15 Ιανουαρίου 2019

Ταξίδι στο χθες...

Βυθισμένη στην αναπαυτική της πολυθρόνα παρατηρούσε τις φλόγες του τζακιού !! Με τις αισθήσεις της σε απόλυτη αρμονία , στην ψυχή της να ρέει μια γλυκιά θέρμη και το γατάκι να γουργουρίζει ευτυχισμένο στα πόδια της !!
Η σκέψη της έφυγε μίλια μακρυά σε χρόνο και τόπο ! Τότε που μικρό κορίτσι θα ήταν 16 και κάτι όταν επιτέλους ο Don Juan Miquel αποφάσισε να την πάρει μαζί του στο ιδιωτικό του ελικόπτερο !!  Θα πήγαιναν στο πάρκο Canaima και θα πετούσαν πάνω από τους καταρράκτεs Angel Falls. !!
Δεν κοιμήθηκε το βράδυ , αγγελικές μορφές στροβιλίζονταν μαζί της σε ένα μεθυστικό ατέλειωτο χορό .Στεφάνι με λουλούδια στόλιζε το κεφάλι της και η μυρωδιά του βασιλικού  και του ρόδου την μεθούσε !!!




Η επόμενη μέρα είναι από εκείνες που ζεις στον δικό σου Παράδεισο !!
Από ψηλά το τροπικό πάρκο μοιάζει ένα απέραντο χαλί στις αποχρώσεις του πράσινου και μέσα από τη ζούγκλα πουλιά υψώνουν το ανάστημα τους στον ουρανό!!
Ακούμπησε το χέρι στο μπούστο της  για να ηρεμήσει τον τρελό χορό της καρδιάς της όταν αντίκρυσε τους καταρράκτες , τους ψηλότερους του κόσμου και ποτέ δεν κατάλαβε αυτή τη Θεική τους ομορφιά , ορμή και δύναμη !!Οι κραδασμοί από την όμορφη θέα τη συνοδεύουν σε κάθε τρεχούμενο νερό , , αγαπά τους καταρράκτες στην Εδεσσα  , μένει σιωπηλή λες και το καθάριο νερό φέρνει την κάθαρση εντός της !!Στη μαγική υδάτινη κουρτίνα απολαμβάνει τις σταλίτσες του νερού στο πρόσωπό της , , το τείχος του απροσδόκητου ονείρου!!  Μα και η Κρήνη Καλλιρρόη με κρυστάλλινο , καθάριο νερό ενεργεί ψυχοθεραπευτικά μέσα της !!
Και ενώ το φαναράκι με το αρωματικό κεράκι τρεμοσβήνει, το μαγικό της ταξίδι φτάνει εκεί  στο καταπράσινο όρος Βέρμιο και η σκέψη της ακουμπά στην Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά , το βλέμμα της φωτίζεται και σιωπηλή ικεσία ψιθυρίζουν τα χείλη !!
Πήρε το ημερολόγιο από το τραπεζάκι και έσκυψε να βάλει ένα κούτσουρο στο τζάκι !! Έπιασε το ξύλο και όπως το κοίταζε της άρεσαν τα όμορφα νερά του !! Το  μύρισε  και το άφησε στην άκρη , μαζί με ένα διαφημιστικό ρολόι  που της χάρισαν στην ψαραγορά, κάτι όμορφο θα έφτιαχνε , όταν εμπνεόταν από τις αναρίθμητες ξυλοκαταστάσεις της , άλλωστε είχε τόσα να κάνει
Άνοιξε το ημερολόγιο και κοίταξε με χαμόγελο τη χθεσινή ημερομηνία !! Το ονειρικό  ταξίδι στο χθες είχε τελειώσει , προσγειώθηκε ομαλά και διάβασε για τη χθεσινή της βόλτα με τα παιδιά στην Πάρνηθα!! Τα γέλια και τις απορίες τους μέσα στο τελεφερικ που τους πήγαινε στην κορυφή!!
Τα νεόκτιστα σπίτια έφταναν όλο και πιο ψηλά και τα δέντρα αραίωναν !!
Ηταν η Κυριακάτικη βόλτα τους στο βουνό , ελεύθεροι να μαζέψουν θυμάρι και κάποια λίγα σπαράγγια , πέρασαν μαζί μια μέρα γεμάτη συναίσθημα και χαρά!!!
Από το παράθυρο έβλεπε το ουράνιο τόξο που άπλωσε τα χρώματα του στην πλαγιά του βουνού , ενώ οι σταγόνες της βροχής κρέμονταν σαν διαμαντένια δάκρυα από το ζουμπούλι της!!
Κοίταξε το γατάκι της που κοιμόταν στο χοντρό χειμωνιάτικο χαλί , ήταν ώρα να ετοιμαστεί  για την ετήσια γιορτή Αγάπης του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος!!
Θα συναντούσε φίλους , θα έλεγαν τα νέα τους και ανυπομονούσε να βρεθεί κοντά τους!!



Το ονειρικό μου ταξίδι συμμετέχει στην Φωτογραφική πρόσκληση 24 που εμπνεύστηκε το Δελφινάκι από το περυσινό φωτογραφικό μας αλφάβητο !!!

Ευχαριστούμε πολύ για τις ωραίες σου ιδέες Δελφινάκι !!!
Εδώ είναι η περυσινή φωτογραφική συμμετοχή http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.com/2018/01/blog-post.html με 24 φωτογραφίες και λέξεις!!

31 σχόλια:

  1. Νικόλ μου άρεσε πολύ η ιστορία σου
    τι ωραία που τα έγραψες / συνδύασες
    ένοιωθα ότι ήμουν εκεί στο κάθε τι που έγραφες , ειδικά με τα νερά γιατί αγαπώ πολύ τη θάλασσα μου αρέσει πολύ η θάλασσα , οι καταρράκτες
    μου άρεσε πολύ η ιστορία σου το πως την ξεκίνησες με ταξίδι που μου αρέσουν πολλά τα ταξίδια και την τέλειωσες συνδυάζοντας τη φιλανθρωπική γιορτή μαζί με την εικόνα/πρόσκληση της

    καλό ξημέρωμα και σ ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου πραγματικά και μένα μου άρεσε που έγραψα όλα αυτά τα γεγονότα της ζωής μου έτσι απλά μέσα από ένα παιχνίδι !!Και εμένα μου αρέσουν πολύ τα νερά εκτός από τη θάλασσα λατρεύω τους καταρράκτες αλλά και τα ταξίδια επίσης !! Να είσαι καλά και ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
    2. Νικόλ μου
      τι καλά που κάποιες μπλόγκερς όπως κατάλαβα βρίσκεστε στην φιλανθρωπική εκδήλωση του Αντωνοπούλειου ιδρύματος;
      είναι ωραίο να γνωρίζεστε που κοντά
      να της δώσεις χαιρετισμούς της Μίας από μένα

      ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου έδωσαν όμορφα συναισθήματα οι φωτογραφίες μου
      και γω αγαπώ πολύ το νερό [θάλασσα,ποταμούς,φράκτες,καταρράκτες]

      φιλούθκια

      Διαγραφή
    3. Πράγματι εκεί θα συναντηθούμε με τη Μία όπως και πέρυσι και πραφματικά χαίρομαι πολύ γι αυτό Δελφινάκι μου !! ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα που γράφεις Νικόλ μου. Σε ακολούθησα σιωπηλή στο ταξίδι του χθες , χάθηκα μαζί σου στα καταπράσινα μονοπάτια και απήλαυσα σαν παιδί τη βόλτα με το τελεφερίκ. Όμορφα να ταξιδεύεις ! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταγραφές γεγονότων της ζωής μου Χρυσάνθη μου . Ετσι ότι έχει ζήσει κάποιος είναι ωραίο να το θυμάται !! Χαίρομαι που σου άρεσε !!
      ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Όμορφη η Φωτογραφική σου συμμετοχή. Μας ταξίδεψες και σε μέρη που θα ήθελα να πάω.Συνδύασες όμορφα τις λέξεις και έφτιαξες τόσες εικόνες που ακόμη ''ταξιδεύω''. Κι αυτό το ταξίδι με ιδιωτικό ελικόπτερο με συνεπήρε...
    Καλή επιτυχία στην γιορτή αγάπης. Να σαι καλά να είσαι παντού παρούσα και δημιουργική
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό και στη συνέχεια αυτά τα ταξίδια με το ελικόπτερο ήταν όντως μαγικά Αννα μου !!είναι και η άγνοια κινδύνου που σε κάνει να νιώθεις ότι έχεις δικά σου φτερά !!
      Ευχαριστώ για όλες τις ευχές σου !! Να είσαι καλά και μια αγκαλιά μεγάλη!!

      Διαγραφή
  4. Kαινουργιο δρωμενο; Δεν σας προλαβαινω! χιχιχι
    συγχαρητηρια για την συμμετεοχη σου αλλα κυριως για την ενεργη σου δραση σε ολα τα φιλανθρωπικα εργα

    φιλια πολλα
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου να είσαι καλά και να ταξιδεύεις στο δικό σου μαγικό κόσμο !!
      Να είσαι καλά και να γράφεις με δύναμη και αισιοδοξία!!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Τέλειο τέλειο τέλειο !!! Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικόλ μου με παρέσυρες σε ένα όμορφο ταξίδι με την γραφή σου.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόλμησα να γράψω κάτι Ελένη μου και με πραγματικά γεγονότα μου βγήκε καλό!!Καλό Σ/κ
      σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  7. Ένα μοναδικό ταξίδι μας χάρισες Νικόλ μου και είναι εμφανές πως δεν είναι 100% μυθοπλασία, γιατί κανείς δεν γράφει παρόμοια κείμενα αν δεν έχει την εμπειρία παρόμοιας ομορφιάς!
    Να είναι καλά και το Δελφινάκι για το όμορφο δρώμενο που οργάνωσε!
    Λατρεύω τους καταρράκτες όσο και την παρουσία σου, στις φιλανθρωπικές εκδηλώσεις!
    ΑΦιλάκια παγωμένα αλλά με ζεστή καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στεφανία μου τα γεγονότα είναι αληθινά και έτσι το χάρηκα και εγώ !!
      Οι καταρράκτες είναι κάτι σαν ψυχοθεραπεία για μένα !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  8. Νικόλ μου !!!!
    να μια έκπληξη που απαιτεί συνέχεια !
    Πόσο όμορφα γράφεις καλή μου φίλη ! και δεν αποτελεί αυτό είδος κολακείας αλλά ουσιαστική παρότρυνση να το συνεχίσεις και να μας χαρίσεις αυτές σου τις εμπνεύσεις.
    Σε ένα κείμενο που είναι, εξ ορισμού, απαιτητικό όπως αυτό με δοσμένες 24 λέξεις πάνω στις οποίες πρέπει να ακροβατίσεις, δημιουργείς ένα όμορφο ανθρώπινο οδοιπορικό.
    Το χάρηκα Νικόλ μου ειλικρινά.
    Μπράβο και κράτα αυτό που σου είπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου για μένα η γραφή είναι κάπως δύσκολη , όχι πως δεν γράφω αλλά δεν τα δημοσιοποιώ !!Θαυμάζω τις δικές σας τις γραφές και τις απολαμβάνω πάντα !! Χαίρομαι που βρίσκομαι ανάμεσά σας !! Το γραπτό μου είναι βασισμένο στα δικά μου πατήματα , κομμάτι της ζωής μου !! Ευχαριστώ πολύ , να είσαι καλά

      Διαγραφή
  9. Τα θετικά, γεμάτα αγάπη συναισθήματα είναι αυτά που κάνουν ένα κείμενο δυνατό, που κεντρίζει το ενδιαφέρον και συμπαρασύρει σε εικόνες και τους αναγνώστες αφήνοντας να φανεί όλη η ομορφιά της φύσης αλλά και η ευαισθησία της ψυχής.
    Μπράβο Νικόλ μου!! Όμορφο οδοιπορικό. Να πω την αλήθεια στην Πάρνηθα σε ακολούθησα.
    Να είσαι καλά..Φιλιά, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννίκα μου !! Οι εικόνες είναι πράγματι μαγικές αφού αποτελούν μέρος της ζωής μου και χαίρομαι που σε παρέσυρα έστω και μέχρι την Πάρνηθα!!
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη !! ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία που τα ένωσες σε ένα υπέροχο ταξίδι! Λέξεις και εικόνες που ενωμένες έφτιαξαν μια μαγεία! Νικόλ μου ήταν πολύ όμορφο το συναίσθημα που μας γέννησε αυτό το οδοιπορικό! Να είσαι καλά και πολλά πολλά φιλιά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου μέσα από αυτό το παιχνίδι μάζεψα πολλά όμορφα; και τα έστρωσα έτσι όπως τα έζησα !!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή !! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Nικόλ μου ενα ομορφο ξαφνισμα ηταν για μας αυτη η συμμετυοχη σου...μια αναδρομή στο δικο σου χθες ..τοσο γλαφυρή που μας πηρες μαζι σου φιλεναδα σ αυτο το ομορφο ταξιδι των αναμνησεων σου..που το εδεσες τοσο ωραια με τα 24 γραμματα...παντα οι αναρτησεις σου και τα κειμενα που γραφεις ειναι γεματα με συναισθημα και αγαπη φιλεναδα..πολύ ωραιο το δρωμενο που κανει το δελφινακι...με δανικο ιντερνερτ ειμαι ακομα ελπίζω μεχρι την πεμτη να ταχτοποιηθεί..να εισαι καλα Νικολ μου..για το Αντωνοπουλειο κατι θα κανουμε και φετος ..θα ειμαστε εκει νοερα παρεουλα...την αγαπη μου και τα φιλια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου είναι ωραίο να μοιράζεσαι τα όμορφα του παρελθόντος και αν αρέσουν ακόμα καλύτερα !Αντε περιμένουμε την αποκατάσταση του ιντερνετ σαν πολύ δεν κράτησε η ίωση!!
      Πολλά φιλιά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφη ιστορία, Νικόλ μου. Μπράβο σου. Ελπίζω να σε δω ξανά φέτος από κοντά στη γιορτή του Αντωνοπούλειου. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μία μου να είσαι καλά και βέβαια θέλω να σε δω !!!Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Τι καταπληκτικό συνταίριασμα Νικόλ μου, μέσα από την ταξιδιάρικη νοσταλγική ιστορία σου ξεχύνονται, αναμνήσεις, και εκπληκτικές εικόνες που γεννούν συναισθήματα....Ελπίζω να συναντηθούμε στην Γιορτή του Αντωνοπούλειου...Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν μια ωραία νοσταλγική αναδρομή και μου άρεσε και μένα Κλαυδία μου !! Και το ρωτάς;; Και βέβαια θα τα πούμε στην γιορτή του Αντωνοπουλείου !!
      Να είσαι καλά !! Σε φιλώ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  14. Καλά, το φινάλε όλα τα λεφτά!!!
    Άρτι αφιχθείσα από την ιστορία
    τής Αννούλας, ήρθα να δηλώσω -και-
    εδώ τον θαυμασμό μου για το ταίριασμα!
    Καλημερούδια και φιλιά και καλό σ/κ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πάντα μου αρέσουν τα δυνατά φινάλε Πέτρα μου !! Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!
      ΣΕ φιλώ και να έχεις καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Νικόλ μου! Συγχαρητηρια για την υπέροχη συμμετοχή σου, στο δρώμενο!!
    Πανέμορφη η ιστορία σου και καταπληκτική η γραφή σου!! Μπραβο σου!!Πολλα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή