15 Απριλίου 2014

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!


Διανύουμε την Εβδομάδα των Παθών που μέσα από τη θλίψη , τον πόνο και την αγωνία φτάνουμε στην αγαλλίαση και την ελπίδα που φέρνει η Ανάσταση!!!!
Καλό Πάσχα με διάβαση από τον φόβο και την αποκαρδίωση στην ελπίδα!!!
Μετάβαση από τη σκιά στο φως !!!!
Από την απομόνωση του ατομικισμού μας στην ενεργό αγάπη!!!
Από το χώρο της συμβατικότητας και της υποκρισίας στην αλήθεια!!!
Ανάσταση και αναγέννηση της φύσης που μετά το μεγάλο χειμωνιάτικο ύπνο της γεννιέται ξανά , το γκρίζο του χειμώνα μεταμορφώνεται σε ανοιξιάτικο φως .
Καλή Ανάσταση και αναγέννηση στην ψυχή μας !!!!
Με χειροποίητα λευκά και κόκκινα κεράκια που θα ανάψουν το βράδυ της Αναστάσεως και με πολύχρωμα αγριολούλουδα για την μεγάλη αυτή γιορτή μας .
Στην μεγάλη μου αγκαλιά , κλείνω όλους μου τους φίλους και αφήνω ένα απαλό φιλί στο μάγουλό σας !!!

61 σχόλια:

  1. Τι να απαντήσω στις τόσο όμορφες ευχές σου....
    Ανάσταση να υπάρχει πάντα μέσα στην καρδιά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Ψυχής γλυκιά μου Νικόλ:)
    Την αγάπη και τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση γενικώς και ειδικώς! Η ψυχούλα μας να ηρεμησει. Πολλά φιλιά

    Υγ. Τι ωραίες μαργαριτούλες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Νικόλ, και το Φως της Ανάστασης να φωτίζει το σπιτικό σου !!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις Νικόλ μου! Το άγιο Φως να φωτίσει τις ψυχές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη Ανασταση στις καρδιες και τις ψυχες ολων μας.. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Μ. Εβδομάδα και καλή Ανάσταση του Λαού... Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση Νικόλ.
    Όμορφα να περάσετε τις άγιες αυτές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση Νικόλ μου!!Ανταποδίδω το απαλό φιλί στο μάγουλο...Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Ανάσταση Νικόλ μου και Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο και σε εμάς μαζί! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Νικόλ μου!!!!!!Νά παράσης πολύ όμορφα μέ τήν οικογένειά σου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλά φιλιά,Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύτιμες ευχές και τις ανταποδίδουμε!
    Καλό Πάσχα Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εμείς χωνόμαστε σε τούτη εδώ την υπέροχη αγκαλιά - φωλιά , που έχει τόση αγάπη και τόσο φως, όσο ένας κήπος γεμάτος αγριολούλουδα κι ένα τραπέζι με κόκκινες καρδιές - κεράκια!!!!!!!
    Το κείμενο της ψυχής σου κρατώ και σε φιλώ στη μούρη την όλο φως κι αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα,Νικόλ!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση να εχεις!
    Να περασεις ομορφα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση γλυκιά μου Νικόλ! Να περάσετε όμορφα! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να προσθέσω κάτι, στις πραγματικά υπέροχες αυτές ευχές σου! Μας έκανες... λιώμααααα!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου! Μέσα από την καρδιά μου, να είσαι καλά!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση και χαρούμενο κι ευλογημένο Πάσχα να περάσεις καλή μου nikol με την οικογένειά σου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι ευχές σου μοναδικές και υπέροχες όπως και η ψυχή σου!!!! Πολλά φιλιά & αγκαλιές και πολλές ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ξεχωριστά τα κεράκια σου! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις με την οικογένειά σου! Φιλιά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δέχομαι κι εγώ, ανταποδίδοντας, και τις ευχές και τα άνθη και τις αγκαλιές και τα φιλιά!

    Σου εύχομαι ακόμα όλα τα καλά και φυσικά ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλη Ανασταση Νικολ μου!!Και απο μενα μια μεγαλη αγκαλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νικόλ μου με τις πανέμορφες και τρυφερές σου ευχές!! :))
    Να σαι καλά καρδιά μου και να περάσεις ένα όμορφο και κατανυκτικό Πάσχα!!!
    Καλή Ανάσταση να χουμε με ψυχική ανάταση που τόσο μας χρειάζεται!!!
    Είναι φανταστικά τα κεριά και τα αγριολούλουδα δίπλα!! Σε φιλώ γλυκά στο μαγουλάκι σου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ¡¡Qué bonitos adornos para estos días!! Colores primaverales que alegran el alma.

    Recibo tus abrazos con alegría y te dejo un cafelito.

    Un beso desde la España mediterránea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανάσταση στις ψυχές μας
    και στις καρδιές μας!!!
    Σου αντιγυρίζω φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πόσο αγαλιάζουν τα λόγια σου Νικόλ μου!!!!!!
    Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νικόλ μου, σου εύχομαι να περάσεις καλά με την οικογένειά σου!!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ .!!! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή Ανάσταση και κάλο Πάσχα Nikol !!!
    καλά να περάσεις με την οικογένεια σου ..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι όμορφη ανοιξιάτικη και πασχαλινή σύνθεση με τα κεράκια!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό κι ευλογημένο Πάσχα, Νικόλ μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή Ανάσταση και κάλο Πάσχα Nikol !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νικόλ,
    πολλές ευχές για όμορφες οικογενειακές
    στιγμές !!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι γλυκός ο τρόπος που μας εύχεσαι Νικόλ!...
    Καλή Ανάσταση!...πολλές ευχές για να περάσετε το ομορφότερο Πάσχα της ζωής σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτές τις άγιες μέρες σου εύχομαι από την καρδιά μου να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αμήν θα πω στα πανέμορφα λόγια σου, Νικόλ μου.
    Να είσαι πάντα καλά!!!

    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα, να περάσετε όμορφα. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Νικόλ μου να περάσεις καλά με τους αγαπημένους !!!!!! Φιλάκια πολλά .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα γλυκιά μου...
    Πολλά φιλιά σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχαριστώ θερμά όλους του φίλους μου για τις ευχές ,θα περάσω να ευχηθώ από το σπίτι σας γιατί οι ευχές είναι απλά μέσα από την ψυχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Tι όμορφες ευχές!
    Καλή Ανάσταση με υγεία και ηρεμία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Νικόλ μου και απο εδώ!
    Εύχομαι να περάσεις γλυκά και όμορφα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα Νικολ μου, να περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Με πόσο ξεχωριστό τρόπο δίνεις τις ευχές σου γλυκιά μου Νικόλ!!! Σου εύχομαι να περάσεις τέλεια!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι γλυκές ευχές! Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα και μια αγκαλιά κι από μένα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι υπέροχη γλυκιά ανάρτηση!!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!! Κάθε καλό σου εύχομαι!!!✻´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.• Να περάσεις όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΥΠΕΡΟΧΗ ανάρτηση !!!!!!!!!! Καλή Ανάσταση , Νικόλ μου !!!!! Να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Νικόλ μου,
    οι ευχές σου εκπέμπουν αγάπη και τρυφερότητα!
    Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου! Να έχετε υγεία και το Άγιο Φως να λάμπει στις καρδιές όλων σας!
    Φιλάκια με μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ✿⊱°•


    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Νικολ μου τα ομορφα κεριά σου να σας ζεστανουν τη ψυχη και να ομορφυνουν το τραπεζι σας με ολη την οικογενεια μαζεμενη, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλή Ανάσταση και από μας, Νικόλ!!!Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. καλη Ανασταση και καλο Πασχα ομορφια μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα , με υγεία , χαρά , αγάπη και πολλά χαμόγελα, γλυκειά Νικόλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα Νικόλ μου και
    Χρόνια Πολλά σε εσένα και
    την οικογένειά σου !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χριστός Ανέστη!!! Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Στις ξεχωριστές και όμορφες ευχές σου υποκλίνομαι!!!!
    Χριστός Ανεστη και χρόνια πολλά να περνάς όμορφα και χαρούμενα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή