5 Μαΐου 2014

Προσωπικά....



Λένε πως όλα για κάποιο λόγο γίνονται!!!! Άλλοι το λένε φιλοσοφώντας  και αναλύοντας και άλλοι άχαρα και μεθοδικά ψυχοπονούν. Δεν το αναλύεις όταν βρίσκεσαι μέσα στα ΄΄όλα΄΄ απλά τα βιώνεις ...


Ψυχή κατάμονη , λησμονήθηκες σε αυτό που ο καιρός έκανε συνήθεια τρικυμισμένου σκαριού, λικνίζοντας τον πόνο χωρίς προορισμό...










Ο άγγελος της φθοράς , του ψυχικού θανάτου γράφει στον ορίζοντα ερωτηματικά;;;;;
Δίχως μίλημα , δίχως χρώμα , χάθηκες στα σκοτάδια του μυαλού με τρόμο μπροστά στο νέο άγνωστο μονοπάτι που λαβωμένη ξανά και ξανά , κουλουριασμένη σε εμβρυϊκή θέση , κόβεις ανάσες , χωρίς δάκρυ, προσωπείο αγέλαστο....


Στην  σπηλιά της  ανυπόφορης σιωπής , ΄΄πρέπει΄΄ να ακολουθείς τον πέτρινο μονόδρομο!!!!!








Χέρια απαλά , τρυφερά ,γνωστά με κράτησαν δυνατά , χώθηκα στην αγκαλιά τους και χάθηκα.
Ευλαβικά και ταπεινά σας ευχαριστώ και σας υπόσχομαι ότι και με σπασμένα φτερά θα ξαναπετάξω βουτηγμένη στην καυτή σας αγκαλιά ,με ούριο άνεμο  και με το γνωστό πλέον σύνθημα;

΄΄Σκάσε και κολύμπα΄΄


Σε τούτο το λιμάνι μου αγκυροβόλησαν και νέοι άνθρωποι , ανήσυχοι από τις σιωπές μου που με μηνύματα και mail φώτισαν την οθόνη της ψυχής μου!!!!

Εσάς ηλιόφωτοι φίλοι μου που βγήκατε από το ψυχρό διαδίκτυο  σας κρατώ στο καλύτερο και γερό ερμάρι της ψυχής μου !!!!!
Δεν θα πω ονόματα είστε ΄΄οι άνθρωποι΄΄ 


Αυτό τα λέει καλύτερα από  μένα!!!





Καλό σας βράδυ με υγεία και αγάπη στην πράξη!!!

97 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Νικόλ ΣΤΑΣΟΥ ΟΡΘΙΑ . Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι εδώ... κοντά σου........ ελπίζω να το ξέρεις!!!!! Σ' αγαπώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ξέρω πολύ καλά Βίκυ μου , ευχαριστώ για όλα
      Και εγώ σ΄αγαπώ και έχεις θέση στην καρδιά μου
      Τα φιλιά μου και στις δυό.

      Διαγραφή
  3. ολα θα πανε καλα!
    και εγω ειμαι κοντα σου!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νικόλ μου ,στο πέτρινο μονόδρομο που "πρέπει " να ακολουθήσεις ,να σκέφτεσαι ότι στο πλάι αυτού του μονοπατιού ,στέκονται άνθρωποι να σου απλώσουν το χέρι ,να σου πουν μια γλυκιά κουβέντα ,έναν ενθαρρυντικό λόγο . Άντλησε δύναμη από κάθε τι απλό και καθημερινό ! Έχεις την αγάπη και τη σκέψη μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου είμαι αληθινά ευγνώμων στους ανθρώπους που τόσα χρόνια είναι δίπλα μου ακούραστα και αγόγγυστα .
      Δύναμη θα ξαναβρώ απλά το λύγισμα δεν το απέφυγα .
      Να είσαι καλά με τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Λυγίζουμε μα δε σπάμε,ε?
    Να μην το ξεχνάς, λυγαριά μου!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια δεν σπάμε φιλενάδα , τόσαααααα χρόνια τραμπαλιζόμαστε !!!!!!
      Στο ερμάρι και εσύ καρδιά μου

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Νικόλ μου!Καλή δύναμη καί όλα θά πάνε καλά!
    Φιλιά καί αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄΄Πεπρωμένο φυγείν αδύνατον'' Δήμητρά μου .
      Ευχαριστώ θερμά

      Διαγραφή
  7. Κουράγιο και καλή δύναμη. Κι όπως είπε ένα τηλεοπτικός "σοφός" : " Τίποτα δεν είναι τόσο καλό ή τόσο κακό όσο αρχικά νομίζουμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΄΄αρχικά΄΄ μετράει 2 δεκαετίας Δήμητρά μου , οπότε...
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  8. Κράτα γερά Νικόλ μου!!
    Υπέροχο το τραγούδι. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς αγαπημένη μου Κατερίνα η αδυναμία μου είναι προσωρινή .
      Ευχαριστώ για όλα

      Διαγραφή
  9. "Λυγίζουμε μα δε σπάμε" που λέει η κυρία Κυριακή-Κορίνα πιο πάνω... Δεν το ήξερα, αλλά το πιστεύω, καθώς δεν έχουμε άλλη επιλογή.... Πολλά γλυκά φιλιά Νικολάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει η επιλογή παρά μόνο το ΄΄πρέπει΄΄ οπότε σκάω και κολυμπώ όπως λέω μόνη μου .
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  10. Κορίτσι μου, είμαι κι εγώ εδώ... Πλάι σου...
    Αγκαλιά λυτρωτική και φιλάκια γλυκά σου στέλνω...
    Αν θέλεις κάτι, το οτιδήποτε, μη διστάσεις, ναι?
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ κοριτσάκι μου τα απλά ανθρώπινα λόγια είναι βάλσαμο
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα, υπομονή και καλή δύναμη.
    Φιλιά και μια αγκαλιά μεγάλη
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Στέλλα μου ανταποδίδω φιλιά και αγκαλιά

      Διαγραφή
  12. Κράτα κορίτσι μου...σ' αγαπάμε!!!!

    φιλί συντροφιάς ζεστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ Ελένη μου γιατί υπάρχει και το ΄΄παρακάτω΄΄
      Παίρνω τη ζέστη του φιλιού σου

      Διαγραφή
  13. Το είπες εσύ: είστε "οι άνθρωποι"!!! Όσο μπορούμε, Νικόλ, είμαστε -και θα παραμείνουμε- οι άνθρωποί σου!!!

    Μαζί μοιραστήκαμε χαρές, θα μοιραστούμε και λύπες. Υπομονή, λοιπόν, δύναμη και κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στράτο όταν είναι μονόδρομος μόνο το ΄΄πρέπει΄΄ μου πρέπει !!
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  14. Μικρό μου καραβάκι, μπουνάτσες εύχομαι και γρήγορα.
    Βάστα γερά!

    https://www.youtube.com/watch?v=_v6Bx7-imvs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσιππάκι μου αντέχω απλά λυγίζω κάπου κάπου όπως όλοι μας .
      Ευχαριστώ για το τραγούδι που αγαπώ πολύ την Μποφίλιου

      Διαγραφή
  15. Δεν ξερω τι σου συμβαινει, ελπιζω να ειναι ολα περαστικα και συντομα!
    Αν χρειαστεις κατι, ο,τι... ε ας μην τα ξαναλεμε, τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται!
    Καλη δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέμα υγείας πολλαπλό του άντρα μου Χριστί με πορεία μη αναστρέψιμη .
      Ευχαριστώ και καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  16. Γλυκιά μου Νικόλ, αν θες κάτι, σφύρα και θα σ ακούσω, δεν είμαι μακριά, αντιθέτως, είμαι κοντά σου .... καλή δύναμη !!!!
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκλεκτή φίλη Nikol,
    δεν ξέρω, αν οι αναρτήσεις μου «Η ζυγαριά», «Άνθρωπε 4η και 5η στροφή», «Αντίδραση στην κατάθλιψη» και κάποιες ακόμα, θα μπορούσαν κάτι να «δώσουν».
    Πάντως έχω πειστεί, εδώ και πολλά χρόνια, πως η δύναμη του ανθρώπου είναι ασύλληπτη…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξεκινήσω από το τέλος φίλε μου Αρη. Συμφωνώ απόλυτα ότι η δύναμη του ανθρώπου δεν έχει όρια , με πρώτη εμένα που ξεπέρασα κάθε προσδοκία .
      Θα περάσω γιατί πάντα βοηθά το μελέτημα στο μπλογκ σου .
      Ευχαριστώ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  18. Μια αγκαλιά και ένα ηχηρό φιλί σου στέλνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νικολ, ανησυχώ !!!!!!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου και
    βέβαια είμαι εδώ και εγώ !!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Σοφία μου όσα γνωρίζεις σε επίπεδο μάλλον τελικό...
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  20. Αγαπημένη μου Νικόλ, σου κάνω αγκαλίτσα μαμαδίστικη..σιωπηλή και σφιχτή ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήμουν κοντά σου αχτιδούλα μου θα χωνόμουν στην αγκαλίτσα σου και εκείνο το γελαστό πρόσωπο που θυμάσαι έχει πολλές πίκρες .
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  21. Όταν έχουμε πλάι μας έναν άνθρωπο, ένα χέρι που απλώνεται, μια ζεστΉ καρδιά παίρνουμε κουράγιο και προχωράμε.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ευγνώμων που έχω αυτά τα χέρια και τις αγκαλιές, ευχαριστώ

      Διαγραφή
  22. θάρρος ,αισιοδοξία και δύναμη!
    Εύχομαι να ξεπεράσεις την όποια δυσκολία αντιμετωπίζεις σύντομα !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Νάσια , είναι τα γεγονότα που σε προλαβαίνουν και με λειψή ανάσα πως να τρέξεις.
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  23. [[ Φύτεψε άνθη στις ρωγμές τις πίκρας σου κι ύστερα βρες ενα μικρούλι ξέφωτο και κάθισε να απολαύσεις τ' αρωμά τους]] Αλκ.Παπαδάκη
    Στο blog Only you θα βρείς ενα ωραίο κειμενο διαβασε το......
    ΜΗΝ αφεθεις.σου στέλνω την αγαπη μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου αυτό ακριβώς έχω κάνει εδώ και πολλά χρόνια , απλώς αυτή τη φορά οι ρωγμές παραμεγάλωσαν και δεν πρόλαβα να φυτέψω!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Νικολίτσα μου έχεις γερό σκαρί....

    Θα γδαρθείς μα δεν θα πατώσεις...
    στην επιφάνεια θα κρατηθείς
    γιατί πολλά έχεις να δώσεις!


    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντιλέγω έτσι είναι Αριστέα μου Γιατί και ΄΄πρέπει΄΄ και χρειάζεται.
      Καλό σου ξημέρωμα

      Διαγραφή
    2. Αυτή η γλυκειά και πανέμορφη κυρία που γνώρισα,
      καλείται να αποδείξει πως μπορεί να διαχειριστεί ακόμη και τις χειρότερες καταστάσεις.
      Κάτι μέσα μου μου λέει πως το έχεις πάρει απόφαση να βγεις απ' τα δεινά σου νικήτρια.
      Πάλεψε χωρίς διαλείμματα.
      Η σκέψη μου κοντά σου.

      Διαγραφή
    3. Φλώρα μου πόσο δίκιο έχεις!!! Μπορεί προσωρινά να λύγισα αλλά ναι είναι απόφαση με χαμόγελο και δύναμη να το παλέψω , νικήτρια δεν θα βγω ίσως αλλά θα έχω κάνει τα πάντα .
      Ευχαριστώ για όλα

      Διαγραφή
  25. Kαλημέρα Νικόλ μου...........Θα σου πω μόνο ένα: βάστα! Είσαι δυνατή και η ζωή σκληρή πολλές φορές σε δοκιμάζει. Στηρίξου στους ανθρώπους που αγαπάς και σ'αγαπούν.........Έχεις μια ξεχωριστή θέση για μένα, ανάμεσα στους ανθρώπους που είναι ποιοτικοί και ευγενικοί, δυνατοί αλλά και ευαίσθητοι. Εύχομαι λιγότερο πόνο, μεγαλύτερη αντοχή. Ό,τι θες γράψε μου και σε μαίιλ. Να σαι καλά και όρθια!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα παρά το γεγονός ότι ελάχιστα γνωριζόμαστε , το σχόλιό σου είναι σωστό σε όλα . Και με εξέπληξε ευχάριστα .
      Δεν με φοβίζουν τα δύσκολα γιατί είναι στις ζωές όλων μας .
      Να είσαι καλά και ευχαριστώ για όλα

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα Νικόλ μου... Δεν μπορώ να πω κάτι..
    Μόνο μια νοερή αγκαλιά να σε κάνω και να προσευχηθώ κι εγώ μαζί σου.
    Μακάρι όλα να πάνε κατ ευχήν! Όσο αντέχεις και λίγο ακόμα, να σαι δυνατή!
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι δυνατή Μαριλένα μου κάπου τα γεγονότα έτρεξαν πιο γρήγορα από μένα .
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  27. Νικόλ μου μια τεράστια αγκαλιά κι ένα σβουρηχτό φιλί! Είμαστε δίπλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου , παίρνω την αγκαλιά και το φιλί και ευχαριστώ

      Διαγραφή
  28. Εδώ με έχεις, κοντά σου, για ότι χρειαστείς και 24 ώρες, αγαπημένη μου. Πάντα κοντά σου.

    Φιλιά. Έχεις μειλ απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνηση σου λέω Βερόνικα ότι το μακρυά είναι πολύ κοντά με τον δρόμο που μου έδειξες.
      Eres maravillosa !!!!
      Abracos muy fuertes

      Διαγραφή
  29. Δύναμη και κουράγιο, Νικόλ μου... αυτό σου εύχομαι.
    Σου απλώνω και το δικό μου χέρι, αν νιώσεις την ανάγκη να κρατηθείς, οποτεδήποτε... εδώ θα είμαι.
    Σε φιλώ και σου στέλνω μια αγκαλιά. Να προσέχεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι που χρειάζομαι Ελλη μου , αρχίζω και ανακτώ τις δυνάμεις μου και ευχαριστώ πολύ
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  30. Αυτή η πρώτη εισαγωγική σου πρόταση, πόσο αληθινή είναι..
    Νικόλ μου, θα προσεύχομαι να πάνε όλα καλύτερα! Σου στέλνω την αγάπη μου, μια αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθεις πολλά σε τέτοια στιγμή Περιστεράκι μου !!!
      Οταν η υγεία ολισθαίνει τόσο πολύ ...
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  31. ΄Εσβησα τρεις φορές το σχόλιο...
    Τι λόγια να γράψω;
    Πωs να σε παρηγορήσω;
    Μόνο δύναμη, θα σου ευχηθώ να έχεις καλή μου...Mείνε δυνατή!
    Μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά σου στέλνω κι όλο το κουράγιο του κόσμου...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου είναι αλήθεια ότι είμαι δυνατή πολλά χρόνια και με χαμόγελο παρά τα δεινά της υγείας του άντρα μου .
      Τώρα όμως στέκω ανήμπορη..
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  32. Μια αγκαλιά κι από μένα και καλή δύναμη εύχομαι...μακάρι να μπορούσα να κάνω περισσότερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ και μόνο για την παρουσία σου
      Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  33. Γλυκιά μου Νικόλ, δύναμη και καλό κουράγιο... Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σου στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ω, καμάρι μου... τι να πεις... κουράγιο!!
    περαστικά...
    ό,τι καλύτερο!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Διάβασα τα σχόλια όλα για να καταλάβω.... Δοκιμάζεσαι σκληρά και η πάλη μέσα σου γίνεται όλο και σκληρότερη .Το χαμογελαστό όμως και ηρεμο πρόσωπό σου μαρτυρά άνθρωπο που έχει πολλές ικανότητες και δυνατότητες να τα ξεπερνά! Εύχομαι και προσεύχομαι ο θεός να σε οπλίζει με δύναμη περισσότερη κάθε φορά που χρειάζεται να αντιμετωπίζεις αξεπέραστες καταστάσεις!!!Την καλημέρα μου με αγάπη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου πράγματι ευχαριστώ , είναι δύσκολο να γράψω ακριβώς τι συμβαίνει , είναι μη αναστρέψιμο ..
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  36. Από τα σχόλια και από την κατάθεση ψυχής σου κατάλαβα ότι βιώνεις άσχημες στιγμές. Πάρε δύναμη και κουράγιο από τους ανθρώπους που είναι δίπλα σου και από όλες εμάς. Θα προσεύχομαι να πάνε όλα καλά. Που ξέρεις? αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα .
    Θα είμαι κι εγώ κοντά σου !!! Σε φιλώ και σου στέλνω μια αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και σένα Ματίνα μου Είμαι αισιόδοξη σαν άτομο , εδώ όμως μιλάει η επιστήμη ...
      Ευχαριστώ θερμά

      Διαγραφή
  37. Αυτά τα προσωπικά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είναι προσωπικά, αλλά όλων... βρίσκονται μπροστά μας!Συνοδοιπόροι όλοι μας είμαστε στη ζωή κι ας το πάρουμε απόφαση!Ο,τι και να χρειαστείς είμαι στη διάθεσή σου!Εύχομαι να μην είναι πολύ άσχημο!
    Με αγάπη και μια μεγάλη αγκαλιά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Νίκο γνωρίζοντας και τις δικές σας ταλαιπωρίες γνωρίζω ότι καταλαβαίνεις καλά την δυσκολία μας .
      Ευχαριστώ από καρδιάς

      Διαγραφή
  38. Ξέρεις πόσο ώρα κοιτάω το μόνιτορ; Δεν βρίσκω λόγια.
    Επικοινωνούμε πολύ λίγο καιρό τώρα, όμως απ' όσα έχω διαβάσει για σένα είσαι ξεχωριστό άτομο και δεν είναι τυχαίο που έχεις τόσους φίλους που σε αγαπούν.
    Στα θέματα υγείας λυγίζω. Παρότι δουλεύω στο χώρο, έχω δει και ακούσει πολλά, δεν τα καταφέρνω.
    Οι ευχές μου να σε συντροφεύουν. Εύχομαι ολόψυχα να βγείτε και οι δύο νικητές από αυτή τη δοκιμασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο τα θέματα υγείας είναι εκείνα που μας λυγίζουν και ειλικρινά αναφέρω ότι τώρα λύγισα διότι η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη . Οφείλω να είμαι δυνατή .
      Ευχαριστώ θερμά για όλα

      Διαγραφή
  39. Ένωσε και τη δική μας αγκαλιά μαζί με τις άλλες,Νικόλ!!!Σου στέλνουμε την αγάπη μας και τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μια μεγαλη αγκαλια οτι χρειαστεις ειμαι εδω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γλυκειά μου Νικόλ, αισθάνομαι άσχημα που δεν είχα αντιληφθεί νωρίτερα την δύσκολη δοκιμασία που περνάς. Κουράγιο και δύναμη να έχεις, καλή μου!!!!
    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου τι λες; Αφού δεν μίλησα εγώ !!!
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  42. Αγαπημένη μου Νικόλ, η γλυκιά και ήρεμη όψη σου, δεν επιτρέπουν να φανταστεί κανείς τη δύσκολη περίοδο που διανύεις!!! Σου ζητώ συγνώμη που δεν κατάφερα να το αντιληφθώ νωρίτερα κι εγώ!!!! Εύχομαι ολόψυχα να είσαι δυνατή, γεμάτη θάρρος και ελπίδα και να είσαι σίγουρη πως τα καλύτερα έρχονται..!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου η ψυχή μας κρύβει μεγάλη δύναμη και στα δύσκολα καλούμαστε να βγάλουμε και τις εφεδρείες των δυνάμεων μας . ΣΕ ευχαριστώ πολύ .
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  43. Νικόλ χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες (δεν χρειάζονται) κι έχοντας την τύχη να σε γνωρίσω, θα'θελα να ενώσω και τη δική μου φωνή σ' όλες αυτές των φίλων σου, τις ευχές μου και τη θετική μου σκέψη! Οτιδήποτε θα μπορούσε να απαλύνει αυτό που περνάς, να ξέρεις πως θα το προσφέρω μ' όλη μου την καρδιά.
    Καλή δύναμη Νικόλ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία , το άπλωμα του χεριού σου με συγκινεί και ευχαριστώ από την καρδιά μου .
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  44. και η δική μου ψυχή εδώ!και η προσευχή μου!
    φιλιά καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά Νικόλ να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου!! Πάρε από αυτούς ΔΥΝΑΜΗ Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Νικόλ διαβάζοντας τις απαντήσεις σου στα σχόλια των φίλων κατάλαβα περίπου τι συμβαίνει και θέλω πολύ απλά να σου πω ότι οι άνθρωποι στα δύσκολα αποκτούν ξαφνικά μια δύναμη που ποτέ δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι κατοικοεδρεύει μέσα τους.
    Αυτήν την δύναμη θα την βρεις γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν είναι η πρώτη φορά που καλείσαι να αντιμετωπίσεις τα δύσκολα.
    Επειδή για μένα δεν είσαι πια μια ανώνυμη blogger αλλά μια γυναίκα που θαύμασα εκτός από την ομορφιά της και την λεπτότητα ψυχής της είμαι σίγουρη πως αν και δείχνεις ένα λεπτεπίλεπτο πλάσμα θα βρεις την δύναμη που απαιτούν οι περιστάσεις.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ xristin μου για όλα αυτά που μου γράφεις , υπάρχει μεγάλη δυσκολία σε μια κατάσταση μη αναστρέψιμη , είναι φυσικό το λύγισμα αλλά σίγουρα οι εσωτερικές μου δυνάμεις πρέπει να επαναλειτουργήσουν .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή