6 Ιουλίου 2019

Έφτασε η ώρα!!

 Ναι ήρθε η ώρα να φύγω φίλοι μου ,θα πάω στο αγαπημένο μου χωριό !!!
Έχω ανάγκη να αδειάσω  το μυαλό μου , να κάνω ένα γερό ξεκαθάρισμα , χαλαρά και απλά!!
Βέβαια δύσκολο προς το παρόν αφού το σπίτι μας βρίσκεται υπό ανακαίνιση και χρειάζεται πολλή δουλειά !!
Η χρονιά μου πέρασε με πολλή κούραση και ευθύνες !!Μάλλον υπερεκτίμησα τα αποθέματα των δυνάμεων μου και τώρα σέρνομαι............
Παίρνω μαζί μου ένα ρολόι που πριν κάποια χρόνια το βρήκα στην αποθήκη , μάλλον καπάκι κάποιου βαρελιού ;;;

Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο καλοκαίρι ,όπως ο καθένας το επιθυμεί !!
Πραγματικά ευχαριστώ τους  διαδικτυακούς φίλους που με εκτιμούν άλλος πολύ , άλλος λιγότερο !
Και κυρίως νιώθω ευγνωμοσύνη για εσάς που έρχεστε εδώ και διαβάζετε τις σκέψεις μου !!
Μια μεγάλη αγκαλιά και μόνο αγάπη !!!

36 σχόλια:

  1. Τρόμαξα λίγο διαβάζοντας τον πρόλογό σου. Είναι που φοβόμαστε και τον ίσκιο μας πια και κυρίως να έχουμε κοντά μας τους αγαπημένους φίλους. Με το καλό να πας να ξεκουραστείς Μαρία μου, να αδειάσεις εντελώς το φορτίο με τις έγνοιες και τα προβλήματα και να γεμίσεις ωραίες καλοκαιρινές εικόνες και χαλάρωση.
    Φιλιά πολλά και με το καλό να ξανανταμώσουμε το φθινόπωρο ♥

    (τέλειο το ρολόι!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου γράφτηκε τόσο έντονα μάλλον από δική μου ανάγκη !! Ευχαριστώ για τη φιλία σου και το πέρασμα σου ,το εκτιμώ πολύ να ξέρεις!!
      Εύχομαι επίσης και σε σένα ξεκούραση και όπου και αν είσαι οι κεραίες σου να συλλάβουν ωραίες εικόνες !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  2. «Αγαπημένο χωριό, …χαλαρά και απλά…»
    Ό,τι πρέπει, Nikol.
    Κι αν βλέπεις στο ρολόι μόνο την ωραία ζωγραφιά σου, αγνοώντας τους δείκτες, θα επιταχυνθεί η ανάκτηση των δυνάμεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να έμενα μόνιμα εκεί Άρη μου κάτι που εσείς το ζείτε με απόλυτο τρόπο ,όμως δεν γίνεται !!Το σίγουρο είναι ότι οι απλές παραστάσεις του χωριού με γεμίζουν ανείπωτα συναισθήματα !!! Καλό καλοκαίρι σε σένα και την Ιωάννα

      Διαγραφή
  3. Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο συχνά ακούς: Φέτος θα πάμε για τις καλοκαιρινές διακοπές στο χωριό. Δεν ξέρω αν είναι η κρίση, η νοσταλγία, η ηλικία. Ότι και να είναι οι πιο όμορφες διακοπές είναι στο σπίτι που μεγάλωσες. Σε ζηλεύω να ξέρεις, αλλά και χαίρομαι. Εύχομαι να αφήσεις πίσω όλες τις έγνοιες, να γεμίσεις εικόνες και εμπειρίες αγνοώντας το χρόνο.
    Να ξεκουραστείς, να περάσεις όμορφα κι όταν με το καλό επιστρέψεις να έχεις να μας διηγηθείς
    μόνο ευχάριστα.
    Καλές διακοπές!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω Αννίκα μου πάντα πηγαίνω το καλοκαίρι στο χωριό αφ΄οτου γύρισα από το εξωτερικό , αποφεύγω ανέκαθεν τα κοσμικά και πολυσύχναστα μέρη αν και στο χωριό δεν έζησα καθόλου απλά εκεί ηρεμώ , χαίρομαι την καθημερινότητα και έρχομαι σε επαφή με τη φύση !!
      Να περάσεις πολύ καλά φίλη μου .Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  4. πολύ όμορφο το ρολόι σου

    καλό καλοκαίρι και να περάσεις όμορφα με ωραίες ξέγνοιαστες στιγμές στο χωριό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου , επίσης όμορφες και χαρούμενες καλοκαιρινές μέρες για σένα και τον αντρούλη σου

      Διαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι Νικόλ!!!
    Να χαλαρώσεις να ξεκουραστείς,και να "γεμίσεις μπαταρίες".
    Το ρολόι είναι εξαιρετικό!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kαλο καλοκαιριιιιι!!καλη ξεκουραση...σωματικη και ψυχικη!!!!
    πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι καλά που θα κάνεις Νικόλ μου, το μέσα άδειασμα είναι χίλιες φορές πιο χρήσιμο απ΄την οποιαδήποτε τακτοποίηση, έτσι και το ρολόι θα βρει την θέση του, στο χωριό σου!
    ΑΦιλάκια καλά να περάσετε και να έχεις το καλοκαίρι που εσύ επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλα βρε Νικόλ και μας ...τρόμαξες! Α θα σου χρεώσω γιατρικό ε κανόνισε! Δεν τα λένε παιδί μου έτσι αυτά τα "ώρα να φύγω". Απαπαπαπαπαπα.

    Και τώρα που το ...ξεκαθαρίσαμε, να σου ευχηθώ Καλό καλοκαίρι Νικόλ μου. Να το απολαύσεις με ελεύθερη καρδιά ναι και θα σε περιμένουμε πάλι εδώ κοντά μας.

    Καλή συνέχεια κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νικόλ μου, να περάσεις τέλεια στο χωριό. Θα ξεκουραστείς και θα γεμίσεις τις μπαταρίες σου. Το ρολόι πολύ ωραίο. Καλό καλοκαίρι! Καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή ξεκούραση Νικόλ μου, να περάσεις όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά εκουζουλαθηκα με τις πρωτες λεξεις που εγραψες.. και μεχρι να παει η καρδια μου στο τόπο της διαβαζοντας την συνεχεια..εσκασα.. λεω μετα παει; που παει το κοριτσι; χα..χα. φιλεναδα να πας Νικολ μου στο χωριο..είσαι πολύ τυχερή που εχεις χωριο το ξερεις ε;
    Ακομα και με τις κουραστικες ανακαινήσεις παλι ομορφα ειναι και σιγουρα το αποτελεσμα απο αυτες θα σε αποζημιωσει υπεροχα στο τελος..
    Να περνας ομορφα Νικολ μου καλο καλοκαιρακι εχει ακομα πίσω ..θα τα πουμε..ναι; την αγαπη μου φιλακιααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέρασαν κι όλας δέκα ημέρες, Νικόλ μου, και ελπίζω η ζωή στο χωριό να σε έχει ήδη κάνει να αισθάνεσαι πιό καλά και πιό ξεκούραστη!
    Το ρολόϊ σου το είχα ήδη θαυμάσει και το φαντάζομαι να στολίζει κάποιον τοίχο του σπιτιού!
    Καλή συνέχεια, καλά μπάνια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ⛵ Περασα να σου ευχηθω καλο υπόλοιπο καλοκαιριού να περασεις με υγεία και ομορφες στιγμες ⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απολαυσε το οσο κρατησει ... το αξιζεις!!!!!!!!!!!γεμισε μπαταριες... απολαυσε το απλο αερακι στο προσωπο... την απολυτη ησυχια ή την φασαρια των φιλων οπως κ να χει να περασεις καλααααααααααα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σου εύχομαι ήρεμες και χαλαρές μέρες στο τόπο που τόσο αγαπάς!!!Με βόλτες και διάβασμα ο καιρος περνά όμορφα απόλαυσε οσο μπορείς καθε λεπτό για να έχειςαποθέματα δύναμης το χειμώνα.Εχω ενα ιδιο καπακι βαρελιού ΄για ρολόι το προορίζω μα στεκει σε ενα συρτάρι πάνω από 15 χρόνια...εσύ το αποφάσισες το έφτιαξες ,το απολαμβάνεις σου χρησιμεύει εκεί στο χωριό να μετρά τις ώρες ξεκούρασης ή τις ώρες της επιστροφής στην πόλη....Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω να ξεκουράζεσαι και να παίρνεις δυνάμεις,φιλάκια! 💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή