22 Μαΐου 2015

Απλός πολλαπλασιασμός!!!!!



Μαθηματικά θα μου πείτε;
Γιατί όχι!!!
Ο κόσμος μας κυριαρχείται από τα μαθηματικά σε όλες τις εκδοχές!!!
Παρόντα στη φύση και στη ζωή μας , βρίσκονται σε πράγματα που βλέπουμε , αγγίζουμε , 
στη γλώσσα της φύσης, στις πτυχές της ζωής μας!!!

Πολλαπλασιασμός για σήμερα με την σύμπραξη και των λοιπών αριθμητικών πράξεων !!!



Ενα φυτό αλόης ( άλλη φορά θα μιλήσουμε για το σπουδαίο αυτό φυτό,αποτελεί 
την βάση των μαθηματικών μας πράξεων!!!

Διαιρούμε το φυτό μας και αφαιρούμε τμήματα , προκειμένου να πολλαπλασιάσουμε!!
Δηλαδή θα έχουμε το αποτέλεσμα πολλών αντιγράφων !!!




Έτσι απλά αποκτάμε πολλά μοσχεύματα του φυτού !!!
Ε και ; θα μου πεις !!! Είναι απλές μα και συνάμα συναρπαστικές  αυτές οι αριθμητικές πράξεις 
(τώρα το μυαλό σου πάει στα οικονομικά , αλλά θα προσπαθήσω να σε μεταφέρω αλλού)
Στην πρόσθεση χρειάζομαι ανακυκλώσιμα, χρώματα , ενθουσιασμό, δημιουργία ζωντανού οργανισμού!!!
Στην αφαίρεση , χαρούμενη και απαλή κίνηση  , τρυφεράδα προκειμένου να αφαιρέσουμε τμήματα , να αναπνεύσει το φυτό αλλά και εμείς στην ιδέα της νέας ζωής!!!
Ο πολλαπλασιασμός έχει άλλη διάσταση !!
Ζυμώνουμε το χώμα και φυτεύουμε τη νέα ζωή , με συναισθήματα πολλαπλάσια των αρχικών !!








Πολλά νέα μοσχεύματα αφαιρέθηκαν και πολλαπλασιάστηκαν και απ΄αυτόν τον κάκτο (για τους κάκτους θα σας πω άλλη φορά)

Αυτά είναι τα αποτελέσματα των τριών πράξεων !!!










Τα παχύφυτα  και οι κάκτοι έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με μένα , υπόσχομαι μια άλλη φορά και αυτό!!!
Τα νέα φυτά είναι 65 !!!
Και εδώ να μιλήσω για την διαίρεση !!!
Δηλαδή το μοίρασμα!!!
Διαιρετέος  τα φυτά , ο ενθουσιασμός, η αγάπη ,η χαρά !!
Διαιρέτης!!Οι αποδέκτες φίλοι και η διάθεση σε αλληλέγγυα παζάρια !!!
Πηλίκον !!!!Πολλαπλάσιον στη νιοστή των όσων συναισθημάτων και πράξεων προανέφερα!!!
Με απλή μέθοδο των τριών υπολόγισα μόνο δέκα λεπτά για κάθε ένα φυτό των απλών μαθηματικών μου πράξεων !!


Μια άλλη  όμορφη ματιά στη χρηστικότητα των μαθηματικών στην καθημερινή μας ζωή!!!



Υ.Γ. Ο υπολογιστής μου κόλλησε ιό από το fb!!!
Κλείνω τη σελίδα  τον παίρνω αγκαλιά και τον πάω στον φίλο , αρρωσταίνει και ο φίλος με ίωση , έτσι όταν έγινε καλά ο φίλος μου το καθάρισε !!!

Με πολλαπλάσια ακέραια συναισθήματα σας φιλώ γλυκά!!!

65 σχόλια:

  1. Μια χαρά τα πας με τα μαθηματικά!!!!! Πολλοί μαθηματικοί μελετούν τα μαθηματικά για καθαρά αισθητικούς λόγους, αντιμετωπίζοντας τα ως μια μορφή τέχνης περισσότερο παρά ως μια πρακτική ή εφαρμοσμένη επιστήμη...... μήπως είσαι ένας από αυτούς???? Επιτέλους ο υπολογιστής σου πέρασε την ιοσούλα του.... επιτέλους γιατί μας έλειψες!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα μου η σχέση μου με τα μαθηματικα είναι τέλειες και οι σπουδές μου βασίστηκαν σε αριθμούς και μονάδες !! Βεβαίως και μου αρέσει να το βλέπω πέρα από επιστήμη και με τα δικά μου μάτια με άλλες προοπτικές !!!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά

      Διαγραφή
  2. Πως το κατάφερες τώρα αυτό !!!! Με τα μαθηματικά, τους πολλαπλασιασμούς να μας δώσεις μια άκρως ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Να'σαι καλά, Νικόλ μου και να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι απλά νούμερα και πράξεις Πέπη μου είναι το γινόμενο τους που σου δίνει την ώθηση για μελέτη !!
      Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπητή μου Νικόλ, ύστερα απ' όλη αυτή την μαθηματική ανάλυση που έκανες, όσο πιο πρακτικά και παραστατικά γινόταν και μας κατατόπισες, αν και άφησες κάποιες υποσχέσεις... εγώ θέλω να σου ευχηθώ από καρδιάς μόνο προσθέσεις και πολλαπλασιασμούς να έχεις στη ζωή σου!

    Καλώς σε ξαναβρίσκουμε και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα Στράτο και για την ευχή βεβαίως αν και έχω τις ενστάσεις μου επ΄αυτού Η αφαιρετική ιδιότητα σε πράξη αναζωογονεί και στο διαιρετικό στοιχείο βρίσκουμε το ΄΄αγαπώ σημαίνει μοιράζομαι΄΄
      Καλή Κυριακή με αγάπη πάντα

      Διαγραφή
  4. Έκανες τα μαθηματικά το πιο αγαπημένο μάθημα.
    Τι ωραία που τα είπες Νικόλ μου.
    Διάβασα την ανάρτηση σου περισσότερο από δυο φορές.
    Μακάρι να ήμουν κοντά να πάρω κι εγώ από τα καινούργια σου βλαστάρια.
    Πες μας για τους κακτους κι άλλα, γιατί μου αρέσουν πολύ.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα μαθηματικά είναι στη ζωή μας Ρένα μου και πάνω απ΄όλα σκέψου στη γέννηση ενός μωρού την αξία της πρόσθεσης δύο ανθρώπων , της αφαίρεσης της γονιμοποίησης , του πολλαπλασιασμού των μελών και διαίρεση αγάπης και συναισθημάτων !!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά, όταν μάλιστα δίνουν τέτοια αποτελέσματα ακόμη περισσότερο.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα επίσης Ελένη μου γιατί δεν είναι οι ψυχροί αριθμοί και μάλιστα στις μέρες μας το μέτρημα είναι οδυνηρό!!!
      Ευχαριστώ πολύ και φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  6. Νικόλ μου αυτή την εποχή καταγίνομαι κι εγώ με τα φυτά του μπαλκονιού μου.....κάτι διαιρέσεις κάνω, κάτι αφαιρέσεις (ξεράμένων φυτών κλπ) αλλά μεγαλύτερη έμφαση ομολογώ ότι έδωσα στις προσθέσεις (πρόσθεσα άλλες 5-6 γλάστρες) και φυσικά στους πολλαπλασιασμούς....!!! Τελικά τα μαθηματικά είναι πανταχού παρόντα....Περιμένω τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες σου για τους κάκτους και τα παχύφυτα !!!! Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι Κλαυδία μου είναι η εποχή τους και αξίζει να εφαρμόσουμε όλες τις μαθηματικές μας πράξεις όσοι αγαπάμε τα φυτά μας !!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Μαθηματικά και φυτολογία... απίθανος συνδιασμός γνώσεων και όσο για το αποτέλεσμα.... χάρμα οφθαλμών!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια άλλη οπτική πλευρά Ελένη μου γιατί τα πάντα γύρω μας είναι αριθμητικές πράξεις !!!
      Καλά να είσαι !!!

      Διαγραφή
  8. Πλέον θα βλέπω τα μαθηματικά με άλλο μάτι!!!
    Ακόμα και στον κήπο "ζωγράφισες"! Τυχεροί οι διαιρέτες!
    -- Κι σκέψου πόσο θα πολλαπλασσιαστούν αυτά τα 65 νέα φυτά!!!--
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανατροπή των ψυχρών αριθμών Συριανάκι μου αποτελούν μέρος της καθημερινότητας μας !!!Σε φιλώ δυνατά με πολλή αγάπη

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα μικρέ θαυματοποιέ μου!!!
    Είσαι υπέροχη σε ότι κι αν κάνεις!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου για ότι ΄΄βλέπεις ΄΄ σε μένα !!!
      Σε φιλώ πολύ δυνατά

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα σου αγαπητή μου Νικόλ.
    Αν και δεν είχα συμπάθεια στα μαθηματικά η δική σου διδασκαλία με τα φυτά της φύσης είναι το κάτι άλλο.
    Νάσαι καλά και καλάο σου Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιθέτως αγαπώ πολύ τα μαθηματικά Ντέννη μου , όμως σαν ενήλικας αφήνω στην άκρη την εφηρμοσμένη επιστήμη και παίρνω την διάσταση της δικής μου σκέψης!!!
      Ευχαριστώ θερμά!!

      Διαγραφή
  11. Να εισαι καλα κοριτσι μου εισαι φοβερη!!!!!!
    Μια μεγαλη αγκαλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερινάκι μου και από μένα μεγάλη αγκαλιά !!!

      Διαγραφή
  12. Κι έλεγα πώς θα λύσω την εξίσωση με την αλόη που έχει πολλαπλασιαστεί επί τον άγνωστο Χ κι έχει επεκτατικές τάσεις προς το παρακείμενο μπαλκόνι...
    Λατρεμένες οι πολύχρωμες γλάστρες πάνω στο ράφι! Σωστή ζωγραφιά!!!
    Μας έλειψες και μας αποζημίωσες με το παραπάνω για την απουσία σου.
    Φιλιά στη νιοστή Νικόλ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πολλαπλασιαστικές και επεκτατικές τάσεις είναι μέρος της ζωής με τη διάθεση των αριθμών για να πλησιάσουν το παρακείμενο μπαλκόνι !!!
      Σε φιλώ με ακέραια συναισθήματα!!

      Διαγραφή
  13. Πότε δεν τα πήγαινα καλα με τα μαθηματικα! Τα φυτα σου φαινονται μια χαρα. Ευχομαι να διορθωθει συντομα το θεμα με τον ιο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει ο ιός Αριάδνη μου , με πράξεις αφαιρετικές προστέθηκε στον κάδο ανακ'ύκλωσης !!!
      Φιλάκια πολλά καλό μου

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα τα φυτά σου Νικόλ μου!!!
    Περαστικά στον υπολογιστή σου!!!
    Πολλά, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Στέλλα μου με ότι καλό έρχεται στη ζωή σου !!
      Ο υπολογιστής μου έγινε καλά και είμαι εδώ πάλι !!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Νικόλ στην Άνδρο έχουμε πολλούς κάκτους που το μπόι τους έχει ξεπεράσει το δικό μου(που δεν είναι και το μικρότερο όπως γνωρίζεις) και κάθε χρόνο παλεύουμε με τα…..παιδάκια του(έτσι τα λέμε εμείς) που γεμίζουν τον χώρο γύρω από το φυτό και ακόμη παραπέρα.Μιλάμε για κανονική μάχη.
    Βλέποντας την ανάρτηση σου σκέφτηκα πόσο άσπλαχνα συμπεριφέρομαι στα….παιδάκια των φυτών μας.Τι να κάνουμε όμως;
    Πόσους κάκτους να αντέξει ένα κτήμα;
    Μια και μιλάμε για παχύφυτα και κάκτους σου επισυνάπτω ένα link του πολύ καλού μου φίλου Θύμιου που έχει τρέλα με το είδος και με παρακάλεσε να του κάνω blog για να τα παρουσιάζει.Ρίξε μια ματιά να δεις τα έργα και τις ημέρες του παθιασμένου με τα παχύφυτα Θύμιου.χα,χα,χα
    http://desertplants1.blogspot.gr/
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα από το φίλο σου Χριστινάκι μου και θα τον επισκέπτομαι γιατί όλο και κάτι θα μαθαίνω !!! Τώρα μεγάλη εντύπωση μου κάνει ότι στην Ανδρο υπάρχουν τόσο ψηλοί κάκτοι πιο ψηλοί από σενα!!!! Αν και όταν είναι στο έδαφος μερικοί γίνονται τεράστιοι!!!
      Φιλιά πολλά και δυνατά!!

      Διαγραφή
  16. Τα συγκεκριμένα μαθηματικά τα λάτρεψα!!
    Μου αρέσουν και τα παχύφυτα και οι κάκτοι, παρόλο που είχα κρατήσει λίγα και τώρα προσπαθώ να αναστήσω κάποια παχύφυτα που πήρα από φίλη με την δική σου μέθοδο!
    Το ένα το αποχαιρέτισα σήμερα πάντως, δεν με άντεξε και την "έκανε"! χαχα!
    Χαίρομαι που πέρασε ο ιός!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!Τι καλά !!! Είναι παρεξηγημένοι οι κάκτοι αλλά κανένα άλλο φυτό δεν έχει τόσο διαφορετικό σχήμα και τόσο φανταχτερά λουλούδια!!! Και εγώ τα αγαπώ πολύ και θα παρουσιάσω τη συλλογή μου σε κάποια ανάρτηση !!!
      Φιλάκια Μαρία μου

      Διαγραφή
  17. Χρειάζονται τα μαθηματικά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακομα και στην αγαπη χωρανε τα μαθηματικά...Νικολ μου .. και εσύ τα ενσωματωσες πολύ δημιουργικα... δηλαδή παντου χωρανε ε... βεβαια αν αφαιρείς ΄και προσθετεις φυτα... αυτα θα σε αναταμειψουν με τον πολαπλασιασμό .. τους... αν δεν ειναι αυτό αριθμητική τοτε τι είναι; με το καλό παλι κοντα μας μας ελειψες φιλη μου... και να προσεχεις απο τους ιους...να έχεις μια ομορφη και δημιουργικη εβδομαδα... φιλη μου... να είσαι καλα .. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαθηματικά είναι στη ζωή μας Ρούλα μου όχι μόνον σαν νούμερα αλλά σαν αντίκτυπο των σχέσεών μας!! Να είσαι καλά καλή μου φίλη με υγεία και αγάπη !!
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  19. Ψυχροί οι αριθμοί κι οι υπολογισμοί.
    Μα σαν τους δει αλλιώς, δεινός δημιουργός,
    γεννιέται ανθοφόρος ο ενθουσιασμός,
    και τόσο ελκυστικά τα Μαθηματικά,
    σαν γίνουν λουλουδένια και παραγωγικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγα λόγια δικά μου σκάρωσες όμορφους στίχους που με αντιπροσωπεύουν και σ΄ευχαριστώ θερμά Αρη !!

      Διαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι ότι μισώ τα μαθηματικά! Αλλά επειδή τα πάντα είναι θέμα προσέγγισης, τα δικά σου μου κίνησαν το ενδιαφέρον και τα συμπάθησα! Με παρέσυραν και τα αγαπημένα μου κακτάκια!
    Και μόλις είδα το σχόλιο του Άρη, που με εκφράζει απόλυτα!!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αρης Αλεξάνδρα μου έχει ακόμα πιο όμορφη προσέγγιση από την δική μου !!! Αγαπώ τα μαθηματικά γιατί οι συνειρμοί , !(πέραν της εφαρμοσμένης επιστήμης), οδηγούν τη σκέψη σε δρόμους πολλαπλών κύκλων σαν αυτόν που μας γνώρισες εσύ!! Ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  21. Τα μαθηματικά κρυβονται ακομα και στην πιο απλή καθημερινή μας πράξη.Όμως όταν τα βλέπουμε τόσο δημιουργικά τότε τα αποτελέσματα των πράξεων είναι απίστευτα και αξιοθαυμαστα!
    Μπραβο! Τυχεροί οι παραλήπτες!
    Περιμένουμε με ενδιαφέρον τις πληροφορίες για την αλόη που μας υποσχέθηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Νίκη μου μέσα από τις μαθηματικές πράξεις γίνονται όλα , άσχετα αν δεν φαίνεται !!! Και βέβαια σχετικά με την αλό θα κάνω ανάρτηση
      Φιλάκαι και να περνάς καλά

      Διαγραφή
  22. Σου εύχομαι Νικόλ μου όπως πολλαπλασιασες τα λουλούδια σου έτσι να πολλαπλασιαστούν και οι χαρές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου για την όμορφη ευχή , αντεύχομαι εις την νιοστήν τα καλά για σένα !!!

      Διαγραφή
  23. Η ζωή μας ο πλανήτης μας όλο το σύμπαν είναι ένας μαθηματικός ισολογισμός.

    Η αλόη μοιάζει με κάκτο που όμως δεν είναι, μοιάζει με maguey ή agave de donde se produce el aguardiente mezcal, como dice el dicho.
    (Para todo mal Mezcal, y para todo bien, también.0

    καλή σου εβδομάδα αγαπητή μου Νικόλ

    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενας τεράστιος ισολογισμός Γαβρίλη μου με ενεργητικό και παθητικό αποτέλεσμα!!
      Μοιάζει αλλά δεν είναι , η αλόη έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες και είναι πολύ καλός ο χυμός της στον οργανισμό μας !!Ευχαριστώ για το συνειρμό σου !!
      Με την αγάπη μου και μια αγκαλιά!!

      Διαγραφή
  24. αχ nicol μου, αφού μετέφερες τον ιό στον φίλο, φυσικά έπαθε ίω-ση! χαχαχα!!!!!!!
    Μου άρεσαν παρα πολύ οι αριθμητικές σου πράξεις,αντιγράφω το πηλίκον σου:Πηλίκον !!!!Πολλαπλάσιον στη νιοστή των όσων συναισθημάτων και πράξεων προανέφερα!!!
    και σου εύχομαι απο καρδιάς, αυτές οι πράξεις να γνωρίζουν μόνο πρόσθεση και πολλαπλασιασμό!
    φιλιά αγαπητικής φιλίας!
    καλή εβδομάδα!!!!!!!!!
    υ.κ.πως ξεχώρισες τους κάκτους; με τίποτα δεν το κατάφερα στα δικά μου φυτά...δύσκολα τα αγκάθια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου ευχαριστώ για το μοίρασμα του συναισθήματός σου !!!
      Οι κάκτοι εύκολα αλλά με γάντια αποχωρίζονται , όχι με γυμνά χέρια!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Ανταποδίδω απο καρδιάς "πολλαπλάσια ακέραια συναισθήματα"! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που βάζεις με ολιγόλεκτο την κεντρική ιδέα !!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  26. Καλώς τηνε κι ας άργησε την καλή μας κηπουρό.Δέντρα στο χωριό, κάκτους στην πόλη.Καλή επιτυχία να έχεις. Αλλά και οι ζωγραφισμένες γλάστρες ,δείχνουν άνθρωπο με μεράκι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου είναι η εποχή τους και η χαρά όσων τα αγαπάμε !!! Φιλάκια πολλά σε όλο το Αντωνοπουλέικο!!!!

      Διαγραφή
  27. Αναρωτιόμουν κι εγώ πού είχες χαθεί... Την περασμένη Πέμπτη (ή Παρασκευή) έψαχνα να σε βρω στο fb και έλεγε ότι ο λογαριασμός σου είχε απενεργοποιηθεί! Ε, κάπου εκεί ήταν που είδα και το σχόλιό σου στο μπλογκ μου και ησύχασα... κατάλαβα ότι κάτι τέτοιο θα συνέβη.
    Χαίρομαι που επανήλθες! Αυτό που έκανες με τα φυτά φοβερό! Δεν έχω ιδέα πώς πολλαπλασιάζονται τα συγκεκριμένα, αν θέλεις και μπορείς κάποια στιγμή δώσε μας λίγες περισσότερες πληροφορίες (μπας και το δοκιμάσω!)
    Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλα Ελλη μου , ναι θα κάνω ανάρτηση σχετική
      αγαπώ πολύ τα φυτά και μαθαίνω τα μυστικά τους !!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  28. Κι εγώ είχα θέματα με την σύνδεση Νικολίτσα μου!! Ελπίζω να στο καθαρίσουν άμεσα!! Είναι ύπουλοι κάποιοι ιοί και μπορεί να σου πειράξουν αρχεία!!
    Μα τι ομορφιές μας γέμισες!! Και τα γλαστράκια είναι τόσο όμορφα!! Γεια στα χεράκια σου, που τα φροντίζεις και σου πολλαπλασιάζονται!!
    Φιλάκια αγάπης Νικόλ μου και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς καθάρισε Μαριλένα μου και ησύχασα!!!
      Απαπα κακός μπελάς είναι !!!
      Πολλά φιλάκια με την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά

      Διαγραφή
  29. Κάποτε είχα ένα ..πάθος για τους κάκτους, μάζευα κάθε είδους.Είχα ένα τεράστιο που αν το πιστεύεις μέχρι από ανθοπωλείο μου το ζήτησαν για ..φιγούρα.Κάποτε έπεσε ένα φοβερό κρύο το χειμώνα και μέσα σε μία νύχτα ο κάκτος μου "έλιωσε" θαρρείς.Πικράθηκα τόσο που σιγά σιγά έχασα το ενδιαφέρον μου γι' αυτούς δυστυχώς.Αλόη δεν έχω, θα φροντίσω να αγοράσω γλυκιά μου Νικόλ, σε επιθύμησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου εμένα παραμένει μεγάλη η αγάπη μου για τους κάκτους !!! Τώρα ολόκληρο χτήμα με κάκτους να ασχολείσαι !!!
      Σας αγαπώ πολύ και μου λείπετε !!!

      Διαγραφή
  30. κι έλεγα κι εγώ.. γιατί σε χάσαμε...
    θαυμασια τα μαθηματικα σου..μπραβο..μαθηματικά δημιουργίας..μπραβο!! μακια πολλά!! καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία Λαμπρινή μου με την αποχή μου έκανα και αριθμητικές πράξεις επί των φυτών μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Ειμαι ετοιμη
    να παω να δωσω μαθηματικα.
    Θα παρω και το γλαστρακι μου μαζι
    μηπως θελησουν κι αλλοι να το διαβασουν.

    Οσο για την αλοη βερα...
    καθε μερα κολυμπαμε μεσα στο ζελε της
    μικροι μεγαλοι απ'ακρη σ'ακρη σωματος.

    Να εισαι καλα,Νικολ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθω μαζί σου με όλα τα φυτά και θ΄αφήσω την αλόη για τους άλλους !! Μόνο φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  32. Πολλαπλασιασμός και ιών έτσι;;; Και εγώ απέχω λίγο λόγω τενοντίτιδας αν και δεν υπακούω πολύ πιστά στα του γιατρού......Είπα όμως να αφήσω την καλησπέρα μου μαζί με τον θαυμασμό μου για κάθε τι που κάνεις.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολη η τενοντίτιδα Αννα μου , θέλει προσοχή !! Περαστικούλια σου να είναι !!!
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  33. Nunca había pensado en las matemáticas con una planta.
    Tienes toda la razón, hacemos todas las funciones ,sumamos, restamos , multiplicamos y dividimos para mejorarla ;))
    Preciosas fotos !!
    Gracias por esta buena lección ;))
    Me llevo tu enlace para seguirte.
    Besos desde Béjar

    ΑπάντησηΔιαγραφή