2 Μαρτίου 2016

Την Άνοιξη ψάχνω...



Την Άνοιξη  ψάχνω στο φρέσκο πράσινο χορταράκι , στα πρώτα μοσχοβολήματα των λουλουδιών , στο δειλό πέταγμα των πουλιών!!
Σε καρτερώ και σε καλωσορίζω κάθε φορά με την ανησυχία του μικρού παιδιού , 
μετρώντας τα νέα μπουμπούκια κάθε λουλουδιού !!









Απαλά και έντονα χρώματα με αρώματα μεθυστικά !!!


Ρωτώ τον Ήλιο !!1
 Ήρθε η Άνοιξη και  στις ψυχές των ανθρώπων ;
Και κείνος βιαστικά χώθηκε σε ένα μικρό συννεφάκι !!!
Ήλιε φωτοδότη εσύ μπορείς να ζεστάνεις με τις ακτίνες σου 
τις ψυχές των ανθρώπων αυτών που δεν γνωρίζουν εποχές , ημέρες αρώματα και χρώμα !!
Απόλυτη η λάμψη σου στην αμείλικτη πραγματικότητα , στεγνώνουν 
τις ψυχές αυτών που ορίζουν τη μοίρα μας !!
Για όλα υπάρχει κάποιος λόγος ;; 
Ψάχνουμε την αναγέννηση με ψυχή γεμάτη ελπίδα !!!
Στο τέλειο και το ευτελές της φετινής  πολυπόθητης άνοιξης ,αχόρταγα 
το φως , το άρωμα και το χρώμα ψάχνω !!!

Και ψάχνοντας φτάχνω σπιτάκια  που είναι μόνο διακοσμητική !!!






Και μπουκάλι με σπιτάκια !!!



Καλό μήνα με φως στην ψυχή μας και πάνω απ΄όλα σωματική και ψυχική υγεία !!!!
Αγάπης φιλιά  και αγκαλιές ζεστές και δυνατές !!

82 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Νικόλ μου
    Ευωδιαστή η ψυχή σου σαν τα λουλούδια σου!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου να είσαι καλά με αρώματα και υπέροχες εμπνεύσεις !!!
      Σε γλυκοφιλώ !!

      Διαγραφή
  2. τι όμορφα παραμυθένια σπιτάκια!Και το μπουκάλι πανέμορφο!
    Καλό μήνα Νικόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα με καλή διάθεση και να προσέχεις!!! τα παιδιά !!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα!Όμορφα τα σπιτάκια σου. Τι υλικό είναι?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριάδνη !!! Οι τοίχοι των σπιτιών είναι από πηλό Das και η σκεπή από γυψόγαζα!!!
      Καλό μήνα επίσης

      Διαγραφή
  4. Καλό σου μήνα αγαπητή μου Νικόλ και υπέροχες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου.
    Πάντως εμείς εδώ αύριο περιμένουμε χιόνι.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η υπέροχη μοναδικότητα που μας χαρίζει η άνοιξη Ντέννη μου γλυκαίνει λίγο τις πολλές πικρίες μας !! Χιόνι !!! Πόσο μακρινό μου ακούγεται
      Καλό μήνα με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Νικόλ!! υπέροχες οι φωτογραφίες...υπέροχα και όλα τα σπιτάκια σου!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κωνσταντίνα να έχεις καλό μήνα με την οικογένεια σου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. "Την άνοιξη αν δεν την βρεις τη φτιάχνεις".. Ελύτης :)
    Τα φιλιά μου και καλό μήνα αμήν.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη φτιάξαμε ήδη εκεί θα κολλήσουμε !!
      Φιλιά Πετράδι μου

      Διαγραφή
  7. ...Καλό σου Μήνα, με μοσχοβολιές!
    ...όσο για τα κουκλίστικα σπιτάκια... ας ήταν να γίνουν κατοικία σε πολλούς ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη...
    Φιλιά
    από Νέα Υόρκη,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γιώτα μου με χιόνι εσείς βέβαια αλλά θα έρθει και εκεί Ανοιξη !!
      Κατοικία δεν μπορούν να γίνουν τα σπιτάκια μου αλλά προσφορά σίγουρα , κάτι είναι και αυτό !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφες ανοιξιάτικες φωτογραφίες, και τι γλύκα που είναι τα σπιτάκια σου!
    Καλό μήνα με υγεία, Νικόλ μου, χαρούμενη άνοιξη να έχεις!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και όμορφο μήνα Ελλη μου να έχεις και εσύ με όλη την ομορφιά της φύσης δίπλα σου !!
      Την αγάπη μου και μια αγκαλιά !!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα!!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό μήνα με την ομορφιά της φύσης που μας μαγεύει !!Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  10. Ανέκαθεν έβλεπα την Άνοιξη ως την πιο αισιόδοξη εποχή του χρόνου.
    Καλό μήνα κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ στην Ελλάδα είναι τόσο έντονη η παρουσία της που δίνει πολλές νότες αισιοδοξίας !!
      Να είσαι καλά Πέτρο με υγεία!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Νικόλ μου.
    Εύχομαι να έρθει η Άνοιξη και στις καρδιές μας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι θα πω Ρένα μου και να σου ευχηθώ να έχεις ένα μήνα δημιουργικό και όμορφο !!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Μακάρι να έλθει η Άνοιξη και ΄μέσα μας Νικόλ Μακάρι
    Καλό ανοιξιάτικο μήνα εύχομαι
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω Αννα μου ν΄αγγίξει την καρδιά μας !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. καλό σου μήνα αγαπητή μου Νικόλ, μου άρεσε πολύ αυτό που γράφεις όταν ρωτάς τον ήλιο:( Ήρθε η Άνοιξη και στις ψυχές των ανθρώπων ; Και κείνος βιαστικά χώθηκε σε ένα μικρό συννεφάκι !!!)
    Τόσο αληθινό, σα να αντανακλά τις ψυχές της σημερινής κοινωνίας, και κρύφτηκε για να μην βλέπει!!!

    Με την αγάπη μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως είναι ψέμματα Γαβρίλη μου , δεν είμαστε τόσο αθώοι πλέον ώστε να μην καταλαβαίνουμε και τη σκοπιμότητα των πολέμων αλλά και τα σχέδια των απανθρώπων για τους ξεριζωμένους πρόσφυγες
      Καλό μήνα και σε σένα με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  14. Αγάπη γλυκιά, εσύ δεν χρειάζεται να ψάχνεις την Άνοιξη: Την έχεις μέσα στην ψυχούλα σου!
    Τί όμορφα λουλουδάκια! Και η ομορφιά συνεχίζεται ιδανικά με τα υπέροχα σπιτάκια σου!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Γερή και δημιουργική πάντα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι ότι τη νιώθω έντονα καλό μου κοριτσάκι όμως πως προσπερνάς όσα συμβαίνουν ερήμην τόσων ψυχών !!!
      Κορίτσι μου!!! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  15. Αχ ο ήλιος κρύφτηκε πίσω από το συννεφάκι όταν τον ρώτησες αν ήρθε η Άνοιξη και στις καρδιές των ανθρώπων.
    Πολύ όμορφα τα σπιτάκια σου.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ήλιος είναι δυνατός μα η καρδιά συννεφιάζει Ελένη μου με όσα συμβαίνουν γύρω μας !!
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  16. Μα τι ωραία μπουκαλο-σπιτάκια είν' αυτά!!!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχεις Mαρία μου!
    Έσκασε λίγο μύτη η ανοιξούλα μας ε;
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απρόβλεπτη συνάντηση δίνει απέραντη χαρά Μαρία μου !!ΝΑι έρχεται η άνοιξη και ανοίγει λίγο τις συννεφιασμένες μας καρδιές !! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  17. Τη όμορφη ανοιξιάτικη ανάρτηση ... Ωραια λουλούδια
    Μα τα σπιτάκια είναι τελεια ..Υπεροχα ...
    Καλο κι ευλογημένη μηνα Μαρια μου ...
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες και κατάλαβε την ανάγκη μας και ήρθε Ειρήνη μου !!!
      Καλό μήνα με χαρά και υγεία !!

      Διαγραφή
  18. Μην τη ψάχνεις άλλο!
    Τη βρήκες καλή μου φίλη!
    Καλό μήνα Μαρία μου!
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη βρήκα Αριστέα μου γιατί μου ακούν τα λίγα που είναι σπουδαία !!
      Να έχεις εύκολο μήνα !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  19. Καλο μήνα γλυκιά μου Νικόλ, εύχομαι και εγώ ο ανοιξιάτικος ήλιος να ζεστάνει τις ψυχές όλων μας. Οι μυρωδιές από τα λουλούδια σου έφτασε μέχρι εδώ. Τα σπιτάκια σου αν και μικρά ζεστά και φιλόξενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου και όλοι να; γεμίσουμε την καρδιά μας με ευωδιές και πολλά χρώματα !!Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  20. Λες πως την άνοιξη ψάχνεις και την άνοιξη την έχεις παντού.

    Καλό μήνα και να 'χεις την ομορφιά και τη μοσχοβολιά του, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω Στράτο και κείνη που ψάχνω είναι να την προσφέρω σε όσους δεν την έχουν !!
      Να χαρείς τις πρώτες ανοιξιάτικες πινελιές !!
      Με αγάπη μόνο

      Διαγραφή
  21. Όμορφες οι δημιουργίες σου,μέσα από την αύρα και τ'άρωμα των λουλουδιών!!!!!!
    Σου εύχομαι να περάσεις καλό και ευλογημένο μήνα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία , όλοι μας να απολαύσουμε τις ομορφιές της φύσης !! Να περνάς καλά με υγεία !!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφα τα ανοιξιάτικα σπιτάκια σου, Νικόλ μου, σαν τα υπέροχα κι ευωδιαστά λουλούδια του κήπου σου!!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου και εσύ να απολαμβάνεις τα πολλά και μοσχομυριστά σου λουλούδια !! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα Νικόλ μου!!!Πανέμορφα τά λουλουδάκια σου!!
    Και τα σπιτάκια σου σκέτη γλύκα!!!Υπέροχο το μπουκάλι σου!!Πρωτότυπη ιδέα!!Καλή τσικνοπέμπτη!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά αγαπημένη μου Δήμητρα , να περνάς και εσύ όμορφα στις μυρωδιές του κήπου σου !! Φιλάκια αγάπης

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα Νικόλ μου με το υπέροχα τρυφερό σου ποίημα... μακάρι η άνοιξη έρθει και στις καρδιές των ανθρώπων! Υπέροχα όλα δοσμένα με αγάπη και μια παιδική αθωότητα ... πολλά φιλιά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου να απολαμβάνεις και εσύ κάθε μέρα της άνοιξης για όλες τις ομορφιές που μας δίνει !!!
      Φιλιά και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  25. καλό μήνα!
    εκπληκτικό ποίημα και ακόμη πιο όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Λίτσα καλό μήνα και ευωδιαστό !!
      Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  26. Τα ερωτήματά σου και δικά μας Nikol...
    Mακάρι η άνοιξη και οι ακτίνες του ήλιου, που βγαίνει κάθε μέρα για όλους, μακάρι να φωτίσει τις ψυχές όλων μας...Ακόμα κι εκείνων που Θεός τους είναι το χρήμα...
    Μακάρι.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απελπιστικά και τραγικά τα γεγονότα στη χώρα μας Βαρβάρα μου και είναι πολλά τα παιχνίδια που παίζονται σε βάρος των προσφύγων αλλά και της Ελλάδας ακόμα !!
      Σε φιλώ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  27. Άνοιξε η καρδιά μου, Νικόλ με τόση μαζεμένη ομορφιά!
    Οι δημιουργίες σου, πρωτότυπες και πανέμορφες!

    ΑΦιλάκια και καλό μήνα να έχουμε όλοι μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο απλόχερα μας τη χαρίζει η μητέρα φύση Στεφανία μου και τα μάτια και η καρδιά γεμίζουν από ομορφιά !!!
      Καλό Σαββατοκύριακο με αγάπη και αγκαλιά !!

      Διαγραφή
  28. Αχ αυτο το αγιοκλημα!!τι μυρωδιες εκστατικες!κι ενα προμηνυμα για το καλοκαιρι που θα ρθει... που θα παει θα ρθει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου δεν είναι αγιόκλημα που και εκείνο μοσχοβολάει , είναι τα ζουμπούλια με άρωμα μεθυστικό !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  29. Κι' εγώ, όπως κι' όλοι μας, περιμένω την Άνοιξη που ήρθε - το βλέπω στη φύση γύρω μου. Μα η ΑΝΟΙΞΗ για τον άνθρωπο και την ανθρώπινη ψυχή ξεμακραίνει και πάει...
    Αυτή, μόνο τα έργα μας την θυμίζουν, τα φτιαγμένα με αγάπη και έγνοια. Σαν τα δικά σου, Νικόλ μου, τα τόσο όμορφα!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άνοιξη δεν μαλακώνει στεγνές ψυχές Φιλία μου γι αυτό και εμείς δημιουργούμε ότι μπορούμε για να φωτίσουμε λίγο τη μαυρίλα !!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  30. Καλό σου μήνα Νικολίτσα μου!! Ερχεται σιγά σιγά η άνοιξη αν και σήμερα μας την έκανε κάποια στιγμή με την βροχή!! Μάρτης γδάρτης βλέπεις!!
    Λουλούδιασε η φύση!!
    Είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου!! Μπράβο!! Να σαι καλά και να χεις ένα ξεκούραστο σ/κ!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κοριτσάκι μου και να γεύεσαι κάθε στιγμή και όλες τις ομορφιές της άνοιξης !!Φιλάκια πολλά και αγκαλιά μεγάληηηηηηη

      Διαγραφή
  31. Καλή μήνα Νικόλ μου!!
    Είναι τα σπιτάκια σου, τα λουλούδια της Άνοιξης και η ίδια η Άνοιξη τόσο μαγευτικά που φεύγω από εδώ γεμάτη από χαρά και αγαλλίαση! ♥♥♥
    Να έχεις ένα πανέμορφο και γαλήνιο Σαββατοκύριακο και έναν υπέροχο νέο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή χαρά και λίγη γαλήνη αν ανταλλάσουμε εδώ μέσα κοριτσάκι μου στις μέρες μας είναι ευλογία !!Να περνάς πολ΄ύ καλά με ότι σου αρέσει !!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Λίγο τα λουλούδια , το ποίημα, λίγο τα υπέροχα δημιουργήματα σου και μας εφτιαξες τη μέρα!! φιλακια φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περνάς όμορφα γιατί αξίζει να χαιρόμαστε ότι μας προσφέρει η φύση !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  33. Οποτε ερχομαι εδώ παντα λιγο καθυστερημένα Νικόλ μου η ψυχή μου γαληνευει με τα λογια σου και τις λεξεις της καρδιας σου...καθε φορα.. αν κοιταξουμε την τελειότητα αυτων των λουλουδιων και το αρωμα τους τότε θα καταλαβουμε την μεγαλειοτητα της φύσης..και πόσα μας προσφέρονται απλόχερα..χωρίς να τα ζηταμε...και τότε γινονται τα χέρια μας δημιουργοί με αυτα που μπορούμε να κανουμε σαν ανθρωποι φιλη μου και εσύ κανεις ομορφα μικρα αριστουργματικα σπιτακια..να είσ καλα εύχομαι και να περνα ςακομα καλητερα...! καλο μηνα είπαμε; να πουμε Καλη και χαρουμενη Ανοιξη καλή μου φιλη.. σου αφηνω φιλακι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου έχουν αξία τα λόγια σου γιατί πάντα είναι σαν να σε ακούω έτσι απαλά και μελιστάλαχτα που προφέρεις την κάθε λέξη !!
      Ας χαρούμε λοιπόν ότι απλόχερα μας δίνει η φύση . Σε φιλώ πολλές φορές και ευχαριστώ για όλα σου

      Διαγραφή
  34. Συμφωνώ με την Ρούλα...Τα λόγια σου πάντα κατευναστικά , απαλά όπως θα ήθελα να είναι πάντα η ψυχή μου !!! Οσο για τα όμορφα σπιτάκια σου είναι ένας από τους τρόπους της γαληνης μας!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εφη μου μάλλον είναι η δική μου οπτική γιατί και μέσα από κάθε άσχημο πιστεύω ακράδαντα ότι υπάρχει μια μικρή ομορφιά !!Οξύμωρο βέβαια αλλά έτσι το αντιλαμβάνομαι !!!Να είσαι καλά και χα χαίρεσαι τις αγκαλιές των μικρών και μεγάλων παιδιών σου !! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  35. Εύχομαι Νικόλ πάντα να σε αναζωογονεί και να σε εμπνέει η άνοιξη για να μας σκαρώνεις όμορφα ποιήματα και όμορφα σπιτάκια και ας είναι μόνο διακοσμητικά(τα σπιτάκια βεβαίως,βεβαίως)!
    Τις ανοιξιάτικες φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την άνοιξη πάντα την χαίρομαι Χριστινάκι μου και χωρίς να ξενιτευτώ !! Ζήλεια το λένε που εσύ απολαμβάνεις λουλούδια και τετράποδα στην Ανδρο;;; Τα πολλά φιλιά μου

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα, καλή εβδομάδα γλυκιά μου.Υπέροχα τα σπιτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αχτίδα μου και όλα να πηγαίνουν καλύτερα !!!Φιλιά και στους δυο σας

      Διαγραφή
  37. Καλό μήνα να έχεις, Νικόλ μου! Γλυκό σαν τα λόγια σου και τα χρώματα που βάζεις στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Άνοιξη για σένα Αλεξάνδρα μου με χρώμα και άρωμα !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  38. nikol! Τα σπιτάκια σου τα ερωτεύτηκα!!! Για το ποίημα τι θα μπορούσα να πω? !!! Η Άνοιξη φταίει για όλα!
    Καλημέρα Ανοιξιάτικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου να περνάς όσο πιο όμορφα και γαλήνια μπορείς !!!
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  39. ειθε να φωτιστουν οι ψυχες μας απ την ελπιδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ελπίδα αγκαλιά πάντα Σοφάκι μου !!
      Φιλάκια και στις τρεις σας

      Διαγραφή
  40. Γειά σου Νικόλ μου με τα υπέροχα σπιτάκια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου και ευχαριστώ πολύ
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  41. Κουκλίστικα, ανοιξιάτικα και γεμάτα αισιόδοξα χρώματα τα σπιτάκια σου αγαπημένη μου Νικόλ!!! Και το ποίημά σου όμως Νικόλ μου, τόσο τρυφερό και τόσο γαλήνιο... Όπως μόνο εσύ ξέρεις να γράφεις!!! Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχα χρώματα λουλουδιών και φυικά υπέροχες δημιουργιες! Καλή άνοιξη λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή