13 Οκτωβρίου 2018

xeblogarisma

Ότι χρώματα και να βάλεις στη φυλακή πάλι σκοτεινή θα είναι!!
Ομως εμείς η ομάδα του xeblogarisma -τος ενώνουμε τις δυνάμεις μας με ομοψυχία,

επιμονή και ελπίδα για ένα κόσμο χωρίς παιδιά στις φυλακές !!

Η κοινωνική υπηρεσία και η διεύθυνση των φυλακών Ελαιώνα Θήβας αγκάλιασαν την ιδέα μας και οι κρατούμενες έβαψαν και ζωγράφισαν το χώρο!!
Είναι το καθιστικό των ανηλίκων κοριτσιών , εντελώς άδειο πριν (μάλλον μόνο μια σπασμένη πλαστική καρέκλα υπήρχε)!! Τώρα υπάρχει μια όμορφη , λειτουργική γωνιά για τα κορίτσια!!
Καθιστικό , βιβλιοθήκες και δύο τραπεζαρίες!!
Επιπλέον τηλεόραση 50''!!









Η ομάδα Political Stencil  διαβάστε εδώ.. με μεγάλη προθυμία θέλησε να ζωγραφίσει τον εξωτερικό χώρο στην παιδική χαρά  που είχαμε φτιάξει πριν δύο χρόνια!! Πραγματικά τους ευχαριστούμε πολύ !!!

ΠΡΙΝ


Μα τίποτα δεν θα είχε καταφέρει η ομάδα χωρίς την αρωγή του κόσμου που μας στηρίζει και πιστεύει σε εμάς !! Η ομάδα σας ευχαριστεί πολύ!!!

Ετοιμαζόμαστε για το Χριστουγεννιάτικο παζάρι μας στις 15 και 16 /12 στον πολυχώρο Κ44!!

23 σχόλια:

  1. Μπράβο!!! Καλή επιτυχία και για φέτος! Θα είμαστε εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα φέρετε και τη μπουμπού!!! Να είστε καλά Μαρία μου

      Διαγραφή
  2. Τί ωραίες πρωτοβουλίες κι αλλαγές! Μπράβο Νικόλ μου! Πιστεύω στις ομάδες, κάνουν πάντα τη διαφορά. Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στο έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αγαπώ την ομαδική δουλειά Ευγενία μου εκεί που άλλοι δεν ενδιαφέρονται !!
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  3. Μόνο μπράβο αξίζουν σ' αυτές τις ενέργειες!! Πολλά φιλιά Μαρία Νικόλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλύτερα σου εύχομαι Δάφνη μου !!! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  4. Μπραβο Νικόλ μου!
    Όλοι οι χώροι έγιναν ποιο ανθρώπινοι και όμορφοι!
    Καλη συνέχεια στο υπέροχο έργο σας! Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούμε Δήμητρα μου με την βοήθεια όσων μας εμπιστεύτηκαν να προσφέρουμε κάτι !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια! Εντυπωσιακές πρωτοβουλίες και σίγουρα η δράση σας βοηθά απεριόριστα. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο μπαζάρ σας. Χρειάζεστε κατασκευές για να στείλουμε;
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω χρέος μου Αννα μου να κάνω έναν απολογισμό της χρονιάς για όλους εκείνους τους φίλους (ξέρουν εκείνοι)που μας στηρίζουν !!
      Στο ώτη=μα σου θα πω ναι , άλλωστε τα παζάρια μας γίνονται αποκλειστικά και μόνο με έργα των ανθρώπων !! Να είσαι καλά καλή μου

      Διαγραφή
  6. Πολύ μεγάλες πρωτοβουλίες Νικόλ. Πρωτοβουλίες που τιμούν τους εμπνευστές. Μπράβο σας.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτοβουλίες από ανθρώπους εκεί που η πολιτεία δεν θέλει
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  7. Ότι και να πω είναι λίγο για την προσπάθεια που κάνετε όλοι η ομάδα Νικόλ μου .Να σου ευχηθώ να είσαι καλά και πάντα έτσι δοτική και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άνθρωποι που λειτουργούν ομαδικά Κατερίνα μου μπορούν να προσφέρουν πολλά και ακόμα περισσότερα στο δικό τους ψυχισμό!! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Επέστρεψα, το νέο λουκ του μπλογκ σου πολύ πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ένα χώρο με συνθήκες διαβίωσης άθλιες για ενήλικες, πόσο μάλλον για παιδιά, τέτοιες πρωτοβουλίες και ενέργειες της ομάδας είναι αξιέπαινες. Μπράβο! Καλή επιτυχία.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη είναι πράγματι άθλιες και τραγικές οι συνθήκες διαβίωσης , εκείνο που μας τρομάζει είναι η ύπαρξη των παιδιών με τις ανάγκες που έχουν !!

      Διαγραφή
  10. Μέσα σε αυτή τη μαυρίλα, πόσο όμορφο είναι να βλέπεις τέτοιες κινήσεις, τέτοιες πρωτοβουλίες, τέτοιο ενδιαφέρον για τον διπλανό! Πόσο μάλλον όταν αφορά και παιδιά το όλο εγχείρημα!
    1000 ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου! ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά μέσα στη φυλακή είναι τραγικό πως μεγαλώνουν , η ομάδα προσπαθεί , μακάρι να μπορούμε να είμαστε εκεί πιο συχνά !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Λυπάμαι που δεν είμαι κοντά σου να βοηθήσω μα μπορώ να στείλω κάποια καλούδια που φτιάχνω κι όλας εδώ και μέρες για σένα για να πουλήσετε στο μπαζάρ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή