14 Φεβρουαρίου 2019

Μέρα του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα , μάλλον χθες , με τιμώμενο πρόσωπο τον έρωτα , έτσι για να είμαστε ΄΄in'', ακόμα και αν έχει κάνει φτερά ο έρωτας  !!!
Εντάξει όσοι γιορτάζουν καλά κάνουν , εμένα ποτέ δεν με αφορούσε αυτή η εμπορική γιορτή !!
Μένω στην αγάπη που πιστεύω ότι παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο , εκείνη που προσφέρεται σαν δώρο , ελεύθερα, πρόθυμα και απροσδόκητα!!

Μέρα γιορτής και αγάπης λοιπόν για τα παιδιά του ΄΄ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ''
Να συναντήσω φίλες αγαπημένες να μοιραστούμε τις σκέψεις μας !!
Και επειδή αγαπώ να δημιουργώ και ποτέ δεν σταματώ , έφτιαξα ένα παλιό ξύλινο κουτί σε ύφος ρετρό με στοιχεία ξύλινα και ξυλόγλυπτα πηλού !!


  Μου αρέσουν αυτά τα κοριτσάκια με το βλέμμα της αθωότητας !! (εκτύπωση από το διαδίκτυο)

Αργεντίνικο τάνγο !!! Δεν έμαθα ποτέ να χορεύω , κάτι σαν στέκα του μπιλιάρδου που λέμε !
Εγώ πάντως το φόρεμα με τη χορεύτρια την έκανα για να μου φύγει ο καημός!!


Ξυλόγλυπτα , πάστες, ακρυλικά , στένσιλ!!
Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου που περνάτε και αυτή η διαδικτυακή μορφή αγάπης είναι πηγή χαράς .

39 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το κουτί και υπέροχη η χορεύτρια, Νικόλ μου. Και το καλύτερο είναι ότι πρόκειται για φιλανθρωπικό σκοπό. Μπράβο, φίλη μου. Πολλά πολλά φιλιά και θα βρεθούμε στη γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τα είπαμε τα αναλύσαμε και πολύ σε χάρηκα κοριτσάκι !!! Και σου στέλνω μεγάλο φιλί που ήσουν εκεί !!

      Διαγραφή
    2. Και με το καλό να ξαναβρεθούμε, φίλη μου.

      Διαγραφή
  2. πανεμορφο το κουτι αλλα και η χορευτρια
    τρυφερο το κουτι
    επιωβλητικη η χορευτρια

    μπραβο γλυκια μου
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ευαίσθητη και τρυφερή μου σε ευχαριστώ πολύ !!
      Να είσαι καλά , σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα με τη γιορτή.... Το κουτί πανέμορφο και η χορεύτρια !!!
    Μπράβο σου φίλη μας, μαγικά χεράκια !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου να είσαι καλά με όσα όμορφα φτιάχνεις!!
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  4. Μικρά αριστουργήματα γεμάτα αληθινή αγάπη ! ο δικός σου κόσμος Νικόλ, τα δικά σου όνειρα και η προσφορά σου.
    Φιλιά πολλά Νικόλ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου έχεις δίκιο αυτός είναι ο δικός μου κόσμος της δημιουργίας και της προσφοράς !!
      ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Αυτό που φτιάχνεις με την καρδιά σου δεν είναι προσφορά είναι συναίσθημα, είναι το δικό σου φως που μετουσιώνεται σε αγάπη.
    Υπέροχα τα έργα σου Νικόλ μου!
    Σε φιλώ!!
    Υ/Σ Εύχομαι να μπορέσω ν' ανταμώσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννίκα μου άπειρα συναισθήματα αναβλύζουν από αυτά τα έργα που αλλάζουν χέρια και αυτό είναι όλη μου η αγάπη !!
      Να προσέχεις και περαστικά σου !!

      Διαγραφή
  6. Όποια και να είναι η άποψη μας για την γιορτή αυτή, σημασία έχει η προσφορά εκείνη τη μέρα, μια και είναι μια ακόμη αφορμή για δώρα!
    Οι δημιουργίες σου Νικόλ μου, πάντα βρίσκουν ανταπόκριση γιατί είναι καρδιάς!

    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι μια ερωτική γιορτή Στεφανία μου αλλά όταν όλα μεταμορφώνονται σε αγάπη αυτή είναι και η ουσία!!
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου . Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα και τα δυο. Η προσφορά σου ανεκτίμητη. Και ο σκοπός ιερός. Να σαι καλά να είσαι πανταχού παρούσα Νικόλ μου με κουράγιο και δύναμη
    Καλό Σ/Κο να περάσεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αυτό που κάνω μετά την οικογένεια μου είναι η μεγάλη μου αγάπη , ανιδιοτελής πέρα για πέρα !!!
      Σε φιλώ Αννούλα μου

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια χαρά γλυκιά μου ο καλύτερος Άγιος Βαλεντίνος!Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη !!! Φιλιά και στους δυο σας

      Διαγραφή
  10. Η αγαπη ειναι απο μονη της μια γιορτη καθημερινη.. και οταν μετουσιωνεται με πραξεις Νικολ μου περνει αλλη διασταση ..και εσυ το ξερεις πολύ καλά αυτο φιλεναδα..
    Οι δημιουργιες της αγαπης σου το λενε..και ειμαι περηφανη για σενα που εισαι φιλη μου..
    καλη επιτυχια σε οτι κανεις σου ευχομαι.. την αγαπη μου παντα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου σε αγαπώ πολύ γιατί είσαι ένας αυθεντικός άνθρωπος !!! Μάθε λοιπόν ότι και ωραία περάσαμε και η Γιορτή μας εισπρακτικά πήγε πολύ καλά !!Τόση αγάπη !!
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  11. Εσύ "χορεύεις" με τις δημιουργίες σου Μαρία μου. Έξοχη και φινετσάτη η χορεύτρια, έχει ακόμα και τις μικρές λεπτομέρειες που έχει μια χορεύτρια τάνγκο (τα τεντωμένα δάχτυλα). Τι να πω; Eίσαι μεγάλη αριστοτέχνης. Κάτι τέτοιες κινήσεις δίνουν το πραγματικό νόημα της αγάπης.
    Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄΄έκαστος εφ’ ω ετάχθη Μαρία μου , χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά που φτιάχνω γιατί είναι ο σκοπός !!! Να είσαι καλά !!1 Με αγάπη σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Αριστουργήματα και τα δυο!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου για ότι μας προσφέρεις !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Νικόλ μετά από πολύ καιρό βρισκομαι στο σπιτάκι με τις όμορφες δημιουργές που προορίζονται για ιερό σκοπό.Πάντα είσαι παρούσα και ενεργή σε αυτό Να συνεχίσεις ετσι όσο μπορείς να ανταποκρίνεσαι και να σου δίνει χαρά!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Εφη μου και κάνεις βολτούλες στα σπιτάκια μας !! Δεν σε φτάνω σε τίποτα καλή μου φίλη αλλά προσπαθώ για ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα !!
      ΣΕ ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι να περνάς καλά με τις αγαπημένες σου εγγονούλες

      Διαγραφή
  14. Τι ομορφιά έφτιαξαν τα χεράκια σου Νικόλ μου!! Δε χορταίνω να τα βλέπω! Έχει δίκιο η Μαρία μας, εσύ χορεύεις με τις δημιουργίες σου τόσο άψογα και τόσο θαυμαστά, που μένω άφωνη!!
    Να είσαι καλά να δημιουργείς, φίλη!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να εξελίσσομαι Μαρίνα μου , ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια !!
      Να είσαι καλά φίλη μου με ότι κάνεις !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  15. Και εμένα δεν με αφορά αυτή η άκρως εμπορική γιορτή Νικόλ μου.Οπως και άλλες επαιτειακές γιορτούλες που στήνονται με σκοπο΄τα δωράκια,σε ένδειξη δήθεν αγάπης.Πιστεύω στην καθημερινή απλή γιορτή της ζωής ,με αγαπημένα πρόσωπα .
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς όμορφα πράγματα , όπως τα σημερινά που μας δείχνεις και να τα προσφέρεις με απλόχερη αγάπη σε όσους την έχουν ανάγκη.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα τώρα που η αγάπη είναι για συγκεκριμένες μέρες , λες και τις άλλες η γάπη είναι κλειδωμένη !! Να είσαι καλά Χρυσάνθη μου και να με ξεσηκώνεις με τα υπέροχα έργα σου !!
      Την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα -και- τα ξύλινα "χειροποιήματα τής Νικόλ"! Καλημερούδια και φιλιά 🎈🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή μου Νικόλ!
    Από την Κυριακή προσπαθώ να σου γράψω. Κάτι το χέρι μου (από βιασύνη μάλλον το κούρασα και είχα ενοχλήσεις)κάτι η γρίπη στο σπίτι διαρκώς το ανέβαλα. Από σχόλια έμαθα ότι περάσατε καλά. Βέβαια στόχος ήταν η αρωγή και η στήριξη για τις ανάγκες του ιδρύματος και εύχομαι να πήγε καλά.
    Να είσαι καλά Νικόλ μου η προσφορά σου τεράστια και ανεκτίμητη.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου πόσο τρυφερή η έννοια σου !! Πράγματι περάσαμε πολύ όμορφα και ζεστά με φίλες που είχα καιρό να δω αλλά και ο κόσμος ανταποκρίθηκε πολύ θετικά στην πρόσκληση μας !! Περαστικά σου και πάλι φίλη μου , μια ζεστή αγκαλίτσα !!

      Διαγραφή
  18. Αχ και κάπου την έβλεπα αυτήν την μικρή που έβαλες στο κουτί. Πανέμορφο Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικα τα εργα σου!!!!!Να εισαι παντα καλα και καλο μηνα Μαρτη να εχεις 🌺🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή