13 Οκτωβρίου 2013

Οι οφειλές μου ....άργησαν λιγάκι!!




Μέσα στο ζεστό φθινόπωρο , με θερμοκρασίες καλοκαιριού , ήρθα και εγώ να απαντήσω στα βραβεία μου . Ναι βραβευτήκαμε πάλι !! Οποία χαρά , στην προ blog εποχή με το τσιγκέλι μου τα έβγαζες !!! Τώρα ....αέρα!!!!

Το φετιχιένιο βραβείο προέρχεται από την Ελευθερία από το http://tohmerologiomoubyeleftheria.blogspot.gr
Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!

Μη , δεν είναι ότι νομίζετε καλέ , φετίχ τι  να είναι για τον καθένα , πάντως για την διέγερση του νου είναι , του δικού μου και των αισθήσεών μου !


Φετίχ Νο 1

Τα σημειωματάριά μου , το προσωπικό μου , το οικογενειακό και της δουλειάς!
Τα κουβαλάω πάντα μαζί μου , φοβάμαι τις υποκλοπές!!!!!χαχα!!


Φετίχ Νο 2


Οι λατρεμένες μου  μούρες στο δωμάτιό μου , τελευταία ματιά πριν κοιμηθώ και πρώτο χαμόγελο όταν ξυπνώ!!

Φετίχ Νο 3

Η αγαπημένη μου κολώνια , δεν την αλλάζω ( όπως λέει το λαικό άσμα ) είναι η μόνη που ταιριάζω!!

Το φετιχένιο το στέλνω στις φίλες:
Puppeta-http://spider-puppeta.blogspot.gr
http://enakathemera.blogspot.gr/
http://cyclamina.blogspot.gr/


Το άλλο βραβείο που περιμένει  πολύ καιρό  , ήρθε η ώρα του. Προέρχεται από την Μαρία Π. από το http://www.syllegw-stigmes.gr/
Μαρία μου ευχαριστώ πολύ!!


Βραβείο από την Μαρία Π.


Από εδώ και κάτω ξαναγράφω , αφου εξαφανίστηκε!!!!




Ευχαριστώ και πάλι την Μαρία , απαντώ στις ερωτήσεις , όποια φίλη επιθυμεί μπορεί να το παραλάβει , αφού είναι πολυφορεμένο!!!

1.-Αγαπημένο φαγητό!! Ψάρια- μελιτζάνες
2.- Δεν μου αρέσει ...στους ανθρώπους...! Το ψέμα κατ το δήθεν!!
3.-Μου αρέσει οι άνθρωποι ...που κάνω παρέα ! να είναι ο εαυτός τους
4.-Με ηρεμεί:  η οικογένειά μου , οι φίλοι μου , το χωριό μου , η μουσική . ....
5.-Αγαπώ πολύ...: Τους ανθρώπους μου , τη μουσική, τα ζώα , την ορειβασία , τα λουλούδια
6.-Με νευριάζει! Το ψέμα και η αχαριστία των ανθρώπων
7.-Δεν θ αποχωριζόμουν ποτέ! Το φυλαχτό της μητέρας μου!
8.- Οταν ήμουν μικρή ,, χάζευα αφίσες: Δε αγαπούσα κάτι συγκεκριμένο , μου άρεσαν όμως ο Julio Inglesias and Raphael.



Αυτές είναι οι απαντήσεις μου φίλες μου απλές , σαν απλός άνθρωπος που είμαι!


Για το Δελφινάκι  έχα ΄΄Αγαπημένα Παλαιά αντικείμενα΄΄!!

Παλιό μεταλλικό κρεβάτι της γιαγιάς μου!!



Παλιό έπιπλο αγορασμένο απο παλαιοπωλείο!


Λάμπα πετρελαίου που υπέστη μετατροπή!


Κεντημένος σταυρός σε μεταξωτό ύφασμα από τη θεία μου!!

Αυτόν τον σταυρό τον αγαπώ πολύ , από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν στο σπίτι μας στη Βενεζουέλα και όταν μετοίκησα τον πήρα μα ζί μου!!!


Αγαπημένες μου φίλες , αφού σας ταλαιπώρησα , σας στέλνω πολλαπλά φιλιά , κύματα αγάπης , ελπίδας  και πολλές ευχαριστίες για την παρουσία σας εδώ !!
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα !!





65 σχόλια:

  1. Νικόλ μου, όλα είναι πανέμορφα.... και τα φετίχ σου και τα παλιά πράγματα.
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου , την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  2. Φίλη μου, είναι πανέμορφα τα παλιά σου αντικείμενα!!! Από τη Βενεζουέλα μας ήρθες γλυκιά μου? Ωωω :)
    Πολύ ωραία και τα φετίχ σου, όσο για τις απαντήσεις σου, ταιριάζουμε σε πολλά!!!!
    Φιλάκιααα και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φωτεινή μου , αλήθεια ήρθα από μακριά
      Να έχεις καλή εβδομάδα με πολλά γλυκά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Σου έχω ένα βραβειάκι!!! Οποτε μπορείς, θα χαρώ να το παραλάβεις!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ , θα το παραλάβω άμεσα
      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία και τα φετίχ σου και τα παλαιά αντικείμενα, το κρεβάτι απίθανο !!!
    Να χαίρεσαι τα μωρά της φωτογραφίας !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και χαρούμενη εβδομάδα Ράνια μου , τα μωρά είναι η μεγάλη μου αδυναμία!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Μου κόπηκε η ανάρτηση στη μέση !! Αύριο επανορθώνω η άσχετη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Νικόλ μου....ευχαριστώ για τη συμμετοχή στις ερωτήσεις μου...είδα στο σχόλιο σου ότι έβαλες τα αγαπημένα παλιά αντικείμενα - να σ ευχαριστήσω για τη συμεττοχή και χαίρομαι που συμμετέχεις - αλλά που είναι δε τα βλέπω...
    να χαρείς τα βραβεία σου...ωραία τα 3 φετιχ σου , με συγκίνησε το δεύτερο φετίχ και συγκεκριμμένα αυτά που γράφεις "τελευταία ματιά πριν κοιμηθώ και πρώτο χαμόγελο όταν ξυπνώ!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δελφινάκι μου Καλημέρα , ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου , ξαναέγραψα την μισή ανάρτηση αφού μου χάθηκε !! αααααμαυστήριο πράγμα η τεχνολογία!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι θέλει κάνει αυτός ο μπλόγκερ...διαβασα και την υπόλοιπη μισή...ωραίες και οι απαντήσεις σου στο δεύτερο βραβείο...αγάπησα τα παλιά αντικέιμενα σου..σε ευχαριστώ και πάλι για τη συμμετοχή σου..το απόγευμα θα τα βάλω μαζί με τα άλλα... Βενεζουέλα;; ωωωω
      φιλούθκια .. μου αρεσε η τελευταία παραγραφος και τα όμορφα μηνύματα σου... καλή σου εβδομάδα Νικόλ μου

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι μου τι είναι τούτο που έπαθα!!! Να χάσω τη μισή ανάρτηση !!
      Και που δεν έψαξα, σημειωτέον ότι η Φλώρα, η Φωτεινή και η Ράνια είδαν ολόκληρη την ανάρτηση και μετά ....το χάος!!!
      Ευχαριστώ και πάλι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. γλυκιες απαντησεις απο εναν γλυκο ανθρωπο!!!!η βενεζουελα ειναι ο τοπος καταγωγης;
    σε χαιρετω, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου , αλήθεια μόνο ΄΄ξυνή΄΄ δεν θα με πεις !! Από Ελληνες γονείς βεβαίως βεβαίως....
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Νικόλ μου!!!!Πολύ όμορφα καί τά παλιά σου αντικείμενα αλλά καί τά φετίχ σου!!!
    Νά χαίρεσαι τά όμορφα κουκλιά σου!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω την ευχή σου για τα κουκλιά μου , να τα χαίρεσαι και εσύ τα δικά σου ,και εκείνο που έρχεται
      Φιλάκια αγάπης

      Διαγραφή
  9. Αγαπημενο μου "φετιχ" τα μπλογκ που αγαπω και δεν θα μου τα στερησει κανεις!! Χαχα! Καλημερα χαρα μου απο τη δουλεια! Σε φιλω γλυκα! Joan Petra!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την top τηςtop ω top!!!! μπλογκοφίλη μου!!
      Απλός , καθημερινός άνθρωπος είμαι εγώ !!!!!
      Σε φιλώ πάραυτα με μεγάλη δόση αγάπης!!

      Διαγραφή
  10. Πού ακριβώς ήταν η ταλαιπωρία???
    Διασκέδαση και απόλαυση ήταν: όχι ταλαιπωρία!!!
    Σε λατρεύω πολύ, απλή (όπως λες εσύ!), αλλά υπέροχή μου φίλη!
    Όμορφες οι απαντήσεις σου, τα φετίχ σου και τα αντικείμενά σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου σβήστηκε η μισή ανάρτηση , βραδιάτικα . Χαχαχα και σηκώθηκα για πρώτη φορά το πρωί να ολοκληρώσω!!!!
      Τα κύματα της αγάπης μου θα σε ξετρυπώσουν στην αγαπημένη μου Σύρο!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Νικόλ μου..πολύ γλυκές και ουσιαστικές οι απαντήσεις σου!!να τα χαίρεσαι τα βραβειάκια σου και να ομορφαίνουν το πολύτιμο για εμάς τους φίλους σου παλατάκι σου!!τη διθενιά σιχαίνομαι τομερά κι εγώ..με εξοργίζει..στα μοναδικά φετίχ σου φυσικά ξεχώρισα τις φωτό των παιδιών σου που αντικρύζεις όταν ξυπνάς το πρωί..να τα χαίρεσαι!!!.το κρεβάτι της γιαγιάς..φυσικά τα ημερολόγιά σου που είναι όλα πανέμορφα και συναινώ στην επιλογή του αρώματος που δεν αποχωρίζεσαι..το Oscar De La Renta..θεικό!!!σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια..τα αισθήματα είναι αμοιβαία!!σου στέλνω την αγάπη μου και φυσικά άπειρα φιλάκια και αγκαλίτσα!!καλή εβδομάδα να έχουμε΄΄με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Καίτη τα σχόλιά σου έχουν την γλύκα των ανθρώπων που μπορούν να γράφουν στίχους όμορφους για την ψυχή μας, εναποθέτουν κομμάτια πολλαπλών συναισθημάτων και αυτό αγαπάω πολύ!
      Καλή εβδομάδα καλή μου , με αγάπη και πίστη
      Θερμά φιλιά στα μάγουλά σου!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όσα παρουσίασες, Νικόλ μου και ειδικά τα παλαιά σου, που έχουν και συναισθηματική αξία!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελλη μου , τα παλιά μου είναι πολύ αγαπημένα , με συναισθηματική αξία!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Το κρεβάτι υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο,Νικόλ!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου. Λάτρεψα τα φετιχ και τα όμορφα παλιά σου αντικείμενα. Ευχαριστώ για το βραβείο που μου πρόσφερες Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλαμινάκι μου να είσαι καλά , ευχαριστώ για την βόλτα σου εδώ
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  15. Μπράβο,Νικόλ για το βραβείο σου-όλα υπέροχα,απαντήσεις και φετίχ!
    Οι φωτογραφίες των αγαπημένων σου η ομορφότερη εικόνα και το κρεβάτι ξεχωριστό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου , αλήθεια οι αγαπημένοι μας είναι το παν για μας
      Φιλιά ξεχωριστά

      Διαγραφή
  16. Τι να πρωτοθαυμάσω, κορίτσι μου!!!! Μακράν τα αγαπημένα σου μουτράκια!!! Αλλά και το υπέροχο κρεβάτι, η λάμπα , όλα!!!! Οσο για τα ομορφα βραβεία σου, να τα χαίρεσαι και εις άλλα πολλά με υγεία!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Πέπη τα μουτράκια είναι μακράν ότι καλύτερο μου έδωσε η ζωή !!Ευχαριστώ και σε φιλώ με πολλή αγάπη

      Διαγραφή
  17. Πωπω! Όλα τα παλιά πανέμορφα :)))
    Κι οι απαντήσει σου ...έδειξαν τις ευαισθησίες σου καλή μου Νικόλ!
    Οι ουρίτσες...όλα τα λεφτά!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ουρίτσες τι όμορφη λεξούλα!!!Ευχαριστώ Αριστέα μου
      Σε φιλώ με πολλή έννοια και αγάπη

      Διαγραφή
  18. Νικόλ μου,
    τι ωραία που γεννήθηκες στη Βενεζουέλα! Ουαου! Τα αντικείμενα παλιάς εποχής είναι αξιαγάπητα! :) Οι απαντήσεις σου είναι απλές και όμορφες στα παιχνίδια! Ωραία τα φετίχ σου, ιδιαίτερος ο τοίχος με τις φωτογραφίες του μικρού -να σου ζήσει!-!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Παλόμα μου έχει μια μαγεία και αυτό , ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  19. Νικόλ μου σ' ευχαριστώ πολύ! Τα σημειοματάριά σου υπέροχα!
    Πόσο όμορφα τα παλαιά αντικείμενα! Γενικά αγαπάω καθετί που θυμίζει κάτι από άλλες εποχές!
    Υπέροχα όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και εγώ αγαπώ κάθε τι παλιό , έχει μοναδική χάρη και μνήμες!
      Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Καλή μου , Νικολ , συγχαρητήρια !!!! Υπέροχα όλα τα παλιά σου αντικείμενα !!!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου !!!! Να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους των φωτογραφιών !!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νίκη μου ,είμαι πολύ ευτυχισμένη με τους αγαπημένους μου του τοίχου!!!!
      Σρ φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!! Υπέροχες όλες οι απαντήσεις σου και τα αγαπημένα σου αντικείμενα!!! Ειδικά το κρεβάτι τέλειο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κρεβάτι Σπυριδούλα μου είναι αγαπημένο και δικό μου και κλεβει τις εντυπώσεις ! Να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Ας αρχίσω από το κρεβάτι,μοναδικοοοοοοοοοοό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Βλέπω έχεις τρέλα με τα προσωπικά αντικείμενα γενικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχα όλα άξια θαυμασμού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς να λες Ρένα μου που δεν άρεσε στους υπόλοιπους και το πήρα εγώ!!!
      Ευχαριστώ Ρένα μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Νικόλ μου, θαύμασα τα τρία σου φετίχ! Να χαίρεσαι τις αγαπούλες σου! Το Oscar de la Renta ήταν αγαπημένο μου άρωμα για πολλά χρόνια μέχρι που δεν το ξαναβρήκα στα διάφορα αεροδρόμια όταν ταξίδευα και άλλαξα άρωμα!!!!
    Τα πολύτιμα παλιά αντικείμενα σου είναι υπέροχα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!! Καλό ξημέρωμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα είναι υπέροχο άρωμα και αρνούμαι να το αλλάξω , νομίζω ότι δεν μου πάει κάποιο άλλο !! Οι αγαπούλες μου μικρές και μεγάλες είναι προέκταση του εαυτού μου !!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια για τα βραβεία. Το κρεβάτι ειναι τελειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ..Καλημερα ματια μου..να σαι καλα..να τα χαρεις τα βραβεια σου..και αλλα τοσα..οι φωτο τελοιες..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αγαπημένη , να είσαι καλά με ότι κάνεις και είναι πολλά και όμορφα!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  27. Το όμορφο ξύπνημα να βλέπεις φατσούλες που τόσο αγαπάς. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου. Τα αξίζεις.Φανταστικό το κρεβάτι της γιαγιάς. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι υπέροχο συναίσθημα, ευχαριστώ Γιούλα μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  28. Όμορφα όσα διάβασα και μου άρεσαν αλλα οι teleftees φωτό όλα τα λεφτά!!!!!! έχω ερωτευθεί το κρεβάτι αλλα και το αγαπημένο Πίστης Ελπίδα και Αγάπη!!! Ένα σχεδόν ίδιο πριν από χρονια βρήκα στο Μοναστηράκι και το αγόρασα αμέσως!!!...και δικό μου λατρεμένο και ας μην είναι οικογενειακό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ελενα !! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα παλιά μου αντικείμενα που φωτογραφήθηκαν για τις ανάγκες μιας ιδέας !! Χαίρομαι που έχεις και συ αυτο το αγαπημένο
      Καλό Απόγευμα

      Διαγραφή
  29. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Amo apreciar seus lindos trabalhos!
    Uma doce semana.
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα,Νικόλ μου!!!!Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω και τι να πρωτοθαυμάσω!!!!Τα βρίσκω όλα υπέροχα!!!
    Φιλάκια,γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρόζα μου ευχαριστώ και εγώ σε βρίσκω υπέροχη και σπουδαία!
      Χαίρομαι που περάσατε όμορφα με την κ. Προέδρου...χαχαχα
      φιλάκια

      Διαγραφή
  31. καλημερα!!! συγχαρητηρια για τα βραβεια, για τις απαντησεις, για τις δημιουργιες, για ολα!!!! χιχιχιχ

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά ευχαριστώ , για την παρουσία σου εδώ!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  32. Νικόλ καλημέρα από την..παγωμένη ξαφνικά Θεσσαλονίκη
    λόγο..βαρδάρη...
    Συγχαρητήρια για το νέο βραβείο σου και είπαμε..
    το blog σου...δεν παίζεται!!! μας διασκεδάζει και
    μας τραβά σαν ..μαγνήτης!!!
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλοι μου και εδώ βροχή και ψύχρα έχουμε χωρίς Βαρδάρη!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  33. Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου Νικολ μου!!!!!!
    Το αξιζεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. υπεροχα βραβεια μοναδικα φετιχ αλλα και οι φωτογραφιες για το Δελφινακι μας αψογες καλο Σαββατοκυριακο φιλεναδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή