26 Οκτωβρίου 2013

''Alors , c'est la guerre''

Alors, c'est la  guerre , σε ελεύθερη μετάφραση από τα Γαλλικά '' Λοιπόν, αυτό σημαίνει πόλεμο''
Αυτή ήταν η απάντηση του Μεταξά , στον Ιταλό πρέσβη,   που πέρασε  στον τότε δημοσιογραφικό ελληνικό τύπο  ως το μεγάλο ΟΧΙ !!
H ιστορία έχει καταγράψει  εκείνο το ΟΧΙ για ποιόν λόγο ελέχθη , από  τον φασίστα πρωθυπουργό της Ελλάδος προς τον ομοϊδεάτη του Ιταλό!  Ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ο Μεταξάς  ούτε ΄΄για τα συμφέροντα  Ελληνικού πληθυσμού΄΄, το έκανε ούτε τόσον καλός΄΄πατριώτης΄΄ ήταν !
Είτε από άγνοια όμως , είτε πλήρη συνειδήσει , καθιερώθηκε έτσι!
Αυτά ανήκουν στην Ιστορία , βέβαια και τα σημερινά δεδομένα που αφορούν στο ΄΄ΝΑΙ σε όλα ΄΄, πάλι  ιστορικά θα κριθεί!
 Οπως και τότε ήταν η Γερμανία στο κέντρο του πολέμου , έτσι και τώρα η Γερμανία αποφασίζει για εμάς , χωρίς εμάς!Η τακτική του ΄΄ναι σε όλα ΄΄ αποθρασύνει την τροϊκα και κάθε φορά με νέα μέτρα !
Η εξαθλίωση, ο βρόγχος στο λαιμό μας, το τρέμουλο  της ψυχής και η αγωνία μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας !
Αυτή είναι οι δικές μου σκέψεις για την  επέτειο της 28ης Οκτωβρίου !


Η Ρένα λοιπόν σαν τελάλης βγήκε και μας υπενθυμίζει την έκθεση ρολογιών για το Χριστοδούλειο Ιδρυμα !





Εβαλε λοιπόν το ρολόϊ μου τα μεταξωτά του , τις πέρλες του και νάτο!!!
Μια κουκίδα άμμου στη συλλογική προσπάθεια!

Ελαβα και ένα όμορφο δώρο από την Νίκη  http://oneiropeioio.blogspot.gr/ στα πλαίσια της ανταλλαγής χειροποίητων δημιουργιών από την πρόταση της Αθηνάς από το http://atheniaclaycreations.blogspot.gr/
Νίκη μου ευχαριστώ πολύ για το όμορφο δώρο σου , ήδη πήρε θέση στο εργαστήρι μου

΄Σας αφήνω με την αγάπη μου , φιλιά και αγκαλιές και ...ευχαριστώ που είστε εδώ!!!


Και αυτό που βρήκα στο fb !!!

















49 σχόλια:

  1. Νικολ΄μου αυτό θα ειναι το μοναδικό υφασματινο ρολόι .. νομίζω οι ιδέες.. δεν σταματανε ... εγινε πολό ομορφο..!!! με γειά και το δωρακι σου... και απο ότι ειδα και στην προηγούμενη αναρτησή σου...χι.χι. παλι δωρακια μάζευες.. μπραβο Νικόλ μου παντα να εισαι καλά.. και σε γνωρίσαμε λιγο καλήτερα με τις απαντήσεις σου στο παιχνιδι......αργησα να ερθω αλλα διαβασα και την προηγούμενη .. με ενα σμπάρο δυο τριγώνια δεν λενε;;.χι.χιχ. ..το ποιήμα υπέροχο..!!!φιλάκια πολλα πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποτε και αν έρθεις Ρούλα μου είσαι καλοδεχούμενη με την γλύκα που μου φέρνεις ! Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα πηγαία σχόλιά σου
      Φιλάκια αγάπης

      Διαγραφή
  2. Νικόλ μου , χρονια πολλά στην Ελλάδα μας...μου άρεσε το ρολόι σου..πολύ όμορφο και το δώρο που κέρδισες , να το χαρείς... συγκινητικό και όμορφο αυτό που βρήκες στο fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου , να είσαι καλά και να περνάς όμορφα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Καλά, παίρνεις άριστα με τα υφάσματά σου που γίνανε καταπληκτικά ρολόγια !!!
    Πολύ όμορφο το δωράκι και το ποίημα !!!
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ράνια μου προσπαθώ γιά κάποιο καλό σκοπό
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  4. Δεν γνωρίζω αν η ιστορική αναφορά που κάνεις στην αρχή, έχει να κάνει με προσωπική σου έρευνα και τελικά αντικατοπτρίζει την δική σου, κατασταλαγμένη άποψη, νιώθω την ανάγκη όμως να αναφέρω πως, η δική μου έρευνα με έχει οδηγήσει σε διαφορετική άποψη..
    Οι δημιουργίες υπέροχες και οι σκέψεις του κειμένου σοφές!

    Μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Ανταίε , είναι ακριβώς μια ιστορική αναφορά που στα σχολικά βιβλία δεν αναφέρεται , πηγές αναφέρουν τι ελέχθη την 4ην πρωινήν της 28ης Οκτωβρίου και επίσης ιστορικοί αναρωτιούνται για τις προθέσεις του Μεταξά .
      Βέβαια ό ίδιος ομολόγησε ότι ήταν μονόδρομος .
      Είναι σκέψεις και δεν έχουν καταληκτικό χαρακτήρα ! Και βέβαια ο αγώνας των Ελλήνων δεν αμφισβητείται , οι θάνατοι , οι ακρωτηριασμοί και λοιπά δεινά .
      Η άποψή σου μ΄ενδιαφέρει
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα! Το ρολόι σου τέλειο και το δωράκι σου υπέροχο να το χαρείς! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου , καλή συνέχεια σε ότι κάνεις
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Νικόλ. Πολύ πρωτότυπο το ρολόι σου. Δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο. Είναι πολύ όμορφο! Καλορίζικο και το δωράκι σου. Να έχεις μία όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δάφνη μου , να είσαι καλά και να δημιουργείς υπέροχα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Και υφασμάτινο ρολόι ποιός να το περιμενε!και μάλιστα ρομβοειδές πάτσγουωρκ
    Τα σέβη μου υπουργέ μου!!!Ετσι για να μη νομίζουν οτι οι γυναίκες Υπουργοί είναι αργόσχολοι σαν τα καμάρια της Βουλής
    Φιλάκια πολλά,όσο για την Μεταξική αναφορά δεν θα υπεισέλθω γιατί η Ιστορία ακόμα δεν απεφάνθη,ποιός τελικά ήταν ο σκοπός του ΟΧΙ,ας το γιορτάσουμε όμως,γιατί τότε είχε δώσει περηφάνεια που τώρα την χρειαζόμαστε περισσότερο απο ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα Χαρά μου όλα μου τα ρολόγια είναι από ύφασμα !
      Εχασα δυστυχώς την τριπλή υπουργοποίηση μου !
      Την επαίτειο την γιορτάζουμε για την ηρωική στάση των προγόνων μας !
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Νικόλ μου,
    όμορφο το ρολόι και το δώρο που έλαβες, να το χαρείς!
    Το κομμένο σχοινί που μοιράστηκες είναι καταπληκτικό ποίημα! Σε ευχαριστούμε!
    Όσο για την ιστορική αναφορά.. μετά από σκέψη, αρχίζω να πιστεύω πως ζούμε στον κόσμο της Σοφίας, βιβλίο του Γκάαρντερ Γιοστέιν.
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Palomita μου ευχαριστώ για την γλύκα των λόγων σου και δεν θα διαφωνήσω για τον κόσμο της Σοφίας ! Εχουμε χρέος να θυμόμαστε , αλλά με σωστό τρόπο
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟΛ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟΙ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ , ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ!!!
    ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελάληδες μας βγήκατε και τρέχουμε να νοικοκυρευτούμε! Ονειρευόμαστε το καλύτερο για το παζάρι
      Φιλάκια Ρένα μου

      Διαγραφή
  10. Καλή μου nikol έχω φτάσει στα 50φεύγα κι έχω ήδη σιχαθεί την ιστορία.Με τόσα βέβαια που ακούω και πολύ κράτησα.Την φτιάχνουν όπως θέλουν.Απ' τη μεταπολίτευση του Καραμανλανδρέα και των συν αυτώ μασόνων έμαθα τι είναι εμφύλιος πόλεμος κι όχι εξέγερση, ενώ τελευταία έμαθα τι σημαίνει συνωστισμός και ποιοι ήταν ληστές, σφαγείς κι αλήτες στα χρόνια της τουρκοκρατίας.Ε, σε λίγα χρονάκια(αν κι ακούστηκε κι αυτό) θα μαθαίνουν τα εγγόνια μας πως κι η Τρόικα ήταν ένα αναγκαίο κακό "για την σωτηρία της Πατρίδος".Δεν αντέχονται πλέον..!
    Μια χαρά έχεις δημιουργήσει το ρολόι σου... πολύ όμορφο, ενώ και το δωράκι σου φαίνεται τέλειο.Συγχαρητήρια και να τα χαρείς... το κειμενάκι που έκλεισες τη δημοσίευσή σου την έκανε πολύ ξεχωριστή!
    Να 'σαι καλά αγαπημένη μου φίλη και χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου έχεις απόλυτο δίκιο για όλα . Είναι αλήθεια ότι προσπαθώ να αποκτήσω γνώσεις , αλλά διχάζονται οι ιστοριοδίφες και έτσι κατά τα συμφέροντα τους γράφονται
      Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές
      Καλή εβδομάδα από αύριο

      Διαγραφή
  11. Νικόλ μου,καλησπέρα!!!!Πολύ όμορφο καί πρωτότυπο τό ρολόι σου!!!
    Τί όμορφο ποιήμα!!!Νά χαρείς τό δωράκι σου!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου , να είσαι καλά με τις τέλειες δημιουργίες σου
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  12. Τελικά τους έδωσες και κατάλαβαν στα υφάσματα και πολύ καλά έκανες γιατί είναι πολύ όμορφα!!!!!!!!Και αυτό το ρολόι είναι ξεχωριστό!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια , όντως τα υφάσματα αξιοποιήθηκαν και χαίρομαι!!
      Φιλάκια και στις δυό σας

      Διαγραφή
  13. Απίθανο το ρολόι! Αριστοκρατικό!
    Εγώ θα πω ένα μεγάλο ΝΑΙ και ένα πελώριο ΜΠΡΑΒΟ στις δημιουργίες σου!
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου ευχαριστώ πολύ , εκτιμώ την παρουσία σου εδώ και την κάθε όμορφη φράση σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο και πρωτότυπο το ρολόι σου Νικολίτσα μου !
    Κι εγώ ακόμα να φτιάξω το πρώτο . Λες να προλαβαίνω; Δεν λειτούργησε ο μηχανισμός που παρήγγειλα από το ιντερνετ :(

    Όσο για την ιστορία τελικά με λύπη διαπιστώνω τίποτα να μην μας διδάσκει. Άσε που τα μαθαίνουμε και μισά και πρέπει με δική μας προσωπική μελέτη να μάθουμε το παρασκήνιο!
    Βασικά δεν έχω κατασταλάξει για τον δικτάτορα. Δεν μου αρκεί το όχι για να του δώσω συγχωροχάρτι. Αλλά έτσι κι αλλιώς μετράει η γνώμη των λίγων;

    Φιλιά και καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου η γνώμη των λίγων ποτέ δεν μέτρησε αλλά τουλάχιστον προσπαθούμε να μάθουμε και να καταλήγουμε μόνοι μας , αφού και οι ιστορικοί είναι σαν τηλεκατευθυνόμενα ανθρωπάκια .
      Για μένα το ΟΧΙ ανήκει σε όσους πολέμησαν με ηρωισμό , τους νεκρούς , μόνο στον λαό , σε κανέναν άλλο , για τους Ελληνες του21ου αιώνα ντρέπομαι πρώτα και μένα , αλλά και για όλους .
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο με ομορφότερες λεπτομέρειες, που μόνο στη μεγέθυνση φαίνονται. Είμαι σίγουρη ότι από κοντά θα είναι ακόμα εντυπωσιακότερο!

    Φιλιά σου πολλά!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ και αλήθεια είναι πολύ κομψό ρολόι , αλλά ο σκοπός μετράει !
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο και αυτό το ρολόι Νικόλ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου , να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Νικόλ μου εκείνο το όχι έμεινε στην ιστορία, ακόμα κι αν δεν το εννοούσε ο δικτάτορας το είπε ξεκάθαρα ο ελληνικός λαός. Οι συγκρίσεις με το σήμερα και τις απαντήσεις που δίνονται είναι αναπόφευκτες.
    Το ρολόι σου είναι πολύ όμορφο, άλλο ένα λιθαράκι στην κοινή προσπάθεια!
    Χαίρομαι που το δωράκι σου άρεσε και κυρίως που ...έφτασε αρτιμελές.
    Φιλιά πολλά, Χρόνια πολλά για αύριο!

    υγ: Στην ανάρτηση έχεις βάλεις σύνδεσμο για το δικό μου μπλογκ αντι για της Αθηνάς, διόρθωσέ το για να γνωρίσουν κι άλλοι τη μικρή μας φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου , ο λαός ήταν εκείνος που έγραψε ηρωικές σελίδες , που εμάς τίποτα δεν μας διδάσκει!
      Πως να μην συγκρίνουμε όταν σήμερα είμαστε πάλι υπό τον Γερμανικό ζυγό και δεν αντιδρούμε και η ευθύνη μας ως πολίτες είναι τεράστια!
      Διόρθωσα το σύνδεσμο και σ΄ευχαριστώ!
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  18. Γλυκια μου Νικολ, καλησπερα και στο σπιτακι σου!
    Εγω αυτο που συνειδητοποιησα σημερα μετα απο μια συζητηση που ακουσα ηταν οτι καποτε καποιοι εχασαν τη ζωη τους, την οικογενεια τους, τον ερωτα τους, την πατριδα τους και πολλα αλλα για να εχουμε εμεις ελευθερια (τρομαρα μας....) πολεμωντας και Τουρκο και Γερμανο!
    Σημερα εχουμε ΚΑΙ Τουρκο ΚΑΙ Γερμανο μεσα στα σπιτια μας!!!
    Κοιμωμαστε και ξυπναμε με το τι ειπε ο Ομαρ, η Φατμαγκιουλ , η Ντεζιρε, ο Σουλειμαν και δεν ξερω ποιος αλλος μιας και δεν τα παρακολουθω! Αλλα και πως βριστηκανε σε καθε εκπομπη πολιτικου περιεχομενου καταργωντας καθε ιχνος δημοκρατικης διαθεσης στην προσπαθεια του ο καθενας να ακουστει η αποψη του!
    Τελος ολα αυτα τα περιεργα ερωτικα τριγωνα, οι ιντριγκες και τα σαχλα και ολο βωμολοχίες δηθεν αστεια σηριαλ που εχουν ξεφυτρωσει τα τελευταια χρονια, δυστυχως δειχνουν απλα τον Εθνικο Ξεπεσμο μας.....
    Αυτους που εχουμε για ηρωες αν ζουσαν σημερα θα αυτοπυροβολουνταν για οσα θυσιασαν πραγματικα για να καταντησουμε εμεις (οι Ελληναρες του 21ου αιωνα) σημερα την ενδοξη πατριδα τους ετσι......
    Συγγνωμη που επεκταθηκα....
    Το ρολογακι ειναι υπεροχο!!! Ειναι κεντημενο και στερεωμενο σε καποιο ξυλο? ΠΟλυ ομορφο με τεχνη περισση και μερακι....
    Μου αρεσουν πολυ οι δημιουργιες σου παρολο που δεν σχολιαζω συνηθως...
    Δεν ειναι μια σταγονα στον ωκεανο! Ειναι ενα φασουλι που βοηθαει να γεμισει το σακουλι!!!
    Τι μηχανισμο εβαλες? Δεν ξερω απο που να προμηθευτω καλους μηχανισμους για να μην αφησει τον κατοχο του στα κρυα του λουτρου καποια στιγμη.
    Οι στιχοι που βρηκες ειναι πολυ ομορφοι και εχουν βαθυ νοημα!
    Φιλακια καλη μου και σε ευχαριστω που περνας! ;ο)))

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς ήρθες καλή μου ! Με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη όσα ανέφερες !
    Αηδιάζω όπως και πολλοί άλλοι με όλους τους πολιτικούς , με τις δηλώσεις του προέδρου της Δημοκρατίας !!!!! σήμερα ότι δεν αντέχουν άλλο οι Ελληνες κλπ΄
    Σε τίποτα δεν μοιάζουμε Βαιλί μου με τους πολεμιστές και του 21 και του 40 . Αβουλα ανθρωπάκια καταντήσαμε , βουλιάζοντας όλο και πιο πολύ στον καναπέ μας , χωρίς η ιστορία να μας διδάξει τίποτα .
    Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά βεβαίως ότι τότε διακυβεύτηκε η εθνική μας κυριαρχία , σήμερα διακυβεύετε το φρόνημα , η ψυχή και ο νους μας !
    Η βάση του ρολογιού είναι από σκληρό χαρτόνι και εγώ προμηθεύομαι μηχανισμούς από το http://decomagia.gr. και μου είναι καλοί .
    καλό σου βράδυ , με φιλιά καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο και αυτό το ρολόϊ σου, Νικόλ μου!!!!! Αλλά και καρδούλα της Νίκης είναι ονειρεμένη!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου ναι η καρδούλα της Νίκης είναι φανταστική
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Διαφορετικό το ρολόι σου και πολύ όμορφο!!!
    Το ποίημα, τόσο αληθινό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έτσι όπως τα λες είναι! Οι Γερμανοί ξανάρθαν με άλλο τρόπο. Η ιστορία επαναλαμβάνεται πάντα γιατί δεν μαθαίνουμε απ'τα λάθη μας. Γιαυτό δεν υποτίθεται τη διδασκόμαστε? Ίσως ο εγωισμός του φασίστα οδήγησε τον Μεταξά να δοξαστεί γιαυτό το ΟΧΙ. Οι φασίστες είναι "τραμπούκοι". Οι σύγχρονοι πολιτικοί "δήθεν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παντα τυχερη και χρυσοχερα να εισαι!!!!!!!
    Σε περιμενω στο σπιτακι μου για το δικο μου μπλε διαγωνισμο που θα τρεχει μεχρι τις 10 Νοεμβριου!!!!!!!!
    Φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είσαι θησαυρός χαρά μου!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ γλυκά!
    Η Πρωθυπουργάρα(μεγάλη η χάρη σου! χαχα!)
    Λέγε με και...Joan Petra! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι κομψό υφασμάτινο ρολόι!! Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας μέχρι τις 23/11! Και η καρδούλα είναι σκέτη γλύκα! Και το ποίημα από το fb, με νόημα!
    Να'σαι καλά, Νικόλ μου! Είναι όλα εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά σε αυτή την έκθεση θα δούμε ό,τι ρολόι μπορεί να βάλει ο νους του ανθρώπου!!! Πολύ κομψό και ντελικάτο αλλά και πρωτότυπο το ρολογάκι σου Νικόλ!!!!Όσο για την καρδούλα της Νίκης είναι ξεχωριστή γιατί είναι φτιαγμένη με όλη την αγάπη της και το ξέρω πολύ καλά αυτό!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφο το ρολόι σου. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με βρίσκουν σύμφωνη οι σκέψεις σου Νικόλ μου. Άλλα και το ρολογακι πανέμορφο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι πρωτότυπο και σικάτο ρολόι Νικόλ μου!
    Μπράβο και για την ιδέα και για την υλοποίηση!!
    Πολύ όμορφο και το δωράκι, να το χαρείς!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νικολ..με τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ.. χρόνια πολλά.. λόγω της ημέρας.. και... καλή επιτυχία στο παζαρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή