31 Ιανουαρίου 2016

΄΄Στα ίδια μέρη ....¨'


Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε!!!!







Ενα τραγούδι που αγαπώ και με συνόδευσε σε αυτό μου το ταξίδι !!
Γιατί .. ταξίδεψα στην πόλη που έχω επισκεφτεί 
πολλές φορές για λόγους υγείας και ποτέ δεν γνώρισα!!

Εκεί συνάντησα με την φίλη μου την Αντα την υπέροχη Αννα μας  και ...


Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια
που θυμάσαι και θυμάμαι
τίποτα δε χάθηκε ακόμα
όσο ζούμε και πονάμε
χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια
μόνο τρόπο να κοιτάνε

Με άλλον τρόπο κοιτάμε λοιπόν το Λονδίνο !!!




London eye

Στα 135 μέτρα ύψος ανέβηκα εκεί !!!δεν με βλέπεις.....






Μια υπέροχη λίμνη ανάμεσα στα σύγχρονα συγκροτήματα!!





Big Ben




Greenwich
Το κέντρο της παγκόσμιας ώρας.




Tower Bridge
Η Γέφυρα  του Λονδίνου








Μοναδικής ομορφιάς τα πάρκα και κυρίως αυτό στις όχθες του Τάμεση!!








Βόλτα στον Τάμεση !!




Το πλοίο Cutty Sark στο Μουσείο του Λονδίνου !!!






Στο Λονδίνο μου αρέσουν, τα συχνά δρομολόγια των τραίνων , 
η καθαριότητα στους σταθμούς ,
στους δρόμους , τα μεγάλα χωρίς εμπόδια πεζοδρόμια,
τα πολλά καλαίσθητα  πάρκα,
η ανυπαρξία επαιτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς 
η έλλειψη αφισών !!
Δεν μου αρέσουν . Τα πανάκριβα εισιτήρια,
τα σπίτια χωρίς μπαλκόνι  
το μεγάλο κόστος ζωής και κυρίως των ενοικίων !!!

Καλό μήνα !!! Με συναισθήματα αγάπης και ζεστασιάς στην καρδιά μας!!!

72 σχόλια:

  1. καλα να περνας, και να ξαναπας και πάλι, με το καλο!!!
    φώτο άψογες!!! καλόν μηνα, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλόν μήνα και σε σένα Λαμπρινή μου και να κλείνεις όμορφες εικόνες μέσα σου !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Νικόλ μου ,σε ζήλεψα πραγματικά ! Πιστεύω ότι πέρασες υπέροχα και γύρισες σχεδόν παντού .Βρέθηκα εκεί πριν πέντε χρόνια αλλά από ότι μου φαίνεται θα το κάνω πολλές φορές ξανά .... όταν έχεις τα σπλάχνα σου εκεί πονάς περισσότερο .Να είσαι πάντα καλά και να ταξιδεύεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ολυμπία μου πέρασα υπέροχα με την Αννα μου που μένει μόνιμα στο Λονδίνο !!!
      Εχω πάει πολλές φορές για τον άντρα μου και δεν είχα δει τίποτα !!
      Να ξαναπάς !! Καλό και γλυκό μήνα καλή μου !!Με πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα, Λονδρέζα μου!

    Μας ταξίδεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλόν μήνα και σε σένα Στράτο μου με τα δικά σου ταξίδια του νου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  4. Αυτή τη φορά το απόλαυσες Νικόλ μου και απ' όσα φαίνονται στις φωτογραφίες σου, το Λονδίνο αξίζει να το απολαύσεις!!! Δεν έχω πάει ποτέ αλλά είναι κι αυτός ένας προορισμός στα προσεχώς!!! Καλό μήνα γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Κική μου αυτή τη φορά με τις αγαπημένες φίλες μου Αντα και Αννα πέρασα υπέροχα . Το Λονδίνο έχει πολλά όμορφα να δεις και αξίζει να πας!!
      Καλό μήνα με αγάπη και υγεία!!!

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου χαίρομαι που έκανες ένα τόσο όμορφο ταξίδι.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πραγματικά όμορφο Ελένη μου με καλή παρέα !! Καλό και γεμάτο μήνα σου εύχομαι!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. επειδη δεν κατάλαβα καλά το λόγο ,ευχομαι να ειναι περαστικό το πρόβλημα,να βρηκες τη λύση στο Λονδίνο!
    Θέλω πολύ να πάω κι εγω !
    Καλά βρε θηρίο ,άντεξες να ανεβεις εκει ψηλά; Ανατριχιασα!
    Καλό μήνα Νικόλ!Τα καλύτερα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δίκιο έχεις που δεν καταλαβαίνεις !!
      Στο Λονδίνο πήγαινα για την αρρώστια του άντρα μου παλιότερα !! Μια χαρά είμαι και μια χαρά πέρασα με τη φίλη που μένει μόνιμα εκεί !! Μην ανατριχιάζεις το μάτι του Λονδίνου όπως το λένε κινείται πολύυυ αργά !!Καλό και γεμάτο μήνα Νάσια μου

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα και καλό μήνα!
    Με πολλές ωραίες στιγμές, ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και το κυριότερο θετικούς ανθρώπους.
    Φιλιά πολλά

    να περνας υπεροχα αγαπημενη μου!
    το αγαπω αυτο το τραγουδι να ξερεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και πολύ δημιουργικό μήνα Κική μου !!!
      Να έχεις αυτά; που χρειάζεσαι για να περνάς καλά !! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Νικόλ
    Συνέχισε να ζεις δυνατά και να κλείνεις
    στο μυαλό σου εικόνες από ταξίδια!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου !!! Το μυαλό αλήθεια ταξιδεύει μαγικά !!
      Με την αγάπη μου σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Ωραίες φωτογραφίες και οι αναμνήσεις από αυτό το ταξίδι θα είναι ακόμη καλύτερες.
    Καλό μήνα Νικόλ με χαμόγελα και πολλά ταξίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αννα μου με δύναμη και αγάπη !!!
      Το πρώτο μου ανέμελο ταξίδι με έκανε να νοιώσω παιδί
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  10. Καλά έκανες και πήγες για ταξίδι αναψυχής και όχι με άλλο σκοπό. Το αξίζεις να το απολαύσεις. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο μου ανέμελο ταξίδι Αριάδνη το απόλαυσα πραγματικά !!Καλό μήνα σου εύχομαι !!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη μουσική επιλογή.
    Στην Ελλάδα πιστεύω ότι μπορούμε να τα έχουμε όλα, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη. Αλλού θα σκότωναν για να έχουν αυτόν τον καιρό, τις ακρογιαλιές, το μικροκλίμα για τις καλλιέργειες κι εμείς λερώνουμε και καίμε.
    Μυαλό μας λείπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν τον τόπο αν είχαμε την παιδεία και τον αγαπούσαμε Πέτρο θα μπορούσε να είναι ο Παράδεισος!!Σκέψου με ένα νεαρό Αγγλο που μιλούσαμε έλεγε ότι στην Ελλάδα έρχομαι γιατί κάνω ότι μου αρέσει .. χωρίς καταπίεση γι΄αυτό και κάνουμε τα πάντα !!
      Καλό μήνα , να είσαι καλά

      Διαγραφή
  12. Τι ωραια που δραπέτευσες λιγο απο την καθημερινοτητα Νικολ μου..!! γεμισες ομορφες στιγμες και εικονες την σκεψη . και τα ματια σου.. μονο τέτοιες απολαυσεις απο εδω και περα..οσοι δεν μπορούμε να παμε στο Λονδινο.. ταξιδέψαμε και εμεις μαζι σου με τις φωτογραφίες σου.. αν ήμουν εκει θα ανέβαινα και εγω μαζί σου εκει ψηλα στη ρόδα του λουνα παρκ και σε αλλα με το καλο.. ..καλο σου μηνα φιλεναδα να περνας παντα τοσο ομορφα... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρουλάκι μου είναι η πέμπτη φορά που πάω αλλά η μοναδική μα μοναδική που βγήκα και το γνώρισα . Ετσι διάλεξα να πάω στη φίλη μου την Αννα γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα ξόρκιζα όλες τις αναμνήσεις !! Και περάσαμε υπέροχα για φαντάσου να ανεβαίναμε παρέα στη ρόδα τι γέλιο θα κάναμε!!!
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Ωραία απόδραση.. Την έζησα κι εγώ πέρυσι για να δω το ξενάκι μας, το ανιψάκι μου.. Δεν θα ήθελα να πάω ποτέ σε ένα μέρος, επειδή θα υπάρχει ένα ξενάκι... Τα φιλιά μου και καλό σου μήνα Νικόλ μου :) (θα σου στείλω μέιλ) ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απόλυτα δίκιο Πέτρα μου , συνάντησα μια φίλη της κόρης μου που δουλεύει εκεί και ένοιωσα όλη τη στέρηση της !!
      Να είσαι καλά και να έχουμε καλό μήνα

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Νικόλ μου!!
    Πολύ χαίρομαι πού πέρασες υπέροχα στό Λονδίνο!!
    Καταπληκτικές οι φωτό σου!!Δέν έχω πάει ποτέ καί πολύ θά ήθελα!!Πάντα όμορφα νά περνάς!!Καλό μήνα!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη!!! Χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ Ντίμη μου !! Καλό μήνα σου εύχομαι !!! Και εγώ ζήλεψα τις όμορφες φωτογραφίες σου από τη Χάγη !!Να είσαι καλά !!Καλ΄΄ο μήνα και πολλά φιλάκια .

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι που πήγες, που πέρασες όμορφα και που μπόρεσες αυτή τη φορά να δεις το Λονδίνο με άλλο μάτι! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!
    Υ.Γ. Το τραγούδι αυτό είναι και δικό μου αγαπημένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ελλη μου η ζωή συνεχίζεται και υπάρχουν τόσα όμορφα μέσα σ΄αυτήν !!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  16. Ωραίες οι φωτό από το Λονδίνο!!!
    Μας ταξίδεψες μαζί σου!!!
    Καλό μήνα!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ωραία εκεί , όχι εύκολα όμως Στέλλα μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Να είσαι καλά Νικόλ μου και να περνάς όμορφα όπου και αν πηγαίνεις. Όμορφη η ξενάγηση που μας έκανες από την επίσκεψη σου στο Λονδίνο. Καλό και γλυκό μήνα να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα αγαπημένη μου Κατερίνα , ευχαριστώ για τις θερμές ευχές σου !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  18. Πόσο απολαμβάνω αυτές τις αποδράσεις! (Έστω και διαδικτυακά!)
    Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν πολύ, μα νομίζω πως σαν ιδιοσυγκρασία, το μουντό Λονδίνο, δεν μου ταιριαζει... Θα με συννέφιαζε πολύ! (Αν και αγαπώ τη βροχή!)
    ;-)
    Καλό μήνα, γλυκό μου πλάσμα!
    Με ζεστή καρδιά και άπλετη θέα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου είναι ωραίο το Λονδίνο για βόλτα για μας που αγαπάμε τον ήλιο δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης , ούτε και εγώ μπορώ να μείνω για πολύ ..
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή

  19. Ομορφο το ταξίδι σου! Ευχομαι πολλά χαρούμενα ταξίδια Νικολ!!
    Καλό μήνα με υγεία,χαρούμενο ,
    απροβλημάτιστο ,δημιουργικό!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου , μακάρι θα πω για όλους μας όμορφες μέρες και μικρές αποδράσεις!!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  20. Όταν βγαίνεις έξω απ το κράτος σου εντυπωσιάζεσαι απ' τις διαφορές και συνήθεις που συναντάς με αυτές που ήξερες, ή με αυτές που υπάρχουν στο μέρος που ζεις.
    Προσωπικά δεν έχω πάει στο Λονδίνο, πέρασα απ το Λονδίνο για να αλλάξω αεροπλάνο, προερχόμενος από Νέα Υόρκη για Αθήνα.
    Όχι δεν μου άρεσε το υπεροπτικό ύφος των τελωνειακών υπαλλήλων του αεροδρομίου κλπ...
    Καλό σου μήνα αγαπητή μου Νικόλ
    πάντα με την αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου στο Λονδίνο μου άρεσαν οι περίπατοι , ούτε και εγώ θα μπορούσα να ζήσω είναι η ψυχρότητα των ανθρώπων , το μουντό κλίμα , με τίποτα !!άλλωστε μόνο ήλιο πολύ έχω μαζέψει στη ζωή μου !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  21. Μπορεί να έχω πάει πάνω από 30 φορές στο Λονδίνο (πήγαινα κάθε χρόνο για δουλειά) αλλά ξαναταξίδεψα μαζί σου, Νικόλ μου, ξανανέβηκα στο 'μάτι', ξαναπερπάτησα τα γνώριμα μέρη...και χάρηκα ιδιαίτερα που πέρασες τόσο όμορφα και μπόρεσες να το απολαύσεις αυτή την φορά. Ελπίζω να είχες τον χρόνο να βγείς και λίγο προς την εξοχή... είναι πανέμορφη!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α η εξοχή είναι και μένα η αδυναμία μου , πήγαμε Οξφόρδη και περάσαμε τέλεια σε ένα φιλικό σπίτι !!!
      Να είσαι καλά Μαριάννα μου !!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  22. καλό μήνα με Λονδρέζικο αέρα!μας ταξίδεψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ουσο υπέροχες φωτο!! ειδικα η λίμνη δίπλα στα κτίρια μαγικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλές ομορφιές πράγματι και πολλές ακόμα λίμνες που το καλοκαίρι βάζουν πολυθρόνες και τραπεζάκια και γευματίζουν οι εργαζόμενοι !!!!

      Διαγραφή
  24. Πολύ χάρηκα γι αυτή τη σύντομη απόδρασή σου Μαρία μου!
    Καλό μήνα να έχεις και πάντα τέτοια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πιο δύσκολος προορισμός για μένα Μαρία μου , όμως πέρασα θαυμάσια ξορκίζοντας το δυσάρεστο παρελθόν !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Νικόλ να είσαι καλά ,με ταξίδεψες και μένα που το έχω καημό να κάμω ενα ταξιδι στο Λονδίνο.Σαν την Ελλάδα μας όμως δεν υπάρχει άλλη στο κόσμο !!Χαίρομαι που πέρασες καλά!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελλάδα μας Μεταξία μου έχει υπέροχα μέρη και αν τα φροντίζαμε όπως τους αξίζει θα ήταν ο Παράδεισος !!! Σου εύχομαι να μπορέσεις κάποτε να πας καλή μου !!!
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  26. Είναι όμορφο το Λονδίνο, το έχω επισκεφτεί αρκετές φορές λόγω δουλειάς και έχω μείνει πολλές μέρες. Σίγουρα το κόστος ζωής είναι αποτρεπτικό για μας τους Νότιους να κάνουμε σκέψη για ζωή εκεί. Και που να δεις τα ενοίκια! Εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή να κάνεις πολλά ταξίδια και να γνωρίσεις καινούργια μέρη. Φιλιά και καλό μήνα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Χριστίνα μου είναι όμορφο !!! Εχω μείνει στο Λονδίνο αρκετό καιρό όταν πηγαίναμε για λόγους υγείας του άντρα μου και έχω καλή γνώση των ενοικίων και όλου του κόστους ζωής !!!Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!

      Διαγραφή
  27. Καλό μήνα Νικολίτσα μου!!! Τι ωραία που θα πέρασες!! Μπράβο σου, έτσι όσο συχνά μπορείς να δραπετεύεις!!
    Στα 18 μου πήγα Λονδίνο και μου άρεσε πολύ!! Βόλτα στον Τάμεση, τα πάρκα!! Αχ αυτό τα πράσινα!! Πέτυχα κι ανοιχτή την London bridge!!! Η μετανάστευση κακά τα ψέματα, δεν είναι τουρισμός.. Οσοι φεύγουν νοσταλγούν τόσο την πατρίδα..
    Σε φιλώ με αγάπη αγαπημένη μου!! Να περνάς όμορφα ότι κάνεις!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Μαριλένα μου !!! Τα πάρκα και το πράσινο μου άρεσαν τρελά , μέσα στην πόλη !! Τώρα πλέον δεν ανοίγει η London bridge!!! Η φίλη μου έχει γεννηθεί εκεί , όμως αγαπά πιο πολύ την Ελλάδα !!
      Να περνάς καλά και ήρεμα αγαπημένο μου κοριτσάκι

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα Νικόλ μου!
    Εύχομαι να ξανά-επισκεφθείς αυτή την Πρωτεύουσα των Πρωτευουσών, αλλά όχι για λόγους υγείας!♥♥♥
    Υπέροχο και αγαπημένο το τραγούδι που επέλεξες να σε συνοδεύσει στο ταξίδι σου και οι εικόνες χάρμα οφθαλμών!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι κοριτσάκι μου δεν πήγα για λόγους υγείς , παλιότερα πήγαινα για τον άντρα μου , αυτό ήταν ταξίδι αναψυχής να γνωρίσω όσα δεν είχα δει τότε!!! Να είσαι καλά με υγεία !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Νικολ μου καλο μηνα ! τι ομορφη βολτα μας πηγες , εχω παει στο Λονδινο αλλα το ξερω λιγο , ευχομαι κι αλλλες τετοιες βολτες να πας και να μας παρεις μαζι σου φιλεναδα, φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαίρη μου να ξαναπάς είναι πολύ όμορφα !!!Αλλωστε για να μάθουμε τα βασικά θέλουμε λίγο παραπάνω χρόνο
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Ήμασταν εκεί τον Μάιο και πέρασα υπέροχα!!! Ελπίζω να ξαναπάμε κάποια στιγμή! Κι εμένα μ'άρεσε για τους ίδιους λόγους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Μάιο που είναι όλα ανθισμένα και πολύ πολύ πράσινο !!! Μακάρι να ξαναπάτε !!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  31. Καλό μήνα σου εύχομαι, αγαπητή μου Νικόλ.
    Πάρα πολύ όμορφη η βόλτα στο Λονδίνο.
    Εύχομαι νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καθυστερημένα ήρθα Νικόλ μου, να ευχηθώ καλό μήνα με υγεία και χαρά και ν' απολαύσω το ταξίδι σου στο Λονδίνο... έχω πολλά χρόνια να ταξιδέψω και είναι κάτι που μου λείπει πολύ!
    ΑΦιλάκια πολλά με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  33. Fotos lindas. Preciosas recordações de viagem.

    Boa semana!
    Beijinhos.
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είμαι σίγουρη ¨οτι πέρασες όμορφα ! Ολα τα ταξίδια εχουν ενδιαφέρον και για μερικές μέρες απαλλάσσεσαι από έννοιες και σκοτούρες...Απολαμβάνεις και γεμίζεις τις μπαταρίες σου!!Εύχομαι σε ένα νέο ενδιαφέρον ταξίδι αναψυχής!!Φιλάκια με ταξιδιωτική διάθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μακαρι να ταξιδευεις παντα για αναψυχη και μονο!!!
    Το τραγουδι το λατρευω!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, μας ταξίδεψες κι εμάς για λίγο στο Λονδίνο! Πάντα τέτοια ξέγνοιαστα ταξίδια εύχομαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, μας ταξίδεψες κι εμάς για λίγο στο Λονδίνο! Πάντα τέτοια ξέγνοιαστα ταξίδια εύχομαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΝΙκόλ μου πολύ όμορφα... ένα τέτοιο
    ταξίδι χρειάζομαι και εγώ.. να είσαι καλά και
    να κάνεις κι άλλα πολλά ταξίδια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα και μας έφερες και εικόνες...είχα ανέβει στο αντίστοιχο "μάτι" στο Μάντσεστερ και σε κάθε γύρα έλεγα όχι πάλι, αλλά τελικά το απόλαυσα!!χαχα!
    Πάντα όμορφα να περνάς!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ...έστω και αργοπορημένη,

    η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ σε συνοδεύει...
    Φιλιά,
    Υιώτα
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αν και δεν μου αρέσουν τα ταξίδια, όλη αυτή η ταλαιπωρία ζήλεψα!
    (πότε θα εφευρεθεί ο διακτινισμός ;)
    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή