29 Οκτωβρίου 2017

Στον κόσμο μου!!!!!



Τα χρυσοκίτρινα φύλα πεσμένα στο έδαφος
που μυρίζει βροχή και είναι τόσο γοητευτικό 
το μωσαικό των χρωμάτων !!
Είπα να κλείσω λίγο μέσα μου αυτή τη μαγεία της φύσης 
και να πιάσω εκείνα τα παραπεταμένα παλιοπράγματα !!
Είναι η ανάγκη μου , η διαφυγή μου !!


Εκείνος ο παλιός καλόγηρος που βρέθηκε στο δρόμο μου 
δεν φαντάστηκε ποτέ ότι θα τεμαχιζόταν και θα άλλαζε όψη και όνομα !!


Κηροπήγια λοιπόν με διάφορα υλικά!!!





Εχουμε λοιπόν τρία ξύλα από τον καλόγηρο ,
τετράγωνα κομμάτια ξύλου που κόλλησα ανάγλυφη χάρτινη δαντέλα 
και παλιά παλιές πολύ παλιές βάσεις από κηροπήγια !!!

Αυτά τα υλικά χρησιμοποίησα μαζί με κάποιες βίδες !!












Στην αρχή βάφτηκαν σε χρυσό χρώμα αλλά δεν μου άρεσαν , έτσι έφτιαξα μια 
δική μου μπογιά κιμωλίας με λευκό και λίγες σταγόνες καφέ !!
Χωρίς κόστος κανένα !!!
Η κόρη μου βεβαίως τα αγάπησε και φυσικά της τα χάρισα!!!


Από δυο απλά ξύλα επίσης έφτιαξα κρεμαστρούλες με 
μηνύματα για τη γιορτή Αγάπης στο ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ!!




Καλή εβδομάδα !!!
Και όπου νάναι και με το καλό ο Νοέμβριος !!!




55 σχόλια:

  1. ...όταν ο νους δημιουργεί
    τα χέρια ακολουθούν.

    Φιλί Νεο-Υορκέζικο,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη μια μεγάλη αγκαλιά από τα πάτρια εδάφη!!!

      Διαγραφή
  2. Είπαμε...είσαι φοβερή με ανεξάντλητη φαντασία και ταλέντο δημιουργικό. Υπέροχα Αυτές οι κόρες μας όλα χαλάλι τους.
    Και οι κρεμάστρες όμορφες για καλό σκοπό
    Να σαι καλά
    Καλή σου ΄μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη της δημιουργίας που έγινε λατρεία Αννα μου !! Για τις κόρες μας και γαι όλα τα παιδιά του κόσμου !!Σε φιλώ !!

      Διαγραφή
  3. Νικόλ καλημέρα
    Τα θαύμασα τα κηροπήγια σου
    όπως και τις κρεμαστρούλες σου
    Άξια πάντα τα χέρια σου να 'ναι

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥ καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τι να πω για σένα ;;;; Κάθε φορά που σε διαβάζω μαγεύομαι !!Την αγάπη μου και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα αγαπημένο μου κορίτσι!
    Η φαντασία σου ανεξάντλητη! Πολύ ωραία τα κηροπήγια αλλά και οι κρεμάστρες της καρδιάς σου!!!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου να περνάς καλά με τους αγαπημένους σου !! Σε φιλώ ψυχούλα μου

      Διαγραφή
  5. Εμ να μην τα πάρει η κόρη τόσο ωραία που έγιναν ?? Και οι κρεμαστρούλες πολύ όμορφες και ειδικά αφού είναι και για καλό σκοπό, είναι ακόμα ομορφότερες !!! Μπράβο χρυσοχέρα μου !!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ταιριάζουν τόσο πολύ με τα έπιπλά της !! Θα φτιάξω άλλα εγώ ο καλόγηρος έχει ακόμα ξύλα!!
      Να είσαι καλά φίλη μου καλή!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Νικόλ μου!!Πανεμορφα τα κηροπήγια που έφτιαξες!Τυχερη η κορούλα σου!Υπεροχα και γλυκούτσικα τα καδρακια!Μπραβο για την προσφορά σου!Καλη και δημιουργική εβδομάδα εύχομαι!Πολλα φιλάκια!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα κορίτσια μας !!! Χαλάλι της !!1 Να είσαι καλά με ότι κάνεις καλή μου φίλη !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. Αστείρευτη πηγή έμπνευσης!!πολύ όμορφα όλα!!!να σαι καλά!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δέσποινα και εγώ απορώ μερικές φορές πως αξιοποιούνται κάποια άχρηστα πράγματα !!
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  8. Υποκλίνομαι με σεβασμό στην έμπνευσή σου και στην ομορφιά της δημιουργίας σου.
    Νικόλ, έχεις το δικό σου τρόπο να συναντιέσαι με πράγματα που στα χέρια σου γίνονται όμορφα τεχνουργήματα και αυτό είναι πανέμορφο.
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλησπέρα !! Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου !! Οταν κάνεις κάτι που αγαπάς και αποτελεί πηγή διαφυγής τότε έρχονται και όμορφες ιδέες !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφα που είναι!!! Γεια στα χεράκια σου Νικόλ μου! Και τα κηροπήγια πρωτότυπα και πανέμορφα και οι κρεμάστρες με τα μηνύματα!
    Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς όμορφα πράγματα βάζοντας αγάπη και ψυχή!
    Πολλά γλυκά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αρέσουν !!! Κόντρα σε όλα με μόνο όπλο την αγάπη της δημιουργίας και τη χαρά του δωρίσματος!! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Νικόλ μου είσαι εκπληκτική! Έκοψες τον παλιό καλόγηρο σε κομμάτια? Ε λοιπόν δεν θα το φανταζόμουν! Χίλια μπράβο, φίλη μου. Και πολλά συγχαρητήρια και για την υπέροχη συνεισφορά σου για το Αντωνοπούλειο. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι Μία μου τον τεμάχισα και προσεχώς θα δεις τι θα γίνουν τα υπόλοιπα κομμάτια !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις και ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  11. Τέλεια έγιναν τα κηροπήγια, φιλενάδα!!! Με το δίκιο της τα ζήτησε η κόρη σου!!! Εδώ και πολύ καιρό είχα δεί κάτι παρόμοια στο ιντερνετ και είχα φυλάξει μερικά ξύλα από παλιές καρέκλες. Τώρα που θαύμασα τα δικά σου, θα τα ξετρυπώσω από την αποθήκη για να τα φτιάξω.
    Και οι κρεμαστρούλες όμως για το μπαζάρ είναι υπέροχες!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος Μαριάννα μου είπα να ασχοληθώ με την αποθήκη που κρύβει πολλούς θησαυρούς !!Ελα κάνε και εσύ τα δικά σου , αυτά τα παλιά ξυλαράκια δεν βρίσκονται εύκολα!!1 Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  12. Kαλημέρα Νικόλ! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου εύχομαι, Νικόλ, να ‘σαι πάντα στον κόσμο σου και να το ομορφαίνεις με τα ασήμαντα που ξέρεις να τα μετατρέπεις σε σημαντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο εύχομαι για μένα και τους φίλους μου !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα αγαπημένη μου!
    Με δημιουργίες!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν θα φανταζόμουν ποτέ την πρότερη χρήση των κηροπηγιων! Έχεις ανεξάντλητη φαντασία!!!
    Απίθανα και τα κηροπήγια και τα 2 πινακάκια-κρεμαστρούλες!
    Τα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μου και τις ευχές μου για έναν υπέροχο μήνα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η φαντασία μου καλπάζει όπως λέει και μια φίλη !!! Και είμαι χαρούμενη Συριανάκι μου !! ΣΕ φιλώ πάντα με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Καλο μήνα αγαπημένη μου Νικόλ, όμορφο και δημιουργικό γεμάτο έμπνευση. Οι δημιουργίες σου μοναδικές και πρωτότυπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Κατερίνα μου με πολλά όμορφα και για σένα !! ΣΕ φιλώ !!

      Διαγραφή
  17. Πλάκα κάνεις! Μαρία μου ...υπέροχα! Εκπληκτική η απόχρωση που πέτυχες!
    Καλό μήνα να έχεις και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου Αριστέα μου !!! Τα υπόλοιπα μέλη του καλογήρου αναμένουν την τύχη τους !! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  18. Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχεις Μαρία μου!
    Υπέροχες κατασκευές, φτιαγμένες με αγάπη και μεράκι. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και δημιουργικό μήνα αντεύχομαι Μαρία μου !! Με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  19. Κοιτα να δεις τωρα φιλεναδα τι ιδεες μου βάζεις στο μυαλό για έναν καλογερο κρεμάστρα που εχουμε στην αποθηκη..χα..χα τι τον περιμενει δεν ξέρει Νικόλ μου
    οσο για τις κρεμαστρούλες τι να πω αγαπημενη μου εχουν επάνω τους όλη την αγαπη για προσφορα...!!!!
    Να έχεις φιλη μου εναν ομορφο και δημιουργικο μηνα..να περνας καλά.. θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρε τον καλόγερο να τον τεμαχίσουμε Φιλενάδα μου μέχρι πορτατίφ θα κάνω με τα υπόλοιπα κομμάτια . Να είσαι καλά και να μου φιλήσεις όλα τα μικρά και μεγάλα παιδιά

      Διαγραφή
  20. Για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασες με τα χειρο-ποιήματα σου. Πανέμορφα τα κηροπήγια και η αξιοποίηση του παλιού καλόγερου εξαιρετική.
    Να έχεις ένα υπέροχο φθινοπωρινό μήνα, Νικόλ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτό που γεμίζει την ψυχή Φιλία μου τίποτα παραπάνω πίστεψε με !! Να είσαι καλά σου εύχομαι από καρδιάς

      Διαγραφή
  21. αααααχ μ αρεσει οταν εισαι στον "κοσμο σου"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ! Νικόλ μου, αυτή η αστέρευτη φαντασία και δημιουργικότητα σου, με αφήνει πάντα μ' ένα τεράστιο χαμόγελο θαυμασμού!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αλήθεια η φαντασία μου οργιάζει και νιώθω ευγνώμων γι αυτό Στεφανία μου
      Πολλά φιλιά και μια αγκαλιά

      Διαγραφή
  23. Τα βρίσκω μια πολύ καλή ιδέα,και ανακυκλώσιμη,με ιδιαίτερο γούστο και καλαισθησία....υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία , έχω αρχίσει να ασχολούμαι με τα αποθηκευμένα μου !!

      Διαγραφή
  24. Αχ χρυσοχέρα μου εσύ! Πόσο μου αρέσουν οι άνθρωποι που δημιουργούν ομορφιές από εντελώς διαφορετικά αντικείμενα... υπέροχα όλα Νικόλ μου! Φιλάκια και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου τι να πω εγώ για τις δικές σου δημιουργίες που πάντα με αφήνουν με ανοιχτό στόμα !!! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  25. Είναι πανέμορφα!!! Με τίποτα δεν θα σκεφτόμουν τέτοια μεταμόρφωση..μου άρεσε πολύ και το λευκό χρώμα που τα έβαψες..όντως είναι πιο όμορφα από το χρυσό!! και οι κρεμάστρες πολύ όμορφες!!! καλό υπόλοιπο Κυριακής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια Νικόλ μου! Φαντασία, αισθητική και εξαιρετική ικανότητα διαθέτεις!
    Σου εύχομαι να επισκεφθείς το ταχύτερον την Κροατία. Είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα! Μια μεταμόρφωση που σίγουρα δε θα σκεφτόταν ο καθένας. Γενικά όλη η ανάρτηση μου έβγαλε ρομαντισμό. Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχω στο γκαράζ κάτι ποδαράκια από ένα παλιό τραπεζάκι της γιαγιάς μου! Λες;;; Τα κηροπήγιά σου έγιναν τέλεια και με ξεσήκωσες τώρα Νικόλ μου! Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όσα τόσο ξεχωριστά φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλεια μεταμόρφωση!! Έγιναν απίθανα τα κηροπήγια Νικολίτσα μου!! Και τα καδράκια δεν πάνε πίσω, σκέτη γλύκα!!
    Γεια στα χέρια σου!! Φιλάκια πολλά!! 😙🌷🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή