14 Απριλίου 2018

"Τhe Versatile Blogger award".

Χαμένη και μαγεμένη από τις ηλιόλουστες μέρες 
αλλά και από την αναγέννηση της φύσης 
ούτε κατάλαβα πως και γιατί εβραβεύθην !
Με συγχωρείτε δηλαδή πέρασα από τους βραβευμένους 
διάβασα για παπαράτσι , κόκκινα χαλιά,  λαμπερά φορέματα!!
Δεν είναι για μένα τούτα μάτια μου !!
Σου γράφω  αποδεχόμενη την πρόσκληση δύο αγαπημένων κοριτσιών
 της Μαίρης και της Μαρίνας!!
Ευχαριστώ πολύ αγαπημένες μου !!

Σου γράφω λοιπόν κλεισμένη στο δωμάτιο μου 
και με συναγερμό μάλιστα(γιατί που ξέρεις τι σκαρώνουν οι παπαράτσι),
φοράω την υπέρκομψη πανάκριβη φόρμα μου 
βαμμένη με χρώματα και κόλλες , 
κάποτε ήταν μαύρη , τώρα πουά !!



Τι να πω για μένα ;;
Εντάξει κάτι θα βρω

Να σου πω ότι είμαι εσωστρεφής σε έναν κόσμο που δεν σταματάει να μιλάει 
(όχι αυτό δεν το λέω εγώ αλλά η  Susan Cain  στο βιβλίο της !!
Σσσσ!!Η Δύναμη των εσωστρεφών - Σ΄ένα κόσμο που δεν σταματάει να μιλάει !!) , λιγομίλητη 
κρατώ τα μυστικά των άλλων (ένας Θεός ξέρει τι θα κουβαλήσω όταν αποδημήσω...)

Σπάνια εκνευρίζομαι , θυμώνω κλπ υπομονή ημιόνας!!
Αλλά αν ξεπεραστούν τα όρια έρχεται και το τέλος!!

Οι αριθμοί και τα οικονομικά είναι οι σπουδές μου 
και αγαπώ την τετράγωνη μαγεία τους!!

Λατρεύω τη φύση , τα ζώα και ναι θα μπορούσα να ζήσω 
σε μια φάρμα με ζώα και λουλούδια , κηπευτικά και δέντρα!!!

Η δύναμη της ψυχής μου είναι οι δυο μου κόρες 
που στα δύσκολα και στα ευχάριστα είμαστε τόσο κοντά 
(ευτυχώς δεν υπάρχουν κοριοί..)
Και βέβαια τα τρία μου εγγόνια ανάσες βαθιές, δροσερές!!

Ο εθελοντισμός είναι η στάση ζωής μου !
Εκείνο που δεν ξέρεις είναι πόση δύναμη θέλει η ψυχή να είσαι κοντά 
σε παραβατικούς ανθρώπους , σε ογκολογικούς ασθενείς 
τελικού σταδίου , σε κακοποιημένα παιδιά !!

Η σκέψη μου είναι στην δεύτερη -πρώτη( τι σημασία έχει πια) πατρίδα μου τη Βενεζουέλα.
Τίποτα δεν λειτουργεί πια , χωρίς νερό , τροφή , επικοινωνία , φάρμακα!!


Τελικά βρήκα και έγραψα και νομίζω ότι μου είχε 
λείψει αυτή η επικοινωνία !!
Καλή εβδομάδα με αγάπη και μόνο υγεία!! 


38 σχόλια:

  1. Δύσκολη και απάνθρωπη η κατάσταση με τη μια μου πατρίδα αλλά και η άλλη δεν πάει πίσω. Όχι σ'αυτό το επίπεδο αλλά πολύ δύσκολα κι εδώ.
    Πάμε στα ωραία τώρα.Το πόσο σπουδαία είναι η στάση ζωής σου το ήξερα και τώρα το επιβεβαίωσα. Δύσκολο να είσαι ανέμεσα σε παραβατικούς ασθενείς και κακοποιημένους. Πολύ δύσκολο. Θέλει δύναμη ψυχής και κουράγιο ανεξάντλητο και σε θαυμάζω πολύ γι αυτό
    Όλα τα άλλα υπέροχα να χαίρεσαι και τις κόρες σου και τα εγγόνια σου πηγή ζωής.
    Αλήθεια δουλεύει ο συναγερμός; Πρόσεχε οι παπαράτσι έχουν τον τρόπο και μην ακούσεις θόρυβο και πεταχτείς με την πουά φόρμα...θα σε δούμε στις εφημερίδες αυριο !!!!
    Καλή ανάπαυση στις δόξες του βραβείου σου που σου αξίζει αληθινό βραβείο όπως αξίζουν άνθρωποι με αξίες σαν και σένα
    Σε φιλώ
    Όνειρα γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου νιώθω πραγματικά άβολα με τα γλυκά σου λόγια απλά το αναφέρω γιατί υπάρχει και αυτή η πλευρά της ζωής που η κοινωνία έχει ξεγράψει τον άνθρωπο .
      Τελικά έκανα θαυμάσια και έβαλα το συναγερμό μου κανένας δεν με βρήκε !!!
      Σε φιλώ και να έχεις μια καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά ήταν κάτι που τελευταία είχε λείψει απ τη γειτονιά και χάρηκα που σε διάβασα αν και ήξερα. Να ξέρεις πάντως ότι σε θαυμάζω για τις δραστηριότητές σου και για τη δύναμη ψυχής !!!! Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις το έργο σου με αγάπη και έννοια για τον συνάνθρωπο !!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς έχουμε συναντηθεί και λίγο γνωριζόμαστε Ράνια μου , εκτιμώ και εγώ την δική σου στάση ζωής !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη φίλη, χαίρομαι ειλικρινά που αποδέχθηκες το βραβείο και άνοιξες την καρδιά και τη γωνιά σου, με αφορμή αυτό σε μια μικρή εξομολόγηση, που σε κάνει ακόμα πιο θαυμαστή και οικεία, σε όλες εμάς που σε θαυμάζουμε για το κουράγιο, την υπομονή, την επιμονή σου και την παρότρυνση που δίνεις και σε μας μέσα από την εθελοντική σου δράση.
    Είσαι άξια πολλών επαίνων και βραβείων, στο λέω ειλικρινά!
    Οι δύο πατρίδες σου έχουν πολλά κοινά, δυστυχώς και αυτό πονάει διπλά, απ' όσο καταλαβαίνω, με σαφώς σοβαρότερη την κατάσταση στη Βενεζουέλα, όμως δεν το βάζουμε κάτω και αγωνιζόμαστε όπως μπορεί ο καθένας...
    Να χαίρεσαι τις κόρες και τα εγγόνια σου και να είσαι πάντα καλά να προσφέρεις, Νικόλ μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά με όλη μου την αγάπη
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο αλλά ξέρεις οι ανάγκες του κόσμου αν δεν τις ανακοινώσεις σαν απλός πολίτης κανένα κράτος δεν θα μεριμνήσει !!Να είσαι καλά με τους αγαπημένους σου ανθρώπους !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μου φίλη εγώ έχω καταλάβει από χρόνια τι άνθρωπος είσαι γι αυτό και σε θαυμάζω.!!!! Να είσαι καλά να χαίρεσαι τις κόρες σου και τα εγγόνια σου.
    Σου αξίζουν πολλά βραβεία φίλη μου για την προσφορά σου στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη,!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου οφείλω να σου πω ότι τα μεγαλύτερα βραβεία είναι τα βλέμματα των ανθρώπων που με αγκαλιάζουν με αξιοπρέπεια !! Να είσαι καλά και ελπίζω να τα ξαναπούμε από κοντά!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου είσαι άξια για πολλά βραβεία, αυτό του εθελοντισμού, της προσφοράς, της αλληλεγγύης και άλλων τόσων. Να είσαι καλά ευγενική μου φίλη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις πολλές και γλυκές σου ευχές Ελένη μου !! Να περνάς όμορφα τις μέρες σου όπως
      εσύ θέλεις με πολλή αγάπη γύρω σου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο κείμενο!
    Τι όμορφη ψυχή που έχεις Νικόλ μου!
    Τι όμορφος άνθρωπος!!
    Υποκλίνομαι.
    Να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το κάνεις αυτό καλή μου για μένα κάνω το αυτονόητο τίποτα περισσότερο !!
      Μια μικρή σταγονίτσα μόνο !!
      Καλό απόγευμα να έχεις!!

      Διαγραφή
  7. Δεν ήξερα πράγματα για σένα πολλά Νικόλ μου.
    Σε παρακολουθούσα διακριτικά εδώ στις γειτονιές μας. Και σε "βρήκα" κάπου ανάμεσα στο Κίνημα του Εθελοντισμού που δίνεις την ψυχή σου.
    Και, με αφορμή αυτό σου το βραβείο, να που συμπληρώνω ένα όμορφο, ανθρώπινο και ζεστό παζλ καταστάσεων και συναισθημάτων που σε διακρίνουν.
    Να πω επίσης ότι δεν ήξερα για την Βενεζουέλα.
    Για μένα μια χώρα, που λατρεύω, όπως και το Λαό της γιατί έχει χρόνια τώρα κερδίσει την δική μου Τιμή για τον περήφανο αγώνα της για μια άλλη κοινωνία απέναντι σε γεράκια και κοράκια που με διάφορους μανδύες και φτιασίδια διεκδικούν να την "σιγυρίσουν" αλλά στην ουσία να την ποδηγετήσουν.
    Σε ευχαριστώ που μας άνοιξες την καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που είσαι εδώ Γιάννη μου !!
      Η Βενεζουέλα είναι η χώρα που έζησα πολλά χρόνια !Εκεί γεννήθηκαν τα παιδιά μου και αστάθμητοι παράγοντες με έφεραν εδώ στην Ελλάδα που την αγαπώ πολύ !!Οι φίλοι και οι συγγενείς μου που ζουν εκεί ακόμα περνούν δραματικά !! Ο λαός αγωνίζεται καθημερινά ενάντια στη δικτατορία του κατά τα άλλα αριστερού Maduro , που η κτηνωδία του ξεπέρασε κατά πολύ τον Hugo Chavez!! Μακάρι να καταφέρουν κάποτε να ζήσουν ειρηνικά και χωρίς τρόμο !!Να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια λοιπόν στο κορίτσι με τα λίγα λόγια και τα πολλά έργα, στο κορίτσι με την Άνοιξη μέσα του και που αγαπάει τους αριθμούς, ενώ εγώ δεν τους λατρεύω και τόσο παρότι αυτή είναι η κύρια ασχολία μου, και που θα ήθελα να με φιλοξενήσει σε αυτήν την φάρμα αν ζήσει κάποια στιγμή εκεί. Συγχαρητήρια λοιπόν και για την φόρμα με τα πουά και για το βραβείο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο απλές και ουσιώδεις λέξεις συνθέτουν το σχόλιο σου Μαίρη μου !!! Ολα όμορφα μπορούν να είναι με ότι μας κάνει χαρούμενους !!
      Ευχαριστώ θερμά και σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένοι μου φίλοι θέλω να σας πω πόσο άβολα νιώθω !! Εγραψα για τον εθελοντισμό και τι περίπου κρύβεται πίσω από κάθε δομή . Πραγματικά είναι μόνο ανθρώπινες πράξεις που γίνονται με αγάπη,με κάνουν δυνατή και έχω πάρει πολλά μαθήματα ζωής !! Σας παρακαλώ δεν είμαι τόσο σπουδαία ,ντρέπομαι για τους επαίνους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην ντρέπεσαι αγαπημένη φίλη! Να σκέφτεσαι απλά, πως αποτελείς πηγή έμπνευσης και θετικό παράδειγμα για όλους μας! Είσαι ξεχωριστή και το καλό, πρέπει να λέγεται!!
      Φιλιάαααα
      Μ

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο
    ενδιαφέροντα όλα όσα γράφεις για σένα
    πάντα να δίνεις στον εθελοντισμό με την ίδια αγάπη
    δεν ήξερα για τη Βενεζουέλα [που να το ξέρεις πε μου;]
    να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια
    μου άρεσε εκείνο με τη φύση και να ζούσες σε φάρμα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι Δελφινάκι μου η ζωή στη φύση μου αρέσει πολύ και μάλιστα όταν ζούσα στη Βενεζουέλα το σπίτι μας ήταν κάτι σαν αγροτόσπιτο !!
      Σε φιλώ !!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Νικόλ μου. Το αξίζεις 100%. Εύχομαι να συνεχίσεις πάντα έτσι και να μην αλλάξεις ποτέ. Όσο για τη Βενεζουέλα, ελπίζω τα πράγματα εκεί να καλυτερέψουν. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα τώρα απλά ότι αγαπώ κάνω !!! Πρώτα εγώ κερδίζω να το ξέρεις αυτό!!! Σε φιλώ και κάποια μέρα θα πιούμε κείνο το καφεδάκι!!

      Διαγραφή
    2. Αμήν και πότε!!! Φιλάκια, φίλη μου!!!

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένο μου πλάσμα, δικαίως σε βράβευσαν κι εδώ, θα το έχεις στη συλλογή σου μαζί με τα αμέτρητα βραβεία καρδιάς και ψυχής που λαμβάνεις καθημερινά!
    Η μετριοφροσύνη είναι ένα από τα πολλά προσόντα σου που εκτιμώ αφάνταστα και το ξέρεις.
    Ο συναγερμός ήταν απαραίτητος γιατί πάντα ψάχνουν ο,τι πολύτιμο υπάρχει σε συγκεκριμένα σπίτια κι έτσι δεν κινδυνεύεις να σε κλέψουν!

    Φιλάκια πολλά, ανθισμένα και μυρωδάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσύ βάλθηκες να πάρουν τα μυαλά μου αέρα !!!
      Μαίρη μου αν ήξερες και τα ελαττώματα μου τι θα έλεγες!!1 Αλλά χαζή είμαι να στα πω!!!
      ΣΕ φιλώ με την αγκαλιά ανοιχτή!!

      Διαγραφή
  13. Οτι και να πουμε για σένα αγαπημενη μας φιλη.. είναι η αλήθεια και όσοι σε εχουν γνωρισει απο κοντα ..(απο εκεινους ειμαι και εγώ) μπορουν να καταλαβουν τι πρεσβευεις..!! και αυτα ειναι λογια καρδιας και τα βραβεια κερδιζονται με φορμες που εχουν γινει απο τις κολες και τα χρωματα πουά.. ειναι τα παρασημα της καρδιας σου αυτα Νικολ μου...!!
    Κλαπ κλαπ.. και αυτο ειναι το δικο μου χειροκρότημα!!
    Λατρευω της καρδιας σου το περισευμα!! την αγαπη μου..φιλώσε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου εμείς ζήσαμε 12 μέρες μαζί και γνωρίσαμε λίγο η μια την άλλη !Αυτά είναι τα πιο όμορφα βραβεία , οι διαπροσωπικές σχέσεις και το μοίρασμα !Αγάπη και αγκαλιά !!!

      Διαγραφή
  14. Κινδυνεύοντας να γίνω κουραστική, Νικόλ μου, θα επαναλάβω ότι έγραψα σε όσους βραβεύτηκαν και σε όσους με βράβευσαν!
    Αυτή η υπέροχη ανοιξιάτικη βροχή βραβείων είναι μια "ηλεκτρονική αγκαλιά" που ενθαρρύνει, συγχαίρει και επιβραβεύει όσους ανταλλάσσουν και μοιράζονται ότι αγαπούν!
    ΑΦιλάκια και χίλια μπράβο σου αξίζουν όχι μόνο για το βραβείο, αλλά και για τη κοινωνική σου προσφορά! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω Στεφανία μου ότι αληθινό βραβείο είναι εκείνο που λες και εσύ !!! Η μεγάλη αγκαλιά που μπορεί να είναι ηλεκτρονική αλλά μπορώ να σου πω ότι έχω γνωρίσει ανθρώπους σπουδαίους και εκλεκτούς!! ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  15. Νικόλ μου, έμαθα για εσένα πολλά πράγματα που δε γνώριζα και χάρηκα πολύ γι' αυτό, γιατί τώρα τελευταία συναντηθήκαμε.
    Να 'σαι πάντα καλά, να μοιράζεις αγάπη σε όσους την έχουν ανάγκη και να δέχεσαι αγάπη από τις κορούλες σου, τα εγγονάκια σου κι όλους όσους σε αγαπούν.
    Με το καλό, μελλοντικά να έρθουν κι άλλα βραβεία. Κι άλλες αφορμές να σε γνωρίσουμε καλύτερα.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου εκτιμώ τις σκέψεις σου , τους προβληματισμούς σου , το χιούμορ σου !!!
      Και δες άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών ενώνονται με γνώμονα την αγάπη !!! Να είσαι καλά !! Μια αγκαλιά

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένη μου Νικολ αξίζεις πολλά βραβεία!!
    Να σαι πάντα καλά να προσφέρεις,πάντα δυνατή και ευλογημένη!!!να χαίρεσαι την οικογενειά σου!!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά Δέσποινα μου με αγάπη μόνο !!!
      Να περνάς υπέροχα εκεί στα μέρη σου !!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  17. "Εκείνο που δεν ξέρεις είναι πόση δύναμη θέλει η ψυχή να είσαι κοντά σε παραβατικούς ανθρώπους, σε ογκολογικούς ασθενείς τελικού σταδίου, σε κακοποιημένα παιδιά !!". Όση δύναμη κι αν θέλει, εκεί βρίσκεται και το νόημα τής ζωής.. Πολλά φιλιά, καλό βράδυ!

    Υ.Γ Αχ, ήθελα να είχα κι εγώ υπομονή ημιόνας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα συμφωνησω με τις προλαλησαντες ,αν και εισαι μια μπλόγκερ που και χωρις να μας ελεγες κατι για εσενα ,ειναι τοσο ευκολο να τα μαντεψουμε απο τις αναρτησεις σου χωρις να μιλας για εσενα!Εισαι εξαιρετικός άνθρωπος !
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλη σου μερα υπεροχη Κυρια!!!!ΝΑ εχεις υγεια...παντα Αξια!!!
    την εκτιμηση μου...και την αγαπη μου...
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ψυχουλα μου................εισαι ψυχουλα ενας αγγελος εδω μεσα στη γειτονια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα κυρια Μαρια μου...
    Καταρχας να χαιρεστε τις κορες και τα εγγονια σας, πιστευω ειναι οτι πιο σημαντικο στην ζωη του καθενος!!!
    Χαιρομαι ειλικρινα που σας γνωριζω και μαθαινω για την εθελοντικη προσφορα σας. Δεν πρεπει να νιωθετε αβολα απο τους επαινους, αφου το αξιζετε και με το παραπανω!!!
    Ευχομαι να ειστε δυνατη να συνεχισετε την προσφορα σας στην "πλουσια" οικογενεια σας και στον εθελοντισμο!!!
    Καλη συνεχεια να εχετε και παντα αισιοδοξη :)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή