26 Νοεμβρίου 2016

Τα χρώματα της χαράς !!



Και πήρα το πριονάκι μου (όχι τη σέγα , δεν έχω )
και μου μπήκε η ιδέα να κόψω σπιτάκια 
και να τα κάνω ημερολόγια !!
Τα χεράκια μου φουσκαλίτσες έκαναν  
αλλά τώρα που τα βλέπω έχω ένα χαμόγελο να! τεράστιο !!

Και πήρα τα πινέλα μου και άρχισα να τα ζωγραφίζω με χρώματα της χαράς
που η χαρά έχει όλα τα χρώματα !!
Το κίτρινο που λένε είναι το χρώμα του μίσους .,
Αστους να λένε του ήλιου και της χαράς είναι




και το πράσινο το ανοιχτό, το παλ , το χρώμα της αναγέννησης 
της ελπίδας και της δύναμης !!





Και το μπλέ , και το γαλάζιο της γαλήνης ,
της δύναμης και της σιγουριάς




και το ροζ της αθωότητας !!




 Και έφτιαξα πορτούλες με το κλειδί τους 
και παραθυράκια 
για να γίνει ημερολόγιο 
να μετράμε μέρες της ζωής μας 
μέρες με όσα μας φέρει ο νέος χρόνος 
μα να θυμόμαστε να ζούμε την κάθε μέρα 
και βγάζοντας το χαρτάκι της κάθε μέρας να χαμογελάμε !!!

Χρωματιστά ημερολόγια για το Xeblogarisma 



Θα είμαστε εκεί για 9η φορά με πίστη και δύναμη στο όραμά μας !!!
Να είστε καλά με ότι κάνετε !!

32 σχόλια:

  1. Με το πριόνι?????? Υπέροχα σαν σκέψη, σαν εκτέλεση και μοναδικά σαν προσφορά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου μπήκε η ιδέα στο μυαλό και επειδή δεν έχω σέγα και έχω πριονάκι γιατί όχι ;;;
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις

      Διαγραφή
  2. Όλα καλά όλα χειροποιήματα!!!

    Καλημέρα Νικόλ μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα τα χρωματιστά σπιτάκια/ημερολόγια Νικόλ μου, σίγουρα θα στολίσουνε όμορφα τα σπίτια των τυχερών που θα τα αποκτήσουνε και θα συνεισφέρουνε παράλληλα σ΄έναν καλό σκοπό !!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη δημιουργία και προσφορά!
    Ημερολόγια προσφοράς για να κάνουν λίγο καλύτερες τις μέρες των παιδιών που μεγαλώνουν "αλλιώτικα" από τα άλλα παιδιά.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις σκέψεις σου Ελένη μου !! Αθώα θύματα και αυτά !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  5. Τέλεια Νικόλ μου!
    Θα τα πούμε και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου περιμένω με λαχτάρα αυτές τις συναντήσεις !!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια-ημερολόγια και για πολύ καλό σκοπό!Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δάφνη !!! Να είσαι καλά και να δημιουργείς πανέμορφα κοσμήματα
      Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  7. Είναι γλυκύτατα, μου άρεσαν πάρα πολύ! Και για καλό σκοπό. Μπράβο σου Νικόλ μου!
    Θα έχω το νου μου μήπως δω καμιά οικονομική σέγα πουθενά, να σου πω. Κρίμα να πληγώνονται τα χέρια σου όταν δημιουργείς αυτές τις ομορφιές...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου ευχαριστώ πολύ για το κάθε καλό σου λόγο και σκέψη !! Το ψάχνω αλλά μέχρι τότε πριονάκι !!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα όλα!!! Μπράβο Νικόλ μου!!! Φαντάζομαι δεν θα ταν και πολύ εύκολο με πριονάκια και τέτοια.. Καλή επιτυχία να χει το μπαζάρ!! Με το καλό θα τσιμπήσω την κουμπαρούλα μου και βουρ!! ;)) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αποτέλεσμα μετράει κοριτσάκι μου !!!
      Εγραψα και στη Μαρία πιο πάνω , περιμένω με λαχτάρα να σας δω !! Ως τότε πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. αχ αυτό το πριόνισμα! Το έχω ζήσει Μαρία μου!
    Πανέμορφα τα έκαμες!!!
    καλή επιτυχία στο μπαζάρ!
    Φιλάκια πολλά!♥

    (όλα τα μπαζάρ τα κάνουν νωρίς, εγώ ξεκινώ αργά .... θα το χάσω κι αυτό! :( )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άξιζε ο κόπος Νικόλ μου, γιατί κάθε σπιτάκι έχει την προσωπικότητα του και έτσι εύκολα θα στολίσουν τα σπίτια αυτών που θα τα διαλέξουν!
    Πάλι ένα μεγάλο μπράβο για την προσφορά σου!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα. Καλή επιτυχία στο μπαζάρ σου και κρίμα που φέτος δεν θα προλάβω να συμμετάσχω. Αν και θα προσπαθήσω να το ξέρεις.
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ!!! Νικόλ μου χαλάλι το κόπο που έκανες γιατί είναι πανέμορφα και μου αρέσει που ξεφεύγουν από τα κλασικά σχέδια και χρώματα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το πριόνι όλα αυτά τα σπιτάκια;;;;
    Είσαι απίστευτη!
    Ανυπομονώ να σε δω Μαρία μου και να θαυμάσω από κοντά τη μικρή ξύλινη πολιτεία που έφτιαξες! Ραντεβού στο Θησείο λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βγάλανε φουσκάλες τα χεράκια σου Νικόλ μου αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω ότι σε έκανε να τις ξεχάσεις γρήγορα. Τα σπιτάκια σου είναι όλα χαρούμενα και μοναδικά , φτιαγμένα με πολύ πολύ αγάπη από εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανυπομονώ!!! ;)
    Καλό ξημέρωμα, καλή δύναμη, πολλά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νικόλ μου είναι υπέροχα! Λάτρεψα τα χρώματά τους! Χαλάλι ο κόπος που έκανες, ειδικά το πριόνι ξέρω πόσο δύσκολο είναι. Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στο μπαζάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπραβο! Πανεμορφα! Και οανεμορφος ο σκοπος τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφα τα σπιτάκια-ημερολόγια !!!! Να είσαι καλά και του χρόνου...η προσφορά σου ανεκτίμητη !!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες δημιουργίες Νικόλ μου, που η αγάπη και το νοιαξιμο τις κάνει ασυναγώνιστες. Χίλια μπραβο κι αν προλάβω θα έρθω κι εγώ να σας βρω ...ολόγλυκα φιλιά !
    Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα, καλό μήνα! Έχω τόσο πολύ καιρό να βολτάρω στην μπλοκογειτονιά. Πολύ όμορφα, ρομαντικά και ιδαίτερα τα σπιτάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα, καλό μήνα! Έχω τόσο πολύ καιρό να βολτάρω στην μπλοκογειτονιά. Πολύ όμορφα, ρομαντικά και ιδαίτερα τα σπιτάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο όμορφα όλα Νικόλ μου! Χρώματα της χαράς με μια παιδική αθωότητα έτσι όπως νομίζω πως είναι γεμάτη η καρδιά σου. Καλό μήνα φίλη μου και πάντα δημιουργική!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή