1 Απριλίου 2014

Τα παιδικά χαμόγελα!!!!!!!!!


Μικρό πουλί τριανταφυλλί, δεμένο με κλωστίτσα,
με τα σγουρά φτεράκια του στον ήλιο πεταρίζει.
Κι αν το τηράξεις μια φορά, θα σου χαμογελάσει
κι αν το τηράξεις δυο και τρεις, θ’ αρχίσεις το τραγούδι.
Το κυκλάμινο (Γιάννης Ρίτσος) ,
Με αγκαλιά την αγάπη και την ελπίδα πάμε να συναντήσουμε τα παιδικά χαμόγελα στη Ναύπακτο!!!!!
Η ΦΛΟΓΑ είναι μια πολύ δυνατή λέξη , με ουσιαστική έννοια.Και αυτή η δυνατή φλόγα όσο υπάρχει αναμμένη, υπάρχουν ελπίδες και προσδοκίες ώστε να φωτίσουν και να αλλάξουν τη ζωή των άρρωστων παιδιών.
Καλό και δημιουργικό μήνα να έχουμε με τον ήλιο να ζεσταίνει την ψυχή μας !!!!
Πλησιάζει το Πάσχα !!! Μα πόσο γρήγορα τρέχει ο καιρός !!! Πως να τον προλάβουμε και κυρίως εμείς οι γυναίκες, μάνες , σύζυγοι, σύντροφοι , εργαζόμενες κλπ.....
Μα το παίζω και δημιουργός και αρχίζω να ετοιμάζω τα προσωπικά μου δώρα για φίλες , για τους δικούς μου ανθρώπους .
Γυναικεία κοσμήματα από τα χεράκια μου με τις όποιες ατέλειες , όμως πάντα με την αγάπη μου .
Αλλά εδώ και καιρό η ημιόνα έχω παραλάβει τα δωράκια μου από δύο αγαπημένες παρουσίες την Μαρία Έλενα και την Ελένη Φλογερά .
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και σας στέλνω την αγάπη μου .
Κοριτσάκι μου εσύ που μένεις στη θέση μου για να φύγω εγώ απλά σ΄ευχαριστώ.......
Να χαμογελάτε , να θυμάστε ότι η ζωή μας είναι δώρο πολύτιμο και είναι μόνο μιά!!!!
Μια μεγάλη αγκαλιά , ζεστή και ανθρώπινη !!!!

76 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Νικόλ με τις όμορφες δημιουργίες και είθε η Άνοιξη να φτάσει έγκαιρα και στα παιδιά της Φλόγας !!!!
    Σε φιλώ με αγάπη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ράνια μου η άνοιξη και η χαρά για όλα τα παιδάκια
      Με πολλή αγάπη σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Νικόλ και καλό μήνα!!
    Τι υπέροχη ανάρτηση!
    Τα κοσμήματα σου εμπνευσμένα!
    (Βλέπω πως τα συντροφεύουν σελίδες ποίησης)
    Μικρά ποιητικά κομμάτια κι οι δημιουργίες ΣΟΥ!

    Σε γλυκοφιλώ κι εύχομαι κάθε επιτυχία στο bazaar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου η ποίηση είναι το μαγικό απάνεμο λιμάνι μου (να διαβάζω ). και όταν με αγγίζει είμαι ευτυχής.
      Ευχαριστώ για την ζεστή σου παρουσία εδώ.
      Καλό και εμπνευσμένο μήνα .
      Σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  3. Αστέρι μου, τί άλλο να σου πω, εκτός από το ό,τι είσαι υπέροχο πλάσμα?
    Αγκαλιά και φιλί, κορίτσι μου!!!
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα! Δημιουργικό και χαμογελαστό!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουκουμάκι μου ευχαριστώ για την γλυκιά σου παρουσία ,να έχεις καλό και χαρούμενο μήνα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Νικόλ. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου. Α! Τα χειροποίητα δεν έχουν ατέλειες, έχουν χαρακτήρα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρά μου ωραίο αυτό που είπες!!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα ,Νικόλ!!!Όμορφα τα δωράκια που ετοίμασες και αυτά που έλαβες!!!!!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια , καλή συνέχεια
      με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα, Νικόλ μου! Καλό μήνα! Να περάσεις όμορφα και να έχει μεγάλη επιτυχία αυτή η υπέροχη πρωτοβουλία, για την φλόγα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ειρήνη μου , αν και προσωπικά πιστεύω ότι η επιτυχία είναι σίγουρη . Καλή συνέχεια στα όμορφά σου
      Τα γλυκά μου φιλιά

      Διαγραφή
  7. Καλό κι ευλογημένο μήνα να περάσεις καλή μου nikol με την οικογένειά σου!Η πρωτοβουλία αυτή για τα παιδάκια είναι αξιέπαινη και συγκινητική.Η αγάπη σου στη δημιουργία έχει προσδώσει στα δωράκια αρκετή δόση γοητείας.
    Στέλνω την αγάπη μου και μια αγκαλιά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και γλυκό μήνα Νίκο μου . Τα παιδιά και κυρίως όσα υποφέρουν μα ς χρειάζονται Νίκο μου και σαν γονείς θα κάνουμε ότι μπορούμε.
      Με πολλή αγάπη σε καληνυχτίζω

      Διαγραφή
  8. τα δαχτυλίδια ειναι αδυναμία μου!
    καλή επιτυχία στη Ναύπακτο!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε !!! Εκτενές ρεπορτάζ στην επιστροφή...
      φιλιά

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα, Νικόλ μου!!!
    Εύχομαι το μπαζάρ της Φλόγας να έχει μεγάλη επιτυχία!!
    Τα χειοποίητα δωράκια σου είναι ανεκτίμητης αξίας, όπως και αυτά που έλαβες από τις φίλες μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου φεύγω και πιστεύω ότι τα νέα από το μέτωπο θα είναι πολύ αισιόδοξα .
      Καλό μήνα με πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Νικόλ μου!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ολα για τη Φλόγα!!!!!!!!!!!!
    Και κοσμήματα βλέπω είσαι πολυτάλαντη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ομορφα τα δωράκια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου ότι πιάνει το χέρι το δουλεύουμε .
      Πολλά πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Νικολ μου, γλυκό και τρυφερό να έχεις. Να είσαι καλά να χαρείς τα δωράκια σου . Οι δημιουργίες σου υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου καλό μήνα καρδιά μου με τρην αγάπη μου και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα σε όλους μας!
    Συγχαρητηρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Δήμητρα, φίλη μου, που γράφει πως:Τα χειροποίητα δεν έχουν ατέλειες, έχουν χαρακτήρα.
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την παρουσία σου είναι πολύ σημαντική για μένα Στράτο .
      Μια χαρούμενη καληνύχτα

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα γλυκιά μου!!!
    Εύχομαι το bazaar να έχει τεράστια επιτυχία!!!
    Καλή δύναμη σε όλες σας, είμαι σίγουρη πως θα βάλετε ένα χεράκι να βοηθήσετε την ΄Ασπα...
    Πολλά φιλιά...δώσε ένα και στο γλυκό πλάσμα που παίρνει τη θέση σου στο σπίτι για να τα φροντίσει όλα, όσο εσύ θα λείψεις...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου καλό και γλυκό μήνα μακάρι να προσφέρουμε το ελάχιστο σε αυτό και σε κάθε παζάρι. Και κάπου ετοιμάζομαι και για να έρθω και στο παζάρι στην Κοζάνη!!! Στο πλάσμα αυτό αξίζουν πολλά φιλιά πίστεψέ με και θα τα δώσω .
      Γλυκό φιλί

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Νικόλ
    Τα δωράκια που ετοίμασες για τις φίλες σου είναι πολύ όμορφα. Ατέλειες; ποιες ατέλειες...είναι καταπληκτικά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου έναν ευχάριστο μήνα να έχεις με τον ήλιο να φωτίζει την ψυχή σου .
      Σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα, Νικόλ μου! Με υγεία!
    Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου!
    Να είσαι καλά και να χαρείς τα δωράκια σου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελλη μου , να είσαι καλά με ότι κάνεις .
      Φεύγω.....και σε φιλώ δυνατά

      Διαγραφή
  17. καλο μηνα! με υγεια και χαρα!
    υπεροχες δημιουργιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και χαρούμενο μήνα Κική μου με αγάπη και αισιοδοξία
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα , λατρεμένο μου πλάσμα!
    Φωτεινό σαν το χαμόγελό σου και ζεστό σαν την καρδούλα σου!!!!
    Τα χειροποιήματά σου ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ !!!!
    Καλή επιτυχία να έχετε και να μου φιλήσεις όλες τις blogονεράϊδες!!!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα κι αγκαλιές πολλές - πολλές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το μου και μου έλειψες , παίρνω την αγκαλιά των φιλιών σου και θα τα μεταφέρω ζεστά και γλυκά
      Σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  19. Φλόγα,αγάπη,άνοιξη,χειροποίηματα αγάπης......Λέξεις με δυνατές έννοιες!!!! Καλό μήνα γλυκιά μου Νικόλ,την αγάπη μου σε σένα ,καλή επιτυχία στην Ναυπακτό και πολλά πολλά έσοδα για την Φλόγα!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου Μαράκι , συγχαρητήρια για το γυιό ....
      Πάντα με τα όμορφα σου λόγια , το παζάρι θα το αγκαλιάσουν με αγάπη .
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  20. Αγαπησιάρικο μήνα, Νικολίτσα μου, σαν τα δωράκια που δίνεις και λαμβάνεις. Μάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσιππάκι μου και σε σένα γλυκό και γαλήνιο μήνα σου εύχομαι .
      Σε γλυκοφιλώ

      Διαγραφή
  21. Kαλό μήνα Νικόλ!!! Εύχομαι κι εγώ η γιορτή της Ναυπάκτου να έχει την επιτυχία που περιμένουμε όλες μας!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες αφού είναι φτιαγμένες με τόση αγάπη!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέττυ μου μακάρι οι ευχές όλων μας να πραγματοποιηθούν , αυτό μας δίνει δύναμη να προσφέρουμε πιο πολύ και πολλά .
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  22. Τα κοσμήματά σου τέλεια όπως πάντα!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!! Εύχομαι κάθε επιτυχία στο μπαζάρ!!!
    Καλό μήνα
    Πολλά φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου καλό μήνα και πιστεύω ότι όλα θα πάνε εξαιρετικά , φιλάκια αγάπης

      Διαγραφή
  23. Υπέροχα όπως πάντα, Κάθε επιτυχία στο μπαζάρ. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία όλοι ευχόμαστε και θα έχουμε .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Νικολίτσα μου παρατήρησα μια ευχαριστία ανάμεσα σε τόσα άλλα και εκεί θα σταθώ εγώ: είσαι ψυχούλα! Νομίζω ότι από αυτή την ευχαριστία και μόνο καταλαβαίνω τον εσωτερικό σου πλούτο!
    Φιλάκια πολλά!

    Καλό μήνα και καλή επιτυχία στη φλόγα!
    Αγκαλιές και φιλιά σε όσες αγαπημένες συναντήσεις από κοντά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά κάνεις Αριστέα μου και στέκεις εκεί , αξίζει πολλά για τον τρόπο που το κάνει ....
      Καλό και γλυκό μήνα , αγκαλιές και φιλιά παίρνω και θα τα δώσω με μεγάλη μου χαρά .
      Φιλάκια σε σένα

      Διαγραφή
  25. Καλή επιτυχία στη Φλόγα!!
    Να χαρείς τα δώρα σου και είμαι σίγουρη πως και οι φίλες σου θα ενθουσιαστούν με τα δικά σου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά και να έχεις καλό και αρωματισμένο μήνα .
      ΣΕ μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  26. Καλό μήνα γλυκειά μου Νικόλ!!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες, φτιαγμένες με αγάπη και γιαυτό ανεκτίμητες!!!!! Τυχερές οι φίλες σου που θα τις παραλάβουν!!!!! Να χαρείς τα δώρα σου!!!! Πολλά φιλιά σε σένα και στο κοριτσάκι σου που μένει στην θέση σου!!!!! Καλή αντάμωση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλιά στο κοριτσάκι μου τα δίνω αμέσως και σου έρχομαι και σε φιλώ και σε αγαπώ.


      Διαγραφή
  27. Υπέροχες δημιουργίες και πανέμορφα δώρα! Να είσαι καλά να τα χαρείς! Εύχομαι τα καλύτερα για το μπαζάρ της Φλόγας............εύχομαι κάθε επιτυχία γι αυτά τα μικρούλικα πλάσματα που ταλαιπωρούνται........
    Δώσε πολλές ευχές στην κόρη σου από εμένα και ας μην τη ξέρω. Και μόνο που σε αντικαθιστά δείχνει τι άνθρωπος είναι!
    Καλό μήνα και καλό σου ταξίδι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου καλό και γλυκό μήνα. ! Αυτά τα πλάσματα αξίζουν πολλά και μακάρι να μπορούμε να είμαστε συχνότερα κοντά τους . Το κορίτσι μου το φιλώ γιατί αξίζει ο τρόπος που με προτρέπει .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα Νικόλ μου!!!!!!
    Δε βλέπω την ώρα να συναντηθούμε στη Ναύπακτο!!!!!
    Θα γίνει μεγάλη γιορτή!!!
    Αυτή η Δράση μας έχει κάνει όλες μια αγκαλιά!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε δυο μερούλες Ρένα μου μεγάλη αγκαλιά αυτή η δράση .
      Φιλάκια ως τότε . Καλό ταξίδι

      Διαγραφή
  29. Καλό μήνα Νικόλ μου!!! εύχομαι με όλη μου την καρδιά καλή επιτυχία στο μπαζάρ της Φλόγας .
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!!!
    Πολλά φιλιά και καλό ταξίδι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ματινάκι μου , οι ευχές όλων μας ενώνονται και όλα καλά θα πάνε .
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα Νικόλ!! Το bazaar θα έχει επιτυχία γιατί ο κοσμός θέλει να βοηθήσει αυτά τα παιδιά. Τα κοσμηματάκια σου είναι υπέροχα και δε μπορούν να έχουν ατέλειες γιατί είναι χειροποίητα! Και να ξέρεις πως ότι είναι φτιαγμένο με αγάπη έχει μεγάλη αξία!! Καλοφόρετα και τα δωράκια σου. Καλό Μήνα!! Περιμένουμε νέα και φωτογραφίες όταν επιστρέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελέαννα μου και εγώ αυτό πιστεύω η ευαισθησία των ανθρώπων είναι σημαντική , όλα γίνονται με αγάπη .Με την επιστροφή μου θα έχετε ρεπορταζ , εικόνες και μπόλικα χαμόγελα .
      Γλυκιά καληνύχτα

      Διαγραφή
  31. Καλο μηνα Νικολ! Οι δημιουργιες σου οπως παντα υπεροχες! Θα σκισετε στο μπαζαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και γλυκό μήνα Μαρία μου , μακάρι και το πιστεύω .
      Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες Νικόλ.
    Καλοπούλητα και Καλή επιτυχία εύχομαι για το bazaar στη Ναυπακτο.
    Να περασετε όμορφα.
    Καλό μήνα με χρώματα και αρώματα και πολλά χαμόγελα.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Χριστινάκι μου όλα θα πάνε εξαιρετικά και είμαι σίγουρη .
      Φιλάκια πολλά με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  33. Μπορεί εμείς να μην έχουμε συναντηθεί αλλα χαίρομαι που θα συναντηθεί η αγάπη μας στη Ναύπακτο!

    Όσο για την απορία σου Νικόλ μου με την κόκκινη Κύπρο στη Θράκη...δεν πρέπει να μας ξενίζει μα να μας φοβίζει...γιατί Αυτός είναι ο στόχος τους!

    Ένα όμορφο και ευλογημένο μηνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως Ελενα είχα διαβάσει την ανάρτησή σου http://oneirouodos.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html#comment-form και πόση σχέση έχει με την σημερινή δική μου . Στο θέμα της Κύπρου λες να μην το ξέρω!!!!
      Καλό μήνα σου εύχομαι

      Διαγραφή
  34. Καλύτερο Απριλιάτικο ξεκίνημα δεν θα μπορούσες να κάνεις...'
    Όλα τα έχει.... φλόγα, δωράκια που πήρες και που θα δώσεις.
    Τι καλύτερο λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φλώρα μου , και ηλιόλουστο μήνα με τα φιλιά μου και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  35. Καλό μεσημέρι και καλή επιτυχία στο μπαζάρ. Σε μπαζάρ κι εμένα σήμερα χαρισμένη η μέρα:
    http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/04/bazaar.html
    Ας κάνουμε ο,τι μπορούμε για όλους... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορούμε λίγο λίγο Πέτρα μου γιατί πάντα υπάρχουν τα χειρότερα .
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  36. Καλό μήνα να χεις Νικόλ μου!! Αχ θα πας Ναύπακτο;;; Να περάσεις τέλεια, συγκινητικά και να απολαύσεις τις στιγμές με τις φίλες μας!! Μπράβο Νικόλ μου!! Είναι τόσο όμορφα όμως τα κοσμήματά σου!! Ποιες ατέλειες;;;;; Είναι σούπερ και για σκοπό ιερό!!
    Να χαίρεσαι και τα δωράκια που παρέλαβες!! Σε φιλώ γλυκά αγάπη μου και να σκίσει το bazaar!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαριλένα μου ναι όντως θα πάω Ναύπακτο εκεί που θα χτυπήσει η αγάπη της Φλόγας .
      ΣΕ μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα Νικόλ !!Καλό μήνα!!!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!Εξαιρετικές όπως πάντα!Καλή επιτυχία στό bazzar!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρά μου , όλα καλά θα πάνε .
      Καλό και μοσχομυριστό μήνα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  38. χρυσοχέρα, καλή επιτυχια!! ναστε καλά να δυναμώνετε τέτοιες προσπάθειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Λαμπρινή μου , ευχαριστούμε για τις ευχές .
      Σε φιλώ

      Διαγραφή