3 Δεκεμβρίου 2016

Ελάτε..................

Ελάτε να σας δείξω τι ετοίμασα για το παζάρι μας 
που είναι σε λίγες μέρες 
Από κατασκευές , γλυκά κουταλιού,
σάλτσες ντομάτας, κεραλοιφές,
γιατί στην ομάδα μας όλα τα φτιάχνουμε μόνοι μας χωρίς κανέναν χορηγό !!!
Και αυτό εμένα μου αρέσει γιατί, 
το xeblogarisma και γενικά ότι σχετίζεται με φυλακές 
είναι ένα θέμα ΄΄ταμπού΄΄ στην κατά τα άλλα αντιρατσιστική μας κοινωνία..
Α μη νομίζεται ότι εμένα με ενοχλεί καθόλου μάλιστα 
αντίθετα νιώθω υπερήφανη που είμαι κοντά σε κείνα τα παιδάκια των φυλακών !!
Και στα  σχόλια του τύπου ΄΄εδώ δεν έχουν τα δικά μας παιδιά να φάνε΄΄ 
απαντώ : Ολα τα παιδιά είναι του Θεού !!Ξεκολλάτε !!


Σπικάκια και ρόδια αγαπημένα στολιδάκια!!



Γλυκό κουταλιού φιρίκι , το καλύτερο που έχετε δοκιμάσει 
και φιλεναδούλα μου σου χρωστώ ένα μεγάλο βάζο σε σένα 
που μου το γνώρισες!!!


Σάλτσα ντομάτα με βασιλικό και καυτερή πιπεριά!!


Κεραλοιφές με αγνό ελαιόλαδο ,μελισσοκέρι και μαστίχα Χίου .

Τα αρωματικά μου ανακυκλωμένα κεριά γυαλιστερά και κατακουνημένα !!!


Διαφημιστικές κούπες που βάφτηκαν και θα φιλοξενούν σοκολατάκια. 


Καράφες γιορτινές για κρασάκι!!


Στην επόμενη ανάρτηση θα δείξω όσα ακόμα κάνω !!
Θέλω πολύ πολύ να ευχαριστήσω εκ μέρους της ομάδας μας όλους τους φίλους μου που στηρίζουν το παζάρι μας με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας , μα κυρίως για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου !!

Υ.Γ. Φίλοι μου θέλω επίσης να εξομολογηθώ τι με στενοχωρεί !!
Δεν καταφέρνω να φτιάξω κάποια δωράκια για εσάς εν όψει των γιορτών
Θα το ήθελα πάρα πολύ αλλά και πάλι ...
Να είστε καλά με ότι κάνετε !!!



20 σχόλια:

  1. υπεροχα ολα!!καλη επιτυχια γλυκια μου!καλη δυναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται ότι όλα τα παιδιά είναι του Θεού! (Ντρέπομαι και θυμώνω όταν ακούω κάποιον να μιλάει έτσι...)
    Να είσαι καλά, Νικόλ μου, να συνεχίζεις το έργο σου. Όλα υπέροχα!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο Νικολ μου ..υπεροχα ειναι ολλα ...
    καλη επιτυχια να εχει το παζαρι ...
    καλη συνεχεια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα όλα όσα ετοίμασες για το μπαζάρ, Νικόλ μου! Και τόσα πολλά!!! Νά'σαι πάντα καλά και να προσφέρεις γι'αυτόν τον καλό σκοπό! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία να έχετε!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η προσφορά στον συνάνθρωπο είναι από τις μεγαλύτερες χαρές που μπορεί να βιώσει άνθρωπος. Βλέποντας τα χαρούμενα πρόσωπα των αποδεκτών της αγάπης του χαίρεται κι αυτός σαν μικρό παιδί.
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι ζεστή και δημιουργική για μοιράζεις και να εισπράττεις αγάπη.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χιλια μπραβο και καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!! Μην ακούτε τους μίζερους και κακούς ,αυτούς που πάντα βρίσκουν λόγο να γκρινιάξουν και να κακολογήσουν, η αγάπη μοιράζεται χωρίς ερωτήσεις!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα είναι υπέροχα!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!
    Νικόλ μου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να προσφέρεις!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε, εμείς να έρθουμε!
    Εσύ πότε θα έρθεις στο μέιλ
    να δούμε τι θα κάνουμε με το δώρο σου; Ε;
    Καλησπερούδια! Όμορφα όλα τα καλούδια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλί μακρινό, νεο-υορκέζικο...

    Σε σκέπτομαι, και σε θαυμάζω.

    Φιλία κι αγάπη
    Υιώτα
    ¨αστοριανή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ερχόμαστε.
    Μαρία μου νομίζω πως οι κατασκευές σου είναι η ναυαρχίδα του μπαζάρ. Όλες προσεγμένες και καλοδουλεμένες, με σημασία ακόμα στη λεπτομέρεια.
    Ανυπομονώ να τα πούμε κι από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι κρίμα που και εφέτος θα λείπω και δεν θα μπορώ να έρθω..... θα είμαι και εγώ κοντά σε κάποια άλλα παιδιά!!! Να είσαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις.... εκεί που πραγματικά υπάρχει ανάγκη και ειδικά σε αυτά τα παιδιά που από μικρά έχουν γνωρίσει το σκληρό πρόσωπο της ζωής!!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις και καλή επιτυχία στο παζάρι σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά συγνώμη πως τα προλαβαίνεις και τα φτιάχνεις όλα αυτά;;;;;;;; Βιοτεχνία από μόνη σου είσαι! Και του χρόνου με υγεία Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα τα πούμε με το καλό κι από κοντά το Σάββατο μάλλον Νικόλ μου!! Θα ρθει λαός!!
    Τα μπαζάρ είναι προσφορά αγάπης στους συνανθρώπους μας!! Χωρίς ταμπέλες, ετικέτες.. Επιλεκτική βοήθεια, δεν είναι ανθρωπιά..
    Φιλιά πολλά καλή μου και μπράβο για την συνεισφορά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι, Νικόλ μου, όλα τα παιδιά είναι του Θεού και όλοι έχουν δικαίωμα στη ζωή, την αγάπη, την ελευθερία και την παιδεία!!! Συγχαρητήρια για τον τεράστιο αγώνα σου. Είσαι πραγματικά άξια Νικόλ μου!!!Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η αγάπη σου Νικόλ μου έκανε πάλι το θαύμα της.Μια αγκαλιά και ένα φιλί για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με τόσα που κάνεις αγαπημενη μας πως να έχεις καιρό και για αλλα ..ειναι τοσο πολυτιμα ολα αυτα..!! και θα χαρισουν πολλα πολλα χαμόγελα Νικολ μου με την αγαπη και την χαρα της προσφορας γεμιζει η καρδια φιλη μου αυτό το ξερεις πολύ καλα...και αυτα τα ομορφαπου βλεπω εδώ και τα σπιτακια ημερολογια σιγουρα θα βρούν τον σκοπο για τον οποιο έγιναν .. τα παιδια του κόσμου παιδια μας είναι...να είσαι καλα αγαπη μου και να προσφέρεις παντα.. την αγαπη και τα φιλια μου θα τα πουμε ναι; ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω, ομορφιά και αγάπη! (μαζί πάνε αυτά!!!)
    ;-)
    Να σου πω κάτι? Ειδικά η κουνημένη φωτογραφία, νομίζω πως έχει κάτι το πολύ γιορτινό! Αλήθεια!
    Να είσαι πάντα καλά, κορίτσι μου! Είσαι υπέροχη και εμείς τυχεροί που σε συναναστρεφόμαστε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νικόλ μου να είσαι καλά και πάντα να μπορείς να προσφέρεις γύρω σου χαρά και χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νικόλ μου,...είσαι η ...ξανθούλα στην τελευταία φωτογραφία;
    Φιλιά βιαστικά και πολλά "εύγε!"

    Γιώτα
    "αστοριανή'
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι όλα τόσο λαχταριστά και χρήσιμα που είμαι σίγουρη πως χάρη και σε σένα το παζάρι θα ξεπουλήσει!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή δύναμη για την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή