10 Ιανουαρίου 2017




Ο χρόνος το πιο πολύτιμο, ατομικό και πεπερασμένο αγαθό !!!
Μπορεί να χάσουμε χρόνο από τη ζωή μας αλλά,
δεν μπορούμε να τον αυξήσουμε !!!
Η καλή διαχείριση του χρόνου μας δεν διδάσκεται απλά, εμείς 
οι ίδιοι φροντίζουμε για την καλή του χρησιμοποίηση !!!

Τελικά είναι ο χρόνος σύμμαχός μας που πρέπει να τον κάνουμε φίλο μας 
και να του φερόμαστε με συνέπεια και ευθύνη η μήπως είναι 
εχθρός μας , του γυρνάμε την πλάτη και του κλείνουμε κατάμουτρα την θωρακισμένη μας πόρτα;;;
Ο χρόνος μας είναι μονόδρομος , τετελεσμένος και σαφώς αναντικατάστατος!!
Και καλύτερα να έχουμε το χρόνο σύμμαχό μας και φίλος μας γιατί 
και οι ευτυχισμένες μας στιγμές μέρος του χρόνου μας είναι και μπορεί η σχέση χρόνου -ηλικίας 
είναι μεγάλο θέμα , και πάλι φίλος είναι όταν μεγαλώνεις με αξιοπρέπεια 
και χαίρεσαι τα μικρά και τα μεγαλύτερα δώρα του χρόνου σου !!!
Εν κατακλείδι η φράση του Benjamin Franklin
΄΄Ο χρόνος είναι χρήμα΄΄
έχει καταρριφθεί γιατί το χρήμα δεν είναι χρόνος !!!
Και πιστεύω ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε το χρόνο μας με απόλυτη 
συνειδητή πρόθεση , ακόμα περισσότερο από τα χρήματά μας , 
γιατί τα λεφτά είναι το μέσο , ο χρόνος όμως η ουσία , η ζωή μας όλη !!





Έργα και σκέψεις μικρά και ασήμαντα , μέρος όμως πολύτιμου χρόνου 
για την ανάγκη των πολύτιμων παιδιών του 


Τα δωράκια που έλαβα από τις καλές μου φίλες !!
Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο που αφιερώσατε !!
 Ράνια
 Συριανάκι 
 Σμαράγδι 
Μαριάννα

Ευχαριστώ για την αγάπη σας , το πέρασμα σας !!
Εύχομαι ο Νέος Χρόνος να έχει πιο πολλές πολύτιμες στιγμές !!!

51 σχόλια:

  1. Ο χρόνος είναι πολύτιμος και αναντικατάστατος Νικόλ μου όπως χαρακτηριστικά ειπες ότιπρεπει να τον έχουμε σύμμαχο.Είναι πρωτότυπα τα έργα των παιδιών από το ίδρυμα και τα δωράκια που έλαβες εξίσου θαυμάσια...Καλή και ευλογημένη χρονιά... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου καλή χρονιά επίσης με σκέψεις και πράξεις ουσίας !!
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  2. Ας γεμίσουμε το χρόνο μας
    με αλληλέγγυες πράξεις!!!
    Μπράβο για όλες τις κινήσεις
    συμπαράστασης...

    Καλημέρα Νικόλ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σκέψεις και πράξεις ουσίας θα έλεγα Ελένη μου !!! Να είσαι καλά και να μας πηγαίνεις εκεί που δεν μπορούμε να φτάσουμε !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο Μαρία μου, η ισοτιμία χρόνου & χρήματος αποδείχτηκε μεγάλο ψέμα. Όσοι νομίζουν πως η ζωή είναι απλά χρηματιστήριο, ας τζογάρουν τη ζωή τους κάνοντας σκόντο στις ανθρώπινες ανάγκες τους.
    Καταπληκτικά τα ρολόγια σου! Και τα δώρα σου όλα είναι μικρά αριστουργήματα (αυτή η κάρτα με την κρεμάστρα... τι τέλεια!!!)
    Με το καλό να πάνε στον προορισμό τους λοιπόν. Να'σαι καλά που στέκεσαι πάντα αρωγός σε τέτοιες κινήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου και να προσφέρεις το χρόνο σου στα ουσιαστικά της ζωής μας , όπως εσύ τα αξιολογείς !!!
      Μια μεγάλη αγκαλιά

      Διαγραφή
  4. Ένα παλιό θέμα εκθέσεων, Nikol, ήταν το αρχαίο ρητό «Χρόνου φείδου». Η ανάρτησή σου θα ήταν μια ωραία έκθεση. Περιγράφεις σφαιρικά αυτό το πεπερασμένο, όπως το χαρακτηρίζεις, αγαθό.
    Ξεχωρίζω τη φράση
    «Να του φερόμαστε με συνέπεια και ευθύνη».
    Η δική μου έμμετρη εκδοχή, στην ανάρτηση «Χρόνος 2»
    http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%A7%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CF%82%20%202
    Τα έργα των φωτογραφιών πολύ όμορφα, όπως και οι πρωτοβουλίες για πολύτιμους σκοπούς. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αρη μου να διαθέτεις και εσύ το δικό σου χρόνο σε ότι σε γεμίζει και σε κάνει χαρούμενο !!!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες σκέψεις... υπέροχες δημιουργίες!!!! Πολύτιμο αγαθό ο χρόνος, που δυστυχώς τον αφήνουμε και φεύγει χωρίς να τον αξιοποιούμε όσο και όπως πρέπει... καταναλώνουμε στιγμές σε ανούσια πράγματα!!! Εσύ πάντως Νικόλ μου μάλλον έχεις μάθει να μοιράζεις υπέροχα τον χρόνο σου και να διαθέτεις πολύ από αυτόν σε όποιον σε έχει ανάγκη, όπου μπορείς να προσφέρεις ανακούφιση μα και για υπέροχες δημιουργίες!!!! Να είσαι πάντα καλά!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι και προσπαθώ να αφήνω ότι με αφήνει αδιάφορη και να προχωρώ με ουσία Βίκυ μου όπως εγώ την εννοώ !!
      ΣΕ φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  6. Τον αγαπώ εγώ το χρόνο!Μου δηλώνει νομίζω ποια είμαι σε κάθε στιγμή!Τι κάνω, τι πρέπει να κάνω και τι δεν κάνω... Υπέροχες όλες σου οι δημιουργίες Νικόλ μου!Εύχομαι να έχεις μια πολύ πολύ όμορφη, δημιουργική και ήρεμη χρονιά! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έτσι νιώθω Κική μου και χαίρομαι και για σένα !!Τον αγαπώ και δεν θέλω να μου φεύγει αδιάφορα !!Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, 2 φορές διάβασα το κείμενο σου για τον χρόνο! Αυτό το "Δεν έχω χρόνο" εμένα με έχει κουράσει να το ακούω συνέχεια σαν μια καραμέλα καθημερινή και πόσο μάλλον από ανθρώπους που αγαπώ και τους δίνω όσο μπορώ απ' τον δικό μου χρόνο. Το καθόλου δεν καταλαβαίνω... τέλος πάντων, ο χρόνος δεν είναι κακός, εμείς τον έχουμε κάνει να μοιάζει έτσι γιατί δεν τον διαχειριζόμαστε σωστά.
    Καλό χρονιά Μαρία μου! 💛😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απόλυτο δίκιο Μαρία μου πολύ συχνά ακούμε ΄΄δεν έχω καθόλου χρόνο΄΄ Αδιανόητο το βρίσκω και εγώ και κυρίως να μην μπορείς να δώσεις λίγο χρόνο σε κείνους που εσύ ο ίδιος λες ότι αγαπάς !!Η γνώμη μου είναι ότι ο χρόνος είναι φίλος μας με καλή διαχείριση και προτεραιότητες!!

      Διαγραφή
  8. Πού να πρωτοσταθώ? Στο θαυμάσιο κείμενο ή στα εξαιρετικά ρολόγια σου???
    "ο χρόνος όμως η ουσία , η ζωή μας όλη !" και εσύ φροντίζεις να τον αξιοποιείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Το αποδεικνύεις συνεχώς γιατί στην ψυχούλα σου υπάρχει μόνο αγάπη και ανθρωπιά!
    Καλή χρονιά, κορίτσι μου, μέσα από την καρδιά μου! Και με ανθρώπους πλάι σου, που πέραν των όμορφων δώρων, σου χαρίζουν χαμόγελο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου ο χρόνος είναι το δώρο της ζωής μας αν τον αναλώνουμε ανούσια , δεν έχει άλλο αυτό θα μείνει !! Εγώ κάνω ότι αγαπώ με τους φίλους μου , την οικογένεια μου που πάντα έχω χρόνο !! Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  9. Ο χρόνος ε; χμμμμ ποτέ δεν μπορούσα να τον κοντρολάρω.. πότε δεν μου έφτανε... και πότε μου περίσσευε..Νικόλ μου..!!και ομως οπως λες ο χρονος ειναι ο πολυτιμος συμμαχος μας πρέπει να τον απολαμβανουμε φιλεναδα μου και να τον αξιοποιούμε οπως το κανεις εσύ με ουσιαστικό τροπο..αγαπημενη μου φιλη.. και τα ομορφα ρολογια σου είναι αυτα που δειχνουν τον τροπο αυτόν..!! παντου οπου αγαπας και τον αφιερωνεις αυτος ειναι ο πολύτιμος χρονος..!!
    Ωραίες σκεψεις...Ας τον αγαπησουμε λοιπόν οσο τον εχουμε..!! να περνας ομορφα Νικολ μου... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι και αυτό Ρουλάκι μου επειδή υπάρχουν και πολλά απρόοπτα αλλά ευτυχώς έχουμε τη δυνατότητα να βάζουμε προτεραιότητες και ξέρεις πάντα τα καταφέρνουμε μια χαρά !!!
      Σε φιλώ με πολλή αγάπη φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  10. Ο χρόνος που "ξοδεύεις" για αλληλεγγύη σε τόσο κόσμο είναι ανεκτίμητος και θέλω να πιστεύω ότι "δεν αφαιρείται".
    Θέλω να πιστεύω ότι θα προστεθεί στο τέλος και θα ζήσεις πάρα πάρα πάρα πολλά και ευτυχισμένα χρόνια ως ανταμοιβή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς και δεν εννοώ τον χρόνο που διαθέτω σε αλληλέγγυες προσπάθειες Πέτρο μου , σφαιρικά αναφέρομαι στην καλή διαχείριση του χρόνου μας σε εκείνα που εμείς οι ίδιοι θεωρούμε σημαντικά !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα όλα, έτσι άλλωστε κι ο χρόνος παίρνει αξία και δεν είναι...χάσιμο χρόνου, αντιθέτως, είναι προσφορά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να αξιοποιούμε το χρόνο μας ουσιαστικά Πετράδι μου

      Διαγραφή
  12. ομορφο... καλή χρονιά, με υγεία και ο χρονος νάναι πάντα υπέρ μας!!! φιλιά!!!

    νασαι καλά, κι οι φίλες σου νάναι καλά... να σκορπάτε αγάπη, μέσω αυτών των δώρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου ευχαριστώ με το χρόνο σου φίλο καλό !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Καθόλου μικρά και ασήμαντα!
    Πρέπει να υπενθυμίζουμε συχνότερα ο ένας στον άλλον την ουσία.. Και μου άρεσε που..έβαλες την φράση στην θέση της! ;) Να είσαι καλά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου και χαίρομαι που με ότι αγαπάς κάνεις μια όμορφη διαχείριση του χρόνου σου !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  14. Εμένα ο χρόνος με κυνηγά δεν με αφήνει να τον προσπεράσω!!! Εσύ βρήκες τρόπο να τον καλολαρδίσεις με την προσφορά και την αγάπη σου Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του έχω πάρει τον αέρα εγώ Εφη μου Κάνω ότι αγαπώ με τους ανθρώπους σου και αποφεύγω ανούσια πράγματα !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Μ αρέσουν οι σκέψεις σου .... και βέβαια εσύ είσαι άτομο που αφιερώνεις τόσο δημιουργικά και δοτικά το χρόνο σου που είσαι άξια θαυμασμού !!!! Κι ο καθένας μας αφιερώνει όσο χρόνο μπορεί, έστω και λίγο, για ανθρώπους που εκτιμάει !!!! Να είσαι πάντα καλά και καλή χρονιά σε σένα και στους δικούς σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία Ράνια μου έχει ο καθένας μας να χρησιμοποιεί το χρόνο του ανάλογα με τις προτεραιότητες σου και κυρίως πολύτιμο χρόνο για τους αγαπημένους μας !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Καλη χρονια!
    Τι ωραία δωρακια!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αριάδνη μου χαρούμενη και με όμορφες σκέψεις !!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Διαχείριση χρόνου Νικόλ μου.. Αχ!! Για να δίνουμε σημασία στα ουσιαστικά και ουσιώδη!! Πότε τον κυνηγάμε εμείς, πότε μας κυνηγά αυτός, το παν είναι να τα βρίσκουμε και να μην τον αφήνουμε να μας ορίζει την ζωή. Στο χέρι μας είναι!!
    Τα ρολόγια σου πανέμορφα και μες στην λεπτομέρεια!! Μπράβο Νικόλ μου!! Οπως και τα πολύ όμορφα δωράκια σου!! Να τα χαρείς καλή μου!!
    Πολλά γλυκά φιλιά αγάπης!! Σε θαυμάζω που προλαβαίνεις και δίνεσαι έτσι προσφέροντας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου το νου σου στο χρόνο σου , έχεις τόσα όμορφα να κάνεις , μην παρασύρεσαι από ανούσια πράγματα !!
      Να είσαι καλά υπέροχο πλάσμα μου !!!
      Μοσχοφιλώ σε!!!

      Διαγραφή
  18. πολύ όμορφα τα ρολόγια και για καλό σκοπό!! ο χρόνος ναι μεν κυλάει, αλλά εμείς ας μη στεκόμαστε όμηροί του! καλή χρονιά με υγεία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Εύα με κάθε καλό στο δρόμο σου !!!

      Διαγραφή
  19. Να που βρήκα χρόνο και η ίδια για να επισκεφτώ την όμορφη και τρυφερή Νικόλ!
    Ο χρόνος είναι ανθρώπινη κατασκευή και εμείς καλούμαστε να τον ζήσουμε όσο μπορούμε πιο συνειδητά και δημιουργικά, έτσι όπως ακριβώς κάνεις και εσύ!
    ΑΦιλάκια πολλά και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια έτσι ακριβώς είναι Στεφανία μου αγαπημένη πολύτιμος χρόνος , η ίδια μας η ζωή !! Φιλάκια ολόθερμα

      Διαγραφή
  20. Πόσο όμορφα τα γράφεις,για να μας παρουσιάσεις τις όμορφες δημιουργίες σου,αυτά τα υπέροχα ρολόγια!!!
    Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου και να κάνεις ότι σε ικανοποιεί αξιοποιώντας το χρόνο σου όπως επιθυμείς !!! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  21. Εσύ Νικόλ μου γεμίζεις το χρόνο σου δημιουργικά φτιάχνοντας υπέροχα πράγματα γεμάτα αγάπη. Καλή εβδομάδα, καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να δίνω χρόνο στους αγαπημένους μου Κατερίνα μου και βέβαια σε ότι γεμίζει το μέσα μου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά Νικόλ μου με υγεία και αγάπη να είσαι πάντα δημιουργική !!Πολύ ωραία τα ρολόγια σου για τα παδιά,να είσαι καλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη Χρονιά Μεταξία μου με την αγάπη και την υγεία σε σένα και στους δικούς σου ,πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  23. ...υπεροχες δημιουργίες...
    Πάντα χαρούμενη!

    Φιλί από χιονοπαγωμένη... ΝΥ.
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά καλή μου έστω και στην παγωμένη άκρη του κόσμου !! Αγκαλιά ολόθερμη!!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα και Καλή Χρονιά κι από δω Νικόλ μου!! Με υγεία, αγάπη και δημιουργίες!! Είναι υπέροχο να είσαι δημιουργικός και τότε ο χρόνος παίρνει αξία αλλά και η αλληλεγγύη είναι αξία διαχρονική!!! Οι δημιουργίες σου πολύ ωραίες!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη η χρονιά μας Κική μου , υγεία και ειρήνη στον κόσμο !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  25. Μεγάλη κουβέντα ο χρόνος... κάποτε με μία φίλη συζητάγαμε γι αυτό το θέμα επί 8 ωρες και άκρη δεν βγάλαμε. Όμορφα τα ρολόγια σου, όμορφα και τα δώρα σου. Εύχομαι Νικόλ μου ο χρόνος σου να είναι γεμάτος πάντα από όμορφες στιγμές και όμορφες εκδηλώσεις αγάπης από φίλους. Φιλιά πολλά

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να χαίρεσαι τα δώρα σου Νικόλ μου. Και οι δικές σου προσφορές όπως πάντα αξιοζήλευτες.
    Όσο για το χρόνο μας...σοφός αυτός που δεν θα πει στό τέλος ότι η ζωή του ήταν χάσιμο χρόνου. Επιλογή μας βέβαια
    Καλό γλυκό σου βράδυ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή