24 Απριλίου 2020

Αυτό το ΄΄διαφορετικό΄΄!!!

Οι συνθήκες που γιορτάσαμε το φετινό Πάσχα είναι πρωτόγνωρες και θα τις θυμόμαστε πάντα !!
Ομως νομίζω ότι μας δόθηκε η ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό των αξιών μας !!
Τι τελικά είναι το Πάσχα::
 Για μένα είναι μια εσωτερική ανάσταση και μετά η γιορτή όπως ορίζουν τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας !!Και μέσα από την εσωτερική μας διεργασία πλουτίζουμε και αξιολογούμε πολλά !!
Φέτος στερηθήκαμε το Μεγαλοβδόμαδο με τις κατανυκτικές του λειτουργίες και ακόμα δεν λάβαμε το Φως!!
Βγήκαμε έξω στα  μπαλκόνια μας με αναμμένο κεράκι  με την τηλεόραση ( που οι πιο πολλοί από εμάς ελάχιστα η και καθόλου παρακολουθούμε ) και ένιωσα να μας ενώνει το αόρατο νήμα της ταπεινότητας .
Μια συγκλονιστική Ανάσταση , μια απέραντη εκκλησία έγινε η Αθήνα , κατάφωτα σπίτια !!
Την Μεγάλη Παρασκευή ομολογώ ότι πένθησα μέσα μου τη Σταύρωση του Χριστού, τα μαρτύρια και πίκρες των ανθρώπων , την αγωνία των ασθενών να κερδίσουν λίγες μέρες παραπάνω !
Και ακόμα τους ανθρώπους μου που δεν είναι κοντά μου .
Το Μεγάλο Σάββατο η εσωτερική μου ανάγκη για ψυχική ανάταση εγκλώβισε τις σκέψεις μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ ψέλλισα για όσα υπέροχα έχω , την υγεία μας , την οικογένεια , τους εκλεκτούς μου φίλους , ακόμα και εσάς  σας ευχαριστώ που είστε κοντά μου και μοιραζόμαστε !!
Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι θυμώνω πολύ με τις ανούσιες φράσεις αυτών που ήθελαν να πάνε στην Ανάσταση του δεκάλεπτου !! Γιατί για τόσο πηγαίνουμε μετά το Χριστός Ανέστη και εγώ μαζί , τρέχουμε να φάμε μέχρι να σκάσουμε !!
Θυμάμαι πόσο με συγκλόνισε το χοντρό δάκρυ του κ. Γιάννη που αυλάκωσε το ρυτιδιασμένο του πρόσωπο το πρωί της Μ. Πέμπτης!!
Ο κ. Γιάννης και η κ. Ολγα μέγάλοι σε ηλικία μένουν ακριβώς απέναντι από το σπίτι μου , όταν πηγαίνω για ψώνια , μου δίνει και η κ. Ολγα το δικό της σημείωμα !!
Δεν άντεξα να δω άλλα δάκρυα από τον καλό μου κ. Γιάννη , αυτό που είδα με στοίχειωσε όλο το βράδυ!!
Και όμως ήταν εκεί το Μ. Σάββατο και με το αχνό φως του κεριού το πρόσωπό του φεγγοβολούσε!!
΄΄Κορίτσι μου (δεν με λες) τόσους ανθρώπους συγκινημένους δεν έχω ματαδεί !!'' φώναξε δυνατά λες και ξανάνιωσε  !!
Την Δευτέρα του Πάσχα χτύπησε την πόρτα μου η κ. Ολγα. Κρατούσε στο χέρι της ένα ρεσώ αναμμένο και φρεσκοκομμένα λουλούδια από τον κήπο της !!
_Πάρε κορίτσι μου μου έφεραν φως από την ΕΡΤ και με έστειλε ο Γιάννης να σου φέρω !!
Σας χρωστάω αγκαλιές κ. Γιάννη και κ. Ολγα !!
Δεν ξέρω αν μπορέσω να το κάνω !! Θα δούμε !!!

Τεμπέλα δεν με λες , όλο και κάτι φτιάχνω άλλοτε μόνη , άλλοτε με τα αυτοκολητάκια μου που δήλωσαν ότι δεν θέλουν να πάνε σπίτι τους!!







Να είστε όλοι καλά φίλοι μου , υπομονή  και δύναμη !!
Θα την χρειαστούμε για τώρα αλλά και για το μετά !

υ.γ. Ζητώ συγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας  της προηγούμενης ανάρτησης απλά ευχαριστώ που περάσατε!!


35 σχόλια:

  1. Ωραίοι οι προβληματισμοί σου, Nikol. Ουσιαστικοί.
    Μεγάλη λέξη η Ανάσταση. Και οι πρόγονοί μας γιόρταζαν αναστάσεις θεών.
    Αυτό που γράφεις για εσωτερική ανάσταση, είναι η ουσία. Να μπορέσει ένας άνθρωπος που βρίσκεται στο πηγάδι τής κατάθλιψης, να βγει στο φως τής ελπίδας.
    Να μπορέσει ο λυπημένος και απογοητευμένος να ξαναβρεί το χαμόγελό του.
    Η λογοτεχνική αξία των ψαλλομένων τη Μεγάλη εβδομάδα είναι σπουδαία. Για όλους, ανεξάρτητα από το τι πιστεύουν.
    Ας ελπίζουμε πάντα για το καλύτερο!
    Τα έργα των χεριών σου (και με βοηθούς τα αυτοκολλητάκια σου) πάντα εντυπωσιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρη μου έχω μάθει στη ζωή μου να μην μεμψιμοιρώ και κυρίως να κοιτάζω το ποτήρι της ζωής μισογεμάτο !!Γιατί έτσι είναι η ζωή μας !! Ποτέ δεν γνωρίζουμε τι θα μας συμβεί , και νομίζω ότι τα μικρά μας δυναμώνουν και μας δίνουν το φως της ελπίδας !!
      Φέτος μου δόθηκε η ευκαιρία να ακούσω από το ραδιόφωνο πολλούς εκκλησιαστικούς ύμνους και μελωδίες!!
      Τα καλύτερα για τον κόσμο μας!!

      Διαγραφή
  2. Νικόλ μου ναι, φέτος ζήσαμε κάτι που δεν είχε ξαναγίνει. Ένα διαφορετικό Πάσχα. Μου έλειψε η ατμόσφαιρα της εκκλησίας. Όχι αυτή της υποκρισίας και της τυπικότητας. Αλλά αυτή της ουσίας. Αλλά οφείλω απ την άλλη να πω ότι το κλίμα αυτό της ταπεινότητας φέτος με άγγιξε και με συγκίνησε.
    Διδάγματα; Δεν ξέρω. Θα δούμε καλή μου φίλη.
    Χριστός Ανέστη να σου ευχηθώ με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου εδώ πρέπει να σου πω Γιάννη μου ότι εγώ και η οικογένεια μου έχουμε περάσει στη μακρινή μου πατρίδα πολλά ΄΄διαφορετικά΄΄ Πάσχα !! Χωρίς εκκλησία παρά μόνο με τα συναισθήματα μας !!Ομως επειδή τα χρόνια που είμαι εδώ πάντα νιώθω πολύ συγκινητικά την Μ. Εβδομάδα και μένα μου έλειψε !! Ακουσα από το ραδιόφωνο πολλούς ύμνους και μελωδίες και κάπου καλύφθηκε το κενό !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Είναι γεγονός πως για πολλούς, αλλιώς "μίλησε" αυτό το Πάσχα και αυτό σε σχέση με τις προσωπικές του αντιλήψεις, αλλά ότι "μίλησε" είναι σίγουρο!
    Τα κουτιά σου, Νικόλ μου, μου θύμισαν γαμήλιες τούρτες και εύχομαι να έχουμε γύρω μας, πολλές χαρές και γλέντια για να γλυκαθεί λίγο το μέσα μας, μια και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με σιγουριά το μετά!

    ΑΦιλάκια γλυκά και ας έχουμε μια χαμογελαστή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα Στεφανία μου αρκούν λίγα για να με κάνουν να νιώθω καλά !! Εφ όσον είναι έτσι μέσα μου στήνεται όλο το τελετουργικό και νιώθω τη γαλήνη !!
      Ευχαριστώ πολύ και για τα κουτιά μας !! Σε φιλώ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  4. Νικόλ μου, οι σκέψεις σου είναι μοναδικές και όλο συναίσθημα και ουσία. Το Πάσχα αυτό ήταν διαφορετικό, αλλά όχι απαραίτητα χειρότερο. Περισσότερα θα μας πει μελλοντικά η ιστορία. Φιλιά πολλά καλή μου φίλη, οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου να είσαι καλά , οι μέρες και είναι και θα είναι δύσκολες μα μήπως όλες οι γενιές ανθρώπων δεν περνούν δυσκολίες!!Ναι το μέλλον θα δείξει αν καλά ενεργήσαμε !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη Νικόλ μου!
    Ναι η Ανάσταση είναι εσωτερική υπόθεση.
    Αυτό το ρεσό με το άγιο φως, η αγνή καρδιά της κ. Όλγας και το δάκρυ του κ.Γιάννη που δεν θα ξεχάσεις ποτέ, να τέτοια συναισθήματα είναι που στρέφουν τη σκέψη μας στα ενδότερα και μας θυμίζουν τον άγιο της τελευταίας στιγμής και το μνήσθητί μου Κύριε!
    Χριστός Ανέστη!
    Οι κατασκευές σου, όπως κάθε φορά με ρομαντισμό και τελειότητα στη λεπτομέρεια!
    Φιλιά στα αυτοκολλητάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οι ανθρώπινες στιγμές που μετρούν πιο πολύ τώρα Βαρβάρα μου και κυρίως εκείνων που ανήμποροι και ασθενείς προσπαθούν να προστατευτούν !!
      Πάντα πιστεύω ότι η πίστη είναι εσωτερική υπόθεση !!
      Εχεις την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά Νικόλ μου. Στην εσωτερική Ανάσταση στέκομαι κι εγώ. Και φέτος αυτό το διαφορετικό Πάσχα με γέμισε συγκίνηση και ηρεμία. Μόνο η έλλειψη των παιδιών με λύπησε.Να, ένα άγιος φως από μια γειτόνισσα είναι που θα μείνει στην καρδιά σου
    Ωραίες οι κατασκευές σου και φυσικά δεν σε λέω τεμπέλα με τίποτε.
    Θα δούμε βγαίνοντας από αυτό το χαμό τι κρατήσαμε από τον εγκλεισμό μας, τι άλλαξε προς το θετικότερο, τι άνθρωποι γίναμε
    Καλή σου μέρα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου οι δικές σου σκέψεις είναι και δικές μου !! Δεν ξέρω τι θα μείνει από όλη αυτή την ιστορία του εγκλεισμού μας , σίγουρα σε οικονομικό επίπεδο θα καταποντιστούμε αλλά τουλάχιστον να ελπίσουμε για πιο ανθρώπινη επικοινωνία??
      Ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Δια πυρός και σιδήρου πέρναγε πάντα η Μ. εβδομάδα και οι Αναστάσιμες μέρες. Πόσο μάλλον τώρα. Φωνές που περιθωριοποίησαν την αλήθεια, έδωσαν φιλοσοφικές και επιστημονικές ερμηνείες, κατάφεραν να καταργήσουν με λογισμούς εκ του πονηρού και ανόητες προφάσεις την πίστη, έκαναν έναν ολόκληρο κόσμο να ζει στην ανασφάλεια.
    Έωλα επιχειρήματα, εκφοβισμοί για τον έξω απ’ τον γυάλινο κόσμο της καραντίνας, υπερασπιστές ενός καλά δομημένου σχεδίου που χρειάζονται πειθήνιους και ελεγχόμενους πολίτες.
    Ευτυχώς δεν μας έκανε λιγότερο πιστούς, το αντίθετο θα έλεγα, δεν στερηθήκαμε την χαρά της Ανάστασης, της συχώρεσης, της αγάπης κι ας είμασταν μόνοι.
    Κλείσαμε καθένα απ’ τους αγαπημένους στην καρδιά μας και μέσα απ’ την απαξία των καιρών και την ευτέλεια της ζωής τους νιώσαμε περισσότερο παρά ποτέ κοντά μας.
    Όμως φοβάμαι Νικόλ μου πως αυτή η δοκιμασία δεν θα μας κάνει καλύτερους, θα μπορούσε βέβαια, αλλά η πραγματικότητα μας εγκλώβισε σε μια απομόνωση, να αφήνει το υποσυνείδητο να δουλεύει σε καθεστώς τρόμου απ’ τα παπαγαλάκια του.
    Και μακάρι να τελειώσουμε γρήγορα μ’ αυτόν τον εφιάλτη. Το χρωστάει η ζωή στα παιδιά, στα εγγόνια, σε σένα, στον κ. Γιάννη, στην κ. Όλγα, σε όλους.
    Οι δημιουργίες σας (των βοηθών σου) πολύ-πολύ όμορφες!
    Χρόνια Πολλά Νικόλ μου να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου Αννίκα μου όσον αφορά τις λέξεις σου για την Μ. Εβδομάδα !!Και ακόμα ότι τίποτα δεν μπορεί να μας κάνει λιγότερο πιστούς γιατί η πίστη είναι η εσωτερική μας υπόθεση και όπως ο καθένας μας την κατανοεί !
      Δεν μπορώ να έχω όμως γνώμη , τουλάχιστον ακόμα αν υπάρχει δομημένο σχέδιο για να μας ελέγχουν . Και βέβαια παγκοσμίως οι άνθρωποι ζουν αγκαλιά με την ανασφάλεια και τον τρόμο για τον ιό που σίγουρα διέσπειραν σε μεγαλύτερο βαθμό !!
      Να είσαι καλά φίλη μου και η ιστορία θα δείξει !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Δίκιο βουνό έχεις Μαρία μου, για τους "πιστούς" του δεκάλεπτου, που φέτος έγιναν Χριστιανοί-Ταλιμπάν και γκρίνιαζαν για τις κλειστές εκκλησίες. Εσύ πάντως την έκανες την Ανάστασή σου, με το ηλικιωμένο ζευγάρι που βοηθάς στα ψώνια τους. Δεν ξέρεις πόσο ανακουφιστικό είναι αυτό, κι ας φαίνεται απλό για τις δικές μας δυνατότητες. Αυτή είναι η ουσία της χριστιανοσύνης!
    Υπέροχες οι κατασκευές σας, να χαίρεσαι τα αυτοκολητάκια σου και να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα είναι περίεργα και πρωτόγνωρα Μαρία μου !! Δεν ξέρω!!Μακάρι από όλη αυτή την καραντίνα να αφήσει κάτι καλό μέσα μας !! Ακούγομαι αφελής αλλά είναι η ζωή μας που πρέπει να προστατεύσουμε !!
      Να είσαι καλά !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Πόσο ταυτίζομαι με τις σκέψεις σου Νκόλ μου. Κι εγω πιστεύω φέτος όλα ήταν πιο απλά και ουσιαστικά!
    Μακάρι μέσα απ αυτη τη δοκιμασίανα καταλάβουμε λίγο παραπάνω οσους δοκιμάζονται στον κοσμο τούτο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβαίνω Νίκη μου και εξακολουθώ να νιώθω τη γαλήνη του διαφορετικού Πάσχα μας !
      Ας τελειώσει αυτό το μαρτύριο όσο πιο ανώδυνα γίνεται !!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη!
    Όχι μόνο διαφορετικό αλλά πρωτόγνωρο ήταν το Άγιο Πάσχα,που περάσαμε αγαπημένη μου...μέρες μελαγχολικές,συγκλονιστικές κάτω από αυτές τις θλιβερές συνθήκες και πόσο μάλλον να το βιώνεις μέσα στον οίκο του Θεού....
    Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες με αγαπημένες συνθέσεις!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία!!
      Μέσα στην ψυχή μας κρατάμε αναμμένο το φως της πίστης μας , την ελπίδα και την αγάπη για τους ανθρώπους !!
      Σε φιλώ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  11. Nunca pensamos que nos tocaría pasar esta desgracia!!!
    Tus trabajos preciosos como nos tienes acostumbradas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Así es Marta, ¡ojalá todo esto pasara rápido!
      Gracias querida y deseo lo mejor para ti
      Besos

      Διαγραφή
  12. Έχεις δίκιο Νικόλ.
    Αυτό το Πάσχα θα το θυμόμαστε για πάντα.
    Όλοι κάναμε Ανάσταση με την τηλεόραση και το Ραδιόφωνο αλλά νομίζω ότι αισθανθήκαμε περισσότερο την κατάνυξη.
    Υπέροχα τα κουτιά που έφτιαξες.
    Ο εγκλεισμός βοήθησε την δημιουργικότητά μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ρένα !! Μια πανδημία και χάσαμε τα βήματα μας !! Μακάρι να βγούμε όσο πιο ανώδυνα γίνεται !!
      Πραγματικά έτσι έγινε η Ανάσταση αθόρυβα και κατανυκτικά !!
      Και δημιουργούμε με χαρά και με παρέα !!
      Να είστε όλοι σας καλά , σε φιλώ επίσης ακίνδυνα!1

      Διαγραφή
  13. Αυτό το Πάσχα είχε απ όλα,αλλά σ εμένα περισσότερο πάθος!Ολα τα βίωσα έστω κι απο μακρυά,πιο γαλήνια,λιγότερο αγχωμένα,απο γεμάτα πάθος και συγκίνηση στο φουλ. Πιστεύω οτι βρεθήκαμε πιο κοντά με τους ανθρώπους γύρω μας,ανεξάρτητα απο την απομόνωση,μπορέι όχι σωματικά,αλλά ψυχικά κι αυτό ειναι το σπουδαιότερο Μαρινικόλ μου.Συγκινήθηκα κι εγω με τους γειτονές σου,πόσο μάλλον εσύ που τους ζεις στην καθημερινότητα.Μακάρι αυτό που κερδίσαμε απο αυτή τη σκληρή πε΄ριοδο να μην πάει χαμένο!Οσο για τα έργα σου ...όλο ανεβαίνεις φιλενάδα,ειδικα το πρώτο κουτί,με ξετρέλλανε!Νάσαι υγιής σωματικά και ψυχικά.Νομίζω οτι θα σε στεναχωρέσει οσο και τους καταληψίες σου η απελευθέρωση ;). Φιλάκια πολλά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκίνηση και η έλλειψη θορύβου έκανε πιο κατανυκτική την Πασχαλιά Χαρά μου !
      Οι γείτονες μου είναι τόσο μεγάλοι και χωρίς παιδιά , ένα αγαπημένο ζευγάρι που κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι γονείς μου !!
      Χαρά μου δεν πιστεύω ότι θα μείνει κάτι σε επίπεδο ανθρωπιάς γιατί έχουμε κοντή μνήμη , τουλάχιστον αυτό δείχνει το παρελθόν μας !!
      Προσπαθώ σε επίπεδο δημιουργίας να κάνω ότι μπορώ και ότι με κάνει χαρούμενη !!
      Και ναι σίγουρα θα μου λείψουν τα αυτοκολλητάκια μου , ούτε καν συζητούν να φύγουν !!Ούτε και εγώ βέβαια που μαθαίνω τόσα πολλά μαζί τους !!
      Σε φιλώ με αγάπη !!

      Διαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη, Νικόλ μου! Χρόνια πολλά! 'Ολοι θα το θυμόμαστε αυτό το Πάσχα, το τόσο ιδιαίτερο και πρωτόγνωρο! Το περάσαμε κι εμείς, μακριά από τους αγαπημένους μας, κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, αλλά είχαμε την χαρά να μας φέρει κι εμάς η γειτόνισσα το 'Αγιο Φώς που τους το πήγε ένας ιερέας στην δουλειά της. Να δούμε τί μας περιμένει ακόμα...φοβάμαι μήπως ξεθαρέψει πολύ ο κόσμος από την Δευτέρα και έχουμε χειρότερα προβλήματα...
    Υπέροχα και πολύ ιδιαίτερα τα κουτιά που έφτιαξες με τα αυτοκολλητάκια σου!!!
    Θα τα κάνεις κι αυτά εξπέρ στις χειροτεχνίες!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα, με υγεία πάνω απ' όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είδες τι παθαίνω όταν οι ευχές δίνονται και αλλιώς Νικόλ μου; να έρχομαι εδώ καθυστεριμενα αφου έχω την εντύπωση ότι τα έχουμε πει και από εδώ..χα..χα..ποτε δεν ειναι αργά αγαπη μου.ε;..
    Οντως το Πάσχα αυτο που πέρασε φιλενάδα θα είναι απο αυτά που θα μείνουν στην μνήμη μας ανεξίτηλα..ο προσωπικός Γολγοθάς και η Ανάσταση του κάθε έναν από εμάς ..ας μας γίνει μάθημα ζωής αγάπη μου...
    Η ατομική μας ευθύνη να προστατεύσουμε τους γύρω μας..και όχι μόνο τώρα στην κρίση αλλά εσαεί..
    Οι δημιουργίες σου πάντα ξεχωριστές έχουν την σφραγίδα σου..
    Χριστός Ανέστη Νικόλ μου χρόνια πολλά να έχεις έναν όμορφο μήνα την αγάπη μου πάντα φιλιά στα παιδιά..και σε σένα μια μεγάλη αγκαλιά..🌺🌻🌼🌷🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κυρία Νικόλ

    όπως πάντα πολλά όμροφες οι δημιουργίες σου

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα τριών μηνών από το blog μου και το blogging γενικά , επέστρεψα στο blog μου και στην αγαπημένη μου / μας blogογειτονιά και χαίρομαι πολλά για τούτο . Επέστρεψα και ενεργά ( και με νέα ανάρτηση ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οντως η πιο συγκινητικη κ πρωτοτυπη ΑΝΑΣΤΑΣΗ της ζωης μας.....
    οικογενειακα βγηκαμε ολοι οι γειτονες σαν τα σαλιγκαρια απ την φωλια μας κ φτασαμε
    κρατωντας αποστασεις στην πλατειουλα που χει η γειτονια μα ποοοοοοοοοοσο συγκινητικο
    δεν αγκαλιστηκαμε δεν φιληθηκαμε αλλα ημασταν μια ψυχη που φωναζε ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες δημιουργίες Νικόλ μου μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή