18 Οκτωβρίου 2018

Το αγόρι μας !!!

Το αγόρι μας μεγάλωσε !! Μαθητής της πρώτης Γυμνασίου πλέον , ενώ μπήκε στην εφηβεία με όλες εκείνες τις αλλαγές στο σώμα , στη φωνή , στην ψυχοσύνθεση του !!
Η εφηβεία τον έχει αλλάξει , όπως όλα τα παιδιά άλλωστε!!
Πρώτα στο σώμα , ψήλωσε ήδη έχει περάσει το 1.67 δικό μου ύψος και βαδίζει για την κατάκτηση του ύψους της μαμάς του !!Παπούτσι προς το παρόν στο 43 !!
 Και η ψυχολογία του αλλάζει !! Αφήνει πίσω την παιδικότητα , είναι πιο σοβαρός,  
λιγότερο εκδηλωτικός, αποφεύγει τα μικρότερα αδέλφια του !!
Με ξεσπάσματα , εκνευρισμό και οι γονείς χρειάζονται πολύ υπομονή και λεπτούς χειρισμούς !!
Εχει πολλά ερωτηματικά , όμως γνωρίζει ότι ότι οι αγαπημένοι του άνθρωποι είναι κοντά του και πιστεύω ότι θα βρει το δρόμο του !!
Το καλοκαίρι λοιπόν , ενώ εκείνος ήταν στην κατασκήνωση έγινε η αλλαγή του δωματίου του !!
Ηταν κάτι που το ήθελε πολύ και έτσι αφού καταλάβαμε τι χρώματα θα ήθελε άρχισαν οι εργασίες !!
Μαύρο και γκρι επικρατέστερο χρώμα και εντάξει βάλαμε και το μπορντώ!!!

 Ετσι ήταν πριν με καραβάκια , ρίγες άσπρες μπλέ , κόκκινο και γαλάζιο !!!

Το κρεβάτι και η πολυθρόνα του γραφείου έμειναν στο χρώμα τους !!!









 Άδειασε το δωμάτιο του και άφησε μόνο λίγα !!! Οι βιβλιοστάτες που του είχα φτιάξει παρέμειναν στη θέση τους!!

Χρώματα κιμωλίας για το γραφείο και τις βιβλιοθήκες και στο τέλος πέρασμα με κερί !!

 Γκρι ανοιχτό για τον τοίχο πάνω από το κρεββάτι του !!!
Και ένα ωραίο μπορντώ στον απέναντι τοίχο !!!

Ο Σπύρος μας όταν μπήκε και το είδε , τρελάθηκε από τη χαρά του και μας έσκασε δυο μεγάλα φιλιά!!

Εσείς γονείς που έχετε παιδάκια στην εφηβεία , τα γνωρίζετε όλα αυτά !!
Σας χρειάζονται , θέλουν την υπομονή σας , την αλήθεια σας , το ειλικρινές ενδιαφέρον σας , έστω και αν διαφωνείτε !! Και κυρίως την αίσθηση της ελευθερίας μέσα σε όρια !!!
Να είστε καλά και να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους αγαπημένους σας!!

40 σχόλια:

  1. Ε ναι.... η αλλαγή αυτή έπρεπε να γίνει τώρα βέβαια μια και όπως λες η ηλικία αυτή έχει τις ιδιαιτερότητες της και πρέπει να συμφωνείτε, έστω και αν διαφωνείτε.... Πάντως το δωμάτιο έγινε απίθανο και θα το χαρεί ο έφηβος είναι σίγουρο.. Να είσαι καλά αγαπημένη και να τον χαίρεσαι !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλά Ράνια μου και εύχομαι όλα τα παιδιά να περάσουν ανέμελα τα εφηβικά τους χρόνια Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η αλλαγή!!!
    Γκρι ανοιχτό και μπορντώ βάψαμε και εμείς το δωμάτιο του δικού μας νεαρού.
    Να είσαι καλά Νικόλ!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩ ευχαριστώ πολύ !! Είδες μάλλον τα εφηβάκια συντονίζονται σε αυτούς τους χρωματισμούς !! Να τον χαίρεστε !! Σας φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι το αγόρι σου Νικόλ μου. Και το δωμάτιο υπέροχο. Η εφηβεία μια δύσκολη ηλικία αλλά αφού έχει γονείς και αγαπημένα πρόσωπα γύρω του όλα καλά θα πάνε
    Μ'αρέσει ο συνδυασμός γκρι και μπορντώ.
    Να το χαρεί το παλικάρι σας
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου είναι δύσκολο το πέρασμα από την παιδικότητα στην εφηβεία με τις ορμόνες να κάνουν πάρτυ αλλά η οικογένεια πράγματι είναι εδώ!!
      Να είσαι καλά καλή μου και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Ααααα, τί ωραία έκπληξη! Πολύ όμορφη η αλλαγή που κάνατε στο δωμάτιο. Μπράβο Νικόλ, να το χαίρεστε το παιδί σας!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου είναι καλό να σεβόμαστε και την άποψη του παιδιού !!!
      Να είσαι καλά καλή μου !! Πολλά φιλιά με αγάπη

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου τι να πω. Υπέροχη ομορφιά...! να χαίρεστε το παλικάρι σας, να τον καμαρώνετε, να ζείτε όμορφες στιγμές μαζί του.
    Θαυμάσιος ο χώρος και οι συνδυασμοί.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά μεγαλώνουν Γιάννη μου έχουν άποψη και πρέπεινα τη σεβόμαστε γιατί κάπως έτσι χτίζονται οι γέφυρες επικοινωνίας !!
      Να είσαι καλά και ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο έγινε, όπως πρέπει για ένα νεαρό που μπαίνει στην εφηβεία.
    Να τον χαίρεστε και καλή του πρόοδο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Ελένη μου άλλωστε και τα ρούχα των εφήβων κινούνται σε αυτά τα χρώματα
      Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφο! Χρώματα τέλεια συνδυασμένα. Μου αρέσει που βάλατε τόσα χρώματα και τολμήσατε. Μπράβο σας! Χρειάζεται υπομονή η εφηβεια. Θα τα καταφέρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη !! Πράγματι τα χρώματα έδεσαν και είναι κοντά σε αυτό που αρέσει στο αγόρι !! Εντάξει πράγματι πρέπει να έχεις τεράστια υπομονή με την εφηβεία των παιδιών!!
      Την καληνύχτα μου

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Νικόλ μου! Να το χαίρεστε το παλικάρι σας και να τον καμαρώνετε!
    Τα ίδια σχετικά με την εφηβεία αντιμετωπίσαμε και εμείς με την μεγάλη μου εγγονή,πέρσι!
    Εφέτος λιγο ηρέμησε! Χα χαα!! Το δωματιο έγινε παρα πολυ όμορφο!!!Να το χαρεί ο εγγονός σου!
    Καλο Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα μου για τις ευχές σου . Εμείς οι γιαγιάδες προσπαθούμε με την πείρα μας να κρατήσουμε τις ισορροπίες και όλα καλά θα πάνε !!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Μα είναι να μην του αρεσει Νικολ μου έτσι ομορφο που το κανατε;..αντρακι ειναι και γινεται σιγα σιγα αντρας..με αλλαγες που φοβιζουν και εκεινα κατα πρωτη φορα.. αλλα που ειναι φυσιολογικες στην ηλικια του η εφηβεια θελει πολύ υπομονη απο μερους των γονιών καλή μου γιατί για τα παιδια είναι αλλη η αντιμετωπιση της!!χα..χα..
    Και κυρίως την αίσθηση της ελευθερίας μέσα σε όρια !!!
    Αυτο που εγραψες ειναι όλη η αλήθεια φιλεναδα..παντα εκει θα ειστε για ότι χρειαστει το ξερει
    Να το χαιρστε το αγορι σας οπως και τα αλλα σου εγγονακια αγαπη μου..
    Καλά να περνατε οτι και να κανετε.. θα τα πουμε...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου πραγματικά οι αλλαγές αναστατώνουν τους εφήβους και εκεί οι γονείς πρέπει να εξηγούν καθαρά τι συμβαίνει στο σώμα τους και στον ψυχισμό τους !! Ευτυχώς ο Σπύρος παρά τις αμέτρητες κόντρες με τη μαμά (ξέρεις η μαμά φταίει για όλα) κάνουν πολλές συζητήσεις .Και ξέρεις με ένα χρόνο διαφορά έρχεται και ο δεύτερος !! Ποιος μας πιάνει !!Φιλάκια πολλά καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  10. μπράβο... καλή πρόοδο νάχει να τον χαίρεστε...

    πάντα χαρές... φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λαμπρινή , τα παιδιά είναι η χαρά της ζωής!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων για έναν έφηβο και η αγάπη και η φροντίδα της οικογένειας δεδομένη. Δύσκολα τα μονοπάτια της εφηβείας αλλά με υπομονή όλα τα μπορούμε. Να είστε καλά να τον καμαρώνετε και το παλικάρι σας να το χαρεί με υγεία!
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά καλή μου !! Οι δυσκολίες αντιμετωπίζονται μαζί και μέσα στην οικογένεια τότε περνούν σίγουρα!! Τα παιδιά είναι δώρο Θεού και τα καμαρώνουμε και είμαστε ευγνώμονες που τα έχουμε !! Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  12. Πόσο όμορφοι χρωματικοί συνδυασμοί!
    Λογικό το βρίσκω που ξετρελάθηκε το έφηβο αγόρι σας!
    Να είναι γερός και να πραγματοποιεί τα όνειρά του με τον ελάχιστο δυνατό κόπο!
    Και φυσικά να απολαύσει τον ανανεωμένο του χώρο!!!
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου !!Το αγόρι μας διάβασε την ανάρτηση μου που τον αφορούσε , χαμογέλασε και μου είπε πόσο καλά με ξέρεις !! Λιώμα εγώ εντάξει !!!ΣΕ φιλώ γλυκά κοριτσάρα μου

      Διαγραφή
  13. Τεράστιο θέμα η εφηβεία και αν θυμηθώ τα δυο μου αγόρια, ακροβατικά έκανα στην εφηβεία τους για να τα βγάλω πέρα!
    Εξαιρετική ιδέα η αλλαγή του δωματίου του και χαίρομαι που ενθουσιάστηκε!

    ΑΦιλάκια και καλή σας δύναμη γιατί θα την χρειαστείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι Στεφανία μου !!! Σκέψου εμείς έχουμε και τον δεύτερο με ένα χρόνο διαφορά και τη μικρή στη συνέχεια !! Δρόμος ταχύτητας μετά εμποδίων !!
      Σε φιλώ γλυκά καλή μου

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα χρώματα που επιλέξατε και ταιριαστά, Νικόλ μου! Πώς να μην ενθουσιαστεί το παληκαράκι σας?! Καλή πρόοδο να έχει, να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε οι γονείς του κι εσύ, καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλλαγή ήταν αναγκαία Μαριάννα μου , άλλωστε ξέρεις τώρα οι νεαροί και στο ντύσιμο προτιμούν αυτά τα χρώματα !!! Ευχαριστώ για τις ευχές !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  15. Πέρα απ' το υπέροχο και στυλάτο δωμάτιο που του ετοιμάσατε, θα έχει να θυμάται αργότερα τη φροντίδα και την αγάπη σας. Μακάρι όλα τα εφηβάκια να είχαν τέτοια στηρίγματα στη ζωή τους! Οι ορμόνες θα καταλαγιάσουν με το χρόνο, αυτό που θα μείνει θα είναι οι γλυκές μνήμες από κάτι τέτοιες στιγμές.
    Την αγάπη μου Μαρία μου! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά σε αυτή τη φάση της ζωής τους Μαρία μου (και εσύ το ξέρεις καλά) έχουν ανάγκη να είναι σίγουροι για την στήριξη της οικογένειας !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Να είναι καλά το αγόρι σας, να χαρεί το όμορφο δωμάτιο που του έφτιαξε ς Νικόλ μου. Καλή πρόοδο να έχει!!! Με τη στήριξη σας θα γίνει υπέροχος άνθρωπος όπως και εσύ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μεταξία μου , πραγματικά τα παιδιά στην εφηβεία χρειάζονται την παρουσία των αγαπημένων τους και πάντα βρίσκονται παρά τις διαφωνίες κοινές συνισταμένες !!
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  17. Ω! Τι ωραιες αλλαγές στο μπλογκ και στο δωμάτιο! Για το μπλογκ δυσκολευτηκα να καταλαβω πως ειναι δικό σου ( μπαίνω σπάνια πια στα μπλογκς)...το δωμάτιο υπέροχο! Κι εμεις αλλάξαμε .Το βάψαμε στο χρώμα της μόκας για να ειναι κι εφηβικό και ενήλικο ,καθώς βλέπω να τα εχω δίπλα μου ως τα γεράματά μου αυτά τα ζούδια χαχαχα ...την εφηβεία την έχω περασει με τον μεγάλο γιο και τωρα μού φαίνονται όλα τόσο αστεία με τα δίδυμα! Ό,τι και να τους συμβαίνει εγω γελάω και να εισαι απο μια μεριά να δεις πώς με κοιτάνε αυτά!Νομίζουν πως τα εχω χάσει ( ως ενα σημειο έχουν και δίκιο χαχα)
    Πολλά φιλιά Νικόλ μου και υπομονή,όπως είπες, να έχετε με τον έφηβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι αφού πέρασες την πρώτη ψυχρολουσία τώρα για να γελάς είναι !! Και εμάς ακολουθεί αμέσως μετά ο δεύτερος και μια τρίτη κοπελιά που αυτή νομίζω γεννήθηκε με μόνιμη εφηβεία !!!Κοίτα και τα αγόρια λένε ότι ούτε με κλωτσιές δεν θα φύγουν από το σπίτι !!! Να είσαι καλά Νάσια μου

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα χρώματα διαλέξατε!
    Να το χαίρεστε Νικόλ μου το αγόρι σας!

    Και το μπλογκ έγινε πολύ όμορφο! Με γεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου , τα παιδιά με υπομονή και κατανόηση μπορούν να ξεπεράσουν όσα περίεργα νιώθουν !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  19. Δύσκολη η εφηβεία, αλλά είναι μια εμπειρία κι αυτή!
    Να το χαίρεστε το αγόρι σας. Πανέμορφη η αλλαγή του δωματίου. Κι αφού το χάρηκε κιόλας, αυτό το κάνει ακόμα πιο σούπερ.
    Πολλά φιλιά Νικόλ μου. Καλό Σαββατόβραδο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δυνατός συνδυασμός του γκρι με το μπορντώ ,που ικανοποιεί την δυναμική ενός εφήβου ! Είμαι βέβαιη για τον ενθουσιασμό του. Πάρα πολύ όμορφη μεταμόρφωση. Με υγεία να το χαρεί. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το γκρι με το μπορντώ είναι και δικός μου αγαπημένος συνδυασμός. Ό,τι πρέπει η αλλαγή για να υποδεχθείτε και... επισήμως την εφηβεία! Με υγεία λοιπόν, με υπομονή και πολύ πολύ αγάπη! Εφηβεία είναι... θα περάσει ;)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφο δωμάτιο θυμάμαι σε αυτή την ηλικία και τον γιό μου πόσο χάρηκε με την αλλαγή στο δωμάτιο του!!!!!Να είναι καλά το παλικάρι σας γερός και δυνατός!!!!Να τον χαίρεστε Νικόλ μου!!!! Καλό μήνα φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή