7 Φεβρουαρίου 2014

Το φόρεμα του χορού!!!!


Μια επιθυμία είχα σαν κοριτσάκι απλή και πραγματοποιήσιμη για τα κορίτσια της ηλικίας μου εκεί που μεγάλωσα. Βέβαια γνωρίζετε την κίνηση , το στροβίλισμα και την διαρκή διάθεση για χορό των Λατινοαμερικάνων.
Γράφτηκα και εγώ δεν μπορώ να πω σε σχολή χορού ,  και ήμουν τόσο χαρούμενη . Ο χορός ενω κυριαρχούσε το μυαλό μου , τα πόδια ήταν σε πλήρη ανυπακοή!!!Αποφάσισε η δασκάλα ότι δεν είχα κανένα ταλέντο  Θυμάμαι όταν άρχιζαν οι βροχές τα παιδιά έβγαιναν και χόρευαν στη βροχή και κρυμμένη παρακολουθούσα από το διπλοσιδηρόφρακτο παράθυρό μου . Πρώτη θα έσερνα το χορό του Ζαλόγγου ,αν τον γνώριζα τότε . Βέβαια θα μου έλειπαν τα βράχια για να πέσω , αφού μόνο πεδιάδες είχαμε .
Εντάξει αυτή η ασημένια μινιατούρα του φορέματος ουδόλως ταιριάζει σε ένα Αργεντίνικο τάνγκο , αντιθέτως είνα ιδανική θα έλεγα για μπαλαρίνα . Αλλά στη λίμνη των κύκνων !!!!! Οχι Αργεντίνικο τάγκο και φλαμέγκο ήθελα.
Κοιτάξτε κίνηση , άντε η δική μου ,λόγω φυσικής συστολής θα ήταν πιο συμμαζεμένη.
. Μα και το φλαμέγκο είναι αγαπημένος χορός , αλλά είπαμε όχι για μένα , λες και είχα καταπιεί μπαστούνι και αλλού για αλλού εγώ.
Είπαμε επί το σεμνότερον !!!!
Χοροί του πάθους , του έρωτα , της επικοινωνίας , με ιδιαίτερη μυστηριακή δύναμη και ανύψωση της ψυχής των καλλιτεχνών που ερμηνεύουν το χορό.
Ομως είμαι λάτρης και παρακολουθώ όλα τα φεστιβάλ χορού και πάντα φεύγω μαγεμένη!!!!
Τυλιγμένη στη μαγεία του χορού με ότι πρεσβεύει , σας εύχομαι Γλυκό και ήρεμο Σαββατοκύριακο ! Μια πολύ ζεστή αγκαλιά σε όλους , δυνατή και αγαπησιάρα!!!
Θυμήθηκα πάλι , νοστάλγησα , ονειρεύτηκα και πονώ ... ευχή η κατάρα οι δυο πατρίδες ;

62 σχόλια:

  1. Να σου πω τώρα ότι δεν σε καταλαβαίνω, θα΄ναι ψέμα!!
    Μου λείπει ο χορός, όσο σου λείπει κι εσένα...
    Δεν πιστεύω ότι δεν το είχες, ίσως απλά να ήταν θέμα εξάσκησης (τι να πω εγώ που έφταιγε το ύψος μου... και αυτό ΔΕΝ αλλάζει;)
    :)))
    Το πανέμορφο φορεματάκι σου μοιάζει πολύ στο σχήμα με το δικό μου του θεάτρου... (και ναι, το έχω κρατημένο και το ξεθάβω πού και πού.)
    Φιλιά πολλά και μπράβο για τη δημιουργία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη σχολή Ελλη μου που πήγα όλες οι κοπέλες είχαν το ρυθμό μέσα τους , ο λαός της Βενεζουέλας φημίζεται γι αυτό , οπότε μου έμεινε το απωθημένο και η παγκόσμια σκηνή έχασε μια δεύτερη Maria Paches xaxxa!!! Την είδα πέρυσι και ήταν ανεπανάληπτη ...
      Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφη δημιουργία!!! (ίσως όχι για tango, όπως λες, αλλά για merengues ίσως? Που είναι πιο... "τρελό"???)
    ;-)
    Νομίζω πως είναι ευλογία! Έχεις βιώματα από 2 υπέροχους πολιτισμούς! Με κοινό χαρακτηριστικό των ανθρώπων τη χαρά και τη ζωντάνια! Εντάξει, σίγουρα υπάρχει και ο παράγοντας νοσταλγία, αλλά ουσιαστικά νοσταλγούμε κάτι που έχουμε ζήσει! Δεν μας έχει μείνει απωθημένο, και το θυμόμαστε τρυφερά, ακόμα κι αν είμαστε αλλού, ναι?!!
    Φιλάκια αμέτρητα, κούκλα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Γιάννα μου περισσότερο θα ταίριαζε σε salsa το φουστάνι μου αν χόρευα και αυτό !!!! Δεν μου αρέσει όμως.
      Γιάννα μου πόσο νοσταλγώ , η μισή και παραπάνω καρδιά μου έχει μείνει εκεί....
      Φιλάκια κοριτσάκι μου

      Διαγραφή
  3. Με πρόλαβε η Έλλη, κι εγώ πιστεύω πως είναι θέμα εξάσκησης και όχι ταλέντου απαραίτητα! Αφού το ήθελες τόσο πολύ κρίμα που δεν το προσπάθησες και να μην άκουγες τους άλλους!! Αχ αυτοί οι άλλοι.. Τι καλά που θα ήταν να ακούγαμε μόνο την καρδούλα μας και το ένστικτό μας;; Επίσης..ποτέ δεν είναι αργά..για χόμπυ!
    Όσο για τις δύο πατρίδες φυσικά και είναι ευλογία να κουβαλάς πολιτισμούς διαφορετικούς, εμπειρίες και μνήμες!
    Καλό σαββατοκύριακο Νικόλ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,Ούτε αυτοπεποίθηση είχα Κατερίνα μου , ούτε παρότρυνση από τους γονείς ...
      Δυο πατρίδες , μια καρδιά μοιρασμένη , δεν θα μάθω ποτέ τι νιώθω ...
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  4. Μέ τόν χορό δέν τά πάω καί πολύ καλά Νικόλ μου!!!Αλλά ακόμα είναι νωρίς νά ξεκινήσεις μαθήματα χορού!!Μία φίλη μου μαθαίνει Ταγκό!Τό κόσμημά σου,μοναδικό σέ ομορφιά!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα τώρα πλέον στροβιλίζεται ο νους μου στις μουσικές του κόσμου και όπου ακούω λάτιν ένα μεγάλο χτυποκάρδι!!!
      Φιλάκια πολλά Δήμητρά μου

      Διαγραφή
  5. Θεωρώ πως είναι ευλογία να έχουν φωλιάσει μέσα σου δυο πατρίδες...
    Σκέψου πόσα δεν θα είχες νιώσει, ζήσει, αποκομίσει, αν αυτό δεν συνέβαινε...
    Ακόμα και το όμορφο φορεματάκι που έχεις φτιάξει, είναι ένα κομμάτι του τότε, σε συνδυασμό με αυτό που είσαι τώρα...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Αννιώ μου έχω γνωρίσει ανεπανάληπτους ανθρώπους , πολιτισμό, ακούσματα αλλά είναι φορές που μου λείπουν φοβερά...
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  6. Το κόσμημα πανέμορφο, Νικόλ μου!!!!! Όσο για τον χορό κι εμένα μου αρέσει ως θέαμα αλλά ήμουν , είμαι και θα είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα με καθηλώνει Νίκη μου , ίσως γιατί στη χώρα που έζησα οι άνθρωποι είναι έτοιμοι για χορό.
      Φιλιά πολλά και ένα γλυκό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  7. Νικολ μου καλησπερα!
    συγχαρητηρια για το κοσμημα!
    ειναι υπεροχο!
    αγαπω και εγω χορο!
    μου αρκει και να τον βλεπω μονο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μαγικό όνειρο ο χορός , λατρεύω και παρακολουθώ πολλές παραστάσεις , όσων περνούν από εδώ .
      Καλό σου βράδυ με τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν τρελλά οι λάτιν χοροί, αν και προσωπικά δεν ήμουν ποτέ 'του χορού'. Το μενταγιόν σου όμως, Νικόλ μου, το λάτρεψα!!!! Είναι πολύ όμορφο!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι σαγηνευτικοί χοροί που μέσα από την κίνηση βγάζουν πολλά συναισθήματα .
      Να είσαι καλά Μαριάννα μου , το μενταγιόν μου άρεσε και μένα πολύ!!
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  9. Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα!!!
    Όσο για τις δυο πατρίδες, έχεις πάρει χαρακτηριστικά και ιδιότητες από τις δυο και έχει γίνει αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα που ονομάζεται Νικόλ!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτήν την Νικόλ γνωρίσαμε και αυτήν αγαπάμε!!!!!!!!!!!!
    Το κόσμημά σου μοναδικό!!!!
    Καλό σ/κ!!! Φιλιάαααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ζυμώθηκαν μέσα μου τα βιώματά μου και έγινα σπουδαίο αξιοθέατο!!! Χαχαχα..
      Ομορφα λόγια από τη Στέλλα που αγαπώ.
      Αγκαλιά μεγάλη

      Διαγραφή
  10. Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν έτυχε να βρεις ακόμα τον κατάλληλο δάσκαλο! Όσο για τις πατρίδες, συμφωνώ με την Αννιώ.
    Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες!!! Να μη βρέθηκε να αξιοποιήσει το ταλέντο μου !!!!!!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη Νικόλ μου η μινιατούρα σου και δεν σου κρύβω πως και εγώ ένα απωθημένο με τον χορό το έχω.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μόνη μου θα το είχα το απωθημένο!!! Παρακολουθώ με λατρεία ότι αγαπώ
      Τα φιλιά μου Ελένη μου

      Διαγραφή
  12. Τέλειο φορεματάκι. Για τον χορό και εγώ δυστυχώς δυο αριστερά πόδια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κυκλάμινό μου , να κάνουμε ομάδα ανεπίδεκτων μαθήσεως!!!!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφο το μενταγιόν Νικόλ μου !!!!!!! Δεν έχω καταλάβει με τι υλικό το έκανες. Καλό Σαββατοκύριακο φιλάκια πολλά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σούλα . Το φόρεμα φτιάχτηκε από φύλλο ασημένιο πάχους 0.5 χιλ. το σχεδίασα σε χαρτί , το έτριψα καλά με ειδικό γυαλόχαρτο και το πέρασα με ειδικό βερνίκι . Οι πτυχώσεις έγινα με πενσάκι , εδώ είναι η δυσκολία .
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  14. Να είδες, πως αλλιώς θα είχες τέτοια έμπνευση??????
    ΄Ολα για κάποιο λόγο γίνονται !!!
    Πολύ γλυκό το μενταγιόν,
    φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι και έτσι Σοφία μου , αλλά αν δεν τολμάς να διεκδικήσεις ..
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  15. Νικόλ μου λάτρεύω το θέμα που έπελεξες για δημιουργήσεις το κόσμημα!!! Υπέροχο! τόσο όμορφο, τόσο ρομαντικό, τόσο θυληκό και κομψό!!! Νικόλ μου σε καταλαβαίνω οι άνθρωποι που γνώρισαν δυο πατρίδες έχουν αναμεικτα συναισθήματα και πάντα νιώθουν διχασμένοι! Όταν είναι εδώ νοσταλγούν το εκεί και όταν είναι εκεί νοσταλγούν το εδώ.....εγώ όμως χαίρομαι που έισαι εδώ και μας υποδέχεσαι στο φιλόξενο σπιτάκι σου!!! σμουτςςςςςςςςςςςς!!!! καλό βράδυ Νικόλ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου είναι αληθινά όσα γράφεις και πάντα λαχταράς πιο πολύ εκείνη που σε γέννησε , αγαπώ πολύ τον τόπο μας αλλά πως να αρνηθώ και την άλλη ;
      Ευχαριστώ Μαρία μου
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  16. Μου αρέσει πολύ ο χορός, ιδίως τα λάτιν και το τάνκο!!!!!
    Με πολύ εξάσκηση νομίζω ότι θα τα κατάφερνες!!!!
    Έχεις το φορεματάκι να σε παρηγορεί!!!!!!!
    Έγινε υπέροχο!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου είναι γεμάτοι ένταση ,ρυθμό και ενέργεια , αφορμή είναι το φορεματάκι για να εξομολογηθώ ....
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Εμένα θα μου ταίριαζαν αυτοί οι χοροί αλλά δεν το επιχείρησα ποτέ, με τον φόβο της αποτυχίας.... :(( Βλακείες που κάνουμε μερικές φορές εμείς οι άνθρωποι.. Πολλά γλυκά φιλιά Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φόβος της αποτυχίας σε συνοδεύει τέλεια μετά από μια απόρριψη .
      Φιλάκια καλή μου

      Διαγραφή
  18. Σημασία έχει ότι ο χορός σε εμπνέει ακόμη
    έστω και για άλλες τέχνες.
    Το ασημένιο φορεματάκι δείχνει την κομψότητά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα μου αφορμή είναι το φόρεμα για την αποτυχία μικρή η μεγάλη τι σημασία έχει;
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  19. Και εμένα μου αρέσει πολύ ο χορός Νικόλ!
    Διαπρέπω ιδιαίτερα στην…..σβαρνιάρα(την καραγκούνα ντε)!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ αγαπημένη μου είσαι πολύ ψηλή για χορούς , θα ξεχωρίζεις σαν σημαδούρα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Μπορεί να μην κατάφερες να μάθεις χορό, εμπνεύστηκες πάντως για να φτιάξεις το μενταγιόν και μάλιστα τόσο ωραίο !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα ντε μεγάλος καλλιτέχνης προέκυψα!!!!
      Φιλάκια πολλά Ράνια μου

      Διαγραφή
  21. κι εγω της ίδιας συνομοταξίας!Από χορό μόνο τσαμικο....αλλά το κόσμημα το ζηλεψα! Και σε αυτα ακαμάτρα είμαι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γλυκειά μου Νικόλ μακάρι να συνέχιζες το χορό!!! Κι ας μην γινόσουν επαγγελματίας να χορεύεις σε διαγωνισμούς!! Μόνο να χορεύεις για σένα και να εκφράζεις την αγάπη σου και το πάθος σου!!
    Επρεπε να σε παρακινήσουν οι δικοί σου κι η δασκάλα να άκουγε το πάθος και την φλόγα σου για το χορό!! Δεν είναι αργά να το αρχίσεις από χόμπι κι όπως μπορείς!! Φτάνει που θα χορεύεις με την ψυχή σου!!! Πως μπορεί κάποιος να κόβει τα φτερά του άλλου;;;; Οχι άλλα βαρύδια στη ψυχή μας...
    Το κολιεδάκι σου είναι κομψοτέχνημα!! Μπράβο σου, τόσο λεπτοδουλεμένο!!! Νομίζω έχουν βρει τρόπο να συγκατοικούν στην καρδιά σου κι οι δυο πατρίδες!!!
    Να χεις ένα όμορφο σ/κ καλή μου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου δυστυχώς ούτε οι γονείς . ούτε οι δάσκαλοι παροτρύνουν τα παιδιά πολλές , το βλέπουμε συχνά ακόμα και σήμερα .Δύσκολα !
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  23. Αχ Νικόλ!!καταλαβαίνω την αγάπη σου που δεν ευοδώθηκε!Ας συνέχιζες ετσι για την απόλαυση της ψυχης.... εγώ ποτέ μου δεν είχα μέσα τον ρυθμό και ειμαι ανίκανη με την κίνηση μοιάζω στο λίκνισμα με τσιμεντοκολώνα περίφραξης!!! Η μικρή σου μπαλαρίνα είναι ενα μινιόν κομψοτέχνημα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου είδες πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό ταλέντο και χάρισμα. Ευχαριστώ πολύ
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  24. Νικολιτσα μου! Κι εμένα με μαγεύουν αυτοί οι χοροί ( όπως και το καλλιτεχνικό πατινάζ) κι ότι δεν μπορώ να κάνω το απολαμβάνω πάντα στους άλλους!
    Δεν ξέρω αν θα μπορούσες αλλά εμένα προσωπικά θα μου άρεσε μια ανάρτηση για τις δυο πατρίδες. Γεννήθηκα κι έζησα τα πρώτα μου χρόνια στην Αμερική. Στις αρχές και μέχρι να τελειώσω το δημοτικό ένιωθα κι εγώ ότι είχα δυο πατρίδες άσχετα αν και οι δύο μου γονείς ήταν Έλληνες.
    ίσως να ήταν μια συγκινητική ανάρτηση για σένα. Αλλά να ...θα ήθελα να ξέρω....

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου και εγώ απολαμβάνω πολλές παραστάσεις και μαγεύομαι . Αλήθεια και εγώ σκέπτομαι να κάνω κάποιες αναρτήσεις σχετικά με αυτό το θέμα σταδιακά .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Με χορούς ποτέ δεν τα πήγαινα καλά!Τώρα έχω τη μια κόρη μου που ασχολείται και την αφήνω προτρέποντας ν' ακολουθήσει αυτό το χόμπυ!Κανονικά πρέπει να κοιτάμε το μέσα μας, αλλά ότι έγινε, έγινε... εκείνες τις εποχές υπήρχαν κι άλλες ανάγκες!Χαίρομαι πολύ πάντως που υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κι ανέχονται δυο πατρίδες, γιατί οι περισσότεροι μας έκαναν να μη μπορούμε ν' ανεχτούμε ούτε τη μία!Η δημοσίευσή σου πολύ όμορφη!Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσεις με την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου καλησπέρα οι λάτιν χοροί είναι αγαπημένοι στην Βενεζουέλα και σε παρασύρουν και ο χορός είναι απίστευτη εκτόνωση.Αγαπώ και τις δυό μου πατρίδες όμως και στις δυο υπάρχουν ανάξιοι άνθρωποι να κυβερνούν.
      Καλή εβδομάδα από αύριο

      Διαγραφή
  26. To φορεματάκι του χορού ονειρεμένο και ο χορός μαγεία!!! Δεν είναι μόνο για όσους χορεύουν απόλαυση και όσοι χαίρονται να βλέπουν χορευτές και χορούς εισπράττουνε μοναδική ευχαρίστηση ,,,,!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολαμβάνω πραγματικά χορευτικές παραστάσεις και μαγεύομαι.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  27. " Jesus não julga, nem condena. Ele simplesmente ama." (Momento de fé)
    Uma linda e abençoada semana!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θυμήθηκα πάλι , νοστάλγησα , ονειρεύτηκα και πονώ ... ευχή η κατάρα οι δυο πατρίδες ;
    Δεν το έχω ζήσει αλλά περίπου καταλαβαίνω πόσο πολύ πληγώνει
    η νοσταλγία!!!
    Κι εγώ θαυμάζω το αισθησιακό φλαμένκο αλλά μόνο να το βλέπω
    στα βήματα τα χάνω!
    Ονειρεμένο το κορμάκι της μπαλαρίνας!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόση νοσταλγία Ελένη μου !!!
      Το φορεματάκι πρόσχημα είναι να πω τον πόνο μου
      Γλυκά πολύ σε φιλώ.

      Διαγραφή
  29. Θυμάμαι μικρή ήθελα πολύ να πάω μπαλέτο αλλά η δασκάλα είπε ότι είμαι ψηλή και δε θα τα κατάφερνα!!!!!! Απλά ήθελα να είμαι εκεί και να βιώνω τη μαγική ατμόσφαιρα!!!!
    Πολύ όμορφο το μενταγιόν!!!! Χάρηκα και ελπίζω να τα λέμε!!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τελικά είμαστε πολλές οι αχόρευτες εδώ .. Τι λέτε ξεκινάμε!!!
      Ευχαριστώ που είσαι εδώ και σίγουρα θα τα λέμε.
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  30. Μπορεί να μην έμαθες μπαλέτο έχεις μάθει όμως να φτιάχνεις καταπληκτικά πράγματα και έτσι αντισταθμίζεις τα πράγματα Νικολ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Κατερίνα μου αλλά σκέψου τι έχασε η παγκόσμια σκηνή!!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. Σου βγήκαν τα απωθημένα Νικόλ μου;
    Ελά από το μπλογκ μου να παραλάβεις 2 βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή