1 Δεκεμβρίου 2013

Καλό μας μήνα !!!!

Ας είναι ο τελευταίος μήνας του χρόνου κρύος μεν αλλά τρυφερός και λιγότερο σκληρός για όλους μας ! Ισως το πνεύμα των Χριστουγέννων φέρει γαλήνη και αγάπη στην ψυχή μας
Ίσως η γέννηση του Θείου βρέφους μας κάνει να λησμονούμε λίγο την καθημερινότητα !
΄Ίσως μπορούμε να προσφέρουμε αγνά συναισθήματα στους συνανθρώπους μας !
Παρ΄όλα ταύτα το βέβαιο είναι ότι πολλοί συνάνθρωποι μας θα συνεχίσουν να είναι άστεγοι , κάποιοι άλλοι ασθενείς και κάποιοι απελπισμένοι ! Για αυτή τη μερίδα των ανθρώπων που η ζωή τους έδειξε το απάνθρωπο πρόσωπό της , θέλω να προσεύχομαι και να ελπίζω , τόσο πολύ .

Ο μήνας Δεκέμβριος είναι και μήνας των παζαριών , προς εξεύρεση οικονομικών πόρων!
Εκεί είναι η δική μου ενασχόληση και ο χρόνος τρέχει.....



Τα πλουμιστά μου γούρια με τις θερμές ευχές μου

Πριν πάνε στο παζάρι  με αυτά τα γούρια συμμετέχω στο διαγωνισμό της Σόφης 




Και στολίδια για το δέντρο από πολυμερικό  πηλό , που πριν ταξιδέψουν θα συμμετέχουν στο διαγωνισμό της Κάτιας από το   http://starsandicicles.blogspot.gr/



Επίσης έχω και τις δημιουργίες των μικρών μου εγγονών , σήμερα , αφού την προηγούμενη Κυριακή ήμουν απασχολημένη .


Μικρά Αγιοβασιλάκια από ρολό υγείας , χρώματα και χαρτί .
Τα παιδικά χεράκια έβαψαν , βάφτηκαν και περάσαμε τέλεια !!




Να είστε όλοι καλά  ,να αγαπάτε τον εαυτό σας και μην ξεχνάμε ότι και οι συνάνθρωποί μας έχουν ανάγκη από  λίγη αγάπη , ένα χαμόγελο , μια ζεστή αγκαλιά.


Ενα φωτεινό και λαμπερό αστέρι να φωτίζει τα μονοπάτια της ψυχής μας  σαν αυτό που προέρχεται από ένα μικρό  ξωκλήσι  στην Αρχαία Μεσσήνη.



Καλό σας βράδυ !!!


56 σχόλια:

  1. Πόσο συμφωνώ μ αυτά που γράφεις Νικόλ !!!
    Μακάρι το αστέρι των Χριστουγέννων να μας φωτίσει !!!
    Πολύ ευγενική και όμορφη η προσφορά σου ! Να είσαι καλά και του χρόνου !!!
    Και να χαίρεσαι αυτές τις αθώες ψυχούλες που έχεις δίπλα σου !!!!
    Καλό μήνα !!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ράνια μου , να είσαι καλά και μακάρι το άστρο των Χριστουγέννων να φωτίσει όλον τον κόσμο
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Πόσο σωστα τα λες Νικόλ μου!
    Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι λιγότερο σκληρός για όλους μας!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και γλυκό μήνα Μαράκι μου μακάρι λίγες από τις ευχές μας να εισακουστούν !!
      Φιλάκια κοριτσάκι μου

      Διαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήμα Φένια μου , να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλο χειμωνα αγαπημενη μου φιλη!
    Συγχαρητηρια για οσα ειδα και διαβασα!
    Εχεις τοσο μα τοσο ευγενικη ψυχη!
    Φιλακια πολλα αγαπη μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα τρυφερό μου κορίτσι , με τον όμορφο γραπτό σου λόγο μου προσφέρεις απίστευτη χαρά
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα να χεις Νικόλ μου!! Ζεστό κι ευλογημένο!! Είναι πανέμορφα και τα στολίδια σου και τα γούρια σου!! :))) Μπράβο για την προσφορά σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου καλό μήνα και σε σένα , μακάρι το άστρο των Χριστουγέννων να φέρει τη γαλήνη μας αλλά και να φωτίσει τα άδεια μυαλά των ανεύθυνων -συνυπεύθυνων
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. καλό μήνα , Νικόλ μου !!!!!! Πολύ όμορφη ανάρτηση !!!! Τα Αγιοβασιλάκια πολύ όμορφη
    ιδέα !!!! Τα εγγονάκια σου σίγουρα σε λατρεύουν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Νίκη μου , με τα εγγονάκια μου έχουμε αμοιβαία σχέση λατρείας και δημιουργίας , είτε ημέρα μαγειρικής , είτε κηπουρικής!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Νάσαι καλά και του χρόνου Μαρινικόλ μου!!! Στις δύσκολες μέρες που βιώνουμε όλοι μας, είναι παρήγορο,παρά το πρόβλημά του ο καθένας να σκέφτεται και να συνεισφέρει για το συνάνθρωπο! Κι εσυ είσαι μια αγκαλιά απο μόνη σου!
    Θυμάμαι με τρυφερότητα και νοσταλγία τη θετική σου αύρα,τη ζεστή σου ματιά και τη μεγάλη σου αγκαλιά.Να σου χαρίζει ο Θεός ο,τι ποθείς στην οικογένειά σου
    Σε φιλώ με ευχές γαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ...νοσταλγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Χαρά μου ένα αστραφτερό χαμόγελο όλο σου το πρόσωπο καταγράφηκε στο σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου !
      Η προσφορά μιας αγκαλιάς , ενός χαμόγελου ,κάποιων δημιουργιών με υλικά που έχουμε γεμίζει ζεστασιά την δική μας ψυχή πρώτα
      Να είσαι καλά και να έχεις όσα χρειάζεσαι για να είσαι ευτυχισμένη!
      Φιλιά πολλά αγάπης

      Διαγραφή
  8. Νικόλ μου καλημέρα και καλό μήνα
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και αυτά που έφτιαξαν τα εγγονάκια. Να τα χαίρεσαι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου , θα δεις πόσο πολύτιμο χρόνο δημιουργικό θα περνάς και εσύ με το εγκονάκι σου
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε Νικόλ, οι δημιουργίες σου σίγουρα θα δώσουνε χαρά και θα χαρίσουνε χαμόγελα, όσο για τους άγιους Βασίληδες που φτιαχτήκανε με τόση αγάπη από τα μικρά χεράκια των εγγονιών σου, σίγουρα είναι ξεχωριστά δώρα προσφοράς και χαράς που γεμίζουνε την καρδιά και αυτών που τα έφτιαξαν αλλά και αυτών που θα τα δεχτούνε !!! Μελένια φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κλαυδία μου και Μαρία μου , αυτός ο μήνας είναι γεμάτος από πολλά πράγματα που έχουμε όλες να κάνουμε αλλά και τόσο γλυκός γιατί η καρδιά μας γεμίζει από γλυκιά αγάπη
      Καλή δύναμη ,με πολλά φιλάκια από χρυσόσκονη.

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα!!!!!!Πολύ όμορφα τα γούρια σου!!!Αυτή η τελευταία φωτογραφία με τα μουτζουρωμένα χεράκια πόσο όμορφη είναι!!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μουτζουρωμένα χεράκια και γεμάτα χρυσόσκονη μουτράκια είναι η προσωποποίηση της ευτυχίας εμού και των μικρών
      Φιλάκια κορίτσια μου

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα, Νικόλ μου, καλό μήνα!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και συγχαρητήρια για την προσφορά σου!
    Όσο για τα μικρά, άξια χεράκια... στέλνω ένα μεγάλο μπράβο και το θαυμασμό μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελλη μου , γρήγορα να περάσουν οι μέρες να βρεθείς στη ζεστασιά του σπιτιού σου !!
      Η δημιουργική μέρα της εβδομάδας είναι μέρα πανηγυριού για τα παιδιά , αλλά και για μένα !!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Νικολ μου. Να είσαι καλά να δημιουργείς και να δίνεις χαρά στους γύρο σου. Τα γουράκια σου θα φέρουν σίγουρα τύχη σε αυτούς που θα τα αποχτήσουν, όπως και τα Αγιο Βασιλάκια που έφτιαξαν τα μικρά χεράκια θα χαρίσουν πολλά πολλά χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα μου ,αμήν θα πω για την ευχή σου , λίγη τύχη και αισιοδοξία!
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Φως στις ψυχές μας Νικολίτσα μου!
    Να μας φωτίσει το δρόμο της αγάπης!
    Καλό μήνα να έχεις !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριστέα μου φως δεν χρειάζονται οι ζεστές ψυχές , παρά μόνον οι ανεγκέφαλοι , υπερφίαλοι άνθρωποι που ανώδυνα αποφάσισαν για εμάς , χωρίς εμάς
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα γλυκιά και ακούραστη φίλη μου!!! Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να έχουν λίγο από την καλοσύνη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα καλή μου φίλη , οι άνθρωποι έχουν συναισθήματα καλοσύνης και αγάπης , ελπίδα και πίστη χρειάζονται
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα, με συντροφιά το αστέρι σου, να το έχεις παρέα και να σε φωτίζει, τρυφερή κι ευγενική μου Νικόλ. Οι δημιουργίες σας υπέροχες, και μπράβο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι το αστέρι Λυσίππη μου να φωτίσει όλες τις ψυχές , μήπως και αποκτήσουμε δύναμη και να βάλουμε δυναμίτη στους ανέντιμους , άθλιους πολιτικούς
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα αγαπημένη μου Νικόλ!!το αστέρι σου και το Πνεύμα των Χριστουγέννων να σου χαρίσει και σε σένα και στην οικογένειά σου υγεία,χαρά ευτυχία πολλή αγάπη και δημιουργία!!να μας δώσει φώτιση να σκύψουμε και προς τον συνάνθρωπο που τόσο μας έχει ανάγκη..στον συνάνθρωπο που βιώνει σκληρή καθημερινότητα!και φυσικά όχι μόνο τώρα τις γιορτές..μπράβο σου ματάκια μου για τα μηνύματα που περνάς..να σε έχει καλά ο Θεός πάντα!Πανέμορφα τα γουράκια σου και πολύ συγκινητικά τα Αγιοβασιλάκια που έφτιαξαν τα αγαπημένα σου εγγονάκια!συγχαρητήρια σε όλη την γλυκιά φαμίλια σας κοριτσάκι μου!!φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου.ένα όμορφο βραδάκι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Καίτη είναι η ελπίδα που με τον ερχομό των Χριστουγέννων δυναμώνει και πρέπει με κάθε τρόπο να ζούμε όσο καλά μπορούμε από μόνοι μας , εκεί που οι άλλοι μας έχουν ξεγράψει.
      Φιλάκια πολλά ψυχή μου

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Νικόλ της Προσφοράς και της Αγάπης πολύ όμορφα τα γουράκια σου τα επισκίασαν όμως οι πανέμορφες κατασκευές από τους μικρούς σου μπόμπιρες!!! Να σου ζήσουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα Βίκυ μου τα παιδιά είναι πρώτα και πάνω απ΄όλα και οφείλουμε όλοι να τους σταθούμε πολύ κοντά γιατί και εκείνα βιώνουν τη δική τους κρίση .
      Σε φιλώ και σου εύχομαι τα καλύτερα από καρδιάς

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένη Νικόλ καλό μήνα. Να χαίρεσαι αυτά τα μικρά χεράκια που έφτιαξαν τους ωραίους Αι Βασίληδες. Τα γουράκια σου δείχνουν ακόμη πιο όμορφα αφού κατασκευάστηκαν για την αγάπη και την αλληλεγγύη. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γιούλα μου , ακόμα στην καρδιά μου είναι η ωραία μας συνάντηση και ελπίζω να ξαναβρεθούμε , γιατί είσαι ένας πολύ δραστήρια και γλυκιά!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  19. Καλή μου Νικόλ,
    δεν ξέρω γιατί τις αναρτήσεις σου τις κοιτάω σαν χάνος!! Θαυμάζω όλα αυτά που κάνεις και τον ποιοτικό χρόνο που περνάς με τα εγγονάκια σου!!
    Μου άρεσαν πολύ οι σκέψεις σου και οι ευχές σου!!
    Φιλάκια! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Παλόμα μου , σίγουρα δεν κάνουμε τις ωραιότερες δημιουργίες , όμως σημασία για μένα έχει ο χρόνος την δημιουργικής απασχόλησης ,τα χαμόγελα και η ικανοποίηση όλων μας !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Πως ήμουν σίγουρη πως άφησα τις ευχές μου?χμμ..
    καλό μήνα γλυκιά μου!
    θαυμάσια όσα δημιουργείς,συγχαρητήρια!!
    γλυκά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός τρώει τα σχόλια οεο!! Το έχω πάθει πολλές φορές .
      Καλό σου μήνα με φιλιά και αγάπη

      Διαγραφή
  21. Είναι τέλεια! Πήραν την θέση τους στον διαγωνισμό! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Σόφη μου , να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Φιλιά

      Διαγραφή
  22. Κορίτσι μου, καλό μήνα!
    Κάθε επιτυχία σε όλα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ και σου κάνω μια τεράάάάάστια ζεστή αγκαλιά!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γιάννα μου , καλή συνέχεια στη δουλειά σας , παίρνω την ζεστή αγκαλιά και ανταποδίδω με πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  23. Μακάρι να έχουμε καλό μήνα καρδιά μου, αλλά είμαι πολύ αποκαρδιωμένη.....:(( Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί και καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχουμε Τζόαν μου , οι άλλοι που μας ξέγραψαν καλά έκαναν , εμείς να τους ταρακουνήσουμε με δυνατό και σκληρό τρόπο.
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  24. Τα μικρά Αγιοβασιλάκια σου πανέμορφα.
    Αν είναι και για καλό σκοπό ακόμη καλύτερα!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Χριστίνα μου να είσαι καλά με ότι κάνεις και να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή

  25. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Amo apreciar seus lindos trabalhos!
    Uma doce semana.
    Beijos Marie.
    ----------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. A realidade de muitas pessoas é muito cruel, mas que cada um de nós possamos fazer algo que esteja ao nosso alcance para mudar isso e que não seja somente restrito a esse período de natal, isso são sementes que plantamos e colhemos em alegrias.
    beijos neste teu lindo coração.
    Joelma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου και των παιδιών! Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα έστω και καθυστερημένα
    Το Αστέρι των Χριστουγέννων
    να φλογίζει την καρδιά μας
    με Αγάπη Συμπόνοια κι Ανθρωπιά
    Όλα καλά καμωμένα τα έργα σου!!!!!


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και του χρόνου Νικόλ μου !!!!!!!
    Εύχομαι τα όμορφα δωράκια σου να
    δώσουν πολλή χαρά !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γεμάτο αγάπη και ευαισθησία το κείμενο σου Νικόλ μου...Να είσαι καλά να προσφέρεις πάντα την αγάπη σου και με αγάπη ότι κάνεις...πολύ όμορφα όλα αυτά που έφτιαξες και εσύ και τα εγγονάκια...καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ,αχ,αχ τι να πρωτοσχολιάσω. Μου αρέσουν ολα παρα πολυ. Μπραβο σου που συμμετεχεις με αυτο τον τροπο στα bazaar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΛ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή