10 Δεκεμβρίου 2014

Θέλω να σας πω....

Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία πλέον για το παζάρι μας !!!
Και εννοώ όπως καταλάβατε τη συμμετοχή της ομάδας μας ΔΩΣΕ ΠΑΡΕ προσφορές  που μπήκαμε σφήνα στο μεγάλο  Χριστουγεννιάτικο παζάρι που για έβδομη χρονιά διοργανώνει το  xeblogarisma!!!!!
Θέλω να σας πω ότι η ανταπόκριση όλων των φίλων μου είναι μεγάλη και αυτή η ανθρωπιά δίνει την ελπίδα !!!!








Θέλω επίσης να σας πω ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας !!!!!
Ανάμεσα  σε πολλά τρεξίματα , δημιουργίες συνεννοήσεις και όλα όσα χρειάζεται ένα παζάρι , είμαι γεμάτη αγάπη και θετική ενέργεια !!! Η κούραση πολλή αλλά και γλυκιά!!!
Θα σας περιμένουμε , θα χαρώ να σας γνωρίσω όσους δεν έχω συναντήσει !!!







Γλυκά πακέτα ετοιμάστηκαν !!







Χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!!












Με αυτό το τελευταίο στολιδάκι - περιστέρι να ευχηθώ ειρήνη , αγάπη και ελπίδα στις ψυχές μας !!!!
Καλό σας ξημέρωνα και να είστε καλά με ότι κάνετε !!!
Σας φιλώ!!!

37 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστούμε Μαρία μου. Είσαι η ψυχή της ομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω μάθει ότι...έχεις μάθει ότι θα έρθω. Λογικά την Κυριακή το μεσημεράκι θα είμαι εκεί. Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα τα στολίδια ! Συγχαρητήρια σε σένα και σε όλη της ομάδα σας για την δουλειά που προσφέρετε Νικόλ μου!!!!
    Καλή επιτυχία !!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικά όλα μπράβο σου Νικόλ μου για όλη την προσπάθεια για ότι έχεις κάνει.
    Εύχομαι να έχει καλή επιτυχία το μπαζαρ.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχε γράψει ο Άλμπερτ Σβάιτσερ: «Ο χρόνος ρυτιδώνει το δέρμα. Η έλλειψη ενθουσιασμού ρυτιδώνει την ψυχή».
    Βλέπω τις όμορφες δημιουργίες. Βλέπω τον ενθουσιασμό τής προσφοράς σας. Και «βλέπω» και τις αρυτίδωτες ψυχές σας!
    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για την τόσο κουραστική υπερπροσπάθεια όλων σας!!!Οι πανέμορφες δημιουργίες κάνουν σίγουρη την επιτυχία του παζαριού!Η ευχή σου πολύτιμη!Να 'στε πάντα καλά για να συνεχίζετε ν' αγαπάτε!Την καλημέρα με την αγάπη μου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μεγαλοψυχία σου είναι γνωστή . Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για την προσφορά σου!!
    Εύχομαι να έχει επιτυχία το μπαζάρ .
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν πρόλαβα Νικόλ μου και στενοχωριέμαι... Δεν πρόλαβα να φτιάξω κάτι και να σου το στείλω... Αυτόν τον καιρό έφτιαξα πολλά ημερολόγια (80..!) και γούρια, που ήθελε η αδερφή μου για το μαγαζί της κι επίσης συσσωρεύτηκαν πολλές παραγγελίες για μαξιλαράκια και δεν έχω σηκώσει κεφάλι από τον πάγκο μου...Ελπίζω σε κάποιο άλλο παζάρι να βοηθήσω...
    Εύχομαι ειλικρινά να έχει μεγάλη επιτυχία το bazaar και σε όλους σας καλή δύναμη..!!!
    Πολλά φιλιά....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα όμορφα, μα το τελευταίο στολιδάκι είναι τέλειο!!! Μπράβο σου Νικόλ μου, καλή σας επιτυχία!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ, Νικόλ, κι όλες μαζί που έχετε αυτό το χάρισμα της προσφοράς, να συνεχίσετε μ' αυτό το ζήλο και μ' αυτό το κουράγιο να δίνετε χαρά σε όσους τη χρειάζονται. Ας ευχηθώ κι εγώ: ειρήνη, αγάπη και ελπίδα στις ψυχές σας!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι κάθε επιτυχία Νικόλ
    Η προσφορά σας να ανταμειφθεί!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα αγαπημένη μου Νικόλ!Τά στολίδια σου ,πανέμορφα!!
    Συγχαρητήρια για όλη την προσπάθεια καί για ότι έχεις κάνει!!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο μπαζαρ!!
    Πολλά πολλά φιλάκια φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα τα στολίδια !!!
    Εύχομαι να έχει επιτυχία και θα προσπαθήσω να έλθω.
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγάπη μου γλυκιά, χόρτασε το μάτι μας ομορφιά!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Κάθε επιτυχία εύχομαι!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγάπη μου γλυκιά, χόρτασε το μάτι μας ομορφιά!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Κάθε επιτυχία εύχομαι!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μακάρι να το είχα μάθει νωρίτερα.ίσως μπορούσα να βοηθήσω.
    Μπράβο σας και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το καλό να ειδωθούμε Νικόλ μου!! Είναι όλα πανέμορφα!! Γεια στα χεράκια σου!!
    Καλή επιτυχία στο bazaar και καλή δύναμη εύχομαι!! Να σαι καλά για την πολύτιμη βοήθειά σου!!
    Φιλάκια αγάπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητή μου Νικόλ καλή σου μέρα.
    Θα ήθελα πάρα πολύ να παραβρεθώ στο παζάρι σας αλλά πολύ μεγάλη η απόσταση που βρίσκομαι. Θα είμαι νοερά κοντά σας. Ευχή μου να έχετε μια μεγάλη επιτυχία.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νικολίτσα μου λυπάμαι που δεν θα είμαι εκεί ...η ψυχή όμως θα είναι!
    Να θυμηθώ να κάνω αναδημοσιεύσεις το τριήμερο γι ατους φίλους στο φέις!
    Καλή επιτυχία και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nικόλ μου αυτή η κούραση της προετοιμασίας και η χαρά της προσφοράς , μας κρατάνε σε εγρήγορση άσε που μας φέρνουνε σε επαφή με υπέροχους ανθρώπους !!! Καλή επιτυχία στο παζάρι, ελπίζω να καταφέρω να περάσω μεσημεράκι Κυριακής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή επιτυχία, Νικόλ μου, όλα να πάνε κατ΄ευχήν!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νικόλ μου εύχομαι κάθε επιτυχία στην προσπάθεια που κάνετε!
    Θυμήσου να μου στείλεις ένα email με τη διεύθυνσή σου και να μου γράψεις ποιο γουράκι προτιμάς ξαι να σου το στείλω.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    I wish you and your family a Merry Christmas
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/08//14120811133512502812779261.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλο κουραγιο σου ευχωμαι Νικολ μου για την προσπαθεια σας σιγουρα θα έχει επιτυχια το μπαζζαρ με τόσο ομορφα πραγματα που εχουν κανει οι φιλες . ας χαρισουμε χαμογελα οπου μπορούμε και εσεις που παλευετε και απο κοντα είστε αξιεπαινες Νικόλ μου... καλή επιτυχια.. ολα θα πανε καλά ..φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΟοοοοοοο, πολύ όμορφα Νικολ!!! Κρίμα που είμαι τόσο μακριά, αγαπημένη μου.

    Μπορώ να πάρω μερικά απο εδώ;

    Φιλιά, καφεδάκι και την αγάπη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ολα είνα όμορφα χαρούμενα και ευχομαι να χαρίσουν την χαρά και την αγάπη στους νέους κατόχους τους Καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου/σας Φιλάκια Χριστουγέννων πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι ομορφες κινησεις! ευχομαι ολοψυχα καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή επιτυχία.
    Muchos éxitos navideños
    Un abrazo
    Gabriel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Νικόλ μου, πόση χαρά θα δώσουν οι κατασκευές σου!!!
    Πάντα να είσαι δοτική!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σας στελνω θετικη ενεργεια και τις ευχες μου για ό,τι καλύτερο! Συγχαρητηρια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα είμαι κοντά σας νοερά αγαπητή μου Νικόλ.
    Ευχή μου να πάνε όλα καλά
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι κάτι παρουσίες που στολίζουν από μόνες τους τη διάθεσή μας, τις γκρίζες μέρες μας και πάνε κόντρα στην αδράνεια και στη μεμψιμοιρία. Χάρηκα απεριόριστα που γνώρισα μια γυναίκα που κρύβει μέσα της τεράστια αποθέματα κατανόησης, αγάπης και δυναμισμού. Εσένα...
    Ήταν απ' τα πιο αναπάντεχα και όμορφα δώρα που πήρα φέτος. Να είσαι καλά για να είναι καλύτερα όσοι φωτίζονται απ' την ύπαρξη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να είσαι καλά Νικολ μου, καλή δύναμη σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο σας Νικόλ μου!!! Διάβασα ότι οι συμμετοχή ήταν μεγάλη οπότε συγχαρητήρια και σε όλα τα κορίτσια!!! Πάντα τέτοια ανθρώπινα να γίνονται!!! Καλή δύναμη και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ήρθα να σε βρω στο Χυτήριο!
    Λίγο αργά βέβαια και είχες φύγει...ήθελα πολύ να σε γνωρίσω Νικόλ μου αλλά δεν πειράζει, next time! Εύχομαι να πήγε σφαίρα το Bazzar!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ χαίρομαι που πήγε καλά το bazaar!!! Να'σαι πάντα καλα΄, Νικόλ μου και να μπορεις να προσφέρεις !!!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή