25 Νοεμβρίου 2015

Τριάντα ημέρες ακόμα.....

Μπάλα στρογγυλή και αψεγάδιαστη κάθε χρόνο τέτοιες; μέρες ετοιμάζονται και στολίζονται για ένα δέντρο  το δικό μου , το δικό σου το δικό μας!!!
Σχήμα κύκλου , πολλοί αόρατοι κύκλοι που ενώνουν τρυφερά τους ανθρώπους για να λειάνουν πικρίες , πόνους , δυσκολίες ... Είναι που και το δάκρυ σαν κυλήσει εκεί πάνω θα χαιδέψει τη μπάλα και θα κυλήσει απαλά!!!!







Λένε ότι οι μπάλες προέρχονται από ένα ορεινό  χωριό της Γερμανίας  τη Λάουσα !!! 
Δεν τους το είχα να σου πω ότι εκεί θα έφτιαχναν τα πρώτα Χριστουγεννιάτικα στολίδια και μάλιστα από φυσητό γυαλί!!





Τότε λοιπόν πρόσφατα πριν μόλις 200 χρόνια οι μπάλες αυτές , όχι οι δικές μου, οι άλλες  από φυσητό γυαλί , στόλιζαν το δέντρος της βασίλισσας Βικτωρίας!!!



Οι δικές μου απλές μπαλίτσες φελιζόλ !!!



Ντυμένες μα ύφασμα , δαντέλα 




κορδέλες, χάντρες , τρέσες , 



 με βελόνα και κλωστές ,






ετοιμάστηκαν 70 μπάλες διαφορετικές ,





μπήκαν σε σακουλάκια ανά δύο  
για τους σκοπούς που έχουμε πει !!!

Πολλά ακόμα ετοιμάζονται  , ο χρόνος νομίζω τρέχει !!!


Η πρώτη μου Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση λαμβάνει μέρος στο πανηγύρι της Κάτιας 
και στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας!!!




Και βέβαια οι πιο πολλοί αναγνωρίζετε αυτό το σπουδαίο δώρο , από ένα αγαπημένο και σπουδαιότατο κορίτσι !!!

Είναι η Γιάννα μας , το Συριανάκι που μου έστειλε αυτήν την τέλεια χειροποίητη κάρτα , με την ευχή ,
Σε κάθε εποχή ,
Να προσαρμόζεσαι!!

Μερικά τρυφερά ακόμα λογάκια για μένα , εύστοχα και αληθινά!!!
Κοριτσάκι μου να έχεις ότι χρειάζεσαι για να είσαι καλά!!

Και να σου πω κάτι κοριτσάρα μου ακούμπησα το φλυτζάνι με  το τσάι μου  πάνω στο καρδουλένιο σουβέρ και δεν εξαφανίστηκε !!!
ΧΑχα για καφέ είπες!!!!!


Να είστε καλά και να θυμάστε΄
΄΄Οτι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό΄΄
Friedrich_Nietzsche



32 σχόλια:

  1. Τι απλές μπαλίτσες φελιζόλ ,λες Νικόλ μου ;Αυτές είναι μπάλες πανέμορφες ,με χρώματα ,δαντέλες ,τρέσες ,χάρμα οφθαλμών !
    Και προπαντός έχουν πάνω τους τόση αγάπη ,γλύκα ,χάδι που θα στολίσουν το μεγάλο δένδρο της αγάπης, της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης !Να είσαι καλά Νικόλ μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι αξιοθαύμαστη που δημιουργείς τόσο καταπληκτικά πράγματα για καλούς σκοπούς !!!! Οι μπάλες έγιναν θαυμάσιες !!!! Μπράβο !!!!
    Να είσαι πάντα καλά .... σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικόλ μου οι μπάλες σου είναι πολύ όμορφες και γίνονται ακόμα πιο όμορφες γιατί προορίζονται για καλό σκοπό.
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη μου καλημέρα
    Οι μπαλίτσες ειναι υπέροχες και χαίρομαι ιδιαίτερα για την προσφορά σου!
    Εισαι πολυ δοτικος ανθρωπος αλλωστε ειναι γνωστο αυτο.
    Να χαρεις τα δωρακια των Συριανων μας φιλων
    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοιτα να δεις τι μαθαίνει κανείς... Πάντως απ΄'οπου κι αν προέρχονται οι μπάλες σου είναι υπέροχες, μοναδικές και θα καταλήξουν σε πολύ καλό σκοπό! Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η διαφορά των φυσητών αυτών στολιδιών όμως με τις δικές σου χειροποίητες, είναι πως η πρώτες δημιουργήθηκαν για να ικανοποιήσουν τα αυτοκρατορικά γούστα, ενώ οι δικές σου για να προσφέρουν αγάπη! Είναι ξεκάθαρο προς τα πού γέρνει η ζυγαριά!
    Είναι όλες υπέροχες και ειλικρινά εύχομαι να "εξαφανιστούν" σε χρόνο dt!
    Όσο για τα άλλα: χαχα! Μα, μου έχουν πει φίλες bloggers πως οι δικές τους καρδούλες άρχισαν να βγάζουν καπνούς, όταν "παραβιάστηκαν οι όροι!" Τί να πω? Μάλλον η δική σου, έχει πιο φιλειρηνικά αισθήματα! χαχα!
    (Σπουδαίο δώρο δεν είναι σίγουρα, μα είναι δωράκι καρδιάς!)
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Πάντα! Απλά αυτό!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλές μπαλίτσες φελιζόλ ήταν..
    Το θέμα είναι πώς έγιναν! Νικόλ μου εξαιρετική μεταμορφωση και μπράβο για τον ιερό σκοπό που θα πάνε!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαρείς τα δωράκια, αλλά και τις δημιουργίες σου, που προορίζονται και για ιερό σκοπό! Απροπό, οι Γερμανοί έχουν πολύ καλό γούστο κι είναι φυσικό να φτιάχνουν ομορφιές :) Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικές οι μπάλες σου Νικολίτσα μου!! Εφτιαξες πάαααρα πολλές!! Τι να πω!! Μπράβο σου!! Για το γούστο και το μεράκι σου και την προσφορά σου!!
    Να το χαρείς το δωράκι σου αγαπημένη!! Φιλάκια ολόγλυκα και καλή δημιουργική συνέχεια να χεις!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω!!! στολίδια
    Άξια τα χεράκια σου Νικόλ μου!!!
    Και πόσο σπουδαίος ο σκοπός τους!!

    Σε φιλώ γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και οι μπάλες σου είναι υπέροχες και τύφλα νάχουν οι φυσητές και τύφλα νάχει κι' η Βικτώρια, οι δικές μας είναι για καλό σκοπό και όχι απλώς για τέρψη των οφθαλμών της Μεγαλειοτάτης!!! Να είσαι καλά και να δημιουργείς και να προσφέρεις.
    Με γεια το δωράκι σου, να το χαρείς
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι παιδί είσαι εσύ!!!!!!!
    Και χρυσοχέρα και μορφωμένη!!!!!!Κι ευαίσθητη!!!Κι όμορφη!!!
    Κι ΥΠΈΡΟΧΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ στη μούρη, αγαπημένη Νικόλ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αόρατους κύκλους τους θέλεις εσύ Νικόλ. Ουράνια νήματα τα λέω εγώ. Νήματα του Θεού που ενώνουν από το πουθενά τις ψυχές των ανθρώπων. Τις ψυχές μας… Έτσι θα πρέπει να είναι.

    Γεμίσαμε με απαιτήσεις και ερωτηματικά τη ζωή μας και ξεχάσαμε τα «Ευχαριστώ»!

    Σήμερα στις ΗΠΑ, απ’ άκρη σ’ άκρη κι επειδή συγκυρίες μ’ έκαναν να το ζω, εορτάζεται η Ημέρα των ευχαριστιών! Τεράστια γιορτή και με σημασία. Ευγνώμονες για ό,τι τους χαρίστηκε, για ό,τι είναι και ό,τι έχουν.

    Να ‘σαι καλά και του χρόνου και κάθε χρόνο να στολίζεις το δέντρο σου με τις καταπληκτικές και πολύχρωμες μπάλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι μπάλες σου Νικολ μου πριν να τις ντυσεις με τα υφασματα τα κορδελαικα και τις ταντελίτσες.. είχαν μεσα τους την αγαπη σου για ενα ομορφο σκοπο γι αυτό και έχουν μια λαμψη που δεν φαινεται με γυμνο ματι.. πανεμορφες είναι .... απο μακρυα φωνάζουν ....με πόσο αγαπη ειναι φτιαγμενες..φιλενάδα...να είσαι καλα και να περνας ομορφα με ότι σε κανει να νιώθεις καλα .. φιλακιαααα! .. θα τα πουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες μπάλες Νικόλ ..... φτιαγμένα με μεράκι ...και
    αυτό φαίνεται ... πολύ ωραία δουλεια ...Μπραβο σου !!!!!!
    φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τόσο όμορφες μπάλες δεν έχω ξαναδει,ειναι φτιαγμένες με τόση αγάπη και για καλό σκοπό ,τύφλα ν'αχουν οι ποιό ακριβες μπάλες του κόσμου !!Να είσαι καλά Νικόλ ,είσαι υπέροχη!!!!!!!!!!!!! σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ όμορφες Νικόλ!!!!φτιάχνω κι εγώ στολίδια να σου στείλω για το παζάρι μόνο πες μου που...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ...όμορφες, δημιουργικές γυναίκες!
    πανέμορφα φτισίδια.
    με σκοπό!

    Φιλιέ σε όλες σας,

    Υιώτα

    "αστοριανή". ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να λένε οι βικτωριανές, μπροστά στις χειροποίητες μπάλες που έφτιαξες! Η αξία δεν είναι στο υλικό, αλλά στη χειροποίητη κατασκευή, στην υπομονή και τη φαντασία του δημιουργού και στον ωραίο σκοπό που προορίζονται να υπηρετήσουν.
    Πανάκριβες οι μπαλίτσες σου Μαρία μου και να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις και του χρόνου και του παραχρόνου...
    Και πολύ γλυκό το δωράκι που παρέλαβες!
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άν μπορούσε να τις έβλεπε η Βικτωρία, σίγουρα θα τις διάλεγε.
    Να είσαι καλά Νικόλ μου και να προσφέρεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή,Νικόλ!Πολύ όμορφα τα στολίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νικόλ μου υπέροχες οι μπάλες σου! Πολύ χαίρομαι με την όρεξη σου για δημιουργία!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η μία μπάλα πιο όμορφη απο την άλλη Νικόλ μου και πάνω απ'ολα έχουν επάνω τους πολύ πολύ αγάπη και αυτό είναι το ωραιότερο πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι μπάλες σου είναι πανέμορφες!!!
    Πολύ όμορφη η κάρτα της Γιάννας και η καρδούλα!!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι υπέροχες μπάλες είναι αυτές!! Και για ιερό σκοπό. Μπράβο, ακούραστη Νικόλ μου!
    Δεν ήξερα πώς πρωτοξεκίνησαν οι μπάλες ως στολίδι... ενδιαφέροντα όσα μας είπες σχετικά!
    Να χαρείς και τα δωράκια της Γιάννας μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάντα να παίρνεις όμορφα δωράκια και να 'χεις όρεξη και χρόνο να φτιάχνεις!
    Νικόλ μου, σου εύχομαι καλό μήνα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχες οι μπάλες σου! Και ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες, δεν γνώριζα τίποτε για την ιστορία των στολιδιών αυτών.
    Να χαίρεσαι τα δώρα σου και εύχομαι καλό μήνα γιορτινό,αισιόδοξο γεμάτο δημιουργικότητα
    ΦΙλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφες μπάλες Νικόλ μου, φτιαγμένες με τόση αγάπη!! Να είσαι καλά να προσφέρεις πάντα!! Πανέμορφο το δώρο της Γιάννας!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφες οι μπάλες!!! Να χαρείς το δωράκι σου και καλές δημιουργίες σου εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή