28 Νοεμβρίου 2018

Της αγάπης!!!!

Να γεμίσουμε τα σπίτια μας , τα blogs μας , τους πάγκους των bazzars, Χριστουγεννιάτικα στολίδια !!
Να νιώσουμε μέσα από όλη αυτή την ωραία υπερβολή ότι ο μήνας των Χριστουγέννων θα γεμίσει αστερόσκονη για να απαλύνει κάθε τι δύσκολο !!
Μη φοβηθούμε να γελάσουμε , να χαρούμε , να προσφέρουμε μικρά δωράκια αγάπης !!
Ας αφήσουμε το στερνοπούλι του χρόνου να μας γεμίσεις φως έστω και αν οι νύχτες μεγαλώνουν!!

Χάος και έντονη δημιουργία στο εργαστήρι , τι να σας πω για να περάσω κάνω μικρά άλματα!!
Είναι γλυκές στιγμές ψυχικής ευφορίας και μπορεί ο χρόνος να είναι πιεστικός ταυτόχρονα είναι και τόσο γεμάτος!!!


Πως να ξεκινήσει η νέα χρονιά χωρίς γούρια;;;Ετσι δείγμα καλού οιωνού , να καλοπιάσουμε λίγο το αγέννητο ακόμα 2019!!

Όλα είναι ένας κύκλος , χωρίς αρχή , χωρίς τέλος!!


Με σύμβολα , κορδέλες και πολλές ευχές!!







Με καθαρό μάτι και την αίσθηση της καθαριότητας μέσα μου βουτήχτηκα σε νέα υπερπαραγωγή σαπουνιών !!!





Τα χρώματα, τα σχέδια , η μυρωδιά φυλακίστηκαν και σε λίγες μέρες ταξιδεύουν !!









Λίγος νωρίς σας εύχομαι από καρδιάς Καλό Δεκέμβρη γεμάτο αγκαλιά , αγάπη και πολλά φιλιά !!

38 σχόλια:

  1. Ωωωω η μυρωδιά απ τα σαπούνια σου έφτασε μέχρι εδώ!!!! Και τα γούρια σου είναι όλα καταπληκτικά και το κυριότερο έγιναν όλα για καλό σκοπό και σου αξίζουν πολλά εύγε !!!!!
    Να είσαι καλά που σκορπίζεις απλόχερα τόση αγάπη !!!
    Εύχομαι κάθε επιτυχία σε ότι κάνεις και σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου που πάντα με τον καλό σου λόγο είσαι εδώ και με εμψυχώνεις !! Να είσαι καλά και να έχεις καλό μήνα !! ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα
    όσα έφτιαξες και τα χρώματα τους κόκκινο , μπλε , χρυσό , δαντέλα , που λατρεύω πολλά την δαντέλα
    και τα σαπούνια σου μια χαρά
    καρδίες, αστεράκια, τριανταφυλλάκια
    ένα σωρό ομορφιές
    μου άρεσε το ρος χρώμα τους
    κρίμα που δεν μπορούμε να τα μυριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου που σου αρέσουν όλα και πράγματι μυρίζουν τριαντάφυλλο !!
      Καλό μήνα να έχεις και με τον αντρούλη σου να περάσετε πολύ όμορφα !!!

      Διαγραφή
  3. Τα πανέμορφα γούρια σου με ξετρελαίνουν, Νικόλ μου. Και τα μυρωδάτα σαπουνάκια σου τα μυρίζω από εδώ! Χίλια μπράβο για την προσφορά σου, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη να είσαι καλά με ότι κάνεις και να έχεις όμορφο μήνα !!! Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω υπέροχα όλα!! Και τα αρωματικά σου και τα γούρια σου. Χρυσοχέρα πάντα και έτοιμη να προσφέρεις κάθε φορά. Να σαι καλά Νικόλ μου και πάντα δοτική και δημιουργική
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχεις καλό , δημιουργικό και χαρούμενο μήνα Αννα μου !! Ευχαριστώ για όλα σου!!

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου, τι όμορφα σαπούνια είναι αυτά! Σίγουρα θα μυρίζουν υπέροχα. Συγχαρητήρια για τη προσφορά σου! Είναι σπουδαίο αυτό που κάνεις. Τα γούρια σου είναι εντυπωσιακά και πρωτότυπα. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες !! Μυήθηκα στη σαπωνοποιία και πραγματικά μου αρέσει πολύ !!!Και είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν και σε πολλούς άλλους !! Καλό μήνα καλή μου

      Διαγραφή
  6. πανεμορφα ειναι αγαπημενη μου
    ολα!!
    γεια στα χερια σου!

    φιλια πολλα
    και του χρονου με υγεια
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου να είσαι καλά με πολλές εμπνεύσεις και χαρές !!

      Διαγραφή
  7. Όταν η προσφορά δεν είναι μόνο μια απλή πράξη (κάποιες φορές και εντελώς τυπική) αλλά γίνεται αγάπη, πληρότητα, ψυχική ισορροπία...τότε υπερβαίνει το εγώ.
    Κι αυτό ακριβώς κάνεις Νικόλ μου αφιερώνοντας χρόνο και σκέψεις για να σκορπίσεις χαμόγελα και ελπίδα εκεί όπου δεν υπάρχουν.
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου, τα γούρια , τα σαπουνάκια, οι σκέψεις, οι ιδέες σου θα δώσουν χρώμα στο γκρίζο της ζωής τους. Να είσαι ευλογημένη....την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργησα να σου απαντήσω Αννίκα μου αλλά τρέχουμε πολύ τις τελευταίες μέρες !! ΔΕν έχω να πω τίποτα άλλο τα είπες εσύ !! Με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας κάνει αυτό που προσφέρει κάτι που το κοινωνικό κράτος ξεχνά !!! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα ολα τα γούρια σου Νικολ μου και τα σαπουνάκια σου σκέτη γλύκα!
    Μπραβο για την προσφορά σου! Καλές γιορτές!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλη μου , να περνάς όμορφα με τους αγαπημένους σου !!
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  9. Λάμπουν ! ξεχωρίζουν ! ομορφαίνουν ! γεμάτα από τη ζεστασιά των χεριών και την αγάπη σου. Με το καλό οι γιορτινές μέρες Νικόλ μου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννη ελπίζω να αρέσουν και στους αποδέκτες γιατί αυτός είναι ο σκοπός!!
      Μια μεγάλη αγκαλιά

      Διαγραφή
  10. Τα γούρια σου, Νικόλ μου, όπως και τα σαπουνάκια σου, όλα τόσο, μα τόσο όμορφα σίγουρα θα γίνουν ανάρπαστα και θα δώσουν πολύ χαρά σε όποιον τα αποκτήσει!
    Ένα ακόμα μπράβο σου αξίζει γιατί ξέρεις τι σημαίνει δίνω!!!

    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Στεφανία μου , η κρίση δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στους ανθρώπους !!
      Να είσαι καλά για τα λόγια σου που καταλαβαίνω ότι μόνο αληθινά είναι !!
      ΤΗν αγάπη μου

      Διαγραφή
  11. Όλα έχουν κάτι από τη μαγεία που έχεις μέσα σου!
    Έχεις! Το ξέρεις πως έχεις κ' γι' αυτό ξεχειλίζουν όλες οι δημιουργίες σου από αγάπη!
    Είσαι σπουδαίο πλάσμα, κορίτσι μου!
    1000 ΜΠΡΑΒΟ!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γιάννα μου πόσο όμορφα τα λες!! Υπάρχουν άνθρωποι που αγωνίζονται για τους ανθρώπους το δικό μου είναι τόσο μικρό!!
      Φιλιά πολλά !!

      Διαγραφή
  12. Σε φαντάζομαι μέσα στο εργαστήρι σου Νικόλ μου να τρέχεις από τα όμορφα γουράκια σου στα μυρωδάτα σαπουνάκια για να τα προλάβεις όλα να φύγουν έγκαιρα για τα μπαζάρ! Καλοτάξιδα και καλοπούλητα να είναι για τον καλό σκοπό για τον οποίο προορίζόνται!
    Και του χρόνου! Πολλά φιλιά, με όλο τον θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα Μαριάννα μου του τρελού είναι το εργαστήρι , πατάω επί ατέλειωτων έργων πότε θα σωριαστώ δεν ξέρω !!! Να κάνεις όμορφα Χριστουγεννιάτικα φίλη μου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Νικόλ μου! Τί όμορφες δημιουργίες μας παρουσιάζεις γι' άλλη μια φορά και τί πρωτότυπη ιδέα τα σαπούνια σου!! Σίγουρα θα αρέσουν πολύ! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλη την προσπάθεια! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις χειροτεχνίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου με τα σαπούνια έχω εθιστεί , είναι υπέροχο από μερικά υλικά να φτιάχνεις το δικό σου σαπούνι !!Και στα παζάρια μας τα προτιμούν πολύ !!
      Να είσαι καλά και ευχαριστώ που περνάς

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Μακάρι Γεωργία μου !! Πολλά φιλιά και άκρως εορταστικό μήνα να έχετε!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα όλα!
    Τα σαπουνάκια σχεδόν τα μύρισα!
    Ξέρεις να σκορπάς αστερόσκονη γύρω σου!
    Φιλιά πολλά και καλό Δεκέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣτερόσκονη γύρω μου !! Ομορφο ακούγεται Μαρία αλλά πιστεύω ότι για τη δική μου εσωτερική γαλήνη το κάνω , ίσως είναι πιο εγωιστικό απ΄΄οσο φαίνεται!!
      Καλό μήνα να έχεις επίσης

      Διαγραφή
  16. Πω..πω..ομορφιες!! πω..πω μυρωδιες!!! Νικολ μου μεχρι εδω εφτασαν τα αρωματα ..γεμισε η γετονια μας ομορφιες..ξερεις τον τροπο να μοιραζεις αγαπη..γι αυτο και εκεινη σε επισκεπτεται πολύ ταχτικα φιλεναδα!!
    Ωραία πολύ και τα γουρακια και τα σαπουνακια και ο σκοπος για τον οποιο φτιάχτηκαν Νικολ μου
    Να περνας ομορφα δημιουργοντας παντα ..!! Καλό σου μηνα κοριτσι μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου γεμίζουν την ψυχή μου αγαπημένη μου φίλη !! Μακάρι όλα να πάνε καλά , αυτός είναι και ο στόχος μας άλλωστε !!!
      Πολλά φιλιά με αγάπη

      Διαγραφή
  17. Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, ομορφαίνει την μπλοκογειτονια μας με τα υπέροχα στολίδια σου Νικόλ. Γεια στα χέρια σου να είσαι καλά και του χρόνου! Καλη συνέχεια και καλές γιορτές φίλη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι παράρτημα τού εργαστηρίου τού Άγιου Βασίλη!
    Πλησιάζουν οι μέρες που θα τα πούμε από κοντά! ✿
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή και καλά σαπούνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημένη μου Νικόλ, τι υπέροχες δημιουργίες! Συγχαρητήρια, για την φαντασία, τον κόπο και την κατασκευή των δημιουργημάτων σου!
    Θέλω να σ΄ευχαριστήσω πολύ για το εξαιρεικά κολακευτικό για μένα σχόλιο σου!
    Πολλά φιλάκια και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νικόλ μου τι υπέροχα χρώματα και αρώματα στα σαπουνάκια σου,αλλά και τα γουράκια πολύ γλυκούλικα.Ολα φτιαγμένα με πολύ αγάπη και μεράκι από την Νικόλ της προσφοράς.Να είσαι καλά και να προσφέρεις φίλη μου.Καλά Χριστούγεννα με πολύ αγάπη, υγεία και ευτυχία! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Νικόλ μου. Φανταστικά τα γούρια σου και τα σαπουνάκια σου, πολύ χαριτωμένα. Καλές γιορτές με υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφα πράγματα και τι αισιόδοξη ανάρτηση Νικόλ μου!
    Τα μύρισα απο εδώ τα σαπουνάκια σου ;-)
    Να είσαι καλά και του χρόνου!
    Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή