18 Οκτωβρίου 2017

Βάστα καρδιά μου !!!



Μέσα από το κύμα των κατασχέσεων , των απειλητικών 
ραβασακίων και το μεγάλο χέρι που βάζει η εφορία στους 
λογαριασμούς μας τι άλλο να αναφωνήσω !!
Αδειοι λογαριασμοί και ανθρώπινα ράκη !
Χωρίς κοινωνικά κριτήρια για ακόμα μια φορά και δυστυχώ
ς όχι τελευταία,
όλοι θυσία στις άνωθεν διαταγές !!
Εξπρές διαδικασίες και με ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς
χάνεις το σπίτι σου αλλά κοίτα τι εξαιρείται !!!

[6] Ακατάσχετα: Καταργούνται κατηγορίες ακατασχέτων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. Εξαιρούνται πλέον από την κατάσχεση, μόνον τα πράγματα που είναι απολύτως απαραίτητα για τις στοιχειώδεις ανάγκες διαβίωσης του οφειλέτη και της οικογένειάς του και, προκειμένου για πρόσωπα που με την προσωπική τους εργασία αποκτούν όσα τους χρειάζονται για να ζήσουν, τα πράγματα τα οποία είναι απαραίτητα για την εργασία τους. Συγκεκριμένα από την κατάσχεση εξαιρούνται είδη προσωπικής χρήσης του οφειλέτη όπως ρούχα, παπούτσια και σεντόνια. Σε ότι αφορά τα έπιπλα δεν κατάσχονται μόνο εκείνα που είναι απαραίτητα για την διαβίωση του οφειλέτη. Επίσης δεν κατάσχονται εργαλεία τα οποία προορίζονται για την άσκηση του επαγγέλματος του οφειλέτη. 

Οχι δεν τα είδαμε όλα μαζί .
Ο  καθένας μας μέσα από την καθημερινότητά του βλέπει 
και ακούει τον πόνο των ανθρώπων που δεν μπορούν 
να νικήσουν τον ίδιο τους τον πόνο , τον ίδιο τους το φόβο !!!
Στα κρύα του χέρια νιώθει την σιωπή της χειρολαβής του απολυμένου .
Ακούει το γέλιο του κάποτε που όταν πεινούσε 
το πιάτο του ήταν γεμάτο και .
ο ήχος της προσδοκίας ξεμακραίνει και χάνεται 
Κρυφοκοιτάζει το χρώμα του ονείρου που χάνεται 
Η Ιθάκη είναι μακρυά , χωρίς σχέδιο ,
με χέρια σφιχτοπλεγμένα θα μάθει πως η καρδιά να βαστά!!


Μέσα από όλες μου τις σκέψεις αφιερώνω το χρόνο μου που αλλού;;
Στη δημιουργία !!
Και μάλιστα φέτος που η αποθήκη μου έχει τιγκάρει από
άχρηστα κατά άλλους πράγματα αλλά και λόγω οικονομικής κρίσης ,
άρχισα λοιπόν και θα συνεχίσω με τα ΄΄αποθηκευμένα΄΄ μου

Μια πολυκρεμάστρα που λάτρεψα !!!



Ηταν μια παλιά καρέκλα , έκοψα την πλάτη
την έτριψα να φύγει το πολύ σκούρο χρώμα και νάτην !!

  Το αρχικό χρώμα , χρησιμοποίησα διαβρωτικό χρωμάτων
και έτριψα πολύ καλά.


Τα λοιπά μέρη της καρέκλας περιμένουν την αλλαγή χρήσης τους !!!
Ολα τα πόμολα είναι παλιά εκτός από τους γάντζους!!

΄΄Βαστάτε΄΄ φίλοι μου !!
Να είστε καλά και να χαμογελάτε κόντρα στην κόντρα!!!

Δώρισμα !!1 Τα πρώτα κρινάκια του φθινοπώρου !!!





38 σχόλια:

  1. Νικόλ.....
    "Κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη"
    Το θυμάσαι ; το είχαν "σημαία" οι σημερινοί κυβερνώντες. Που ξεπέρασαν σε αναλγησία τους προηγούμενους αφού έκαναν πιο άνετη και εύκολη την διαδικασία.
    ΟΜΩΣ....!
    Το σύνθημα αυτό μένει και θα μένει.
    Στα χείλη εκείνων που δεν έχουν την κωλοτούμπα και τον τυχοδιωκτισμό τρόπο ζωής.
    Και αυτή η λέξη θα είναι εκεί στεντόρεια και δυνατή.
    Σε κάθε γειτονιά αυτήν την εποχή συγκροτούνται λαϊκές επιτροπές που θα μπουν μπροστά στο ζήτημα που αναφέρεις. Και το κύμα αυτό θα θεριέψει με τη δική μας στήριξη.
    Ως εδώ το πολιτικό μήνυμα στην κραυγή σου.
    Με γέμισε ομορφιά το χέρι σου με τις δημιουργίες του.
    Λατρεύω τα παλιά πράγματα και γεμίζουν τη ζωή μου.
    Σε θαυμάζω λοιπόν.
    Να δημιουργείς....! να ζεις. Να λάμπεις...!
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου !!!
      Εχω ξαναγράψει ότι σε εκτίμησα μέσω σχολίων σε κοινούς φίλους και χαίρομαι που τώρα είσαι εδώ για να ΄΄ακούς΄΄ και τις δικές μου αγωνίες !1
      Βλέπεις φίλε μου έτυχε να έχω δυο πατρίδες . Η μια η Βενεζουέλα που πνίγεται στο αίμα, στη διαφθορά , ασυδοσία , στο δικτατορικό καθεστώς του Μαδούρο που είναι η χειρότερη έκδοση του Τσάβες !! Στα χρόνια που είμαι εδώ λοιπόν θυμάμαι και γνωρίζω τι έλεγαν , δεν θέλω και δεν αντέχω να ζήσω μια από τα ίδια!!
      Μακάρι και η δική μου φωνούλα να ενωθεί με τις πιο δυνατές !!
      Ευχαριστώ ειλικρινά για το γεμάτο ουσία σχόλιο σου !! Καλό ξημέρωμα να έχεις!!

      Διαγραφή
  2. Όλα αυτα που γίνονται,που αποφασίζονται και έρχονται κατα πάνω μας με τέτοιους ρυθμούς που δεν μπορούμε να τα συνειδητοποιήσουμε,παρα τα κοιτάμε αποσβολωμένοι... δε μπορω να το εξηγήσω αλλιώς...
    Αυτη η καρέκλα είχε υπέροχη πλάτη κι η φαντασία σου την έκανε κάτι πολύ ωραίοκαι πρακτικό! Αν έχεις καικαμιά άλλη μπορείς να την κάνεις καθρέφτη ή μαυροπίνακα!
    Φιλιά πολλά Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Νίκη μου τα πάντα είναι προαποφασισμένα και εμείς σαν υπνωτισμένοι δεν προλαβαίνουμε να καταλάβουμε !!
      Ωραίς οι ιδέες σου και για τον μαυροπίνακα και για τον καθρέφτη !! Αρκεί να βρώ και άλλη !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Βαστάτε!αυτή μόνο η λέξη σου, λέει πολλά!
    Εξαίρετοι οι γάντζοι!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολοι καιροί Βαρβάρα μου !!
      Να είσαι καλά με όλα τα όμορφα της ζωής σου !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς όλα αυτά είναι προαποφασισμένα χρόνια πριν και δε θα σταματήσουν εδώ.Το πείραμα είναι σε πλήρη εξέλιξη και έπεται η συνέχεια.Όλα έχουν αρχή και τέλος όμως.Θα ΄ρθει η μέρα που θα κερδίσουμε τ΄αρπαγμένα και τα κλεμμένα μας πίσω.Μέχρι τότε ας ανασκαλεύουμε τις αποθήκες του σπιτιού και της ψυχής μας...όλο και κάτι θα βρούμε να κρατηθούμε.
    Υπέροχη η πλάτη της καρέκλας Είναι απίστευτο πως παίρνουν ζωή πράγματα "άχρηστα" για άλλους.Να είσαι πάντα καλά Νικόλ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλες μου μακάρι κάποτε οι άνθρωποι αυτού του τόπου να αλλάξουν μακάρι ..
      Να είστε καλά με ότι κάνετε και ότι σας γεμίζει !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου η φωνή διαμαρτυρίας σου είναι και δική μου. Δυστυχώς η αντίδρασή μας είναι χλιαρή έως παγωμένη.
    Τα προαποφασισμένα μας χτυπούν συνεχώς και τα παραδείγματα που έχει ο καθένας μας θα γέμιζε σελίδες αν τα ανέφερε. Δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά δεν βλέπω και λύση. Ελπίζω μόνο...ελπίζω.
    Οι δημιουργίες σου φανταστικές Προστέθηκε και η πλάτη της καρέκλας στη συλλογή σου από ιδέες ανεξάντληντες και φανταστικές
    Να σαι καλά να δημιουργείς φωνάζοντας Ή να φωνάζεις διαμαρτυρόμενη δημιουργώντας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Αννα μου , τόσο υπνωτισμένοι είμαστε και δεν αντιδρούμε !! Πόσος πόνος ακόμα άραγε ;;;
      Ευχαριστώ φίλη μου να είσαι καλά με ότι σε γεμίζει , με δύναμη και ύστατο όπλο μας την ελπίδα . Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Siento mucho todo lo que estás pasando, todo mi apoyo.
    Un beso fuerte desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Amiga mia nosotros aqui en Grecia es verdad que las cosas son muy dificiles !!
      Gracias y besos dulces

      Διαγραφή
  7. Εγώ παλι Νικόλ μου γιατι δεν θελω να χασω την ελπίδα μου; .. οτι και να είναι προαποφασισμενο... αν θελουμε μπορούμε να το αλλαξουμε... να μην τους αφησουμε να μας κανουν προβατα..θα ρθει η μερα που θα ξυπνησουμε.. παντα έτσι γινεται όταν φτασει ο άνθρωπος στον πατο... αρχίζει και σηκώνεται..!!
    Και το καλύτερο φαρμακο γι αυτήν την κατασταση .. εννοειτε ειναι η δημιουργεία σε ότι κανεις φιλεναδα.. χαιρομαι που μετα τα πανζουρια επιασες τις καρεκλες..και όντως εγινε πολύ ομορφη και χρησιμη η πλατη της...αντε κοριτσι μου να δούμε τι άλλο θα δούμε από εσενα... σε ευχαριστουμε για τα κρινακιααα.... να περνας ομορφα.. θα τα πουμε ναι;παρε με.. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα και αισιοδοξία έχω και εγώ στην καρδιά μου Ρούλα μου !! Και ξέρεις πως δεν αναφέρομαι σε μένα αλλά στους συνανθρώπους μας που χάνουν την αξιοπρέπεια και τον μόχθο της ζωής τους .
      Χαίρομαι και εγώ που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα ΄΄παλιοπράγματα΄΄ της αποθήκης μου !!
      ΣΕ φιλώ αγαπημένη μου φίλη

      Διαγραφή
  8. τι αλλο μας μενει παρα ν ακαταφυγουμε στη δημιουργια για να μην πεσουμε σε μαυρη καταθλιψη ετσι οπως μας καταντησαν....
    μου αρεσε πολυ που χρησιμοποιησες παλια πομολα στην κρεμαστρα σου!μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι λυτρωτική η δημιουργία Λίτσα μου !! Χαίρομαι που σου αρέσουν τα παλιά πόμολα γιατί και εγώ τα ψάχνω και τα αγαπώ !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Εντάξει, αυτοί κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά. Φτώχεια, δάνεια, χαράτσια κι αρπαγές. Κι εμείς, ας κάνουμε την αυτοκριτική μας, ας ευχηθούμε ευημερία στην κατσίκα του γείτονα (για να είναι καλά κι η δική μας) κι ας γίνουμε επιτέλους μια ομάδα με συνοχή, καλή μνήμη και επίγνωση του ρόλου μας. Απίθανο ακούγεται, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
    Το περίμενε αυτή η καρέκλα ότι η πλάτη της θα γίνει μια εξαίσια και λειτουργική ανακατασκευή;
    Συγχαρητήρια Μαρία μου!
    Είσαι απίστευτη μαστόρισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ομάδα εύρωστη και δυνατή , αυτό χρειαζόμαστε Μαρία μακριά από κομματικά συμφέροντα αλλά μάλλον είμαι πολύ ρομαντική για να πιστεύω σε επαναστάσεις . Οσο για την καρέκλα μάλλον υποψιάστηκε τον τεμαχισμό της κα την επαναχρησιμοποίηση της ! Μου αντιστάθηκε λίγο λόγω καλού υλικού !!
      Να είσαι καλά με όσα κάνεις μαρία μου

      Διαγραφή
  10. Ένα τεράστιο μπράβο Νικόλ μου, που δεν αφήνεσαι να σε πάρει από κάτω, γιατί ο φόβος που καλά δρομολογούν οι "ειδικοί", μας παγώνει και έτσι γινόμαστε τα πιόνια τους και δεν μπορούμε ούτε να δημιουργήσουμε...
    Το να κάνει κανείς ότι του αναλογεί είναι ήδη ένα μεγάλο βήμα, όπως η ενσυναίσθηση και φυσικά η δημιουργικότητα, γι αυτό και το μπράβο σου!

    ΑΦιλάκια και περιμένω λεπτομέρειες για το μελλοντικό παζάρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου η απειλή του φόβου είναι το κεφάλαιο που οφείλουμε να διαχειριστούμε προκειμένου να έχουμε την ψυχική μας ισορροπία .
      Και νομίζω ότι μεθόδους διαφυγής έχουμε όλοι αρκεί να το κάνουμε πράξη !!!
      Ευχαριστώ πολύ και θα τα πούμε !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  11. Στις δύσκολες στιγμές και συγκυρίες η Τέχνη είναι μια όαση! Συνέχισε τις ανάσες... Βάστα γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημιουργία είναι το καλύτερο ηρεμιστικό Στράτο μου και ο γραπτός λόγος η αποκορύφωση της ψυχικής ηρεμίας !!

      Διαγραφή
  12. Φτάσαμε στο σημείο να λέμε "και μη χειρότερα"!!! Αχ, περασμένα μεγαλεία!!! Μου λείπει η Ελλάδα που ήξερα! Εκπληκτική η πολυκρεμάστρα, Νικόλ μου. Πολύ ωραία ιδέα να τη δημιουργήσεις από παλιά καρέκλα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φοβόμαστε τα χειρότερα Μία μου !!
      Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να δημιουργείς !! ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  13. Δεν κατάσχονται τα ρούχα και τα παπούτσια!
    Υπάρχει τόση …νομική ευαισθησία;

    Τα εντυπωσιακά κρινάκια – είδος κρόκου εμφανίζονται, εκ του μηδενός, κάθε Οκτώβρη.
    Ευρηματική η όμορφη πολυκρεμάστρα.
    Καλή συνέχεια, Nikol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αυτά τα κρινάκια και τα κυκλάμινα αυτοφυή και τα τα αγαπάμε γιατί είναι προάγγελοι του φθινοπώρου !!
      Καλή συνέχεια και σε σένα καλέ μου φίλε !

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα κι από μένα, Νικόλ! Αρχίζεις να σκέφτεσαι το τί γίνεται και θλίβεσαι...μετά λες να μην τα σκέφτεσαι για να μην πάθεις κατάθλιψη και στο τέλος μπορεί και να κλείνεις μάτια κι αφτιά... Ευτυχώς που μας λυτρώνουν οι χειροτεχνίες! Πολύ όμορφη η κατασκευή σου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημιουργία Ευγενία μου είναι λυτρωτική γιατί μαζί με τα χέρια δουλεύει και η σκέη μας ανάλογα , άλλοτε πιο χαρούμενα άλλοτε πικραμένα !! Είναι το καλύτερο αντίδοτο !! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  15. Η κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως..... άνθρωποι μέχρι εχθές καθόλα κύριοι και συνεπείς στις υποχρεώσεις τους βρίσκονται στο δρόμο, γιατί το εργοστάσιο έκλεισε ή η σύνταξη μειώθηκε ή το αφεντικό απολύει γιατί και αυτό με την σειρά του δεν βγαίνει.... και άλλα πολλά ή ή ή..... Και τι βγαίνει με το να το λέει ο ένας στον άλλον ??? μάλλον τίποτα.... ξεσηκωμός χρειάζεται, αντίδραση με κάθε τρόπο, και όχι λόγια και αναρτήσεις, να φτάσει η διαμαρτυρία στα αυτιά αυτών που κάθονται εκεί ψηλά!!!! Αλλά αυτή είναι κουβέντα που δεν έχει τέλος...... όπως τέλος δεν έχουν και τα έργα, θα σου έλεγα λοιπόν πως αν έχεις και άλλη μια ίδια καρέκλα να την κάμεις καθρέπτη, θα ταιριάζει πολύ με την όμορφη κρεμάστρα σου και αν έχεις και άλλες και δεν ξέρεις τι να τις κάνεις, στείλε καμία και από εδώ!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια τα λέμε ο ένας στον άλλον αλλά κανένας δεν αντιδρά !! Τι πάθαμε τελικά ;; Αφεθήκαμε αμαχητί στη μοίρα μας !!
      ΑΧ μόνο μια τέτοια καρέκλα βρέθηκε μόνο και σίγουρα θα είναι πολύ ωραία και σαν καθρέπτης!!Αν βρω γιατί που ξέρεις ευχαρίστως να σου στείλω Βίκυ !! Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  16. Εχει πάρει αμπάριζα η κατρακυλα Νικόλ μου.. Δεν αφήνουν τον κοσμάκη να χει την αξιοπρέπειά του.. Κι αυτή να του την στερήσουν..
    Να χει κουράγιο ο κόσμος να αντέχει τα χτυπήματα με το κεφάλι ψηλά. Απολύσεις και κακό καθημερινό φαινόμενο, για την ανεργία δεν το συζητω.. Τα ψυχοσωματικά, τα εγκεφαλικά, οι καρδιακές προσβολές πάνε κι έρχονται.. Αγχος και κατάθλιψη κι αυτά στο μενού αλλά κατά τα άλλα η ανάπτυξη έρχεται..
    Κουράγιο και δύναμη σε όλους μας!!
    Η δημιουργία Νικολίτσα μου είναι μεγάλο γιατρικό. Θαυμάζω το εφευρετικό σου μυαλό!! Αξιοποίησες τέλεια την πλάτη της καρέκλας!! Βαστάμε γερά όσο μπορούμε καλή μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ίδιο νιώθω κι εγώ Νικόλ μου...κάθε μέρα και κάτι καινούριο,μόνη διέξοδος η δημιουργία και ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα γίνει ο ξεσηκωμός!!δεν πάει άλλο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ας μη χάνουμε την ελπίδα και τα όνειρά μας τουλάχιστον! Πολύ ωραία η νέα εμφάνιση της καρέκλας κρεμάστρα!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα ΝΙκολ μου! Καλώς σε βρίσκω! Πράγματι η κατάσταση έχει ξεφύγει και εμείς ανήμποροι να κάνουμε κατι! Μας έκαναν θεατές στην καταστροφή που έρχεται.Τι να πω...Η μεταμόρφωση στην καρέκλα τέλεια! Πολυ σικάτη! Καλό Φθινόπωρο φίλη μου!
    Πολλά φιλια!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα μείνω Νικόλ μου στις όμορφες δημιουργίες σου που είναι φωτεινές και δίνουν νέα ζωή, γιατί τα άλλα μας μαυρίζουν τη ζωή καθημερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η σκέψη, η ψυχή μας σπάνια πλέον είναι αναπαυμένη κορίτσι μου... Ούτε μια μέρα δεν περνάει ήρεμα, βλέποντας κι ακούγοντας τα χειρότερα...
    Είναι ευλογία να ζεις την καθημερινότητά σου κάτω από τη σκεπή του σπιτιού σου κι έχοντας ένα πιάτο ζεστό φαγητό στο τραπέζι σου, χωρίς να κινδυνεύεις να τα χάσεις. Δυστυχώς κανείς δεν ξέρει τι μας ξημερώνει και πόσοι από μας θα καταφέρουμε ν' αντεπεξέλθουμε στις βασικές λειτουργικές μας υποχρεώσεις με τα υπέρογκα ποσά που μας χρεώνουν αφού πριν έχουν μειώσει μισθούς και συντάξεις...

    Με την ευχή να έρθουν καλύτερες μέρες θα σου πω ένα μεγάλο μπράβο για την υπέροχη και τόσο φίνα δημιουργία σου!
    Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα σταθώ στις υπέροχες δημιουργίες σου και στην ομορφιά που κατακλύζει την ψυχή σου!
    Τα υπόλοιπα δυστυχώς, είτε τα βλέπουμε πλάι μας, είτε τα ζούμε και απλά... τα παίρνουμε απόφαση.
    Πολύ πόνος, πολύ δυστυχία...
    Ας βαστάμε λοιπόν!
    Κορίτσι μου, την αγάπη μου πάντα!
    Και πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! ΟΛΟΓΛΥΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και γιατί δεν λέμε ένα τεράστιο ΟΧι βρε Νικόλ μου να πάνε όλοι από εκεί που ήρθαν. Κυριακή κοντή γιορτή και πάλι στις εκλογές σαν τους χαζούς του άμυαλους θα φέρουμε άλλους " Σωτήρες" . Κρίμα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή