκράτορα Κομνηνό τον Β στις αρχές του 12ου αιώνα !!!





 Ο μαγικός Θεσσαλικός κάμπος!!! Η ομίχλη εμποδίζει την ορατότητα !!

Επόμενος προορισμός μας η Καλαμπάκα και τι άλλο τα Μετέωρα με τα θεόρατα βράχια που δεσπόζουν επιβλητικά !!
Μια άλλη μέρα ξεκίνησε με λιγότερο κρύο , καθόλου βροχή ,καθόλου σύννεφα και λαμπερό ήλιο!!
Μοναδικό σε ομορφιά γεωλογικό φαινόμενο είναι Διατηρητέο και Προστατευόμενο μνημείο της Ανθρωπότητας από την Unesco!!!
Λειτουργούν έξι μονές και εμείς επισκεφτήκαμε την πλέον προσβάσιμη γυναικεία μονή του Αγίου Στεφάνου !!!













 Η Καλαμπάκα από ψηλά και στο βάθος οι χιονισμένες παρυφές της Πίνδου !!!









Τελευταίος προορισμός η υπέροχη πόλη των Τρικάλων !! Την πόλη διασχίζει ο Ληθαίος ποταμός
, σε ένα ήρεμο ταξίδι ζωής !!! Θα ήθελα να μείνουμε περισσότερο γιατί η παλιά Πόλη έχει σπουδαία
και ενδιαφέροντα κτίρια μιας άλλης εποχής !!!




 Το ταξίδι αυτό έγινε με την καλή μου φίλη τη Βίκυ και τη Δήμητρα και μια ευρύτερη παρέα φίλων !!!
Να είστε και να περνάτε καλά με ότι κάνετε!!! Καλή εβδομάδα!!!




51 σχόλια:

  1. Με πήγες πολύ πίσω σε μέρες
    κι εποχές ξένοιαστες!!!

    Καλή εβδομάδα Νικόλ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ξένοιαστες μέρες Ελένη μου !! Μακάρι να ξαναπάς !! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  2. Μπράβο καλά κάνατε και πήγατε εκδρομούλα!Φιλάκια!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα μέρη είδατε και πάντα να περνάτε καλά ΄Νικόλ μου Ειδικά όταν η παρέα είναι ευλογημένη δεν πειράζει και αν ο καιρός δεν είναι τόσο καλός ίσα ίσα που είναι μια εμπειρία αξέχαστη. Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες
    Καλή εβδομάδα με γεμάτες μπαταρίες, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παν είναι η καλή διάθεση της ομάδας Αννα μου γιατί όταν υπάρχουν γκρίνιες δεν μπορείς να χαρείς !!! Πολύ ενέργεια μας έδωσε αυτή η εκδρομή !! Πόσο όμορφη είναι η χώρα μας!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ, μου γλύκανες την καρδιά,νεραϊδούλα ταξιδιάρα!
    θαύμασα ομορφιά!
    Ευχαριστώ!
    Να είστε καλά να ξαναπάτε σύντομα σε τόπους ονειρεμένους και μαγικούς!
    Σε φιλώ στη μούρη (ελπίζω σύντομα κι από κοντά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι μου η ψυχή μου είναι ταξιδιάρα ακόμα και τότε που είχα τραβήξει χειρόφρενο έκανα ταξίδια του νου !!! Αντε να βρεθούμε , μου έχεις λείψει καρδιά μου !! Φιλιά φιλιά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Πόσο χάρηκα με την χαρά σου!!
    Τα ταξίδια λένε είναι το μόνο που αγοράζεις και σε κάνει πλουσιότερο!!
    Σε αυτά τα μέρη είχα την τύχη να πάω αρκετές φορές σε διαφορετικές εποχές και ήταν πάντα όμορφα!

    Εύχομαι σύντομα κι άλλες αποδράσεις σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε καταλαβαίνεις πόσο όμορφα; περάσαμε , πόσο γεμάτη γύρισα , πόσο πλουσιότερη σε συναίσθημα !! Είναι υπέροχα τα μέρη μας Κατερίνα μου !!! Σε φιθλώ

      Διαγραφή
  6. Φιλενάδα περάσαμε όμορφα και σε αυτή μας την εξόρμηση, που ήταν σύντομη είχε όμως μεγάλο περιεχόμενο μια και τα μέρη που επισκεφθήκαμε είχαν να μας δώσουν πολλά!!! Σε ευχαριστώ για την συντροφιά που πάντα είναι πολύτιμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιασμένη και πολύ γεμάτη γύρισα Βίκυ μου έστω και αν την πρώτη μέρα ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος !! Και εγώ απολαμβάνω την παρέα σου και όλης της ομάδας πλέον !!
      Αντε και στα επόμενα !! Φιλιά και στις δυο σας

      Διαγραφή
  7. Τυχερούλες μου εσείς αγαπημενες μου.. τι καλα που κανετε τις εκδρομούλες σας και απολαμβανουμε και εμεις τα μακρινα φιλαράκια..!!
    Υπεροχες φωτογραφίες αυτες που ειναι μεσα στην ομιχλη ειναι σαν εξωπραγματικες.!!! ευχαριστουμε για την ξεναγηση Νικολ μου παντα να βρισκεις αφορμες για ταξιδακια να ξεφευγεται λιγο απο την καθημερηνοτητα.. χαρηκα με την βολτα σας σαν να ημουν και εγω εκεί αγαπη μου..να περνας ομορφα παντα φιλελαδα,, απο όλους μας πολλλα φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου πράγματι αυτή η εκδρομή μας γέμισε όμορφες εικόνες από τα πολύ ωραία μέρη της πατρίδας μας !!Μακάρι να ήσουν κοντά μας γιατί η καλή παρέα σε αυτές τις αποδράσεις είναι σημαντικό !!
      ΣΕ φιλώ αγαπημένη μου φιλενάδα

      Διαγραφή
  8. Θέλω χρόνια να κάνω αυτήν την εκδρομή. Την είχα κάνει στο δημοτικό, αλλά δεν θυμάμαι τίποτα. Ειδικά τα Μετέωρα και η λίμνη είναι για μένα από τα πιο όμορφα μέρη του κόσμου. Θέλω να πάω και να βγάλω ένα εκατομμύριο φωτογραφίες. Για τα Τρίκαλα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.
    Σου εύχομαι η ζωή σου να είναι όμορφα ταξίδια Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου έχω να σου πω ότι είναι πράγματι από τα ωραιότερα μέρη !! Σου εύχομαι να καταφέρεις να πας και σίγουρα σε φαντάζομαι να έχεις 2-3 μηχανές για όλες σου τις λήψεις! Τα Τρίκαλα και μόνο που βλέπεις το ποτάμι στο κέντρο της πόλης νιώθεις τόσο γαλήνια !!Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Νικόλ οι φωτογραφίες σου πανέμορφες. Μετέωρα και Καλαμπάκα έχω πάει, αλλά στα Τρίκαλα όχι, φαίνεται όμορφη πόλη.
    Να είσαι καλά και σύντομα και άλλο ταξίδι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο όμορφα και τα δύο μέρη Ελένη μου , ένιωσα ότι πήγα στον παράδεισο στα Μετέωρα!! Τα Τρίκαλα είναι πολύ όμορφη και καθαρή πόλη !! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  10. Yπέροχη εκδρομή διαλέξατε Μαρία μου! Χάρηκα πολύ που το απολαύσατε όλοι. Οι φωτογραφίες σου μας μετέφεραν νοερά στα μέρη που επισκεφτήκατε κι είναι όλες θαυμάσιες.
    Άντε και στην επόμενη εξόρμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αγαπώ πολύ τα ταξίδια και για πολλά χρόνια είχα τραβήξει χειρόφρενο !!
      Τώρα τα απολαμβάνω με όλες μου τις αισθήσεις !! Ευχαριστώ για την ευχή !!

      Διαγραφή
  11. Πωπω πόσο τέλεια βόλτα!!! Θέλω πολύ να πάω Μετέωρα και Τρίκαλα!! Λίμνη Πλαστήρα επίσης!! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου!! Έχουμε τόσο όμορφα μέρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τους ωραιότερους προορισμούς Εύα μου και μακάρι να πας , πραγματικά το μεγαλείο της φύσης σε συγκλονίζει !!
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία η εκδρομή σας, Νικόλ μου, παρ'όλο που ο καιρός δεν ήταν και ο καλύτερος. Απ'όλα αυτά τα όμορφα μέρη, το μόνο που δεν έχω επισκεφθεί είναι η λίμνη Πλαστήρα που πολύ θα ήθελα να πάω κάποια μέρα! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η λίμνη Πλαστήρα είναι μεγαλειώδης Μαριάννα μου παρά το γεγονός ότι είχε ομίχλη και δεν φαινόταν καλά !!Μακάρι να πας αξίζει !!Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Ωραία εκδρομή, τα έχω επισκεφτεί κι' εγώ αυτά τα υπέροχα μέρη. Και όταν έχεις και καλή παρέα γίνεται αξέχαστη!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε Φιλία μου καταλαβαίνεις τον ενθουσιασμό μου και να σου πω δεν τα χόρτασα !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  14. «Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει» έγραψε ο Σεφέρης.
    Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά:
    Όπου και να πάω η Ελλάδα μ’ ανασταίνει!
    http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1
    Εξαιρετικές οι φωτογραφικές σου ομορφιές, Nikol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ μέσα μου την Ελλάδα που με ανασταίνει Αρη μου γιατί είναι ευλογία όσα έχουμε αλλά δυστυχώς δεν εκτιμούμε!!!

      Διαγραφή
  15. Νικόλ θέλω κι εγώ τόσο πολύ να επισκεφτώ αυτή τη λίμνη για την οποία έχω ακούσει τόσα πολλά! Όσο για τα Μετέωρα, θυμάμαι τη γιαγιά μου να μας λέει ότι τα είχε επισκεφτεί μπαίνοντας σε κάτι καλαθούνες που τις ανέβαζαν με βίντσι!! Τότε μας φάνταζε το πιο περιπετειώδες παραμύθι!!! Φιλάκια και πάντα όμορφα ταξίδια να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου σου εύχομαι να πας και να νιώσεις τη μαγεία όπως εγώ !! Κάποτε ναι υπήρχαν οι καλαθούνες τώρα όχι η μία μονή που πήγαμε είναι πολύ προσβάσιμη από το δρόμο !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις!!

      Διαγραφή
  16. Είναι ανάγκη μας η χαρά κι αυτή των συναισθημάτων πιότερο. Ας ταξιδεύουμε αν τα ταξίδια μας την προσφέρουν.
    Ωραία διαδρομή κάνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν μικρό παιδί αγαλλιάζει η ψυχή μου Στράτο !!! Αυτός ο καθαρός αέρας στο πρόσωπο είναι συναίσθημα μοναδικό !!
      Ευχαριστώ για το πέρασμα σου !!

      Διαγραφή
  17. Σου ειχα υποσχεθει ότι θα περάσεις καλά :)
    Ευχομαι να ξανακάνεις το ταξίδι,έχει άλλα τόσα να δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάσκαλε έχεις δίκιο , έχω τόσα ακόμα να δω !!
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  18. Πριν δέκα χρόνια ταξίδεψα στα μέρη που φωτογράφησες.
    Με τις φωτογραφίες μου θύμησες πόσο όμορφα μέρη έχουμε στην πατρίδα μας.
    Εύχομαι να ταξιδεύεις....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα γαληνεμένα ή τα άγρια τοπία με γκρι η γαλάζιο ουρανό τα αποτύπωσε ο φακός σου με μεγάλη λεπτομέρεια!Ομορφη η ξενάγησή σου έστω και μέσα από μία οθόνη!! Να περνάς καλά και εύχομαι και σε άλλες εξορμήσεις αλλά με περισσότερη ζέστη και μυρωδάτη ατμόσφαιρα. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ομορφιές, και τι όμορφη κι εσύ στην κορφή των Μετεώρων! Είναι αγαπημένες μου διαδρομές αυτές, τόσο υπέροχα μέρη.
    Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα και ταξιδιάρικα, Νικόλ μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τυχερούλα!
    Τι καλά οργανωμένη διαδρομή και τι όμορφες και κατατοπιστικές οι φωτογραφίες σου!
    Πολύ θα το χρειαζόμουν ένα παρόμοιο ταξιδάκι και ειδικά να επισκεφτώ τη λίμνη Πλαστήρα που δεν γνωρίζω!
    Εύχομαι να έχεις πολλές πολλές παρόμοιες ευκαιρίες, γιατί είναι απίστευτα ανανεωτικές!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Νικόλ μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περάσατε όνειρο Νικόλ μου!Η Ελλάδα μας είναι από άκρη σε άκρη όμορφη!!Πάντα να περνάς ξεχωριστά και να απολαμβάνεις ομορφιές!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία εκδρομή και φανταστικές οι φωτογραφίες σου !!!! Μια όμως και δεν βοήθησε ο καιρός, επιβάλλεται να ξαναπάτε για να δείτε ότι δεν είδατε !!!!! Πάντα τέτοια και με καλή παρέα !!!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα 'χω ταξιδέψει κι εγώ όλα αυτά τα μέρη (δυο φορές) και τα 'χω απαθανατίσει και φωτογραφικά. Η ομορφιά τους, μου είχε κόψει την ανάσα... Να περνάς πάντα καλά Νικολίτσα μου! Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όμορφοι προορισμοί της Ελλάδας μας, κι ας ήταν κακός ο καιρός την πρώτη μέρα. Πόσα χρόνια πίσω με πήγες... κοπελίτσα ήμουνα με δυό μικρά παιδιά... είχαμε πάει οικογενειακά αλλά ούτε που θυμάμαι το παραμικρό...Εσύ όμως είσαι διπλά τυχερή μιάς και σου δόθηκε η ευκαιρία να κάνεις αυτή την εκδρομή με καλές φίλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν λέω, μπορεί να υπάρχουν και ομορφότερες χώρες από την Ελλάδα. Δεν νομίζω όμως να υπάρχει άλλη όπου μέχρι και η πιο "απομακρυσμένη" της γωνιά να μην κουβαλάει την μακραίωνη ιστορία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θαυμάσιο ταξίδι και πράγματι η χώρα μας είναι ευλογημένη με άπειρες ομορφιές!!! Ευχαριστώ για την εκδομή Νικόλ μου... την είχα ανάγκη!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. νικόλ, ωραίες φωτο, σίγουρα τα περάσατε υπέροχα
    παντα χαρές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ωραία εκδρομή! Τέλειες φωτογραφίες! Να περνάτε πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή