17 Νοεμβρίου 2014

Σπίτια με φως!!!!



Τα φώτα των γιορτών άναψαν στους δρόμους !!!!  Φώτα , χίλια φώτα !!! Μα δεν είναι το φως !!!!
Είναι η συνήθεια των χρόνων  που προαναγγέλουν την  γέννηση του Χριστού εκεί στη Βηθλεέμ σε φως αχνό !!
Φως ο βαθύς πόθος της ανθρώπινης ψυχής με ετερόκλητους στόχους και προοπτικές !!
Εκεί που τα πάντα λάμπουν από πολύχρωμα φωτάκια , αμέτρητα στολίδια με κάποιο τρόπο είναι σπουδαίο να φωτίσουμε κάποιες σκοτεινές γωνιές !!!!
Κελιά σκοτεινά , απάνθρωπα ,εκεί να πάει το φως !!!! Φως ανθρωπιάς , αλληλεγγύης , κατανόησης !!!!




Τα  υφασμάτινα σπιτάκια μου γούρια με ιδιαίτερη σημειολογία με μπόλικη χρυσόσκονη και χρώματα πολλά !!!!!





Γεμισμένα με συστατικά της καρδιάς !!!! Την αγάπη!!!





Να ανοίξει η πόρτα να μπει φως , κάποτε ....αλλά μέχρι τότε ....φτιάχνουμε γι ΄αυτό το σκοπό!!!









Ένας κύκλος είναι η ζωή μας  , χέρι - χέρι μαζί για την προσφορά μας εκεί που είναι ανάγκη!!!!


Καλό σας απόγευμα !!!!
Υ.Γ. Συγνώμη ζητώ και το εννοώ γιατί σας έχω παραμελήσει αλλά , δεν προλαβαίνω καρδιά μου!!!!



90 σχόλια:

  1. Είναι αριστουργηματικά
    Είθε το φως κι η ζεστασιά να καλύψει
    όλες τις καρδιές των ανθρώπων

    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζεστασιά και το φως Ελένη μου !!! Ακριβώς!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Ας προσθέσουμε λίγο φως κι αυτά τα Χριστούγεννα, για να το 'χουμε μέσα μας στις δύσκολες στιγμές του χρόνου!Κι αυτή ακόμα η συμμετοχή σου με τα γούρια καλή μου φίλη προσθέτει αρκετό φως!
    Να 'σαι πάντα καλά και μην ανησυχείς... δε μας παραμέλησες, γιατί σε νιώθουμε κοντά μας!!!Χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου τι γιορτές μπορείς να κάνεις αλήθεια όταν γνωρίζεις την τραγικότητα ανθρώπων !!!Προσπαθώ και μακάρι να μπορώ για περισσότερα !!
      Να είσαι καλά με την οικογένειά σου

      Διαγραφή
  3. Νικόλ μου, είναι πανέμορφα τα σπιτάκια σου!!! Να ΄σαι καλά, να χαρίζεις φως με την καρδιά σου, γλυκιά μου! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάψουμε να ζούμε στο σκοτάδι Ειρηνάκι μου !!!Φως για όλους μας !! Σε γλυκοφιλώ

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ μία από τα ίδια Νικολίτσα μου: δεν προλαβαίνω. Ο,τι καταφέρω στη δουλειά κι αυτά στο άστραμα!
    Πολύ όμορφα τα γούρια σου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω !!!!!! Εντάξει τώρα μπορούμε να κάνουμε όμορφα πράγματα !!
      Σε μοσχοφιλώ!!!

      Διαγραφή
    2. Νικολίτσα μου , έτοιμη η προσφορά μου ♥

      Διαγραφή
  5. Φως, η δύναμη του συμπαντος. Να είσαι πάντα καλα και πάντα με την δύναμη των φώτων Νικολ μου! Σας έχω παραμελήσει κι εγώ καλή μου Νικολ, δεν τα προλαβαίνω ούτε κι εγώ με τις δικιες μου δουλειές και με τον δικό μου "φωτισμό". Υπέροχα τα γούρια σου, εύχομαι καλή επιτυχία! Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά! Πάντα αξια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου αγαπημένη όλα καλά; Εχω πράγματι καιρό να σε δω και σε σκεφτόμουν στην άλλη άκρη του κόσμου που το φως στις ψυχές των ανθρώπων είναι το ίδιο !!
      Σε φιλώ απέρασντα γιατί γνωρίζω τα συναισθήματά σου !!!

      Διαγραφή
  6. Τα πανέμορφα γουράκια σου είναι φτιαγμένα με το καλύτερο συστατικό την Αγάπη σου και είναι σίγουρο ότι θα φωτίσουν τις ψυχές όσων τα αποκτήσουν !!! Να είσαι καλά Νικόλ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μέρες που θάρθουν Ράνια μου ζεσταίνουν και φωτίζουν την καρδιά μας !! Μακάρι να ίσχυε για όλους τους ανθρώπους !!!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα τα γούρια σου, γεμάτα αγάπη και προσφορά προς όλο τον κόσμο,αξίας ανεκτίμητης!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρένα μου και εγώ τ΄αγάπησα για τον συμβολισμό τους και την ζεστασιά που υπάρχει σε κάποια σπίτια !!! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  8. Σίγουρα τα σπιτάκια σου Νικολ μου θα φέρουν καλοτυχία σε όποιον τα αποκτήσει γιατί είναι φτιαγμένα με πολύ αγάπη και τρυφεράδα. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου αυτό είναι και το ζητούμενο , ο καθένας ότι με αγάπη μπορεί ,
      Καλό σου βράδυ και καλό ξημέρωμα!!1

      Διαγραφή
  9. Καλή σου μέρα, αγαπητή μου Νικόλ και καλή σου βδομάδα.
    Κατάφερες μια μεγάλη προσφορά αγάπης σ΄ένα φανταστικό συνδιασμό. Υπέροχα σπιτάκια δεμένα με λόγους γιορταστικής αγάπης. Ό,τι πιο όμοφο ν΄απλωθεί σαν ευχή πάνω σ΄ένα πονεμένο κόσμο.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου Ντένη !! Μακάρι οι ευχές σου να εισακουστούν , οι ανάγκες μεγάλες και τι στοιχίζει λίγη ζεστασιά και αγάπη από το δικό μας σπίτι για τα κρύα σπίτια των πονεμένων !!!Η χαρά μου της προσφοράς είναι τεράστια !!!
      Σου στέλνω αγάπη !!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Νικόλ μου!!Πανέμορφα τά σπιτάκια σου!!Χάρμα οφθαλμών φίλη μου!Φτιαγμένα μέ αγάπη καί η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη καί η γενναιοδωρία σου μεγάλη!Νάσαι καλά!!Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλα ευχαριστώ Δήμητρά μου , ελπίζω να αρέσουν και στους παραλήπτες , αυτός είναι και ο σκοπός άλλωστε!!! Αυτά άρχισαν να φτιάχνονται το καλοκαίρι στο Σούνιο!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα Νικόλ μου!
    Να σαι καλά και να έχεις πάντα φως στην ζωή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι μας το χρειαζόμαστε Ελενα μου και περισσότερο οι ταλαιπωρημένοι συμπολίτες μας !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Αυτά τα φωτεινά σπιτάκια προορίζονται να φωτίσουν εκεί όπου δεν πάει το φως, εκεί όπου η ελπίδα σαν την σπίθα είναι κρυμμένη στη στάχτη μιας κοινωνίας ή ενός κατεστημένου.

    Κάποτε στην ζωή μου περίμενα κι εγώ μια εποχή αυτά τα φωτεινά σπιτάκια της χαράς και της ελπίδας, της χαρμόσυνης είδησης για την γέννηση του Θεανθρώπου, το μήνυμα από τα φωτεινά σπιτάκια ότι υπάρχει Θεός, ελπίδα, συνέχιση της ζωής.
    Τότε μας μοίρασαν, αντί για σπιτάκια φωτεινές αγίες γραφές που μέσα από αυτές άνθιζε η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

    Άξια λόγου η πρωτοβουλία σου αγαπητή μου Νικόλ, δίνει στην ατμόσφαιρα μια αισιοδοξία, ότι το άστρο της Βηθλεέμ θα λάμψει για όλους τους ανθρώπους.

    Χαιρετισμούς
    Γαβριήλ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολόκληρο το σχόλιό σου Γαβριήλ μου είναι ελπιδοφόρο και γεμάτο φως !! Εκείνες οι Αγίες Γραφές που σας μοίρασαν ήταν και είναι το υπέρτατο δώρο !!! Δυστυχώς είναι τόση σκοτεινιά στις ζωές και τα σπίτια των ανθρώπων και αν εμείς δεν δώσουμε λίγο από το δικό μας ποιόν να περιμένουμε !!! Από τους αναίσθητους και καλοθρεμμένους κυβερνώντες !!!
      Ευχαριστώ πολύ , να είσαι καλά

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα "φωτεινά" γουράκια σου ,Νικόλ!!!!!!Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επεται και η συνέχεια για φέτος Νένα !!!
      Ευχαριστώ πολύ , να είσαι καλά

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα και πρωτότυπα τα γουράκια σου, Νικόλ μου!!!!!!!
    Είθε να φωτίσουν τις σκοτεινές κι απάνθρωπες γωνιές με το φως της αγάπης σου!!!!
    Πολλά φιλάκια,καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου όσο μπορούμε με το λ'ίγο μας έστω και αχνό φως !!!Να είσαι καλά και σε φιλώ με την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  16. Στο «μότο» σου, επάνω δεξιά, γράφεις με λόγια του Jorge Luis Borges πως δεν μπορείς να δώσεις λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής… Αλλά μπορείς να μοιραστείς τα ωραία σου μαζί μας. Σήμερα, εκτός από το «φως ανθρωπιάς, αλληλεγγύης και, κατανόησης» μας χαρίζεις και τα «συστατικά της καρδιάς σου!!! Την αγάπη!!!».
    Ύστερα απ’ αυτό το δώρο, τι σημασία έχει αν εγώ «είμαι ο πρώτος, ο δεύτερος η ο τρίτος στη λίστα σου;» Το «συστατικό» είναι που έχει σημαία, αγαπητή μου Νικόλ!

    Καλημέρα και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καθυστέρηση μου είναι λίγο δικαιολογημένη αλλά ζητώ και συγνώμη!! Με το σχόλιό σου είπες ότι νιώθω , ότι θέλω να κάνω και να προσφέρω μέσα από την καρδιά!1 Και ευχαριστώ πολύ για αυτή σου τη σκέψη , με τιμά!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  17. ειναι πανεμορφα και πολυ γλυκια! :)
    φιλακια πολλα Νικολ μου, καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου έστω και με καθυστέρηση !!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Μοναδικά, πανέμορφα όλο φως σπιτάκια!
    Μακάρι το φως να γεμίσει όλα τα σπίτια και όλες τις καρδιές αυτές τις γιορτές!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Νίκη μου θα πω , εκείνοι που χρειάζονται το φως και την αγάπη να το βρουν τώρα στις γιορτινές και όχι μόνο μέρες !!!Σε φιλ΄ψ

      Διαγραφή
  19. Ιιιιιιιιιι! (αλά Ζουμπουλία!) Υπέροχα, λατρεύω τα σπιτάκια! Γλυκό φιλί :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχα φωτεινα σαν την ψυχη σου!!παντα να χαριζεις φως και παντα να σε τυλιγει....
    καλημερα!
    ...irida,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι καλή μου Ιριδα να γεμίσουν οι ψυχές όλων μας φως και ζεστασιά !!!Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  21. Θαυμάσια Νικόλ μου, καμωμένα με μεράκι, φως και ανθρωπιά!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι μπορούμε αγαπημένη μου Μάγδα !!! Το σκοτάδι είναι βαθύ , έστω και αχνό φως!!!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  22. τα πιο όμορφα γούρια που εχω δει!!!!!!!!Τα κοιτάω και τα ξανακοιτάω ,έχω χαζέψει!Τυχεροί να ειναι όσοι τα παραλαβουν ,να γεμισει το σπιτικό τους Αγάπη!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο όμορφα λόγια που έχω ακούσει για αυτά τα σπιτάκια μου που τα αγάπησα πολύ !!!Μακάρι να φέρουν λίγη τύχη!!1
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφα τα γούρια και καλοφταιγμενα ....
    μπράβο Νικόλ... καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλη μου , καλή συνέχεια με ότι κάνεις !!!

      Διαγραφή
  24. Η αγάπη και η ανθρωπιά εκπέμπουν τόσο φως και ζεστασιά που και σίδερα μπορεί να λυγίσουν.Είθε κάποια στιγμή να μην υπάρχει λόγος ύπαρξης σιδερόφρακτων θυρών.Ουτοπικό αλλά εμείς μέχρι τότε ας κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας.
    Υπέροχα τα γουράκια σου και όμορφος ο σκοπός τους!!!Φιλάκια γλυκιά μου Νικόλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Χρυσάνθη μου ώς τότε......οφείλουμε πρώτα στον εαυτό μας να φροντίζουμε όπου μας χρειάζονται !!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  25. Όμορφα και τα λόγια σου και τα σπιτάκια!

    Καλή συνέχεια με φως στη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιώργο και η ευχή σου η καλύτερη!!! Φως και ζεστασιά!!

      Διαγραφή
  26. Χρυσοχέρα φιληνάδα μου , είναι υπέροχα όλα και το σπιτάκι είναι πάντα το πιο όμορφο γούρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου να είσαι καλά , ξέρω πόσο τρέχεις να προλάβεις αυτό το φως!!

      Διαγραφή
  27. Πόσο όμορφα... και πραγματικά γεμάτα από αγάπη και φως.
    Συγχαρητήρια, Νικόλ μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου η ανάγκη της ζωής όλων μας !! Αγάπη , φως και ζεστασιά!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια σου , Νικόλ μου , και η ανάρτησή σου γεμάτη αγάπη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. με την ησυχία σου... εμεις εδώ είμαστε.. καλά να περνάς..κι ολα καλά!!
    μου άρεσε το κειμενο..κι οι κατασκευες σου..μπραβο!!!! έτσι πάντα..καλές γιορτές νάχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Νικόλ μου χρυσοχέρα!! Είναι πανέμορφα τα σπιτάκια σου!! Γεια στα χέρια σου!! Μπράβο σου για την προαφορά αγάπης!!
    Είδα και την ανακοίνωση στο ξεμπλογκάρισμα για το bazaar κι από βδομάδα που θα χω έτοιμα πραγματάκια κάνω ανάρτηση!!!
    Μακάρι να πάνε όλα καλά και να χει επιτυχία και πάλι το bazaar!!
    Φιλάκια γλυκειά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαριλένα μου για τη σκέψη σου για το σχόλιό σου , μακάρι όλα να πάνε καλά στα παζάρια !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Όμορφα και καλοφτιαγμένα τα σπιτάκια σου , γεμάτα με την δική σου αγάπη . Να είσαι πάντα καλά !!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι μπορούμε Ματίνα μου πάντα όμως με αγάπη !!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Ονειρεμένα τα σπιτάκια σου/γούρια Νικόλ μου !!! Τα λάτρεψα !!! Μακάρι να φωτίσουνε ολόγυρα και να διαλύσουνε τα σκοτάδια του κόσμου μας....να φέρουνε φώς, ελπίδα και αγάπη στις καρδιές των ανθρώπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτή την ελπίδα ζούμε και συνεχίζουμε Κλαυδία μου !!
      Καλή δουλειά στο εργαστήρι !!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  33. Τώρα δεν ξέρω πως αλλά κάτι τέτοια πάνινα σπιτάκια χωράνε μέσα πολλή θαλπωρή και την εκπέμπουν και προς τα έξω.
    Νομίζεις πως θα ανοίξει η πορτούλα τους και θα σε βάλουν
    μέσα στο παραμύθι που διαδραματίζεται εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα μου , χωράει πολλά το πάνινο σπίτι και θέλει να τα μοιραστεί με πολλούς ανθρώπους
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  34. Και σαν πράξη αγάπης και σαν χειροτεχνική ανάγκη είναι εξαιρετικά και εύχομαι να αποκτήσουν μαγικές ιδιότητες και να κάνουν ευτυχισμένους τους κατόχους των Καλή συνέχεια και φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Εφη μου να έχουν μαγικές ικανότητες να δώσουν ελπίδα , φως και αγάπη!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  35. Και του χρόνου, Νικόλ μου!!! Να'σαι καλά, να ξαναφτιάξεις ένα τόσο χαρούμενο και φωτεινό χωριό , γεμάτο αισιοδοξία, λάμψη και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου , συνεχίζουμε ακάθεκτες σε ότι μπορούμε να κάνουμε!!! Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  36. Τα σπιτακια σου ειναι παραμυθενια Νικολ μου , μακαρι το φως να παει εκει που το χρειαζονται περισσοτερο οι ανθρωποι, φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι θα πω και εγώ Μαίρη μου γιατί το σκοτάδι είναι βαθύ και το χρειάζονται πολλοί άνθρωποι!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  37. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια σου αλλά τα ζεστά σου λόγια τα κάνουν ακόμη πιο όμορφα.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Χριστινάκι μου και εσύ τη δουλειά σου !!! Να μας κάνεις να γελάμε !!!
      Γελαστά φιλιά!!

      Διαγραφή
  38. Και του χρόνου Νικόλ μου!!!! Τα σπιτάκια ζεστά και όμορφα σαν την προσφορά της καρδιάς σου!!! Φιλιά πολλά και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζουμε!!!! Που να τελειώσουμε Κική μου !!
      Ευχαριστώ που πέρασες !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  39. Νικόλ μου είναι υπέροχα! Να είσαι καλά, να δημιουργείς πάντα με αγάπη για καλό σκοπό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσο πυκνό σκοτάδι Κατερίνα μου , είναι ανάγκη πλέον ..
      Σε ευχαριστώ και σε φιλώ

      Διαγραφή
  40. Είναι τόσο όμορφα και παραμυθένια Νικόλ μου!!!
    Με το καλό να μας έρθουν τα Χριστούγεννα και φέτος!!!!
    Σε φιλώ!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φωτεινούλα μου αυτό περιμένουμε να ζήσουμε λίγες μέρες χαρούμενες και ξένοιαστες !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είναι πανέμορφα!!!
    Αγάπη και φως να έχεις πάντα στην ψυχούλα σου Νικόλ μου!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Νικόλ μου ελπίζω να σε δω στο μπαζάρ, να τα πούμε κι από κοντά. Έχεις κάνει απίστευτη προσπάθεια και μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!
    Εύχομαι να είσαι καλά, δημιουργική και να συνεχίζεις έτσι ακάθεκτη!!
    :) Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νικόλ σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες και να συνεχίσεις να προσφέρεις αγάπη σε όσους έχουν ανάγκη!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή