9 Μαΐου 2013

Το βαρύ πυροβολικό των θησαυρών μου!

Αγαπημένες μου φίλες το Πάσχα πέρασε , ο Μάιος μας κάνει ναζάκια και εμείς ΄΄εντός και επί τα αυτά΄΄, να μην ξεχνιόμαστε!!
Ηρθε η ώρα να παραδώσω στην καλή μας Ρένα Χριστοδούλου και τα παλαιά μου , ασήκωτα έπιπλα!
Πριν όμως έχω να σας δείξω δύο πιατέλες τις οποίες είχε φέρει ο προπάππους μου από το Άγιον Όρος , όπως έχει πει η μητέρα μου . Τις αγαπώ πολύ και είναι πάνω από 100 ετών .



Η σφραγίδα στο πίσω μέρος
Έχω επίσης πίνακες από γαλλική πορσελάνη μπισκουι περίπου του 1930 , τους αγόρασα πριν χρόνια !





Αυτός ο υπέροχος αραμπέσκ καναπές μου χαρίστηκε από συγγενή μακρινό (η φήμη βλέπετε)
Είχε ένα σκούρο εμπριμέ ύφασμα και ήταν πολύ λερωμένος.
Μετά από πολλή δουλειά , έγινε αυτό το όμορφο βαρύ έπιπλο.
Η κασέλα της γιαγιά μου!

Στην είσοδο υπάρχει αυτό το σκαλιστό έπιπλο , που το βρήκα στα σκουπίδια και το περιμάζεψα!



Και αυτό το βαρύ έπιπλο από την θεία μου ( καημό το είχε που δεν το ήθελαν τα παιδιά της)!

Αυτά για απόψε , όχι ότι τελείωσαν, αλλά  αφήνω και για άλλες φορές.
Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι  καλό ξημέρωμα!!!

36 σχόλια:

  1. Νικόλ μου καλημέρα έχω ακριβώς ίδια πιάτα και τα είχε φέρει ο προπάππος μου για την προίκα της γιαγιάς μου (κόρης του) απο το Cardif της Αγγλίας. Τα έχω αναρτήσει και εγώ για την Ρένα πριν πολύ καιρό.(τον Φεβρουάριο). Ηταν φαίνεται της μόδας αυτά τα σχέδια πριν το 1890.
    Και τα υπόλοιπα κομάτια της συλλογής σου υπέροχα.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαρία , πράγματι τα είδα και είναι ίδια , τι σύμπτωση! Πολύ όμορφα και τα δικά σου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Υποκλίνομαι,υποκλίνομαι και ξαναυποκλίνομαι!!!!!
    Να σηκωθώ ή μήπως θεωρηθεί ασέβεια...!!!!
    Να τα χαίρεσαι τέτοια κουκλιά!!!!!
    Φιλιά γλυκά κτμτρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πάθεις και λουμπάγκο , σήκω καλέ!
      Ευχαριστώ Κυριακή μου ,
      φιλιά

      Διαγραφή
  3. Πανεμορφα ολα! Να τα χαιρεσαι και να βρισκεις παντα θησαυρους'' στα σκουπιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , ναι στα σκουπίδια έχω βρεί πολλά πράγματα που αξιοποίησα .
      Ευχαριστώ , φιλιά

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα κομμάτια Νικόλ μου και είσαι πολλή τυχερή που τα έχεις γιατί αν είχαν πέσει σε άλλα χέρια μπορεί να μην είχαν εκτιμηθεί κατάλληλα όπως το πανέμορφο έπιπλο που βρήκες στα σκουπίδια, αν είναι δυνατόν να πετάνε τέτοιους θησαυρούς!!!Φιλάκια και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σόφη μου , βέβαια καμαρώνω για το συγκεκριμένο γιατί το ένα πόδι ήταν σπασμένο και μετά έβαλα και το μάρμαρο.
      Οντως , όσα μου έχουν χαριστεί τα αγαπώ πολύ
      Φιλάκια , καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  5. καταπληκτικα κομματια! αυτα τα παλια επιπλα εχουν αλλη χαρη και αιγλη, κουβαλανε απο μονα τους μια ιστορια! και μονο η σκεψη οτι τα περισσοτερα απο αυτα ειναι στο χερι, οτι ειναι ποτισμενα με τον μοχθο καποιου τεχνιτη, αρκει για να τα κανει μοναδικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου , κάθε μέρα θαυμάζω τη χειροποίητη δουλειά των τεχνητών εκείνων.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχοι οι θησαυροί σου Νικόλ! Όλα τα έπιπλα είναι πανέμορφα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλό μου , όντως θησαυροί που ευτυχώς αγαπούν και οι κόρες μου .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Είναι ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ,να τα χάιρεσαι,αλλά περισσότερο εκείνο το βαρύ έπιπλο που δεΝ ήθελαν τα αχάριστα παιδιά (τόσα ήξεραν,τόσα έκαναν)!!!Αυτό να το χαίρεσαι διπλά, θα το χαίρεται κι η θεία.
    Ασε εκείνο των σκουπιδιών...Τόση άγνοια;
    ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑ
    Φιλάκια πολλά Νικόλ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως υπάρχουν άνθρωποι που δεν τα θέλουν , το έπιπλο της θείας μου το αγαπούσα από μικρή , δεν φαντάζεσαι όταν μετακόμισε και δεν χωρούσε στο νέο σπίτι, μου το χάρισε και δάκρυσα.
      Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Βαρύ πυροβολικό, όνομα και πράγμα!!!
    Ουάου!!!
    (Ξέμεινα από λέξεις!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννα μου , αναμνήσεις και έργα άλλων εποχών , με ιστορία.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά θησαυροί!Καταενθουσιάστηκα με τα πιάτα!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , εγώ φοβάμαι μην τα σπάσω , ακόμα ακούω τη φωνή της μητέρας μου , μηηηηηηηη το πιάνεις , θα το σπάσεις!!
      Φιλιά










      Διαγραφή
  10. Υπέροχα κομμάτια. το τελευταίο έπιπλο το έχω αγαπήσει. Έχει ένα παρόμοιο η κουνιάδα μου και το έχω λατρέψει. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρο ανέλπιστο είναι , το αγαπούσα από μικρή .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα πράγματα.....πραγματικοί θησαυροί!!
    Οι πατέρες πανέμορφες.....και το έπιπλο της θείας υπέροχο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου άλλη γεύση έχει το παρελθόν .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα!!Μέ εντυπωσίασε τό έπιπλο!!Νά τά χαίρεσαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΥΑΟΥ!!!!!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΟΛ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΜΑΖΕΨΕΣ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΝΗΨΙΑ!
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!
    ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΜΑΙΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βαρύ πυροβολικό με τα όλα του !!! Οι πορσελάνινοι πίνακες καταπληκτικοί και σπάνιοι, ο καναπές αραμπέσκ 'ένα ποίημα, η σκαλιστή κονσόλα, το εύρημα των σκουπιδιών, ένα αριστούργημα που βρήκε τη θέση που του αξίζει οσο για το βαρύ έπιπλο με τον καθρέφτη (της θείας) είναι εξαίσιο !!! Η σκαλιστή κασσέλα της γιαγιάς υπέροχη και οι παλιές πιατέλες ονειρεμένες. ΄Ολα, είναι πανέμορφα και αξίζει να βρίσκονται σε σπίτια ανθρώπων που τα εκτιμούν και τα χαίρονται !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα κομμάτια όλα,τυχερή που τα έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλάκα κάνεις! Υπέροχα καταπληκτικά όλα τους!
    Μπράβο σου που τα έσωσες!
    Τι όμορφο νοσταλγικό ταξίδι ήταν αυτό!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τετοια παλια και ανεκτίμητα πραγματα Νικόλ μου εισαι τυχρή που τα εχεις...ολα εχουν την ιστορια τους .. χειροποιητα.. ακι πολυ ομορφα... μπραβο που τα κρατησες... ειδες τι μπορούμε να βρούμε στα σκουπίδια ...έ;... Χρονια σου πολλα .. Χριστοσ Ανέστη... Νικόλ μου ..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικοί θησαυροί τα παλαιά σου αντικείμενα να είσαι καλά να τα χαίρεσαι!!! αυτό όμως των σκουπιδιών με σοκάρισε... υπάρχουν άνθρωποι που πετάνε θησαυρούς στον δρόμο???? Πολλά φιλιά Καλημέρας και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. είναι υπέροχα όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! θησαυροφυλάκιο σωστό το σπίτι σου!!!!!!!!!!!!

    έχω κι άλλο διαγωνισμό με δώρο δυο κολιέ γατένια αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ http://mayasfairytale.blogspot.gr/2013/05/mayasfairytale-2-meeoooow-o.html πολλά γατοφιλάκια και happy weekend!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα!Το "βαρύ έπιπλο" της θείας με άρεσε πολύ.Είναι του γούστου μου.Και ο καναπές είναι επιβλητικός!Το σχέδιο που έχουν οι πιατέλες με θυμίζουν το Ρώσικο μοναστήρι-ίσως και να κάνω λάθος-στο Άγιο Όρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφα όλα, Νικόλ!!!! Το ένα καλύτερο από τ'άλλο!! Μα πώς και πού βρίσκεις τέτοια απίθανα κομμάτια στα σκουπιδια!!!!
    Να τα χαίρεσαι !! Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι όλα φανταστικά!!!Πάρα πολύ όμορφα και ξεχωριστά κομμάτια!!!Πραγματικοί θυσαυροί!!!Να τα χαίρεσαι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νικόλ όλα τα παλιά αντικείμενα που μας παρουσιάζεις είναι πραγματικά έργα τέχνης .είσαι πολύ τυχερή που τα έχεις.Να είσαι γερή και να τα χαίρεσαι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ολα ονειρο...........αλλα αυτο το ημικυκλιο τραπεζακι ..........ακου στα σκουπιδια?τι καλα που τα πεταν καποιοι κ εμεις τα βρισκουμε.........αν τα βρουμε ομως κ ειμαστε τυχερες κ μεις κ αυτα............εχω κατι παρομοιο στην εισοδο μου ηθελα παντα ενα τετοιο ειχε μια γειτονισσα στην παλια μου γειτονια στο πατρικο παντα απορουσα τι να εγινε αυτο το επιπλο της μιας κ το σπιτι μενει κλειστο εδω κ χρονια.......εφτιαξα ενα με σιδερο κ ξυλο.......δεν ειναι με ιστορια οπως το δικο σου ή της γειτονισσας αλλα το λατρευω.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή