17 Ιουνίου 2013

Γόρδιος δεσμός!!!!

Καλησπέρα φιλαράκια μου αγαπημένα!!!
Απ όλα  έχει η σημερινή μέρα κούραση , νούμερα  πολιτικά , νούμερα λογιστικά , απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας , δηλώσεις  και εγώ παλεύω με κόμπους . Γόρδιος δεσμός αυτοί οι κόμποι , τους σφίγγω να χαλαρώσω , αλλά έφτασε ο κόμπος στο χτένι !!!!!


Αν θέλετε να ζουν καλά οι άνθρωποι ,αφήστε να ζουν μέσα τους οι ελπίδες (Ουίλλ. Σαίξπηρ)
Να είναι άραγε πλάνη μεγάλη , ή η ανάγκη σπρώχνει τα απονενοημένα διαβήματά μας?


Τελικά στην κοινωνία μας  υπάρχουν αυτοί που κουρεύονται και αυτοί που τους κουρεύουν .
Πόσο πιά , γυμνό το κρανίο!


Αλλά η ζωή είτε ευτυχισμένη , είτε δυστυχισμένη, τυχερή ,είτε άτυχη είναι το μόνο αγαθό που μας χαρίστηκε και οφείλουμε να την αγαπάμε  και ν΄αγωνιζόμαστε με θέρμη....




΄΄Να παρασυρθώ αργά ως τον κόλπο του Μεξικού
εκει μεταναστεύουν  για να γεννήσουν σε χλιαρά νερά,
οι σοφές φάλαινες των παγωμένων ωκεανών
Ελευθερώνουν τα μικρά τους σαλεύοντας
γαληνεμένες στα ύφαλα αμμώδη  πρανή.
Υστερα ευτυχείς παίρνουν το δρόμο της επιστροφής.

Ομως , πίσω εγώ ΔΕΝ θα γυρίσω.
Θα σε προσπεράσω και θα το ακούσεις από τον παφλασμό.
(Από την ποιητική συλλογή ΄΄Ασφυκτιονία΄΄
του φίλου γιατρού Αλέξ. Αρδαβάνη}


Ευχαριστώ για την συντροφιά σας , την αγάπη σας , αγαπώ αυτήν τη γειτονιά !!!!
Φιλάκια γλυκά , δυνατά και σταυρωτά.

Καλό σας βράδυ.


57 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα Νικόλ!
    Πολύ ανάλαφρα, ρομαντικά και καλοκαιρινά!
    Την τεχνική θα μας την μαρτυρήσεις;
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=5hyjyEFpMLU Αρετή μου εδώ το βρήκα , και είναι αρκετά εύκολο .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ πολυ όμορφα!!!Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίοι συνδιασμοί χρωμάτων,Νικόλ!!Καλοδουλεμένα και πολύ όμορφα!Φαντάζομαι ότι χρειάζεται πολλή δουλειά για να φτιαχτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου , όταν μάθεις τον τρόπο είναι εύκολο .
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  5. Η γειτονιά σ ευχαριστεί για τα ωραία που γράφεις και φτιάχνεις !!
    Τα βραχιολάκια τέλεια !!Δεν ξέρω πόσο σε παίδεψαν οι γόρδιοι δεσμοί,
    αλλά κι εγώ ευχαρίστως θα παιδευόμουνα αν ήξερα να τα φτιάξω..
    Χαρά μας να μας το πείς
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου για τα γλυκά σου σχόλια ,παραθέτω το σύνδεσμο , δεν είναι τόσο δύσκολο.
      https://www.youtube.com/watch?v=5hyjyEFpMLU
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφα !!! αέρινα βραχιόλια. ακρως καλοκαιρινά. Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα μου με τις πρωτοποριακές ιδέες
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα,ζωγραφιά μου!
    Λόγος και έργο,κύμα και παφλασμός!!!!!!!!!!
    Φιλιά με ορμή,όπως της θάλασσας τη δύναμη πάνω στα βράχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι πάνε αυτά κόμπος τραβηγμένος και ας πονά.
      Χλιαρά πράγματα δεν λέει.
      Σε φιλώ με νοσταλγία

      Διαγραφή
  8. Μακραμε αγαπημενο..πολυ ομορφα βραχιολια, ο,τι πρεπει για το καλοκαιρακι!
    Το ποιημα, υπεροχο επισης. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι με το μακραμέ χαλαρώνω απίστευτα , πέρα του ότι μου αρέσει πολύ
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Για την ώρα, δεν ξέρω βέβαια για πόσο λέω να μην εγκαταλείψω τις ελπίδες μου και να θαυμάσω τα όμορφα βραχιόλια σου! Θα μείνω λίγο παραπάνω σε αυτό με τις ξύλινες χάντρες γιατί μου αρέσει και το χρώμα!
    Καλημέρα και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και εγώ έχω αδυναμία στα χρώματα αυτά
      Καλή συνέχεια με οτι κάνεις
      Σε φιλώ τρυφερά

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα...πολύ όμορφο όλα, ειδικά το μπλε και το λιλά λόγω χρωμάτων :) Το λουλούδι σου όμορφο,πολυ γλυκό αυτό "Ευχαριστώ για την συντροφιά σας , την αγάπη σας , αγαπώ αυτήν τη γειτονιά !!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι τα χρώματά σου είναι αυτά πως να μην σου αρέσει!
      Είναι αλήθεια ότι έχω βρει απίστευτη χαρά και αγάπη εδώ , χωρίς να το περιμένω .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Νικόλ
    Όμορφα τα βραχιόλια σου. Γόρδιος δεσμός έχει γίνει και η ζωή μας. Κάποια στιγμή πρέπει να τον λύσουμε για να ελευθερωθούμε...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου , στο σβέρκο μας κάθονται για τα καλά.
      Καλό απόγευμα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Τελικά με αυτή την τεχνική του μακραμέ, μπορείς να κάνεις άπειρα πράγματα και τα βραχιολάκια σου υπέροχα.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλήθεια είναι , προσφάτως είδα μια πολύ όμορφη μπλούζα στο
      fb και ήταν έργο τέχνης .
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  13. Μας έχεις εγκλωβίσει για τα καλά στα... δεσμά σου και δεν φαντάζεσαι πόσο μας αρέσει!!!
    Υπέροχα κοσμήματα!!!
    Τόσο ξεχωριστά!!!
    Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
    Καλημέρααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Γιάννα μου πάντα με τρυφερά λογάκια τα σχόλιά σου , χαίρομαι τόσο πολύ την υπέροχη παρεούλα μας.
      Πολλά πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα κι από μας!!!!Τα βραχιολάκια σου έχουν καλοκαιρινό αέρα!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσια , καλή συνέχεια σε οτι κάνετε.
      Φιλάκια πολλά...

      Διαγραφή
  15. Τι έκανε πάλι το κορίτσι μου??γλυκούλα μου Νικόλ πως να τα π,ω τα βραχιολάκια σου??μαγικά?παραμυθένια?τις συνηθίζω και στο μπλογκ μου αυτες τις λέξεις γιατί είναι ποητικές!απλά magic λοιπόν τα δημιουργήματά σου!Καλή συνέχεια στο έργο σου!Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου είναι υπέροχο να εκφράζεσαι όπως νοιώθεις , άλλωστε η μαγεία των λέξεων και συναισθημάτων όταν μας δίνεται είναι απλά υπέροχο.
      Φιλιά αγάπης

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ γλυκούλα μου!!Καλό τριήμερο και φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Nikol, einai yperoxa, fantastika!!!!! M'aresan para poly ta xrwmata tous!!!! BRAVO BRAVO BRAVO!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελμιράκι μου , φτιάχνεις υπέροα κοσμήματα .
      Πολλά φιλιάχ

      Διαγραφή
  17. Α καλά δεν παίζεσαι ! Όχι για τα βραχιόλια! Κι άλλες φτιάχνουν! Μπράβο θα πω αλλά δεν θα μείνω εκεί!
    Ο τρόπος που α παρουσιάζεις είναι ξεχωριστός κι ιδιαίτερος! Είναι σαν τα βραχιόλια σου απλά να μπήκαν εκεί ανάμεσα στα λόγια για να τα υποστηρίξουν!
    Τα χρώματα, τα πλεξίματα σου κι οι σκέψεις μου με αφήνουν να ζω μέσα στις ελπίδες μου....
    Σε ευχαριστώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μαγικό να το λες Αριστέα μου εσύ που με τη γραφή σου και το βιωματικό - εμπειρικό κομμάτι των αναρτήσεων σου με καθήλωσες. Απλά εκφράζομαι αληθινά σαν να μιλώ σε μένα .
      Ευχαριστώ όχι για τα σχόλια , αλλά άν συνέβαλα στη ζήση των ελπίδων.
      Τα φιλιά μου έχουν τη γεύση του πολύτιμου θαυμασμού.

      Διαγραφή
  18. Νικόλ μου είναι υπέροχα τα βραχιόλια σου!!!
    Έκανες φοβερούς συνδυασμούς!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δεσποινάκι μου , καλή συνέχεια καλό μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Τί πανέμορφα βραχιολάκια!!Μπράβο Νικόλ μου!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα μου , καλά να περνάς
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  20. Θάλασσα, αγέρας, ήλιος, αλμύρα!!
    Ετσι μυρίζουν τα όμορφα βραχιόλια σου!
    Καλό βράδυ, Νικόλ ! Με γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πέπη μου προσπαθώ να βάλω το καλοκαίρι .
      Σε φιλώ και με το αεράκι στέλνω την αγάπη μου

      Διαγραφή
  21. Κάποιοι κόμπο,κόμπο λύνουν το σκοινί,εσύ κόμπο,κόμπο το δένεις!
    Και το δένεις εξαίσια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό και αυτό , αρκεί να μην σπάζουν
      Ευχαριστώ πολύ ,φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Μπράβο Νικόλ,φανταστικά τα βραχιολάκια σου και υπέροχη όλη η ανάρτηση! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου , να περνάς καλά και να δημιουργείς όμορφα πράγματα.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  23. Unas pulseras preciosas, te quedaron de lujo.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς σε βρήκα.πολυ όμορφα τα βραχίονα και σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα και καλοδουλεμένα τα βραχιολάκια σου!Το ενα πιο όμορφο απο το άλλο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ξανάρθα κυρία Πουαδερί μου!
    μακραμέ... μάθαμε καποτε στο σχολείο.την βελονιά ντέζη την ξέρει καμμια, που εχω το εργαλείο και δεν την θυμάμαι?

    * μέχρι να μάθω και να συνηθίσω ποιά ειναι ποιά απο τις καιρνούργες γνωριμίες μου... θα μου πάρει καιρό. υποομονή και θα σε λέω Πουαδερί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολύ ομορφες και χαρούμενες οι δημιουργίες σου!μαλλον χρειάζονται υπομονή!να είσαι καλά,πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ..Καλημερα Νικολ μου..παντα να σκορπας τοσο ομορα χρωματα..μμμμμμμμμ τελια ειναι..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα Μαρία μου. Μακάρι όλοι να εκφράζονταν τόσο δημιουργικά όσο εσύ σε αυτό το αδιέξοδο που βιώνουμε όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ╮✿ °•.¸

    Muito lindas, elaboradas e criativas... cara do verão!
    Bom domingo!
    Boa semana!
    °º✿♫ Beijinhos.
    °º✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νικόλ μου υπέροχη ανάρτηση και υπέροχα βραχιολάκια.
    ένα βραβείο σε περιμένει. http://mamakaioximono.blogspot.gr/2013/06/summer-award.html
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όταν βρεις λίγο χρόνο...πέρασε από το blog μου....Σε περιμένει ένα βραβείο (http://enakathemera.blogspot.gr/2013/06/blog-post_1657.html)
    Καλή σου νύχτα :)
    Υ.Γ. Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καληέρα Νικόλ!Τι όμορφα χρώματα διάλεξες για τα βραχιολάκια σου?!Και η πλέξη αυτή ειναι πολύ ωραία και αγχολυτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. kalispera glikia moy nikol exeis dikio xauika ligo omws namai kai pali na uaymaso ths omwrfes dimioyrgies soy telia ta braxiolakia omwrfa xrwmata alla ueli kai poli ypomwnh gia na ginoyn filakia......

    ΑπάντησηΔιαγραφή