13 Νοεμβρίου 2019

Πολύχρωμα........

Και ήρθε η Βικτώρια αφού και οι καταιγίδες απόκτησαν όνομα ( Αμερικανιά βέβαια και η ονοματοδοσία) και πλέον μας τρομοκρατούν ονομαστικά !!
Είτε με Βικτώρια είτε με σκέτη καταιγίδα τα προβλήματα είναι τα ίδια χωρίς καμία απόκλιση !!
Με σοβαρά προβλήματα στους δρόμους το νερό έπεφτε θυμωμένα λες και θέλησε να μιμηθεί την πάλαι ποτέ πάντα μουτρωμένη βασίλισσα Βικτώρια της Αγγλίας!!
Ταμπουρώθηκα λοιπόν στο σπίτι μου ,κρίμα δεν είναι να χαθώ από μια καταιγίδα λέω εγώ τώρα ,με τη σκέψη σε κείνους του δρόμου που δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν πλέον !!
Με κρύο , καταιγίδες, χιόνι , ζέστη στο ίδιο μέρος ασάλευτα κορμιά , έρμαια των βλεμμάτων των περαστικών !!
Και μέσα από τη θαλπωρή του σπιτιού μου ένοχα συλλογιέμαι τους πρόσφυγες,μετανάστες σε κάθε γωνιά ,βρεγμένους και λασπωμένους ως τα μύχια της ψυχής!!!
Και κάθομαι και φτιάχνω κολοκύθες από βελούδο !!
Οχι δεν είναι η κολοκύθα της Σταχτομπούτας ,ούτε μαγικά μεταμορφώνεται σε άμαξα ,μέσα  από τη μαγεία του παραμυθιού !!

Ούτε  η κίτρινη κολοκύθα είναι που αλήθεια γίνεται υπέροχη κολοκυθόσουπα η πίτα !!!




Είναι οι βελούδινες κόκκινες, πράσινες, ροζ και λευκές κολοκύθες μου που ντύθηκαν

και στολίστηκαν για να υποδεχθούν εκτιθέμενες την νέα χρονιά που έρχεται !!!




.
Να είστε όλοι καλά και να κάνετε ότι  αγαπάτε !! Να προσέχετε και να αγαπάτε τους εαυτούς σας γιατί είναι κινητήριος δύναμη για να μπορούμε να αγαπάμε και να προσφέρουμε την ανυστερόβουλη (λέω εγώ τώρα) αγάπη μας !!
Είπε η blogger !!! Για να τα ακούω και εγώ μαζί σας !!
Σας φιλώ με την αγάπη μου

23 σχόλια:

  1. Καλόδεκτα τα όσα φτιάχνεις, Νικόλ μου, όπως και το ελαφρά ...πιπεράτο χιούμορ σου, που το χαίρομαι.

    Να είσαι πάντα γερή,

    Αστοριανή,

    από "φριζιασμένη" Ν.Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η δική μου μικρή προσπάθεια καλή μου φίλη μέσα από όλη την αγωνία και τον πόνο των ανθρώπων . Απλά
      Την αγάπη μου . Η παρουσία σου μου δίνει ιδιαίτερη χαρά!!

      Διαγραφή
  2. Νικόλ μου, ειναι όλα υπέροχα, μαγικά και μου αρέσουν ιδιαίτερα και οι χρωματισμοί!
    Πολυ ομορφος ο τροπος που επλεξες και την Βικτωρια μεσα σε αυτο! :)
    Σημερα εχει ηλιο, νομιζω μας την εκανε

    χαχαχα

    φιλια πολλα αγαπημενη μου
    και γεια στα χερακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες την να μου θυμώσει η Βικτώρια με τα μοντέλα της που την ξέχασα Κική μου !!
      Μακάρι οι μέρες μας να έχουν λίγο από όλα , τα συναισθήματα αλλάζουν !!
      Σε φιλώ καλό μου

      Διαγραφή
  3. Βελούδινη ομορφιά όπως η καρδιά σου Νικόλ μου που σκορπά αγάπη σε όλους και είναι πανταχού παρούσα όπου υπάρχει ανάγκη.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο και σου εύχομαι να είσαι καλά με ότι κάνεις !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. πανεμορφες καθεμια με την προσωπικοτητα της!!!!
    ξερεις μου θυμισε την κατακοκκινη πιλοτα της γιαγιας μου......!!!
    φιλια καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Σοφάκι μου μοιάζουν με πελότες αλλά πολύ πιο μεγάλες !!Και εγώ πήρα την ιδέα από μια φίλη που είχε φτιάξει πέρυσι και άρεσαν πολύ !! ΠΟλλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ανάρτηση που τα περιλαμβάνει όλα. Οι δε δημιουργίες σου... Μοναδικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όπως μου έρχονται οι σκέψεις Ειρήνη και σε ευχαριστώ καλή μου
      Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  6. Απαπαπα, η Βικτώρια που από την μια μας μούσκεψε από την άλλη όμως έβαλε την Νικόλ μας, να μας ετοιμάσει γούρια που θα δώσουν χαρά και ελπίδα σε όσους αυτές τις μέρες υποφέρουν!
    Κάθε σου δημιούργημα και ένα κομψοτέχνημα, μπράβο Νικόλ μου!

    ΑΦιλάκια πάντα πολύ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο ζεστή και ανθρώπινη είναι η καρδιά σου! Σε εποχές που καλλιεργείται η παλιανθρωπιά και η μισανθρωπιά, έρχονται οι σκέψεις σου να μαλακώσουν την καρδιά μας.
    Και τα δημιουργήματά σου να ομορφύνουν τις προσδοκίες μας.
    Καλησπέρα Νικόλ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες οι βελούδινες κόκκινες, πράσινες, ροζ και λευκές κολοκύθες σου!
    Μακάρι να τις βρω και στο μπαζάρ το χριστουγεννιάτικο😉Φιλιά και καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημιουργίες που ξεχειλίζουν όμορφα συναισθήματα όπως η ζεστασιά της αγάπης, η ομορφιά του μοιράσματος, η προσφορά της ελπίδας. Πάντα παρούσα και πάντα με μια ανοιχτή αγκαλιά να μοιράζεις κομμάτια της ψυχής σου. Υπέροχες Νικόλ μου!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα και τόσο χρωματιστά, φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκεψεις ομορφες καρδια όμορφη..δημιουργιες πανεμορφες..ολα μια ομορφια φιλεναδα να είσαι παντα καλα και να χαιρεσαι με οτι κανεις και νιωθεις την αγαπη μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χίλιες φορές οι βελούδινες κολοκύθες σου, από τις αυθεντικές που μας ταΐζουν οι εκλεγμένοι κολοκυθοπαραγωγοί.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τις εχεις απογειώσει τις κολοκύθες σου Νικολ μου!
    Συγχαρητηρια ειναι πολύ ομορφες ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να ζητήσω μια συγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας !! Σας ευχαριστώ , ο υπολογιστής μου μόλις γύρισε από το γιατρό!!! Μέχρι να τα φτύσει εντελώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την θαύμασα και στο facebook. Πόσο όμορφη. Ωραία είναι μωρέ να χουχουλιάζουμε στο σπίτι και να φτιάχνουμε πραματάκια. Καλό μας Χειμώνα Νικόλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νικόλ μου αγαπημένη, είναι πανέμορφες!!!
    Ο,τι φτιάχνεις είναι προσφορά καρδιάς κι ανυστερόβουλης αγάπης όπως πολύ σωστά έγραψες. Ταπεινός πάντα πρέπει να είναι ο άνθρωπος, χωρίς έπαρση για ο,τι κάνει και το έχεις αποδείξει γλυκιά μου.
    Οι ίδιες σκέψεις βαραίνουν κι εμένα την ψυχή μου κορίτσι μου, μακάρι να γινόταν ένα θαύμα και ν' άλλαζε όλος ο κόσμος...

    Σου στέλνω πολλή αγάπη κι αγκαλιά μεγάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από κοντά είναι ακόμα καλύτερες.
    Χαίρομαι που έχω μια από αυτές αφού ήμουν το μυστικό σου ταίρι στην ανταλλαγή των δώρων.
    Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή