13 Ιουνίου 2013

Ο ήλιος της Σωτηρίας.....

Καλησπέρα παρεούλα μου , είμαι χαρούμενη , πολύ χαρούμενη .Κοιτάξτε!!!
Ναι σήμερα έγινε το μπαζάρ , ξεκίνησα με βροχή καταρρακτώδη  , αλλά τι μπορούσε να με σταματήσει!!!
Πέρασα μέσα από δρομάκια με δέντρα και εκεί συνάντησα τον ήλιο!
Μπαίνοντας με το βλέμμα αναζήτησα την Κυριακή (Κορίνα) από το http://xeirosepixeirimata.blogspot.gr/
Την εντόπισα γρήγορα , αγκαλιαστήκαμε , φιληθήκαμε κατάμουτρα , μετά από λίγο συνάντησα και την Pepi από το http://dhmiourgieskardias.blogspot.gr/ , ξανά τα ίδια . Ανταλλάξαμε τηλέφωνα , με την υπόσχεση να μη χαθούμε . Είμαι χαρούμενη που γνώρισα αυτά τα πλάσματα  που μιλάμε τόσον καιρό.
Μόνο μια φωτογραφία θα παρουσιάσω από το μπαζάρ και ναι είναι οι δημιουργίες της Κορίνας μας , πολύ πιό όμορφα από κοντά.

Η Κορίνα ήταν εκεί με τη μονάκριβη κουκλίτσα της , ένα 12χρονο κορίτσι, και βοηθούσε !!!
Αυτό το θυμάστε? Είναι το  Hamsa hande της Κορίνας , πανέμορφο και υπέροχο.
Ούτε για την Κυριακή , ούτε για την Pepi , θα πω κάτι περισσότερο .Είναι αυτές που γνωρίζουμε και εγώ κρατώ στην ψυχή μου .
Σας δείχνω αυτά που αγόρασα και προέρχονται από εσάς.
Αυτά φίλες μου , σας καληνυχτίζω , κρατώντας την γλύκα της σημερινής συνάντησης .
Σας φιλώ με αγάπη , με την εικόνα του ήλιου στα μάτια μου
Καλό σας βράδυ

42 σχόλια:

  1. Μπράβο! Αυτά είναι τα ωραία του διαδικτύου. Εύχομαι τα καλύτερα αποτελέσματα για το μπαζαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία το παζάρι έγινε , πήγε καλά παρά την κρίση και την απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. 'Οπως έγραψα της Κυριακής, λυπήθηκα που δεν κατάφερα να έρθω... θα γνώριζα κι εσένα από κοντά...κάποτε θα μας δοθεί η ευκαιρία, ελπίζω.
    Χάρηκα που πήγε καλά μπαζάρ!!!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου μην λυπάσαι κάποια φορά θα γνωριστούμε .
      Εννοείται ότι χάρηκα για το παζάρι που πήγε καλά.
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  3. ευχομαι κι εγω τα καλυτερα αποτελεσματα!μακαρι να παει καλα και να αποδωσει!εγω δυστυχως εχω τον χαρουλη μου με πυρετο οποτε και εχθες βγηκε απ'το μυαλο μου καθε σκεψη για βολτες!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Πένυ πρώτα ο Χαρούλης και θα έχουμε το χρόνο να συναντηθούμε.
      Περαστικά στο μικρούλη
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σας! εύχομαι την επόμενη φορά να δοθεί η ευκαιρία και σε εμένα να έρθω σε κάποιο μπαζάρ και να δω από κοντά και εσάς και την προσπάθεια που κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου αξίζει να παρευρίσκεται κάποιος σε μπαζάρ και κυρίως εμάς με το σύνθημα ΄΄η αγάπη ενώνει΄΄
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα νέα και λυπάμαι που λόγω απόστασης δεν μπορώ να γνωρίσω από κοντά κι εσάς και τα έργα σας αλλά και τέτοιες εξαιρετικές εκδηλώσεις!
    Φιλάκια Νικόλ μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου είσαι τόσο μακριά , κάποια στιγμή θα μπορέσουμε να συναντηθούμε . Η εκδήλωση ήταν οργανωμένη άρτια από τον σύλλογο , ο χρόνος λίγος , αλλά τα έσοδα σημαντικά
      Φιλιά με το χρώμα του ήλιου στα μάτια μου

      Διαγραφή
  6. Ησουν τόόόσο τυχερή;;; μ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια;;; και ΤΙ τρυγόνια!τα πιο ταλαντούχα της γειτονιάς!!!
    Πάντα ν ανταμώνετε και να μη χαλαρώνετε τους δεσμούς.
    Φιλάκια πολλά και στις 3 σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω να πω κάτι πολύ σημαντικό και για τις δύο .
      Η Pepi πήγε την Τετάρτη και βοήθησε στο στήσιμο, πήγε την Πέμπτη το πρωί , όταν συνάντησα την Κορίνα , την πήρε τηλέφωνο και επανήλθε για να γνωριστούμε.
      Η Κορίνα ανάρτησε στο μπλογκ της πολλές φωτογραφίες των αντικειμένων , μάλλον ΄΄ξέχασε΄΄ τις δικές της δημιουργίες.
      Είναι πραγματικά αριστουργήματα.
      Σου στέλνω φιλιά με τη γεύση του όμορφου ανταμώματος!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!Πολύ χαρούμενη ακούστηκες(διαβάστηκες μάλλον)από την ανάρτηση σου.Να περνάτε καλά!Θα συμφωνήσω πως όταν έχεις καλή διάθεση η βροχή δε σε σταματά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία μου πολύ χάρηκα και για τη γνωριμία μου με τα κορίτσια , αλλά και που μπορούσα να προσφέρω κάτι
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μπράβο, βρε κορίτσι!
    Ο ενθουσιασμός σου είναι κάτι παραπάνω από εμφανής!!!
    Και με το δίκιο σου άλλωστε!!!
    ;-)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, γλυκιά μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου , πρωτόγνωρη εμπειρία
      Να είσαι καλά
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν πολύ τα μπαζαρ!Εύχομαι να σας πάει καλά!Με γεια και τα καινούρια σου κοσμήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπαζάρ πήγε καλά , παρά την οικονομική κατάσταση όλων , την απεργία και τον κατακλυσμό
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Αυτά τά δρομάκια τά περπάτησα στήν "Σωτηρία",γιά τίς χημιοθ/πιες τής μητέρας μου Νικόλ.Θά μού ήταν πολύ οδηνηρό νά παραβρεθώ ξανά εκεί.Χαίρομαι πού είχε επιτυχία τό μπαζάρ,καί πού συνάντησες τίς φίλες μπλόγκερ.Μέ γειά τά δωράκια σου!!Νά τά χαρείς!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια μπορώ να σε καταλάβω , είναι πολύ οδυνηρό Δήμητρά μου . Εύχομαι να συναντηθούμε κάπου αλλού
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  11. Tι ωραία που συναντηθήκατε με τα κορίτσια!!!!Πολύ ωραίες οι αγορές σου από το bazaar!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κορίτσια είναι πολύ ωραία να συναντάς ανθρώπους που γνωρίζεις εδώ στη γειτονιά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίες αυτές οι συναντήσεις και πανέμορφα αυτά που αγόρασες!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου , αυτά που αγόρασα είναι από τις προσφορές των μπλογκοφιλενάδων μας
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. τι όμορφη και συγκινητική ανάρτηση..φαίνεται σε όλη , η αγάπη σου για το μπαζάρ , τις δυο μπλογκοφίλες που συνάντησες... πάντα τέτοια,πάντα τετοιες χαρές ευχομαι και στο μπαζαρ να πηγαν όλα καλά
    τι ωραια να μιλας τόσο καιρό με καποιες και να τις γνωρίσεις από κοντά , με γεια τα όμορφα δωράκια να τα χαρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι πόση χαρά , είναι σαν να τις γνώριζα χρόνια , στις μέρες μας είναι δώρο Θεού τέτοιες γνωριμίες
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα,ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!Έχεις καρδιά Παράδεισο!!!Σε ευχαριστώ που με έβαλες μέσα κι ελπίζω να αξίζω και να μείνω!!!!!
    ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΑΡΔΑ φιλιά και αγκαλιές!!!!!!!!Όποτε έχεις χρόνο και κέφια,κερνάω καφέ κι αγάπη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που ήσουν εκεί και μάλιστα το έκανες με κάθε τρόπο : δημιουργίες,χρόνο,αγάπη,βοήθεια,συμμετοχή,χαμόγελο,αγκαλιά,ψυχή,Νικόλ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ακόμα είμαι συγκινημένη που σε γνώρισα , εσένα , το κοριτσάκι σου και την Πέπη. Αξίζεις πολλά για μένα Κορίνα μου , είναι αναπάντεχο δώρο που σε συνάντησα.
      Πάμε για καφέ , εσύ τον καφέ και εγώ ότι χρειάζεται η παρεούλα μας
      Σε φιλώ με συγκίνηση!!

      Διαγραφή
    3. Τις λίγες ώρες που έμεινα μαζί σας είδα πόσο σπουδαίο και ώριμο είναι το παιδί σου , είσαι υπέροχη γλυκιά μου μανούλα

      Διαγραφή
    4. <3 και φιλιά κατάμουτρα!Έστω και στα μισά να έχεις δίκιο...Θα περιμένω τηλ όταν έχεις χρόνο.

      Διαγραφή
  15. Πραγματικά λυπήθηκα που δεν κατάφερα τελικά να είμαι κοντά σας αυτήν την ημέρα.... ήθελα να βρεθούμε και να γνωριστούμε από κοντά, σίγουρα όμως θα υπάρξει μια επόμενη φορά!!!!! Χάρηκα αφάνταστα που πέτυχε το bazaar και σε ευχαριστώ πολύ που διάλεξες να αγοράσεις κάτι δικό μου από αυτό!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα ήσουν , αν μπορούσες Βίκυ μου
      Εχουμε και τον χρόνο και σίγουρα θα συναντηθούμε με μπαζάρ η όχι
      Να περνάς καλά
      Πολλά φιλιά γλυκά

      Διαγραφή
  16. Να'μαι κι εγώ! Πολύ χάρηκα που αυτό το bazaar στάθηκε αφορμή να γνωρίσω κι εγώ δυο τρυγόνια , που λέει και η Χαρά, !!!!
    Και μπράβο σου που προνόησες να φωτογραφίσεις τα υπέροχα της Κορίνας μιάς και η ίδια μάλλον "ξέχασε" να το κάνει!!!!
    Φιλάκια και πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκουχου!γκουχου....ξεροβήχω,ξεροκαταπίνω,θα σκάσω αλλά δε θα μιλήσω!...διότι με απείλησες...με αποκλεισμό.Τι να κάνω που δε θέλω να σε χάσω!

      Διαγραφή
    2. Να μαι και εγώ είδες τι ξεαχιάρα είναι? Είχα βγάλει και άλλες φωτο αλλά λέω θα βάλει το Κορινάκι , λες και το ήξερα ότι θα άφηνε εκτός τα δικά της.
      Πέπη , καφέ και παρεούλα!!!!!
      Φιλάκια πολλά Πέπη μου και Κορινάκι μου

      Διαγραφή
    3. Κι εσύ,Βρούτε!Για τα δικά της η σιωπή των αμνών?Καλά σας ,φιλενάδες...Πικρό θα τον πιω τον καφέ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. ¸.•°✿✿⊱彡

    Sucesso no bazar.

    ✿º° Bom domingo!
    º°♪ Boa semana!
    Beijinhos .♫º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bazar de carinio Inez . Aqui pasamos mui dificil y tratamos ayudar los que no tienen nada
      Buena semana
      Becitos

      Διαγραφή
  18. Ελα μια "βόλτα" από το σπιτάκι μου ........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξέρεις, γνώρισα κι εγώ κάποιες φίλες από τα blogs!
    Και πέτυχε τόσο πολύ το γλυκό μας, που συναντηθήκαμε ξανά και τώρα περιμένουμε και την επόμενη συνάντηση με αδημονία! Τι ωραία! Σε φιλώ και χάρηκα πολύ που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφες που ειναι αυτές οι γνωριμίες απο κοντα κορίτσια..!!!! και οταν δέσουν οι παρέες ειναι ακομα πιο ωραία... οπως λέει και η Τζόαν απο πανω..να ειναι καλά τα παζάρια που γίνονται η αφορφή για τέτοιες συναντησεις.. χαρηκα που ειχε επυτιχία το παζαρι...φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή