17 Απριλίου 2020

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!

Των θυρών κεκλεισμένων
Συμβαίνει να σωπαίνει κάποτε η Εκκλησία,
παρʼ όλο που τελείται γιορτή επιβλητική.
Μην έχοντας καμπάνες, άμφια και λιτανεία,
ξεχύνεται η διάθεση όλη η εορταστική
στην εσωτερική πια λατρεία, καθιερωμένη
σε τέτοιες περιστάσεις. Καθώς ο διπλανός σου
αγνοεί τι πανηγύρι μέσα σου έχει στηθεί,
μια και δεν συμμετέχει σε τίποτα γνωστό του,
ξυπνάει και σε αντικρίζει κι ευθύς αναρωτάται:
Πώς έτσι ο γείτονάς μου ξανάνθισε αδοκήτως;
Ποιο Πάσχα του Κυρίου, έξω ταγμένου χρόνου,
γιορτάζει εν αγνοία των άλλων χριστιανών;
Αδιάφορος προς όλα, ο κρύφιος εορταστής.
Paratum est cor ejus για τη σπουδαία Θυσία.
Στολίζει τους βωμούς του, υψώνει τη Χαρά
και την μετουσιώνει σε σκεύη αχτιδωτά.
Μʼ ευλάβειαν αναλίσκει το περιεχόμενό τους
κι ύστερα κάμνει απόλυση, τελείως μεταρσιωμένος.
Σημαίνουν τότε εντός του μυριάδες οι καμπάνες,
σε τέτοιο αλαλαγμό τους, που ουδέποτε χαλκός
τραγούδησε στη γη μας με τόσην ευφροσύνη,
με τόση φωτεινότητα και τόσο διαυγώς.
Τάκης Παπατσώνης



Η Σταύρωσή Του ας γίνει πηγή της ψυχικής και πνευματικής μας ανάτασης και Ανάστασης !!


Υ.Γ. Ο Εσταυρωμένος ταξίδεψε μαζί μου από την Βενεζουέλα , δώρο της αγαπημένης μου Μαρισόλ!!!.
Το βλέμμα  μου πολλές φορές με ικεσία και ευγνωμοσύνη στάθηκε επάνω Του !!

Καλή Ανάσταση σε όλους μας , όπως ο καθένας μας νιώθει και αντιλαμβάνεται αυτήν την ξεχωριστή ημέρα.

17 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίος ο Εσταυρωμένος σου!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, Νικόλ μου!!! Με υγεία και αγάπη!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,
    σε όλον τον κόσμο,
    Νικόλ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από το "Adventus" του Παπατσώνη:
    ....Ήρθεν ανθρώπους ν' απαντήσει
    και ηβρε τσουβάλια της απωλείας
    να μην προσδοκούν Ανάστασή τους

    Αγαπημένος Παπατσώνης! πόσο δίκιο έχει. Φοβόμαστε τον θάνατο αλλά δεν προσδοκούμε την Ανάστασή μας.

    Με υγεία, ταπείνωση, και συνοχή καρδίας ας πορευτούμε στην Ανάσταση Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι και η Βενεζουέλα που πονά και είμαστε και όλοι εμείς εδώ σ' αυτή την γλυκιά μπλογκοπαρεούλα που μοιραζόμαστε Αναστάσιμες ευχές Αγάπης, δύναμης, υγείας και καρτερικότητας για καλύτερες μέρες!

    ΑΦιλάκια φωτεινά και Αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία λόγια αλλά κι ο εσταυρωμένος εκ Βενεζουέλας καλή μου Νικόλ. Καλη Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έρχομαι κι εγώ, Νικόλ μου, να ευχηθώ κι από εδώ Καλή Ανάσταση κι όλες οι μνήμες της παράδοσης να σε συντροφεύουν όπως και ο Εσταυρωμένος, ενθύμιο της ξενιτιάς και της φίλης σου!
    Τα αναστάσιμα αισθήματα και συναισθήματα να πλημμυρίζουν τις καρδιές
    και τις ψυχές όλων μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρατώ σκέψεις και συναισθήματα αγαπημένη μου Νικόλ μαζί με τις ευχές σου. Αυτός ο Εσταυρωμένος από την μακρινή σου πατρίδα με γέμισε συγκίνηση.
    Καλή Ανάσταση καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Ανάσταση αγαπημένη μου Μαρινικόλ,όπως ο καθένας μας την φαντάζεται,την επιθυμεί,την βιώνει,την προσδοκά.Και του χρονου με Υγεία σ ε καλλίτερες συνθήκες.Φιλιά αναστάσιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση σου εύχομαι κι εγώ από καρδιάς. Τα λόγια του κειμένου σου ταιριάζουν τόσο πολύ με την περίσταση. Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Νικόλ μου με υγεία!!
    Να σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά και να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά γεμάτη Αγάπη, Υγεία και όμορφες στιγμές! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα γλυκιά μου
    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, με υγεία και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά, ευλογημένα και φωτεινά!!!
    Ο Εσταυρωμένος σου είναι υπέροχος κορίτσι μου, πολύ γλυκιά και ζωντανή η Μορφή Του με όλες τις αναμνήσεις σου!

    Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη και από εδώ Νικόλ μου..η Ανάσταση του ας γίνει το φωτεινό μονοπάτι μας ..ας γίνει η προσευχή μας η δύναμη που μας δίνει με την θυσία του και την Ανάσταση Του..
    Υπέροχη η εικόνα Του Εσταυρωμένου που έχεις..να σε έχει υπό τη σκέπη Του φίλη μου..!!!
    Την αγάπη μου πάντα Νικόλ μου.. φιλιαα!! 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Χριστός Αναστήθηκε , ας ελπίσουμε και στη δική μας Ανάσταση.
    Ευχές για καθε καλό.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλοι μου σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας !! Συγνώμη που έμειναν αναπάντητες !!
    Να είστε όλοι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή