3 Φεβρουαρίου 2014

Δυο μέρες μόνο!!!


Με τίτλο κλεμμένο από το αγαπημένο τραγούδι της Δήμητρας Γαλάνη και με παραλλαγή των στίχων:
Δυο μέρες μόνο.
Σ ένα ταξίδι αστραπή.
Να παίρνει ανάσα η ζωή.
Να ξεδιπλώνω.
Δυο μέρες μόνο .
Για μένα μόνο.
Καλό μήνα να έχουμε . Αν και τα σεισμικά φαινόμενα έκαναν την επανεμφάνισή τους με απειλητικές διαθέσεις ,ας ελπίσουμε ότι θα είναι έως εδώ. Ξεγλιστρώντας ανάλαφρα από λευκούς τοίχους με ασορτί σεντόνια , το πρωινό του Σαββάτου με βρήκε να έχω πάρει το δρόμο για τα βουνά . Ο αέρας δυνατός , λίγο κρύο αλλά το μέρος ζεστό και αγαπημένο . Στο Σούνιο λοιπόν στο σπίτι της αγαπημένης μου αδελφής Αφροδίτης. Εκεί ακούμπησα ότι με βαραίνει και έφυγα...Ελάτε μαζί μου σε μια μεγάλη βόλτα με το αχνό παράφωνο τραγούδι , που ο αέρας στο επιστρέφει ντυμένο με νότες , εκεί που απλώνεις το βλέμμα και όλα χάνονται στον ορίζοντα.
Στο βάθος αχνοφαίνεται η αφιλόξενη Μακρόνησος.
Την κορυφή αυτού του βουνού την έχει κατοχυρώσει μια βίλα;, οπότε παίρνουμε άλλη πορεία .
Απαραίτητο αξεσουάρ το δανεικό σκουφάκι !!!!
Χρώματα , πολλά χρώματα , προάγγελοι μια άνοιξης που περιμένουμε!!!
Αυτό!! Ενα άγουρο σύκο επιμένει να μένει στο κλαδί ενώ αρχίζουν να βγαίνουν τα νέα φύλλα.
Μανιτάρι!!!!
Και το αδέσποτο γατάκι!!!
Κουραστήκατε; Κοιτάξτε τι βλέπω!!!
Ελάτε , υπάρχουν πολλά μυστικά κρυμμένα εδώ!!
Τα ερείπια του οικισμού που κάποτε έμεναν εργάτες που δούλευαν στα μεταλλεία του Λαυρίου!!!
Ελάτε να δούμε και κάποιες σήραγγες των μεταλλείων που χάσκουν σήμερα , ενώ κάποτε οδηγούσαν σε βάθος πολλών μέτρων.
Βέβαια και πήγα στην παραλία , ήρεμη και μοναχική , όμορφη πλανεύτρα!!
Αγαπημένη μικρή παραλία στο Σούνιο...
Και στην Ανάβυσσο πήγα και είδα γλαροπούλια....
Από εδώ σκόρπισα μερικά φιλιά στις αγαπημένες μου φίλες Μαριάννα και Dimi.
Και η λεία μου !!!
Η ανάρτηση σιδηρόδρομος με τα πολλά βαγόνια είναι οι πολλές μου ανάσες, σας κάνω κοινωνούς της διήμερης απόλαυσής μου με την βεβαιότητα ότι κανένας δεν μένει αδιάφορος στο μεγαλείο της φύσης.
Είμαι εδώ , σας αγαπώ και απολαύστε τα μικρά όμορφα με πολλή ευχαρίστηση και τις δυσκολίες σε μικρές δόσεις!!! Μια μεγάλη βουνίσια αγκαλιά για όλους. Καλό μας βράδυ.

64 σχόλια:

  1. Σε όμορφα μέρη με βολτάρισες, Νικόλ μου! Σ΄ευχαριστώ!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου κρύο και αέρας αλλά υπέροχα
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Σιγά μην κουραστήκαμε! Απίθανο το ταξιδάκι!
    Το απολαύσαμε όσο δε φαντάζεσαι!!!
    (Μπόλικη σοδειά από... κοχύλια, ε??!!)
    ;-)
    Αγκαλίτσα ζεστή και φιλάκι γλυκό, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου οι ομορφιές που μας κάνουν να νοιώθουμε τη φύση γύρω μας
      Σε φιλώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  3. Η βόλτα που με πήγες ήταν υπέροχη και για άλλη μια φορά θα σου πω πως η ανακαίνιση είναι τέ-λει-α-!! Να είσαι καλά και πάντα όμορφες βόλτες! Καλό βράδυ Νικόλ μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την την ανακαίνιση μερσί , την έκανα με κόπο ομολογώ , αλλά η βόλτα βουνίσιο κορίτσι με μάγεψε
      Γλυκά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πάντα τέτοια Νικόλ μου.
    Χαίρομαι που πήρες μπόλικο καθαρό αέρα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλωρίτσα μου , μακάρι να μπορούμε πιο συχνά
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Σ'ευχαριστούμε για την υπέροχη βόλτα!!
    Καλόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το πιστεύω!!!! Την ίδια ώρα φωτογραφίζαμε τα γλαροπούλια (μόλις ανέβασα τις φωτογραφίες μου από την μηχανή στον υπολογιστή!!!!!).
    'Αλλη φορά, να με ειδοποιήσεις για να βρεθούμε!!!!!!!!!!
    Χάρηκα που χάρηκες την όμορφη βόλτα σου, Νικόλ μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι τριγυρνάω και εγώ εκεί , είχα καιρό να πάω ,αλλά σε σκεφτόμουν , όταν ξαναβρεθώ θα συννενοηθούμε.
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  7. Τι να πρωτοσχολιάσω Νικολίτσα μου!
    Τι όμορφος που έγινε ο χώρος σου; :)))
    Υπέροχες οι διαδρομές σου αλλά πες μου πως στο καλό βρέθηκε τετοια εποχή το σύκο; :-Ο
    αχαχαχα!

    Φιλιά πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το σύκο έχω και εγώ την ίδια απορία !!!!! Ολα τα κουβαλώ μαζί μου Αριστέα μου και τα ρούφηξα λαίμαργα.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Καλό βράδυ Νικόλ μου! Απόλαυσα τη βόλτα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση είναι μαγικά υπέροχη Χριστίνα μου
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  9. Βόλτα με ενδιαφέρον αρκετό!!!Αν δεν ήσουν εσύ ουτε τις σύραγγες των μεταλλίων θα 'εβλεπα αλλά ούτε και αγουρο σύκο μέσα στον Φεβρουάριο!!! Καλό σου βράδυ με ένα φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Εφη μου είναι μαγικό μέρος και πάντα βλέπω κάτι πιο όμορφο, το σύκο που βρέθηκε δεν μπορώ να καταλάβω!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Και πόσο την ειχα ανάγκη μια βόλτα... :-) Καλό βράδυ κορίτσι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απόλαυσα όσο τίποτα τα βαγόνια αυτού του σιδηρόδρομου που με ταξίδεψε σε όμορφα μέρη και εικόνες!
    Και μάζεψες και κοχύλια....καλύτερη λεία δεν θα μπορούσες να πάρεις από αυτές τις δυο μέρες...
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που ταξίδεψες μαζί μου και εγώ πάντα έρχομαι μαζί σου στις διαδρομές σου απλά γιατί η φύση είναι μαγεία.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Όμορφη βόλτα Νικόλ μου και το ξελάφρωμα πολύ σπουδαίο! Το'χουμε ανάγκη όλοι όσο πιο συχνά γίνεται. Φιλιά πολλά κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα Μαρία μου και κυρίως στο ξαλάφρωμα .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Όμορφες εικόννες! Με ταξίδεψες Νικόλ!
    Να είσαι καλά!
    Καλό μήνα και Καλή εβδομάδα επίσης!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι όντως μαγική αυτή η απόδραση.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  14. Πόσο χαίρομαι που κατάφερες και πήρες αυτή την μικρή ανάσα!!! Η βόλτα σου υπέροχη και σε ευχαριστώ που μας πήρες μαζί σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι χάρηκες Βίκυ μου , οι ανάσες μας είναι ωραίες στάσεις -σταθμοί για να συνεχίσουμε
      Τα πολλά φιλιά μου και στις δυο

      Διαγραφή
  15. Σ ευχαριστουμε για την ομορφη βολτα!!!!!!
    Να εισαι καλα φιλια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Νικόλ, την ευχαριστήθηκα κι εγώ τη βόλτα, η φύση όλες τις εποχές είναι μία μαγεία !!! Σ ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου και η θαλασσινή λεία σου είναι καλή βλέπω... καμιά ωραία πετρούλα στην είσοδο των μεταλλείων δεν βρήκες ??? υπάρχουν και κάποιοι που τις κυνηγάνε (όπως του λόγου μου)... Πάντως ξεκίνησες μια χαρά τον μήνα σου, κι έτσι να συνεχίσεις όποτε γίνεται, για να γεμίζουν οι μπαταρίες !!! Σε φιλώ και καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το βουνό Ράνια μου όσο το περπατώ τόσο μου αρέσει.
      Οπως βλέπεις η παραλία της Αναβύσσου έχει μπόλικα κοχύλια, πετρούλες ορυχείου και βέβαια βρήκα αλλά ξέχασα να τις φωτογραφίσω. Υπέροχες είναι..
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  17. Και πως να μείνεις αδιάφορος με τέτοιο ταξίδι.... Είχε απ' όλα η βόλτα. Σ' ευχαριστούμε, Νικόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση ακόμα και τον χειμώνα διαθέτει σαγήνη και γοητεία που μας καθηλώνει Στράτο .
      Ευχαριστώ για την νοερή παρέα στη βόλτα.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  18. Αυτά τα μέρη είναι αγαπημένα και για μας, είναι ο περίπατος χρόνων....
    Να είσαι καλά, να έχετε καλή παρέα και να πηγαίνετε συχνά, να παίρνετε ανάσα.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφα μέρη Σοφία μου !! Να σου πω ότι τα βουνά μόνη μου τα παίρνω και το χαίρομαι .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. τι υπεροχο ποστ!!!
    μας ταξιδεψες μαζι σου!
    μεγεια και τις αλλαγες στο μπλοκ!
    σουπερ εγινε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με πήρες μαζί σου στην πανέμορφη ορεινή βόλτα,με συνοδεία τους ήχους αγαπημένου τραγουδιού!Καλό τριανταφυλλένιο μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημένο μου, και "δυο ώρες μόνο" να ήταν πάλι θα "ζήλευα"...Είχα που είχα κατά νου μια βολτίτσα, με την ανάρτησή σου μου τη σφράγισες!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!
    Θα πάω τη μοναξιά μου βόλτα!
    Φιλιά, άγγελέ μου, κατάμουτρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ψάξε, βρες , φύγε και εγώ την μοναξιά μου πήγα!!!!!
      Σε γλυκοφιλώ

      Διαγραφή
  22. Αυτά τα μέρη είναι τέλεια!!!! Εκανες εξαιρετική βόλτα Νικόλ μου!!! εύχομαι να την απόλαυσες και να γέμισες τις μπαταρίες σου!!! Η φύση είναι υπέροχη!!! Μάζεψες πάρα πολλά κοχύλια!!! Βουρ για δημιουργία!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου την βόλτα μου την απόλαυσα στο έπακρον , τόση ομορφιά !! Διλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  23. Kαλημέρα γλυκειά μου Νικόλ!!!!Ηρθες στά όμορφα μέρη μας καί δέν ήπιαμε εκείνο τό καφεδάκι πού λέγαμε?Πολύ αγαπημένος προορισμός τό Σούνιο αλλά καί τό Λαύριο!!Γιά τά δικά μας(Λαγονήσι,Ανάβυσσος)σχεδόν κάθε μέρα τά βλ'επουμε!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου,από τήν υπέροχη βόλτα πού μάς πήγες!!Καί σέ εμένα είσαι πολύ αγαπημένη φίλη,καί άς μήν σέ ξέρω από κοντά!!Κάποτε θά βρεθούμε!!!Μμμμ,μέ βάζεις σέ πειρασμό,νά επισκεφτώ σύντομα τά μεταλλεία του Λαυρίου!!Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξανάρθω Δήμητρά μου και θα πιούμε καφεδάκι ,αλλά εγώ σκέφτηκα ότι κάπου ήσουν...Αντε τα μεταλλεία με τραβούν σαν μαγνήτης..
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  24. Νικόλ απόλαυσα την βόλτα σου. Ήταν υπέροχη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαίρομαι που πήγες αυτή τη βόλτα, γιατί καταλαβαίνω πως το είχες ανάγκη... Βλέποντας τόση ομορφιά, παίρνουμε δύναμη για τη συνέχεια.
    Να το κάνεις όσο μπορείς πιο συχνά, θα είναι λυτρωτικό, θα σε χαλαρώνει και θα σε βοηθά να ξεχνιέσαι.
    Ευχαριστούμε που μας πήρες κι εμάς μαζί σου! Το απόλαυσα!
    Σε φιλώ!

    Υ.Γ. Ωραία η αλλαγή εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελλη μου απόλαυσα τόσο πολύ όσα είδα , είχα πραγματική ανάγκη και αυτές οι περιπλανήσεις είναι πολύ αναζωογονητικές.
      Ευχαριστώ πολύ για όλα

      Διαγραφή
  26. Να γιατί λατρεύω.. το μπλόκιν... για κάτι τέτοιες όμορφες στιγμές Νικόλ μου που μας ταξιδεύει μέσα απο τα δικά σου μάτια και πολλών άλλων....φιλών .. να απολαμβάνουμε και εμείς μαζί σας.. όμορφες διαδρομές.. να είστε καλά που μας το προσφέρετε αυτό... !!! φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απόλυτα δίκιο Ρούλα μου , το μοίρασμα εικόνων , να ταξιδεύουμε με τα μάτια των φίλων μας είναι ευλογία.
      Σε φιλώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  27. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΑΞΙΔΙ .ΤΑΞΙΔΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μεταξία (υπέροχο όνομα!!!!)
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις.

      Διαγραφή
  28. Υπέροχη η βόλτα που μας πήρες μαζί σου Νικολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ομορφη βολτα μας πηρες χερι χερι κ το χαρηκα πολυ! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τη χάρηκα τη θαλασσινή βολτίτσα μαζί σου !!!! Μαζεψα κι εγώ κοχυλάκια !!!!! Να είσαι καλά , Νικόλ μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου υπέροχη ήταν , τώρα βρίσκουμε πολλά κοχυλάκια..
      Φιλάκια φίλη μου

      Διαγραφή
  31. καταπληκτικο δρωμενο με εικονες μοναδικες και μυρωδιες και ηχους να γεννιουνται μεσα απο τις ιδιες σου τις λεξεις πολλα πολλα φιλια , το δανεικο σκουφι υπέροχο φυσικα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πόσο χαίρομαι nicol μου, που κατάφερες να αλλάξεις παραστάσεις, να ανασάνεις εξοχή, να μυρίσεις ιώδιο! Οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές , με την μελαγχολια που αποπνέει κατι το έρημο, που κάποτε εσφυζε απο ζωή,
    αλλα το κυριότερο περα απο τις φωτογραφίες, εκτονώθηκες και πήρες δυνάμεις! εύχομαι να μπορείς να το επαναλάβεις! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να είσαι καλά Νικόλ μου και να πηγαίνεις τέτοιες ωραίες βόλτες!
    Οι ομορφιές της φύσης μας δίνουν κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έχω περάσει πολλά καλοκαίρια στη Σαρωνίδα με βόλτες στο Σούνιο και την Ανάβυσσο, ωραία τοπία τόσο κοντά στη τρέλλα της Αθήνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή