23 Σεπτεμβρίου 2019

Πάλι εδώ...

Με τη φθινοπωρινή ισημερία επανήλθα και εγώ και κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου και δεν ξέρω από που να αρχίσω !!
Μετά από δυόμισι μήνες απουσίας και στερητικού θέλω να πω ότι μου λείψατε ,ότι στο χωριό μου  δεν έχω σήμα αλλά να πω  και την αλήθεια μου ότι δεν με νοιάζει  και πολύ γιατί είχα τόσα να κάνω ,να μάθω , να γευτώ.
Ελπίζω να περάσατε όμορφα το καλοκαίρι σας φίλοι μου , έτσι με γεμάτες μπαταρίες να έχουμε καλό φθινόπωρο!!

Εδώ και κάτι πολλούς μήνες  εντάξει χρόνο και μήνες είχα κάνει αίτηση στην εφορεία Αρχαιοτήτων για επισκευές στον εξωτερικό χώρο του σπιτιού μου  στην Αρχαία Μεσσήνη!!. Αφού είχα προσκομίσει ότι μου είχε ζητηθεί και με ευλάβεια είχα αποδεχθεί όλους τους όρους περίμενα ως πιστή Πηνελόπη την άδεια!!!
Και έφτασε λίγες μέρες πριν το Πάσχα ,κατεβατό απαγορεύσεων με κόκκινα γράμματα στα πολλά ΄΄μη΄΄.
Ανακάτεψα τα χαρτιά μου , ότι είχα στο νου μου  και περιχαρής τηλεφώνησα στον άνθρωπο που επέλεξα να διαμορφώσουμε πρώτα το εσωτερικό και ύστερα τον εξωτερικό χώρο .
Αφού κατάπια την πικρία μου με τις αντιρρήσεις των υπεύθυνων της εφορείας , τι να κάνω έβαλα πλώρη για πλήρη αλλαγή του εσωτερικού !Η ευχάριστη έκπληξη που μας έκανε να ενθουσιαστούμε τρελά ήταν η ύπαρξη των κυπαρισσένιων δοκαριών στη σκεπή !! Πως να καταστρέψεις αυτά τα ακατέργαστα  ξύλα που περήφανα στήριζαν την σκεπή!!












Η κουζίνα μας φωτεινή και λειτουργική ,άψογη δουλειά, πόσο καλά συνεργαστήκαμε τελικά με όλους τους τεχνίτες που όλοι μα όλοι είναι από την περιοχή μας



















Εμφανή δοκάρια για την οροφή μας με νέα σκεπή εμπλουτισμένη με ασφαλτόπανο και μόνωση !!
Το φως και την αρμονία συμπληρώνουν οι γαλακτερές σανίδες ,ακριβώς όπως μου αρέσει να τα κοιτάζω και φωτεινά να ονειρεύομαι !!

Ο χώρος του καθιστικού  , τζακιού και δεύτερου μπάνιου δεν έχει τελειώσει ακόμα . Οσο για τον εξωτερικό χώρο επίσης θέλει πολλή δουλειά ,θα σας πω αργότερα και για αυτά
Το σπίτι αυτό χτίστηκε από τους γονείς μου στα δικά τους μέτρα και ούτε έχω ζήσει εκεί , ούτε έχω γεννηθεί.
Οι μνήμες μου έχουν να κάνουν μόνο με τις επισκέψεις μου στους γονείς ,με τη συμφιλίωση  στη σχέση μας  μέσα σε αυτό το χώρο , πάντα θα τους ευγνωμονώ για το δώρο τους στο χωριό , στη φύση , στην αρμονία !
Τα δέντρα του μπαμπά και οι τριανταφυλλιές της μαμάς μου θα είναι εκεί για μένα φύλακες στις μνήμες  μου και στα όνειρα μου!!
Γύρισα ενθουσιασμένη ,πλήρης με μια γλυκιά κούραση !!
Καλό φθινόπωρο και πάλι φίλοι μου , με την αγάπη μου και η απαλή αύρα του φθινοπώρου να αγκαλιάσει γλυκά τις ψυχές μας!!!




43 σχόλια:

  1. καλο φθινοπωρο!!!καλοριζικο....και με το καλο να το τελειωσεις.....και να το χαρεις!!υπεροχο....δωρο...ανασα ..ζωης στη φυση....
    φιλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιριδα μου , να περνάς όμορφα με τους αγαπημένους σου !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Καλό Φθινόπωρο Νικόλ !!! Να το χαρείς το σπίτι σου, κουράστηκες βέβαια αλλά η ικανοποίηση που εισέπραξες είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερη....αυτή η κληρονομιά , φορτωμένη μνήμες, είναι πολύτιμη και αναντικατάστατη. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου ποσο μου λείψατε !!!Ευχαριστ6ώ για τις ευχές σου και ναι χαίρομαι που μπορώ να ζω στο χώρο που μου χάρισαν οι γονείς μου!
      Καλό φθινόπωρο επίσης. Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Έκανες πολλή και καλή δουλειά συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου , καλό φθινόπωρο

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΏς ΤΟ ΚΑΙ Τ ΑΛΛΟ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΟ!!!Ουτε να το είχαμε συμφωνήσει,τέτοια σύμπτωση στην επιστροφή μας.Η αλήθεια ειναι οτι είχα ανησυχήσει λιγάκι στο μεσοδιάστημα,αλλά έψαξα ,βρήκα ακι ησύχασα οτι είσαι καλά Μαρινικόλ μου και τωρα βλέπω το γεμάτο περηφάνεια λόγο της απουσίας σου και χαίρομαι διπλά!
    Εύχομαι μέσα σ αυτό τον όμορφο χώρο να ζήσεις ότι δεn έζησες μέχρι τώρα.
    Περιμένουμε την ολοκλήρωση
    Φιλάκια πολλά και φθινοπωρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax οι απουσίες Χαρά μου πάντα μας ανησυχούν ,τόσα χρόνια εδώ μάθαμε να νοιαζόμαστε και ο άτιμος ο νους μόνο άσχημα σκέφτεται!!
      Να είσαι καλά έτσι όπως σου αρέσει εσένα να μας χαιδεύεις με τα λόγια σου τα μεστάκαι τα υπέροχα έργα σου !!Καλό φθινόπωρο και έχεις την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. μια χαρα γλυκια μου
    καλοριζικο
    να το χαρεις

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου και για σένα εύχομαι να γράφεις και να ονειρεύεσαι !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήρθες Νικόλ μου! Καλό Χειμώνα να έχεις και να κάνεις πολλές και καλές αναρτήσεις. Καλορίζικο το σπίτι σου, το εφτιαξες πολύ ωραίο! Καλο σου μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και τις ευχές σου !
      Καλό , γλυκό φθινόπωρο

      Διαγραφή
  7. Καλώς όρισες Νικόλ μου. Καλό φθινόπωρο!! Υπέροχα τα δοκάρια που είναι εμφανή και τόσο καλοδιατηρημένα! Και τα ντουλάπια της κουζίνας απίθανα. Είμαι σίγουρη ότι ευχαριστήθηκες την κούραση της ανακαίνισης. Με το καλό να το τελειώσεις και να το απολαύσεις
    Καλή προσαρμογή στην δική μας καθημερινότητα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου καλό φθινόπωρο επίσης και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !!
      Πραγματικά η κούραση είναι μεγάλη αλλά αυτό το σπίτι είναι ότι ακριβώς με αντιπροσωπεύει , ένα καταφύγιο !!
      Αληθινά επιθύμησα την παρεούλα μας !! ΣΕ φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  8. φιλεναδααααααααααα το αξιζες αυτο το σπιτακι και εκεινο αξιζε για σενα!!!!!!
    κουκλιστικο εγινεεεεεεεεεε διακριτικο κ πολυ ζεστο σπιτικό!!!!παντα τετοιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου εσύ με το ενθουσιώδες σχόλιο σου πόση χαρά μου δίνεις !!
      Καλό φθινόπωρο και πολλά πολλά φιλια

      Διαγραφή
  9. Καλώς μας όρισες πίσω στη γειτονιά μας, Μαρία μου! Έλειψες πολύ.
    Χαλάλι οι απουσίες, όμως. Έστησες ένα υπέροχο και φινετσάτο σπίτι, έτσι ακριβώς όπως ταιριάζει στην προσωπικότητα και στο στυλ σου.
    Με το καλό να το ολοκληρώσεις και να το χαρείς ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου λείψατε Μαρία μου και μάλιστα πολύ !!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και όλη η οικογένεια μου λάτρεψε τις αλλαγές , κυρίως τα παιδιά , εντυπωσιάστηκαν με τα δοκάρια!!
      Πολλά φιλιά και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Νικόλ μου νιώθω ιδιαίτερη χαρά που είσαι πάλι κοντά μας. Ομολογώ μας είχες λείψει όλον αυτόν τον καιρό.
    Επίσης έχω ιδιαίτερη χαρά, που η απουσία αυτή οφείλονταν σε μια τόσο δημιουργική ενασχόληση. Ξέρεις την "τρέλα" που έχω με τις ανακαινίσεις παλιών σπιτιών με συναισθηματική μάλιστα αξία.
    Καλορίζικο καλή μου φίλη. Είναι πανέμορφο με αισθητική προσεγμένη και γεμάτο αγάπη.
    Και τώρα που ...φουρκίστηκα με την Εφορεία αρχαιοτήτων! Δεν μου λες; Γιατί τόσο καιρό να έρθουν να ασχοληθούν; Και αν εσείς δεν είχατε τον αρχικό σας προϋπολογισμό για το έργο τι θα γινόταν; Τα λέω γιατί τα έχω πάθει Νικόλ μου. Όχι με την Αρχαιολογική υπηρεσία αλλά με άλλες υπηρεσίες.
    Καλορίζικο κορίτσι μου και να το χαρείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου πόσο χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ και πάλι !!!Σε ευχαριστώ πολύ για το ζεστό σου καλωσόρισμα και τις ευχές σου !! Τώρα όσον αφορά στην Εφορεία Αρχαιοτήτων τα μέτρα είναι αυστηρά , πρέπει να εγκρίνουν τα πάντα από το εξωτερικό χρώμα σε λευκό η ώχρα , τα παντζούρια ξύλινα ,η μάντρα πέτρινη κλπ.Υπομονή!!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  11. Καλωσόρισες Νικόλ μου!
    Χαίρομαι που το καλοκαίρι σας ήταν "γεμάτο" Κοντά στη φύση μια γωνιά δική σας που σιγα-σιγά θα δημιουργεί όμορφες αναμνήσεις. Είναι απ' τα σπίτια που λατρεύω, η επικλινής στέγη, τα δοκάρια, τα υλικά της κουζίνας, όλα λατρεμένα.
    Καλορίζικο Νικόλ μου να το χαρείτε!
    Καλό Φθινόπωρο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου χαίρομαι που και σένα σου αρέσουν τα δοκάρια της σκεπής !! Είναι αλήθεια ότι αυτό το σπίτι προσφέρει τη γαλήνη τόσο για μένα αλλά και σε όλη μου την οικογένεια !! Τα μικρά παιδιά λατρεύουν γενικά το χωριό αλλά και αυτό το σπίτι που πηγαίνουν από μικρά !! Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη , να είσαι καλά και καλό φθινόπωρο!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Καλως όρισες Νικολ μου πολυ χαιρομαι που μεζευομαστε σιγα σιγα εδώ ..ο λογος της απουσίας σου απολυτως κατανοητος..και πολύ ΄δημιουργικος..
    Λατρευω και εγω τα δοκαρια μεσα στο σπιτι το ξυλο το κανει ζεστό και ομορφο.. ζηλεψα την κουζινα σου, ντουλαπια, παγκος, εχουν κατι απο την φιεντσα σου.. εισαι εσύ φιλεναδα..
    Μας ελειψες αλλα χαλαλι σου κοριτσι μου..αξιζε τον κοπο...χαιρομαστε εννοειτε που εισαι παλι κοντα μας..
    Να εισαι καλα να περνας ομορφα και να κανεις οτι αγαπας Νικολ μου..καλο και γλυκο φθινοπωρο σου ευχομαι με τα αγαπημενα σου ...την αγαπη μου φιλακιααα!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου μπορεί στο χωριό να μην έχω ιντερνετ και αλήθεια δεν πρόκειται να βάλω γιατί δεν χρειάζεται σε κανέναν . Αλλωστε κάνουμε τόσα πράγματα . Φιλενάδα μου χαίρομαι που σου αρέσει γιατί αυτό το σπίτι είμαι εγώ πολύ σωστά !!!
      Πολλά φιλιά σε όλους σας με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που εμφανίστηκες τόσο ανανεωμένη, εύχομαι να το τελειώσεις με το καλό το σπίτι των υπέροχων αναμνήσεων και να το χαρείς !!! Πολύ καλά έκανες και κράτησες τα δοκάρια, είναι πολύ όμορφα..και η κουζίνα σου φωτεινή και πανέμορφη !!! Καλό Φθινόπωρο... σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε πια, καλό Φθινόπωρο και από τι βλέπω θα το χαρείς μέσασε μία νέα αρχή στο σπλιτι. Λάτρεψα τα δοκάρια και την κουζίνα Εμπρος τώρα στρώσου στη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Νικόλ μου πολύ ωραίο και δείχνει τόσο ήρεμο! Καλά να περνάς όποτε πηγαίνεις εκεί. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς επέστρεψες, Νικόλ μου. Το σπίτι δείχνει πανέμορφο. Λάτρεψα τα δοκάρια της σκεπής. Καλό φθινόπωρο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς την, καλώς την και με τι νέα!
    Την ωραιότερη κούραση έζησες και άξιζε την υπομονή σου γιατί το αποτέλεσμα με τα δοκάρια πραγματικά υπέροχο!
    Το σπίτι στο οποίο ζω που είναι όλο ξύλινο, έχει και αυτό εμφανή δοκάρια αλλά από πεύκο και όχι από κυπαρίσσι!!!
    Καλή δύναμη για την συνέχεια και φυσικά περιμένουμε φωτό!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλό φθινοπωρο και καλοριζικο!εγινε υπεροχο και τοσο φωτεινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το ωραίο αποτέλεσμα σβήνει την κόπωση και τις δυσχέρειες.
    Κι όταν «τα δέντρα του μπαμπά και οι τριανταφυλλιές της μαμάς μου θα είναι εκεί για μένα φύλακες στις μνήμες μου και στα όνειρα μου!!» όλα θα πάνε κατ’ ευχήν.
    Αισιόδοξη η ανάρτησή σου, Nikol, εύχομαι να εγγυηθεί ανάλογη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφη δουλειά Νικόλ μου! Εξαιρετικό το αποτέλεσμα εναρμονισμένο με το παρελθόν και τα διαχρονικής αξίας "υλικά" που είχε το σπίτι! Να είσαι καλά να το χαρείς, φίλη!
    Καλή σου εβδομάδα, φιλιά πολλά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο γίνεται Νικόλ μου. Εύχομαι να το χαρείτε και να ζήσετε πολλές όμορφες στιγμές εκεί.
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή