16 Μαρτίου 2018

Τρέχοντας με ότι αγαπάμε!!!



Πόσο γρήγορα τρέχει ο καιρός ;;
Ακόμα με την ζάχαρη άχνη από τη βασιλόπιτα 
στο στόμα , στις 11 του μήνα πήγα σε κοπή πίτας!!!

Και να εδώ ετοιμαζόμαστε για το Πάσχα !!
Και λέω ετοιμαζόμαστε γιατί ένα παζάρι τρέχει , τρέχουμε και εμείς να
προλάβουμε και η μέρα μεγαλώνει αλλά μου φαίνεται μικρή !!

Και φέτος αλλάζουμε χώρο όχι ότι το 
θέλαμε απλά ήταν κλεισμένος στο Σύλλογο Αρχαιολόγων και έτσι θα 
βρεθούμε στον Πολυχώρο Οργάνωση Γη στο Γκάζι !!!




Πως να μην σας δείξω την εξέλιξη του κήπου μου !!!
Εκεί δίπλα τους ακουμπώ τη σκέψη μου , την ανάσα μου
πριν φύγω πάλι τρέχοντας!!





Το εργαστήρι με βλέπει λιγότερο , όχι καθόλου
και έφτιαξα βιβλιοστάτες!!
Οι ελέφαντες είναι πλαστικοί 
, φτηνοί από κατάστημα παιχνιδιών !!
Τα υπόλοιπα τα συναρμολόγησα , τα σκοτεινοφωτογράφισα 
και σας τα δείχνω ....


Όμως ετούτα τα γατάκια είναι εξ ολοκλήρου χειροποίητα !!
Με πηλό , στένσιλ ..ξύλα που έκοψα με το πριόνι μου
και τα πέρασα με κάσια!!



Και ένα όμορφο Ανοιξιάτικο καλωσόρισμα!!
Με μεικτές τεχνικές όπως λέμε..


Αυτά και ακόμα μερικά άλλα θα ταξιδέψουν βόρεια για την
ενίσχυση του παζαριού ΄΄Πρωτοβουλία για το παιδί΄΄!!

Με αυτά λοιπόν σας αφήνω μαζί με τις ευχαριστίες μου!!!!
Να είστε καλά με ότι κάνετε!!!





33 σχόλια:

  1. Νικόλ μου καλησπέρα! Υπέροχοι οι βιβλιοστάτες σου μου αρέσουν πολύ! Θα ήθελα να μάθω λεπτομέρειες για το παζάρι! Συγχαρητήρια για τις κατασκευές σου κορίτσι μου και πάντα δημιουργίες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου για το παζάρι σου έστειλα το δελτίο τύπου!!Να είσαι καλά και ευχαριστώ !!!
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Ομορφος και ο κήπος σου και οι δημιουργίες σου
    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι μου με ότι κάνεις !!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλοί οι βιβλιοστάτες σου, Νικόλ μου! Υπέροχο και το καλωσόρισμα!!!!
    'Οσο για τα λουλούδια σου, πανδαισία χρωμάτων και αρωμάτων!!!
    Τα φιλιά μου και καλή επιτυχία στο μπαζάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε Μαριάννα μου δημιουργούμε με ότι έχουμε και με τη φαντασία που η κάθε μια διαθέτει !!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου !!Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Καλό τρέξιμο Νικόλ μου. Υπέροχα τα έργα σου για την Πρωτοβουλία. Καλό κουράγιο για το μπαζαρ σου. Να έχει επιτυχία εύχομαι.
    Τα λουλούδια σου πανέμορφα έφεραν την άνοιξη κι εδώ
    Καλή σου μέρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να συμπληρώσω ότι στα ιστολόγια που παρακολουθείς και εσύ και οι φίλοι δεν βλέπετε τις νέες αναρτήσεις μου γιατί δείχνει το μπλογκ μια παλιά-της κορνίζας, ξέρεις-και ενώ ο σύνδεσμος ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ σας βγάζει στην νέα ανάρτηση εν τούτοις το απόσπασμα αφορά παλιά Δεν ξέρω γιατί αλλά εχε το υπόψιν σου

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για όλες σου τις ευχές Αννα μου !!!
      Για το μπλογκ σου δίκιο έχεις δεν καταλαβαίνω τι έπαθε !!Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Υπέροχος ο κήπος σου όπως και οι δημιουργίες σου Νικόλ μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου ευχαριστώ πολύ
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Νικολ μου!!
    Πανέμορφοι οι βιβλιοστάτες του!!!
    Και ο κήπος σου όνειρο με τόσα υπέροχα και χρωματιστά λουλούδια!!Καλη επιτυχία εύχομαι στο μπαζάρ!
    Καλο Σαββατοκύριακο!!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθισε όλος ο τόπος Δήμητρα μου και μας αναζωογονεί τόσο πολύ !! Βλέπω και τα δικά σου φωτογραφικά ντοκουμέντα !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  7. Χάρηκα και τον κήπο σου και τις δημιουργίες σου Νικόλ.
    Να τα χαίρεσαι και καλές επιτυχίες στο Μπαζάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές και την παρουσία σου Γιάννη !!
      Καλή σου εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  8. Και όχι μόνο τρέχεις, αλλά είσαι και πρωταθλήτρια Μαρία μου! Οι βιβλιοστάτες σου υπέροχοι, όπως και τα ανθισμένα παρτέρια σου. Καλή δύναμη στις κατασκευές σου και όλα να πάνε κατ' ευχήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ ευχές σου και πάντα ο καλός σου λόγος Μαρία μου είναι βάλσαμο !!! ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  9. Πράγματι Νικολ μου πότε ηταν τα Χριστουγεννα και τωρα ήρθε το Πάσχα.. τρεχει ό καιρός και εμεις δεν τον προλαβενουμε φιλεναδα.. !!
    Παντα εκεί όπου χρειαζεται εισαι Νικολ μου..Ας γεμίζει η καρδια σου με 'οτι αγαπας να κανεις..
    Και οι δύο προορισμοί των προσφορών σου θα χαρισουν χαμογελα.. και αγαπη..!!!
    Τα λουλουδακια σου με τα χρωματα τους υπέροχα...μεχρι εδω εφτασε το άρωμα τους αγαπημενη μου φιλη.
    καλή κυριακή να εχεις Νικολ μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθισαν τα λουλούδια Ρούλα μου και νιώθουμε σαν παιδιά !!! Τρέξιμο αγαπημένη μου αλλά μου αρέσει είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω !!
      Σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφοι βιβλιοστάτες και πόσο χρήσιμοι!!!!!
    Μπράβο για όλα Νικόλ μου!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κοντά είναι πιο όμορφοι Ρένα μου και φαντάζομαι κάποιοι θα τους αγαπήσουν το ίδιο !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Λίγος ο ελεύθερος χρόνος μου και ο υπολογιστής μου χαλασμένος τι να παρακολουθήσω από το κινητό!!!! Συγχαρητήρια για την προσφορά σου και καλή επιτυχία στο bazaar που κάνετε για το ξεμπλοκάρισμα... αν προλάβω θα σου στείλω μερικά πράγματα για αυτό!!!! Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφιέρωσε τον ελάχιστο χρόνο σου σε ότι αγαπάς Βίκυ μου !!! Να είσαι καλά όσο γίνεται και να μου φιλήσεις τη μικρή!!

      Διαγραφή
  12. Είσαι ένας ξεχωριστός άνθρωπος!!!

    Καλή Κυριακή Νικόλ μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβολές Ελένη μου !! Κάνω ότι αγαπώ απλά
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  13. Μα εσύ Νικόλ μου, δεν τρέχεις έχεις βγάλει φτερά και πετάς, μπράβο που όλα τα καταφέρνεις!!!
    Οι σελιδοδείκτες σου, 100% μοναδικοί!
    Περιμένω λεπτομέρειες για το bazaar!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. O κήπος σου είναι πανέμορφος, Νικόλ μου. Το ίδιο και οι βιβλιοστάτες σου ειδικά οι γατούλες που έφτιαξες εξ αρχής. Λατρεύω την πινακίδα σου με τις μικτές τεχνικές. Καλοτάξιδη να είναι. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φέτος πιστεύω πως θα σας έρθω.
    Θα τα πούμε από κοντά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφα, χαρούμενα, πολύχρωμα και κομψά!
    Καλή επιτυχία!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι ενώ από τη μια απορώ πως τα προλαβαίνεις όλα, παράλληλα εξακολουθώ να σε θαυμάζω! Καλή επιτυχία στο πασχαλινό μπαζάρ, που, όπως λες κι εσύ, είναι να σα να είναι..συνεχόμενο, με εκείνο τών Χριστουγέννων! Φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε βλέπει λίγο το εργαστήριο σου αλλά τις ώρες που είσαι εκεί κάνεις θαύματα Νικόλ μου. Καλη συνέχεια και καλη επιτυχία στο μπαζαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νικόλ μου τι τέλειοι βιβλιοστατες γεια στα χεράκια σου!!!! Καλή επιτυχία στο μπαζαρ και καλή συνέχεια σε ότι κανείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νικόλ μου, άργησα λίγο γιατί έτρεχα κι εγώ στους δικούς μου αγώνες (υγείας ως επί το πλείστον) αλλά τα κατάφερα και ήρθα να θαυμάσω! Ο κήπος σου έφερε την άνοιξη κι εδώ, στο φτωχό μου μπαλκόνι! Οι βιβλιοστάτες σου υπέροχοι, λατρεύω τις γάτες, γατού γαρ, αγαπώ και τους ελέφαντες και ήταν και οι δύο εξαιρετικές ιδέες!
    Σου εύχομαι να περνάς καλά, σε ό,τι κάνεις! Καλή συνέχεια στις δραστηριότητές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή