17 Αυγούστου 2014

Αύγουστος είναι.....




Αύγουστος είναι , το απαλό άρωμα του βασιλικού όταν ακουμπάς το πρόσωπο στα φύλα του!!

Αύγουστος είναι να περπατάς ξυπόλητη στην άμμο , να μαζεύεις κοχύλια με τη χαρά του μικρού παιδιού!!

Αύγουστος είναι το απέραντο γαλάζιο που ποτέ δεν χορταίνεις!!!






Αύγουστος είναι να ξεσκονίζεις της ψυχής τ΄άχρηστα !!!!
Αύγουστος είναι τα πληγωμένα μας να ξεπλένονται στη θάλασσα!!!









Αύγουστος είναι η γιορτή της Παναγιάς με τα πολλά υπέροχα επίθετα !!!!



Παναγία η Βουλκανιώτισσα!




Αύγουστος είναι να περνάς καλά με λίγα , έστω και αν στερείσαι τις ομορφιές του μικρού σου τόπου!!!












΄΄Ιθώμαια 2014΄΄--Αρχαία Μεσσήνη


Αύγουστος είναι τόσα και άλλα περισσότερα για τον καθένα ξεχωριστά !!
Μα είναι Αύγουστος !!!!
Να συλλέγουμε σαν μικρά μυρμηγκάκια τις μικρές μας στιγμές , να τις τοποθετήσουμε σε ένα καθαρό μέρος της καρδιάς μας !!!!



Ευχαριστώ θερμά για όλες τις ευχές και σχόλια ακόμα βρίσκομαι στο Σούνιο και η σύνδεσή μου δεν μου επιτρέπει και πολλά !!!

Να είστε καλά , σας αγαπώ και σας σκέφτομαι 

Αγκαλιές για όλους με το άρωμα του Σαρωνικού !!!!




Με μια γλυκιά συνάντηση με τη Δήμητρα  και τη Μαριάννα στο σπίτι της Μαριάννας  τελείωσε ο Ιούλιος συζητώντας ανάλαφρα στον θαυμάσιο κήπο της Μαριάν !!!
Ευχαριστώ πολύ και τις δυο σας για όλα !!!

Τα δικά μου δωράκια θα σταλούν ταχυδρομικώς , αφού τα ξέχασα να τα πάρω , των φιλενάδων μου όμως είναι υπέροχα και γλυκά !!!







Ευχαριστώ Μαριάννα μου και Δήμητρα !!!!!

27 σχόλια:

  1. Όμορφη ανάρτηση!

    Χρόνια πολλά για προχθές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι Αύγουστος είναι όλα αυτά!
    Πολύ όμορφα το διατύπωσες!
    Χρόνια πολλά, η Παναγιά μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα μας τα λες, άρα περνάς εξίσου όμορφα !!!
    Μπράβο χαίρομαι !!!
    Εσείς όλες που βρίσκεστε Σούνιο, κάντε μια βόλτα σε ένα εκκλησάκι που υπάρχει εκεί βρε κορίτσια την Παναγία την καταφυγιώτισσα και την έχει ζωγραφίσει ο Μυταράς να την φωτογραφίσετε να την δούμε κι εμείς ... είναι τελείως ιδιαίτερη ζωγραφική και έχει ενδιαφέρον (δεν την έχω δει, από ότι ξέρω) ..
    Τέλος πάντων το είπα σαν ιδέα .... Καλό υπόλοιπο, πάντα με χαρούμενες στιγμές και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένιωσα την χαρά σου και την ζεστασιά που μας μετέφερες!!
    Τι ωραία που γνωριστήκατε και κάνετε παρέα, πολύ χαίρομαι!!
    Και πάλι χρόνια πολλά, ό,τι καλύτερο με υγεία..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αύγουστος είναι τόσα και άλλα τόσα αγαπημένη μου Φίλη!
    Λατρεύω τον Βασιλικό, πόσο τον λατρεύω!
    Χρόνια πολλά και από 'δω με Υγεία και πολύ χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημέρα Νικόλ μου!Χρόνια πολλά!Τί πανέμορφη ανάρτηση!!Γεμάτη υπέροχα καί τρυφερά συναισθήματα!Πολύ χάρηκα πού σέ γνώρισα!!Είσαι τόσο γλυκειά!!Καλά νά περάσης στό Σούνιο!!Κάνε μιά βουτιά καί γιά μένα!!Χα χα!!Καλή εβδομάδα!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά κι από μένα καλή μου nikol!Με πολύ όμορφη δημοσίευση υποδέχτηκες τον Αύγουστο και τη γιορτή της Μεγαλόχαρης!Χαίρομαι πολύ που γνωριστήκατε με τις αγαπημένες φίλες!Τα δωράκια πολύ ωραία!Η φωτογραφία με τον βασιλικό και τη γλάστρα με τα κοχύλια πανέμορφα!
    Την καλημέρα μου αφήνω και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με ένα κλωνί βασιλικό μας χαιρέτισες
    Καλά να περνάς κι η ψυχούλα σου πάντα
    να ευωδιάζει σαν αυγουστιάτικο βότσαλο!!!

    πολλά φιλιά γλυκιά Νικόλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να περνάς καλά Νικόλ!!!!Την καλημέρα μας και τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το άρωμα του βασιλικού που μας υποδέχτηκε πρώτος να είναι πασπαλισμένη όλη σου η ζωή...καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με ότι όμορφα μας δείχνεις περνάμε καλά και εμεις μαζί σου Νικόλ μου... η μυρωδια του βασιλικού μεχρι εδώ έφτασε.. ναι ...!!! όλα αυτά της σκέψης σου τα όμορφα .. ειναι Αύγουστος..!!! να περάσεις και τον υπόλυπο Αύγουστο έτσι όμορφα και ακόμα καλύτερα.καλή εβδομαδα φίλη μου... φιλακιαααααα!!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήρεμες εικόνες, ήμερες φράσεις, ό,τι πρέπει για ψυχικό ξεσκόνισμα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αύγουστος είναι να κρατήσουμε κι αυτό το καλοκαίρι στη καρδιά μας!
    αγαπημένη μου nicol, πάντα τρυφερές οι αναρτήσεις σου!
    πολλά πολλά φιλάκια!
    ήθελα να γράψω οτι και μένα το άρωμα του βασιλικού μ΄οδήγησε εδώ και αυτό είναι το θαύμα! βορράς νότος ανατολή και δύση,όλα ανταμώνουν εδώ!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ιδιαίτερη ανάρτηση! Καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "τα πληγωμένα μας να ξεπλένονται στη θάλασσα"!
    Πόσο ποιητικά το έγραψες Νικολίτσα μου!
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά για το ένα σου ονοματάκι. Με υγεία πάνω απ'όλα !
    Καλά να περνάς!
    Φιλιά πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα αυτά είναι Αύγουστος....πόσο όμορφα τον παρουσίασες!
    Και με πόση γλύκα μίλησες για την όμορφη συνάντηση που είχατε!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο το 'αφιέρωμά σου στον Αύγουστο, Νικόλ μου!!!!
    Η γλάστρα του βασιλικού είναι πολύ όμορφη! Εσύ την έφτιαξες????
    Χαρήκαμε πολύ με την επίσκεψή σου κι ελπίζω να ξαναβρεθούμε! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μικρο-δωράκια μου!
    Πολλά φιλάκια και καλό υπόλοιπο διακοπών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το άρωμα του βασιλικού μου προκαλεί συγκινηση! Χαίρομαι που πέρασες όμορφα, αυτο έχει σημασια!
    Καλή μας εβδομάδα :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αύγουστος είναι να περνάς καλά με λίγα , έστω και αν στερείσαι τις ομορφιές του μικρού σου τόπου!
    Και να μπορείς, αχ αυτά τα άχρηστα της ψυχής μας, να τα ξεσκονίζουμε που και που και τ' άλλα τα πληγωμένα να ξεπλένουμε στη θάλασσα κι ας τα ξεθωριάζει το αλάτι της...
    Αύγουστος ειν' αυτός, Νικόλ μου!
    Καλημέρα από τα πλαϊνά του τόπου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Αύγουστος είναι να ξεσκονίζεις της ψυχής τ΄άχρηστα !!!!
    Αύγουστος είναι τα πληγωμένα μας να ξεπλένονται στη θάλασσα!!!

    Υπέροχο Νικόλ μου μέσα στα υπέροχα..
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ti ομορφα που τα ειπες Νικολ μου! ολα αυτα ειναι Αυγουστος ας ζεσταινουν τις καρδιες μας τον χειμωνα, φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με συγκινείς και σε θαυμάζω.
    Φιλιά άπειρα χωρίς φτιασίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να σαι καλά Νικόλ μου!! Και πάλι πολύχρονη και πάντα χαμογελαστή!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου!! Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ αυτές οι τρυφερές!! αναρτήσεις σου μας συγκινούν !!!να περνάς καλά και να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου!!να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη!!!!!!!τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Ontem foi embora.Amanha ainda não veio. Temos somente hoje, comecemos!!!Qualquer ato
    de amor, por menor que seja, é um trabalho pela paz" (Madre Teresa de calcutá)
    Um grande abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ρομαντική μου Νικόλ όμορφη η ανάρτηση σου.... μου άρεσε πολύ και οι φωτος και τα λόγια ανάρτησης και τα δωράκια όμορφα να τα χαρείς
    μου αρεσε πολύ η γλάστρα με τα κοχυλάκια αγαπώ κοχυλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Νικόλ ( ελπίζω να είσαι η Nikol που ψάχνω.
    Τί όμορφο διακοσμημένο με κοχύλια ,που είναι το γλαστράκι του βασιλικού!
    ( μέσω google σε βρήκα)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή